Minkä suuntanumero? +468...?

tietämätön?

Eli oli tuon alkuisesta numerosta soitettu muutamaan kertaa, mutta en ole tohtinut soittaa takaisin huijauksen pelossa...

234

76658

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menee

      Googlehan tuon olisi heti kertonut.

      Iso-Britannian ja Pohjois-Irlanti.

      • Google kertoo

        Näyttääpi google kertovan ihan päin vittua. Tai pikemminkin taisi olla hakijassa vika.

        Iso-Britannian maanumero on 44, ei 46.


    • mahdollisesti..

      Mahdollisesti Ruotsalainen, ehkä Tukholmainen numero. 46 on Ruotsin maatunnus ja 8 Tukholman suuntanumeno. Pitäisi tietää koko numero että voisi päätellä.

      Älä soita takaisin. Saattaa olla todella kallis soitto. Jos tuolta suunnalta saattaa olla odotettavissa rehellistä puhelua, niin soita vaikka kolikkoautomaatista tai melkein tyhjästä prepaidista ensin.

      • +46850001407

        46850001407

        tollasesta soitti mulle tasan 2 sekunttia... kerkesin kattoon numeroo vaan et "jaa jostain ulkomailta....." sit se jo katkes... kattelin et jostain ruotsista päin olis.


      • täällä..
        +46850001407 kirjoitti:

        46850001407

        tollasesta soitti mulle tasan 2 sekunttia... kerkesin kattoon numeroo vaan et "jaa jostain ulkomailta....." sit se jo katkes... kattelin et jostain ruotsista päin olis.

        No just sain soiton ihan samasta numerosta? Kummallista. En kerenny vastata.


      • Kylmät kädet
        +46850001407 kirjoitti:

        46850001407

        tollasesta soitti mulle tasan 2 sekunttia... kerkesin kattoon numeroo vaan et "jaa jostain ulkomailta....." sit se jo katkes... kattelin et jostain ruotsista päin olis.

        Meikällä sama homma!

        Tänään 23.9.2011 soi sen 2-3 sekuntia ja soittaja oli 46850103183


      • kiusantekoako
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikällä sama homma!

        Tänään 23.9.2011 soi sen 2-3 sekuntia ja soittaja oli 46850103183

        Sama juttu, eka soitto tuli 18.10. klo 12:08 ja toka 19.10, samaan aikaan, molempina päivinä hälytytti, vaan sen 2-3 sekunttia. Saa nähdä tuleeko niistä soitoista nons-top?

        Julkisilla nroilla on omat ongelmansa! 46850103183


      • ulkomaan kuraa
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikällä sama homma!

        Tänään 23.9.2011 soi sen 2-3 sekuntia ja soittaja oli 46850103183

        Sama homma,varmaan joku ruottalainen.ei kannata vastata


      • erkki
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikällä sama homma!

        Tänään 23.9.2011 soi sen 2-3 sekuntia ja soittaja oli 46850103183

        sama numero( 46850103183) 11.1.2012


      • Mitä???
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikällä sama homma!

        Tänään 23.9.2011 soi sen 2-3 sekuntia ja soittaja oli 46850103183

        Just tuli puhelu numerosta 46850103183, soi muutaman kerran ja katkaisi... Tänä aamuna soitettu 3 kertaa 12.1.2012. Eipä mahda kannattaa soitella takaisinpäin...


      • Partahöyliä
        Mitä??? kirjoitti:

        Just tuli puhelu numerosta 46850103183, soi muutaman kerran ja katkaisi... Tänä aamuna soitettu 3 kertaa 12.1.2012. Eipä mahda kannattaa soitella takaisinpäin...

        Partahöyliä yrittävät kaupitella. En silti suosittele kokeilla soittaa takaisin.


      • kaikenmoista
        Partahöyliä kirjoitti:

        Partahöyliä yrittävät kaupitella. En silti suosittele kokeilla soittaa takaisin.

        JOO partahöyliä!


      • Ilpo
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikällä sama homma!

        Tänään 23.9.2011 soi sen 2-3 sekuntia ja soittaja oli 46850103183

        Mullekin tuli samanlainen kumma puhelu samaisesta numerosta.aamulla 21.05.2012 jotaian klo. 11 paikkeilla. En ennättäny vastata.


      • Samaa
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Meikällä sama homma!

        Tänään 23.9.2011 soi sen 2-3 sekuntia ja soittaja oli 46850103183

        Sama numero, soittanut pari kertaa viikossa muutaman sekunnin verran. Eilen viimelksi.


      • anon
        Samaa kirjoitti:

        Sama numero, soittanut pari kertaa viikossa muutaman sekunnin verran. Eilen viimelksi.

        4684295000 soitti ja kun soitin takas niin joku täti lupasi yhdistää ja alkoi kuulua väliaikamusiikkia. Suljin pian.


    • KapaK

      Ainakin itsellä tuli paffista soitto tuon alkuisesta numerosta.

      • cel

        mulle tuli 46850001403 numerosta.... tuntuu kusetukselta


      • teemu123456

      • axasa
        cel kirjoitti:

        mulle tuli 46850001403 numerosta.... tuntuu kusetukselta

        mulle soitettiin tosta numerosta.taitaa olla kusetusta. vastasin mut en saannut mitään tolkkua niiden sönkötyksestä luvattiin jotain palkintoja jos vastaa kolmeen kysymykseen. löin luurin kiinni


    • ...

      Ite en ikinä vastaa muihin tuntemattomiin numeroihin kun 020-alkuisiin virastonumeroihin. Sen takia puhelimessani on vastaaja, jos jollakin jotain tärkeää asiaa on.

      • jj

        älkää vastatko tuohon 46850001407
        mulle tuli puhelu tosta kans ja yritti about 15s


      • fdfdfdff

        "020-alkuisiin virastonumeroihin"

        Ei ne mitään virastonumeroita ole, pöllö.. kuka tahansa saa sellaisen, ja urpo vaan ottaa, koska siihen soittamisesta joutuu maksamaan enemmän eikä sille maksamiselle ole mitään perustetta.


    • -J-

      Itselle tuli soitto myös samaisesta numerosta, en vastannut. Tietääkö joku tarkemmin mistä on kyse?

      • ihmettelijä ?

        Olen saanut keväällä Italiasta kuin syksyllä Kongosta puhelun. En ole vastanut mutta, meikää kiinnostaisi enempi tietää että, mistä ne nämä numerot kaivaa...ja millä logiikalla ne soittelee.
        Huijauksesta puhutaa mutta, mitään konkreettisia asioita en ole huomannut että, missään olisi julki tuotu. Varoitellaan vaan.
        Jos, joku tietäisi jotakin ihan oikeatakin asiaa niin olisi hauska tietää.


      • 243564675786867´8787
        ihmettelijä ? kirjoitti:

        Olen saanut keväällä Italiasta kuin syksyllä Kongosta puhelun. En ole vastanut mutta, meikää kiinnostaisi enempi tietää että, mistä ne nämä numerot kaivaa...ja millä logiikalla ne soittelee.
        Huijauksesta puhutaa mutta, mitään konkreettisia asioita en ole huomannut että, missään olisi julki tuotu. Varoitellaan vaan.
        Jos, joku tietäisi jotakin ihan oikeatakin asiaa niin olisi hauska tietää.

        Pokerihuoneelta soitteli tehden jotakin kyselyä.
        Puhelun hinnasta ei mitään tietoa.


      • J
        243564675786867´8787 kirjoitti:

        Pokerihuoneelta soitteli tehden jotakin kyselyä.
        Puhelun hinnasta ei mitään tietoa.

        Äsken soitettiin tällaisella alkavasta numerosta, ja tarjosivat ihan suomen kielellä jotain partakonetta kokeiltavaksi.


      • T
        J kirjoitti:

        Äsken soitettiin tällaisella alkavasta numerosta, ja tarjosivat ihan suomen kielellä jotain partakonetta kokeiltavaksi.

        -Oletko Partakone vai höylä miehiä, no ei oikeen kiinnosta tällänen ja luuri kiinni.


      • H.E. von Wittu
        T kirjoitti:

        -Oletko Partakone vai höylä miehiä, no ei oikeen kiinnosta tällänen ja luuri kiinni.

        Mulle soitettiin numerosta 358 753 030 3204
        Vastasin haloo ja sitten joku akka puhui ruotsia pari sanaa, ja sen jälkeen luuri lyötiin korvaan. En tiedä mistä oli kysymys, ehkä väärä nro. mutta en todellakaan soita takaisin.


      • HÖ!
        H.E. von Wittu kirjoitti:

        Mulle soitettiin numerosta 358 753 030 3204
        Vastasin haloo ja sitten joku akka puhui ruotsia pari sanaa, ja sen jälkeen luuri lyötiin korvaan. En tiedä mistä oli kysymys, ehkä väärä nro. mutta en todellakaan soita takaisin.

        46850102413

        Soitettii, en ehtiny vastat - onneksi!
        On ennenki kaupattu ruattalaisa partakoneenteriä! :-/


      • hyvä niin
        HÖ! kirjoitti:

        46850102413

        Soitettii, en ehtiny vastat - onneksi!
        On ennenki kaupattu ruattalaisa partakoneenteriä! :-/

        Mä sain äsken myös soiton tosta samasta numerosta mutta jätin vastaamatta. En ehtinyt muuta kattoon ku että tulee jostain ulkomailta kun jo loppui.


      • vastattu
        hyvä niin kirjoitti:

        Mä sain äsken myös soiton tosta samasta numerosta mutta jätin vastaamatta. En ehtinyt muuta kattoon ku että tulee jostain ulkomailta kun jo loppui.

        Mulle soitettiin tollasesta ja vastasin. Sano olevansa Paffilta. Kysyi pari kysymystä ja sanoi, että saan 10euroo pelirahaa tililleni. Eipä ole ainakaan vielä kuulunut...tosin mulla oli sähköpostiosoite muuttunut ja sen se ainakin oli muuttanut tuonne mun Paffin tietoihin...


      • T: P..seestä
        vastattu kirjoitti:

        Mulle soitettiin tollasesta ja vastasin. Sano olevansa Paffilta. Kysyi pari kysymystä ja sanoi, että saan 10euroo pelirahaa tililleni. Eipä ole ainakaan vielä kuulunut...tosin mulla oli sähköpostiosoite muuttunut ja sen se ainakin oli muuttanut tuonne mun Paffin tietoihin...

        Jep! Mulle tuli sama numero kuin ed. vastaukseen mut loppuosa on 2. En vastannut, koska olin baarissa tietovisassa :) Mut noi on jotain paskaa noi nummerot. Liian paljon samaa!!!


      • tilille
        vastattu kirjoitti:

        Mulle soitettiin tollasesta ja vastasin. Sano olevansa Paffilta. Kysyi pari kysymystä ja sanoi, että saan 10euroo pelirahaa tililleni. Eipä ole ainakaan vielä kuulunut...tosin mulla oli sähköpostiosoite muuttunut ja sen se ainakin oli muuttanut tuonne mun Paffin tietoihin...

        Nyt tuli soittajan lupaamat rahat Paffin tilille. Kirjoitin myös Paffin asiakaspalveluun ja sanoivat, että soittaja on heiltä Tukholmasta. Eli ei ole huijausta.


      • Ihme touhua
        tilille kirjoitti:

        Nyt tuli soittajan lupaamat rahat Paffin tilille. Kirjoitin myös Paffin asiakaspalveluun ja sanoivat, että soittaja on heiltä Tukholmasta. Eli ei ole huijausta.

        Tällasesta soitettu varmaan kymmenen kertaa. Hälyttää muutaman kerran ja sitten katkaistaan. Aivan kun koitettais kalastella soitto takaisinpäin...?


      • uninen.
        Ihme touhua kirjoitti:

        Tällasesta soitettu varmaan kymmenen kertaa. Hälyttää muutaman kerran ja sitten katkaistaan. Aivan kun koitettais kalastella soitto takaisinpäin...?

        Pystyykös noita tiettyjä numeroita estämään jotenkin?
        Lähinnä että eivät hälyttäisi... kavereilla on ikävä tapa soitella aamupäivästä, kun itse käyn yö-työssä


      • Häirintää
        Ihme touhua kirjoitti:

        Tällasesta soitettu varmaan kymmenen kertaa. Hälyttää muutaman kerran ja sitten katkaistaan. Aivan kun koitettais kalastella soitto takaisinpäin...?

        Sama numero, muutama soitto tullut. Kerran erehdyin vastaamaan, ei kuulunut muuta kuin epämääräistä tuhinaa. Varmaan tarkoituksena on jekuttaa porukkaa soittamaan takaisin...


      • HOP
        Häirintää kirjoitti:

        Sama numero, muutama soitto tullut. Kerran erehdyin vastaamaan, ei kuulunut muuta kuin epämääräistä tuhinaa. Varmaan tarkoituksena on jekuttaa porukkaa soittamaan takaisin...

        sama numero sittelee vittu kokoajan!!! vituttaa!!!!


      • sebuh
        HOP kirjoitti:

        sama numero sittelee vittu kokoajan!!! vituttaa!!!!

        Tänne on tullut myös muutaman kerran 46 8-501 024 13. en ole ehtinyt vastaamaan, enkä ajatellut soittaa takaisin.


      • Tommi32
        sebuh kirjoitti:

        Tänne on tullut myös muutaman kerran 46 8-501 024 13. en ole ehtinyt vastaamaan, enkä ajatellut soittaa takaisin.

        Mäkin sain puhelun äsken tästä numerosta 46850102413 ja tulin heti zekkaan, että kuka yrittää saada soittamaan takas. Vastasin suomeksi ja englanniksi, mutta takaisin kuului vain epämääräistä köhinää ja lopulta (noin 30sekunnin kuluttua) soittaja sulki puhelimen...
        En todellakaan soita takas...


      • niinpänii
        Tommi32 kirjoitti:

        Mäkin sain puhelun äsken tästä numerosta 46850102413 ja tulin heti zekkaan, että kuka yrittää saada soittamaan takas. Vastasin suomeksi ja englanniksi, mutta takaisin kuului vain epämääräistä köhinää ja lopulta (noin 30sekunnin kuluttua) soittaja sulki puhelimen...
        En todellakaan soita takas...

        joka vitun päivä soittelevat tuosta numerosta.. en oo kertaakaan vastannu!


      • ärsyttäviä nää
        niinpänii kirjoitti:

        joka vitun päivä soittelevat tuosta numerosta.. en oo kertaakaan vastannu!

        Täältä soittanut monta kertaa. Soitin pari päivää sitten takas ja siä oli joku ruotsalainen vastaaja. Otin tänään yhteyttä saldo palveluun ja ei siinä ollu mitään päätähuimaavia summia.. Eli tuskin mikään superkallis. Perus ulkomaansoitto.


      • JKLUITY
        ärsyttäviä nää kirjoitti:

        Täältä soittanut monta kertaa. Soitin pari päivää sitten takas ja siä oli joku ruotsalainen vastaaja. Otin tänään yhteyttä saldo palveluun ja ei siinä ollu mitään päätähuimaavia summia.. Eli tuskin mikään superkallis. Perus ulkomaansoitto.

        ISO-BRITANNIA POHJOIS IRANLANTI SUUNTA NRO ON 468...


      • tukkisaari
        JKLUITY kirjoitti:

        ISO-BRITANNIA POHJOIS IRANLANTI SUUNTA NRO ON 468...

        Jos vuosia sitten ollut noin eikä ole muuttunut, vaikka on tullut EU ja muita muutoksia asioihin.
        Kun saataisin Suomenkin maanumeroksi jokin muu kuin pitkä 358, kun se kulkee sarjassa kaikkien kehitysmaiden kanssa.


      • puh koijarit
        sebuh kirjoitti:

        Tänne on tullut myös muutaman kerran 46 8-501 024 13. en ole ehtinyt vastaamaan, enkä ajatellut soittaa takaisin.

        Sama numero yritti soitella minulle tänään en vastannut..


      • ärsyyntynyt
        puh koijarit kirjoitti:

        Sama numero yritti soitella minulle tänään en vastannut..

        Tänään on kaks kertaa soittanu toi 46850102413 ja aattelin ihan vaan googlesta kattoa mistä maasta puhelu tulee. Kuinkas olla törmään tähän viestiketjuun jossa useammallekki ihmiselle on huohotettu korvaan!


      • Melkosta
        ärsyyntynyt kirjoitti:

        Tänään on kaks kertaa soittanu toi 46850102413 ja aattelin ihan vaan googlesta kattoa mistä maasta puhelu tulee. Kuinkas olla törmään tähän viestiketjuun jossa useammallekki ihmiselle on huohotettu korvaan!

        Mulle kans tullut pari soittoa eilen ja tänään tuosta samasta numerosta 46850102413. En tosin ole vastannut ku ensimmäisen kerran soittivat aamulla ja toisella kerralla häläröi.


      • Vastauksia puh?:iin
        ihmettelijä ? kirjoitti:

        Olen saanut keväällä Italiasta kuin syksyllä Kongosta puhelun. En ole vastanut mutta, meikää kiinnostaisi enempi tietää että, mistä ne nämä numerot kaivaa...ja millä logiikalla ne soittelee.
        Huijauksesta puhutaa mutta, mitään konkreettisia asioita en ole huomannut että, missään olisi julki tuotu. Varoitellaan vaan.
        Jos, joku tietäisi jotakin ihan oikeatakin asiaa niin olisi hauska tietää.

        Mitenkä huijataan, kun vastaat Kongon puheluun? Sinä maksat Kongon puhelun taksan, huijarin kustannus ei ole puhelun toimittaminen perille Kongoon, vaan esim. Tukholmaan, Lontooseen tai kenties vaan Espooseen. Välistä voi vetää siis rasvaiset rahat, varsinkin kun siinäkin tapauksessa, että puhelu vietäisiin vaikka huijarin Lontoon toimistolle asti, huijari maksaisi vain kv. tukkuhinnan (ja ilman pvm/mpm:ää kummassakaan päässä).

        Miten se onnistuu? Eri maissa on hiukan poikkeavat lisenssikäytännöt, mutta vähintään kaksitasoinen järjestelmä löytyy, kuten Suomesta: on verkko-operaattorit (Network Operators), kuten Elisa, Sonera, DNA ja palveluntarjoajat (Service Providers), joita ovat pienemmät toimijat alalla. Näitäkin on Suomessa runsaasti, myös sellaisia, jotka eivät laisinkaan tarjoa palveluita suomalaisille kuluttajille tai yrityksille. Noh, lyhyesti, huijari tekee sopimuksen operaattori(e)n kanssa, että tietyt sen "omistamat" numerot ohjataan sille jo ehkä Suomen puolella - mukamas välitettäväksi sinne Kongoon, jonne ne sitten eivät lopulta mene.

        020:lla ei voi näin huijata, koska numeron ottaja ei saa siitä tuloja, vaan tulot menevät verkko-operaattorille (Elisa jne.). Ja vielä: 46 on Ruotsi, 8 Tukholma ja 46 ei ole koskaan ollut Brittein saarten käytössä.


      • jore75
        HÖ! kirjoitti:

        46850102413

        Soitettii, en ehtiny vastat - onneksi!
        On ennenki kaupattu ruattalaisa partakoneenteriä! :-/

        juup, sama numero ja partahöyliä tarjotteli


      • yhtä tyhjän kanssa
        HÖ! kirjoitti:

        46850102413

        Soitettii, en ehtiny vastat - onneksi!
        On ennenki kaupattu ruattalaisa partakoneenteriä! :-/

        Ruotsista ole sinne on 46 eikä 468


      • häiriköt kuriin
        uninen. kirjoitti:

        Pystyykös noita tiettyjä numeroita estämään jotenkin?
        Lähinnä että eivät hälyttäisi... kavereilla on ikävä tapa soitella aamupäivästä, kun itse käyn yö-työssä

        Onneksi älysin laittaa numeron 46812027000 heti mustille. Tämä sovellus on välttämätön.
        Se toimii Symbian-käyttiksessä ja sellainen on mm. Nokia E51-luurissa. Sillä saa häiriköt varmasti kuriin.
        Se torjuu myös Privatet, eli näkymättömät, mikä on hemmetin hyvä asia!
        Lokitiedoista näin että tämä ilmeisesti ruotsalainen numero yritti vielä kolmesti soittaa.


      • pyhä sylvi
        Ihme touhua kirjoitti:

        Tällasesta soitettu varmaan kymmenen kertaa. Hälyttää muutaman kerran ja sitten katkaistaan. Aivan kun koitettais kalastella soitto takaisinpäin...?

        Tänään viimeksi samasta numerosta tul puhelu mulle. En vastannu.


      • zofies
        HÖ! kirjoitti:

        46850102413

        Soitettii, en ehtiny vastat - onneksi!
        On ennenki kaupattu ruattalaisa partakoneenteriä! :-/

        mulle soitettiin tosta samaisesta numerosta kymmenen minuuttia sitten!!!!!
        sis just 46850102413 :o
        yrittäny soittaa eilenkin, mutten ole vastannut. nyt sitte tulin googlettamaan, että onko ruotsin suuntanumero kuten arvelin ja taitaa olla, ja sitten mitä ihmettä täällä joku kertoo että on soitettu tasan samasta numerosta öö 2009 ? ::::::D eli vajaa kolme vuotta sitten ! on tää maailma outo


      • zizizizi
        Ihme touhua kirjoitti:

        Tällasesta soitettu varmaan kymmenen kertaa. Hälyttää muutaman kerran ja sitten katkaistaan. Aivan kun koitettais kalastella soitto takaisinpäin...?

        tämä numero soitti juuri minulle samalla systeemillä, että katkesi heti, kun vastasin!!!


      • asdasdasdasdsadafshd
        JKLUITY kirjoitti:

        ISO-BRITANNIA POHJOIS IRANLANTI SUUNTA NRO ON 468...

        ei ole kun 44 katoppa wikipediasta


      • ssafgfdag
        yhtä tyhjän kanssa kirjoitti:

        Ruotsista ole sinne on 46 eikä 468

        ei niin mutta jos ruotsin tukholmasta soitat ruotsalaisella liittymällä numero näkyy muodoss 468


      • Sama juttu
        Häirintää kirjoitti:

        Sama numero, muutama soitto tullut. Kerran erehdyin vastaamaan, ei kuulunut muuta kuin epämääräistä tuhinaa. Varmaan tarkoituksena on jekuttaa porukkaa soittamaan takaisin...

        EDELLEEN, TOUKOKUUSSA, TUOSTA SAMASTA NUMEROSTA SOITELLAAN !!!
        Känny hälyttää muutaman kerran ja sit puhelu katkeaa. Mitä lie??


      • Jo on!
        Ihme touhua kirjoitti:

        Tällasesta soitettu varmaan kymmenen kertaa. Hälyttää muutaman kerran ja sitten katkaistaan. Aivan kun koitettais kalastella soitto takaisinpäin...?

        Mulle on soitettu tuosta samasta numerosta jo muutamia kertoja. Kokeilin soittaa takaisin ja ruottiinhan se meni. Ensin sanottiin suomeksi jotain, sitten ruotsiksi ja enkuksi. Ihme meininkiä! Enkä oo vastannu vieläkään.


      • sannaelinah
        Ihme touhua kirjoitti:

        Tällasesta soitettu varmaan kymmenen kertaa. Hälyttää muutaman kerran ja sitten katkaistaan. Aivan kun koitettais kalastella soitto takaisinpäin...?

        Sain just tismalleen samasta numerosta lyhyen soittoyrityksen! Mikä juttu tää oikein on...


      • wv power
        Sama juttu kirjoitti:

        EDELLEEN, TOUKOKUUSSA, TUOSTA SAMASTA NUMEROSTA SOITELLAAN !!!
        Känny hälyttää muutaman kerran ja sit puhelu katkeaa. Mitä lie??

        Mulle soitti äsken tosta numerosta,en ehtinyt vastata kun katkes. Soitin takas ja luuriin tuli et puhelu siirtyy... katkaisin puhelun. Hörhöjä.


      • joku soittelee
        häiriköt kuriin kirjoitti:

        Onneksi älysin laittaa numeron 46812027000 heti mustille. Tämä sovellus on välttämätön.
        Se toimii Symbian-käyttiksessä ja sellainen on mm. Nokia E51-luurissa. Sillä saa häiriköt varmasti kuriin.
        Se torjuu myös Privatet, eli näkymättömät, mikä on hemmetin hyvä asia!
        Lokitiedoista näin että tämä ilmeisesti ruotsalainen numero yritti vielä kolmesti soittaa.

        Sama numero ( 46812027000) on yhä aktiivinen, yritti soittaa tänään. En viitsinyt vastata. Oliskos joku automaatti kun soittaa randomina, mulla on nimittäin salainen numero.


      • Anonyymi
        zofies kirjoitti:

        mulle soitettiin tosta samaisesta numerosta kymmenen minuuttia sitten!!!!!
        sis just 46850102413 :o
        yrittäny soittaa eilenkin, mutten ole vastannut. nyt sitte tulin googlettamaan, että onko ruotsin suuntanumero kuten arvelin ja taitaa olla, ja sitten mitä ihmettä täällä joku kertoo että on soitettu tasan samasta numerosta öö 2009 ? ::::::D eli vajaa kolme vuotta sitten ! on tää maailma outo

        Mistä ne keksiikin.Mulla päivän vanha liittymä ja ton alkuisesta pari hälyä ja katkes.En vastaa koskaan,jos en ole varma-tietoinen,mistä soitetaan.


    • +46850102413

      Samaisesta numerosta ,kun näyttää tulevan monelle muullekin, enkä ole paffin kanssa ollut missään tekemisissä....... Joten ehkä kannattaa varoa vastaamasta

      • SveduPelletPerkele

        Soitti myös äske, en vastannu. Ei kannata soittaa takaisin, voi tulla vitullinen lasku peräs.


      • DDyyyd
        SveduPelletPerkele kirjoitti:

        Soitti myös äske, en vastannu. Ei kannata soittaa takaisin, voi tulla vitullinen lasku peräs.

        28.4 klo 19.45 ja soitto tuli
        46850102413

        ja on soittanut aikaisemminkin.
        pari viikoa sitten tuli soitto 212052287248 , taitaa mennä marokkoon, perkule kun 1 aikaan yöllä soitti ja sanoi " Hi, here is" ja löi luurin kiinni, arvatkaa soitinko takaisin :D


      • Prkl..
        DDyyyd kirjoitti:

        28.4 klo 19.45 ja soitto tuli
        46850102413

        ja on soittanut aikaisemminkin.
        pari viikoa sitten tuli soitto 212052287248 , taitaa mennä marokkoon, perkule kun 1 aikaan yöllä soitti ja sanoi " Hi, here is" ja löi luurin kiinni, arvatkaa soitinko takaisin :D

        Mulle oli tullut vartti sitten puhelu tuosta numerosta, mutta en ollut paikalla vastaamassa.


      • ann__
        Prkl.. kirjoitti:

        Mulle oli tullut vartti sitten puhelu tuosta numerosta, mutta en ollut paikalla vastaamassa.

        tommosesta numerosta joku oli yrittänyt soittaa mut en ollut kuullut sitä. Yritin soittaa takaisin, pari kertaa hälyytti ja sit tuli varattua..


      • Ruuu
        Prkl.. kirjoitti:

        Mulle oli tullut vartti sitten puhelu tuosta numerosta, mutta en ollut paikalla vastaamassa.

        Mulle soitettiin tosta ja kaupattiin sähköhammasharjaa ja vaihtoharjoja. Koneen saa ilmasiks ja sit pitää ostaa niitä vaihtoharjoja. Myyjälle olisi pitänyt antaa koko henkilötunnus, joten meidän kaupan käynti loppui sitten siihen. En anna tommoisille puhelinmyyjille loppuosaa.


      • mmmmm..mm
        Ruuu kirjoitti:

        Mulle soitettiin tosta ja kaupattiin sähköhammasharjaa ja vaihtoharjoja. Koneen saa ilmasiks ja sit pitää ostaa niitä vaihtoharjoja. Myyjälle olisi pitänyt antaa koko henkilötunnus, joten meidän kaupan käynti loppui sitten siihen. En anna tommoisille puhelinmyyjille loppuosaa.

        tuli soitto 46850001403, en vastannut, enkä vastaa. Tarpeeks paska tuuri ollu muutenkin, etten halua mitään miljoonalaskua vastaamalla


      • Come on!
        mmmmm..mm kirjoitti:

        tuli soitto 46850001403, en vastannut, enkä vastaa. Tarpeeks paska tuuri ollu muutenkin, etten halua mitään miljoonalaskua vastaamalla

        Ei vastaamalla mitään laskua voi saada aikaiseksi.


      • nakkimakkuri
        Come on! kirjoitti:

        Ei vastaamalla mitään laskua voi saada aikaiseksi.

        ulkomailta tuleva puhelu menee vastaajan piikkiin daiju


      • haistakaa..
        nakkimakkuri kirjoitti:

        ulkomailta tuleva puhelu menee vastaajan piikkiin daiju

        No ei todellakaan mene vastaajan laskuun. Jos olet ulkomailla suomalaisen liittymän kanssa ja vastaat puheluun siellä, maksat siitä, koska soittajahan ei voi päätellä missä olet. Mutta jos vastaat ulkomaanpuheluun suomessa, et maksa pennin jeesusta. Mitä vittua te pelkäätte vastata johonkin ulkomaan puheluun? Vastatkaa, niin selviää mistä on kysymys. Idiootit!


      • hahahahähähä
        haistakaa.. kirjoitti:

        No ei todellakaan mene vastaajan laskuun. Jos olet ulkomailla suomalaisen liittymän kanssa ja vastaat puheluun siellä, maksat siitä, koska soittajahan ei voi päätellä missä olet. Mutta jos vastaat ulkomaanpuheluun suomessa, et maksa pennin jeesusta. Mitä vittua te pelkäätte vastata johonkin ulkomaan puheluun? Vastatkaa, niin selviää mistä on kysymys. Idiootit!

        HAISTAKAA nimimerkki ei selvästi tiedä mistä puhuu mutta antaa puhua kun on jotain asiaa :D


      • soittaja rakas
        Come on! kirjoitti:

        Ei vastaamalla mitään laskua voi saada aikaiseksi.

        Mutta sille soittajalle tulee laskua, jos on erehdyksissä soittanut väärään numeroon ja mennyt vieraaseen maahan.


      • ok-mies2
        hahahahähähä kirjoitti:

        HAISTAKAA nimimerkki ei selvästi tiedä mistä puhuu mutta antaa puhua kun on jotain asiaa :D

        ok


    • mullekki soitettu pari kertaa 46850001405 en oo vastannu

      • en vastannut...

        Tästä numerosta oli soitettu. Joku pokerisivusto siellä varmaan yritti aktivoida pelaamaan. Kätevä tämä google.


      • dgdgdgdg
        en vastannut... kirjoitti:

        Tästä numerosta oli soitettu. Joku pokerisivusto siellä varmaan yritti aktivoida pelaamaan. Kätevä tämä google.

        Kuinka estää tuosta numerosta tulevat puhelut? Onnistuuko mitenkään?


      • 010101010101
        dgdgdgdg kirjoitti:

        Kuinka estää tuosta numerosta tulevat puhelut? Onnistuuko mitenkään?

        ostin Samsungin S5230 puhelimen, jossa on automaattinen hylkäystoiminto. Olen lisännyt sinne
        suoramarkkinointi ja tuntemattomat -numeroita. Puhelin hylkää automaattisesti ko. numerot,
        mutta näyttää puhelinlokissa, mistä on soitettu. Tietääkseni monessa muissakin puhelimissa on sama toiminto.


    • ÄrriMurriMurr

      Joskus viikko sitten about alko tulla puheluita numerosta 46850102413, kertaakaan en oo vastannu enkä aiokaan ku tuo on vissiin joku sama tyyppi joka soitellu monille muillekin lähiaikoina.
      Ihmetyttää vaan et mistä ne mun numeron o ylipäätänsä saanu haltuunsa?

      • AWAWSADF

        Joo mullekin alko soitteleen vajaa kaks viikkoa sitten. Ekalla kerralla erehdyin soittaan takas. Kuulu vain jotain epäselvää ehkä ruotsia tosi hiljaa. Luulisin että oli vastaaja. Nyt pommittanut melkein joka päivä ja tänään on jo kahdesti soittaa. Outoa....


      • hjckxz
        AWAWSADF kirjoitti:

        Joo mullekin alko soitteleen vajaa kaks viikkoa sitten. Ekalla kerralla erehdyin soittaan takas. Kuulu vain jotain epäselvää ehkä ruotsia tosi hiljaa. Luulisin että oli vastaaja. Nyt pommittanut melkein joka päivä ja tänään on jo kahdesti soittaa. Outoa....

        Selvisi tuo numero 46850102413. Partahöyliä ruotsista kauppas tosiaan. 3.5 euroa 5kpl. Kaveri puhu selvää suomea. Oli muuttanut järvenpäästä.


      • jarphart
        hjckxz kirjoitti:

        Selvisi tuo numero 46850102413. Partahöyliä ruotsista kauppas tosiaan. 3.5 euroa 5kpl. Kaveri puhu selvää suomea. Oli muuttanut järvenpäästä.

        Soittanut jo 3 kertaa: 7.10, 12.10 ja 13.10.2010 - mutta en vastannut tietenkään.


      • vitun juntti..
        jarphart kirjoitti:

        Soittanut jo 3 kertaa: 7.10, 12.10 ja 13.10.2010 - mutta en vastannut tietenkään.

        Miksi et vastannut? Juntti!


    • tarkastin asian

      Vastasin tällä alkavaan puheluun ja sieltä esitettiin tyytyväisyyskysely Fortumista, olin hetkeä aikaisemmin soittanut Fortomin asiakaspalveluun.
      Soitin uudestaan Fortumin asiakaspalveluun ja kysyin tietävätkö he tämmöisestä suuntanumerosta ( 46812027000) soitetusta kyselystä. Fortumista vastattiin, että heiltä puhelu tulee ja on maksuton.

    • C5

      Soittelee mut en vastaa.
      Netissä tuntuu juttua jo olevankin.

      • En vastaa

        Eli kaksi kertaa soittanut mutta en ole vastannut.ihan uusi numero minulla joten mistä kaivavat nämä numerot.ei ole kuin 4 henkilön tiedossa ja markkinointi estot päällä.


      • ÄRSY
        En vastaa kirjoitti:

        Eli kaksi kertaa soittanut mutta en ole vastannut.ihan uusi numero minulla joten mistä kaivavat nämä numerot.ei ole kuin 4 henkilön tiedossa ja markkinointi estot päällä.

        Soitti tänään,ja ei mitään hajua mikä huijausyritys tää nyt on.
        Mulla myös markkinointi esto,enkä oo missään muutenkaa jakanut numeroani,enkä soitellut fortumille enkä pelaillut nettipokeria tai muitakaan...

        En tietenkää vastannut,ku en vastaa mihinkää tuntemattomiin


      • T
        ÄRSY kirjoitti:

        Soitti tänään,ja ei mitään hajua mikä huijausyritys tää nyt on.
        Mulla myös markkinointi esto,enkä oo missään muutenkaa jakanut numeroani,enkä soitellut fortumille enkä pelaillut nettipokeria tai muitakaan...

        En tietenkää vastannut,ku en vastaa mihinkää tuntemattomiin

        Tuo on Greenpeacen numero.Sen verran vastasin, että sain sen tietää enää en vastaa.


      • Palka
        ÄRSY kirjoitti:

        Soitti tänään,ja ei mitään hajua mikä huijausyritys tää nyt on.
        Mulla myös markkinointi esto,enkä oo missään muutenkaa jakanut numeroani,enkä soitellut fortumille enkä pelaillut nettipokeria tai muitakaan...

        En tietenkää vastannut,ku en vastaa mihinkää tuntemattomiin

        Mulle on soitettu IHAN samasta numerosta, en tosiaan tiedä yhtään, mikä hemmetti se on. On soitettu jotain viikon välein pari kertaa, mutta en oo vastannut. Mulla on vastaaja, jota suomea osaamatonkin osannee käyttää (oletan), että voi sitten jättää viestin, jos olettaa mun jotain ymmärtävän. Veikkaan huijausta kylläkin. :(


      • sepppi
        ÄRSY kirjoitti:

        Soitti tänään,ja ei mitään hajua mikä huijausyritys tää nyt on.
        Mulla myös markkinointi esto,enkä oo missään muutenkaa jakanut numeroani,enkä soitellut fortumille enkä pelaillut nettipokeria tai muitakaan...

        En tietenkää vastannut,ku en vastaa mihinkää tuntemattomiin

        Miksi se olisi huijausyritys? Kannattaa olla vastaamatta näihin, jos ei osaa tarvittaessa sanoa ei puhelimeen.


      • z<c<
        sepppi kirjoitti:

        Miksi se olisi huijausyritys? Kannattaa olla vastaamatta näihin, jos ei osaa tarvittaessa sanoa ei puhelimeen.

        huijari firma soittaa niin sanotun "killerin" ja kun soitat takas se maksaa esim. 20e/minuutti. uusi/suht uusi tapa ulkomailla ansaita kieroa rahaa.


      • PV
        ÄRSY kirjoitti:

        Soitti tänään,ja ei mitään hajua mikä huijausyritys tää nyt on.
        Mulla myös markkinointi esto,enkä oo missään muutenkaa jakanut numeroani,enkä soitellut fortumille enkä pelaillut nettipokeria tai muitakaan...

        En tietenkää vastannut,ku en vastaa mihinkää tuntemattomiin

        vastasin tuohon tänään, puhui hoono suomi ja sanoi olevansa "Leena Greenpeacelta"


    • -matti

      joku nainen suomenkielellä kauppas partakoneen teriä eilen.

      • Varovarovainen

        Nainen suomenkielellä kyseli hammashoitopalveluista. En luvannut vastailla,kun häkellyin numerosta. Vasta tämän ketjun jälkeen tajusin, että saattoi olla ihan oikeestikin joku tyytyväisyyskysely, kun olen koko talven hammaslääkärillä hypännyt.


      • hh
        Varovarovainen kirjoitti:

        Nainen suomenkielellä kyseli hammashoitopalveluista. En luvannut vastailla,kun häkellyin numerosta. Vasta tämän ketjun jälkeen tajusin, että saattoi olla ihan oikeestikin joku tyytyväisyyskysely, kun olen koko talven hammaslääkärillä hypännyt.

        Soitto tuli tänään, mutta en ehtinyt vastaamaan...onneksi...


    • pokerPete

      Ainaki jaksanevat sitte kaupitella partakoneen teriä tai kysessä fortumista tai mitä vaan mutta nyt on tullu viikon ajan noita soittoja tosta 46850102413 numerosta ja tänään saakelin yrväkkeet onnistu herättään ku on iltavuoro kele. No, työtäänhän nuo tekevät

    • handewaan

      468307721
      Tuosta numerosta nyt parin vko aikana soitelleet mutten oo uskaltanut vastata, onks tuo sit joku lankapuhelin kun on noin lyhyt toi numero?

    • Janizmus

      Kiitti kaikille infosta.

    • miqe2

      2 kertaa soittanu joku tosta 46850102413 numerosta...en o vastaamassa x)

    • Ei kiinnosta vastata

      Itse en vastaa enää nykyään mihinkään outoon tai edes vähemmän outoon numeroon. Kokemus on opettanut, että ei sillä soittajalla ikinä ainakaan mitään positiivista asiaa ole.

    • läählääh

      46850102410 numerosta tuli soitto, vastasin, ei kuulunut mitään. Enpä vastaa enää

    • ???

      46850102413
      Tuosta numerosta oli mullekin soitettu.. tyhmänä soitin takaisin, kun olin yövuoron jälkeisten unien jälkeen ihan unenpöpperössä. Ruotsiksi sieltä vastattiin ja nakkasin samantien luurin kiinni.

      Toivottavasti ei tullut kallis paukku..

      • sofiez

        ei jumpe, mäki täällä siis pähkäilly että mikä piru toi numero on, eilenki soittanu muutamaan otteeseen mutten ole vastannu. nyt soitti kans vajaa 15 min sitte, ja uteliaana tulin googlettamaan että onko ruotsin suuntanumero toi 468 ja taisin osua oikeaan. ja sitte täällä luenki että kappas vaan, muilleki soitettu samasta numerosta : D eli en taida vastata, vaikka ruotsalaiset ihan kivoja heppuja onki.


      • sofiez kirjoitti:

        ei jumpe, mäki täällä siis pähkäilly että mikä piru toi numero on, eilenki soittanu muutamaan otteeseen mutten ole vastannu. nyt soitti kans vajaa 15 min sitte, ja uteliaana tulin googlettamaan että onko ruotsin suuntanumero toi 468 ja taisin osua oikeaan. ja sitte täällä luenki että kappas vaan, muilleki soitettu samasta numerosta : D eli en taida vastata, vaikka ruotsalaiset ihan kivoja heppuja onki.

        Juu, samoja numeroita. Kyseessä on hieman yliaktiivinen ruotsalainen puhelinmyyjä


    • maaa21

      Sama juttu, oli soitettu -413 loppuisesta numerosta. Onneksi jengi on ollut aktiivisia kommentoimaan, niin ei tarvi ihmetellä! :)

    • älkää vastatko

      Itselleni kauputeltiin sähköhammasharjaa ja vaihtoosia mene tyhmyydessäni tilaamaan koitin soittaa takaisin peruaksena kauppaa mutta sieä soi joku ruotsalainen puhelinvastaaja....

    • Barbarella75

      Mulle myös soiteltiin eilen kerran ja tänään kaksi kertaa tuosta 46850102413 numerosta. En ehtinyt vastaamaan. Kiitos kaikille tiedoista! Nyt tiedän ettei siihen kannata vastata.

    • S

      Mhm, ite en ehtiny vastaamaan, mut en myöskään tajuumaan outoa maantunnusta ennen ku painoin soita-näppäintä. Tajusin kuitenkin hetken viiveellä ulkomaan numeron, joten löin luurin kiinni ennen ku kukaan ehti vastaamaan. Heti tuli takas soitto, johon löin taas luurin korvaan. Toivottavasti jättää rauhaan. Mikä lie häirikkö.

    • opiskelija2

      Numerosta 46850102410 soitettu. Kyseli jotain energiayhtiöstä. Mites toi puhelun hinta menee kun äijä soittaa Ruotsista(?) suomalaiseen numeroon niin eikös se mene sitten sen tyypin piikkiin?

    • ny rillataan

      sama numero hälytti itellekin äsken sen 15 sek. ihmettelin numeroa, enkä vastannut.

    • mammuli777

      046850102413 ..ne vaan jaksaa soitella. Tuosta numerosta on soitettu jo viimeiset 2 viikkoa, saa nähdä kuinka kauan jaksavat soitella kun en vastaa niihin :D

      • liirunlaarun vot

        Sama juttu 46850102410. Tämä numero mihin soittavat on villi ja vapaa. Salaiseen numeroon eivät soittele. Eli soittavat, estottomiin numeroihin.


    • Soittoja saanut

      Ulkomaiden suuntanumerot saat selville täältä:
      http://www.matkapuhelin.net/various/roam5.html
      Joissakin maissa on matkapuhelimilla eri suuntanumero kuin lankapuhelimilla.

      Osoitteessa http://www.puhelinmyyja.info/
      on tietoa puhelinmyyjistä ja puhelinmyyjien puh.numeroista. Kyse on puhelinmyyjä.info -palvelusta. Sivusto esitteelee itsensä: Sivuston tarkoituksena on listata puhelinmyyntiyritysten käyttämiä numeroita. Mukana on vaihtelevasti tietoia noista yrityksistä. Voit listata sinne itsekin puhelinmyyntiyrityksiä muiden tiedoksi.

    • Hallle

      MINKÄ LIITTYMÄN KÄNNYKKÖIHIN SOITOT OVAT TULLEET? MEILLÄ TELEFINLAND; YHTEISTÄ SE..?

    • paavo123

      Näköjään soittelevat mullekin tuosta numerosta 46850102413. Olisi kiva tietää minkälainen "pulju" on kyseessä?

    • Pokka.-.

      Tismalleen sama 46850102413 soittanut hälärin jo kahtena päivänä peräkkäin, en ole vastannut. Ja nimimerkki Hallle, itselläni on kanssa Tele Finland.

      • Jo on!

        Mulle on kans tullu ja mulla on telefinland kans.


      • Jo on! kirjoitti:

        Mulle on kans tullu ja mulla on telefinland kans.

        Tänään tuli soitto ja TeleFinland täälläkin.


    • kieketius

      just puhun kyseisen numeron kaa ja partahöylää tarjoo :D Sonera liittymänä

    • dadam

      Mullekin on nyt soiteltu tuosta samaisesta numerosta ( 46850102413) pariin kertaan, en ole vastannut koska oli niin outo suuntanumero mutta alko vaivaamaan koska mulla on tuttuja Ruotsissa, joiden puhelinnumeroa en omista. Onneksi tulin tänne katsomaan, empähän enää vastaa ja koitan estää sen numeron. Kiitos tiedosta! Mistä lie kalastavat näitä numeroita viattomilta suomalaisilta o: Ja itselläni on dna.

      • -NN-

        Mulle tuli kans tänään puhelu 46850102413 numerosta, en töissä päässy vastaamaan. Kokeilin soittaa perään ja sain kuulla jonkun ruotsalaisen nauhoitteen. Sisukkaita ovat prkl! varmaan joku automaatti soittelee... liittymä: Saunalahti


    • K

      Tänään tuli puhelu numerosta 46850102410. En viitsinyt vastata siihen. Dna on mulla liittymänä.

    • khaamos

      Eilen tuli puhelu 46850102410 numerosta. Soitin takaisin kun en hoksannut että on ulkomailta.löin luurimen korvaan kun kuulosti että luurin toisessa päässä olis ollu joku automaatti..tänään koitti kans soittaa mutta löin luurin korvaan, jospa ei soitteleis enää! Mulla pitäis olla salainen numero kaiken hyvän lisäksi. Liittymänä saunalahti

    • Telefonförsäljare
    • vielä yksi

      Tänään 46850102413
      liittymäni on Telefinland.
      Ärsyttävää, joku yrittää hankkia tosissaan rahaa

    • ruotsalaiset...

      Tuli puhelu numerosta 46850102413 tuossa 5min sitten, en ehtinyt vastaamaan. Ennen kuin rupesin takasin soittelemaan, lähdin etsimään googlesta ja törmäsin tähän ketjuun. Alkaa hieman tuntumaan kusetukselta kun sama numero vaivannut ihmisiä jo 2 vuotta.

      • prklllll

        Jep, minulle tuli 16.7.2011 klo 14:30 soittoyritys myös samaisesta numerosta...


      • prklllll
        prklllll kirjoitti:

        Jep, minulle tuli 16.7.2011 klo 14:30 soittoyritys myös samaisesta numerosta...

        siis 6.7.2011...


    • +46850102410

      46850102410

      sama juttu.

    • ***

      46850102413 eilen noin klo 20.30 - en vastannut

    • tonicc

      46850102413 päivästä tuli puheluu, kerenny ku ihmettelee hetken suuntanumeroa ku katken, ei oo soittanu vielä uudestaa, eikä kyl tarviiskaa... :P

    • hoodoo....

      46850103182 yrittäny soittaa mulle klo 13:17 tänään, ei ollut puhelin vieressä silloin joten vastaamatta jää ja tuhoan ko. numeron. Jotain huijauspaskaa se kumminkin vaan on...

    • rouskista

      46850103183 soitti mulle just.en ehtiny vastaamaan ja vaik olisinkin en olis vastannu kun on noin outo numero.

    • kylläpäjaksavat

      46850103183

      joku soitellu tosta numerosta jo viikon ajan, en ole vastannut.
      joskus vuosi sitte viimeksi tullu soittoa ton alkusista numeroista.

    • terrori893789

      mullekkin prkl soittaavat tosta yllä olevasta numerosta joka pv..pirisee jonkun vajaa 10sekuntia ja sit sammuu..helvetti vainonnalta jo kohta tuntuu..kerran koitin vastata niin lämps luuri kiinni toisessa päässä-.,

    • Kylmät kädet

      Pitäis saada sellainen kännykkä, jolla voisi estää kaikki ulkomailta tulevat soittoyritykset. Niillä ei mitenkään voi olla mitään asiaa.

      Simpsoneissa oli pila näistä kyseisistä, automaattisista soittaja-boteista (jotka muuten on oikeasti laittomia)

      Homer Simpson oli suunnannut automaattisen puhelin-soittajansa Ned Flandersin puhelimeen, joka raukka-parka vastasi koko yön siihen 5 sekunnin välein, jos se sattuukin olemaan hänen ÄITINSÄ, joka soittaa.

      • Mauri ite

        46850103183


        Tuosta numerosta yritetty pari päivää soitella, ei ole kiinnostanu vastailla.


    • Outoja

      46850103183 samasta numerosta tuli tänään soittoa mutta empä ehtinyt vastaamaan puhelimeen tässä aamupäivästä, ei ole kukaan kerennyt vastaamaan?

    • uus #

      mulla nyt eroo sen verran, että 30min sitten on tullut puhelu numerosta 46 46-270 51 51?
      liittymänä itsellä sonera. onko muille tullu vastaavasta numerosta? työpöydän ääressa en ollu kun soitto tullu, mutta tuskin kannattaa takasin soitella, varsinkin kun kaikenlisäks nyt joku eri numero mistä muilla kokemuksia..

    • turhaan soittelevat

      Numerosta 46761261810 puhelu kännykkään, joka on dna:n liittymä, ja siksi äänettömällä aina. Joskus viikkojen päästä katson, onko kukaan soittanut, nyt oli tästä numerosta kai tänään. Mistähän nuo ruotsalaiset numerot saisi selville?

    • tietoa oli

      GUUGLETTAMALLA HAET,SAAT KOKO LISTAN PUHELINMYYJISTÄ REAALIAJASSA

    • tuut tuut

      Tälläsistä numeroista ruvettu pommittaa
      46850255640
      46850255645
      46850255546
      enpä oo vastannu

      Onkos muille tullu kyseisistä numeroista soittoja?
      Ja jos jollain on tietoa kuka noi numerot omistaa vois pistää infoa

      • outoammmmm

        Mulle soitettiin tänään sunnuntai-iltana numerosta
        46850255642

        En vastannut, mutta antoivat hälyttää kyllä kauan. Ei mitään 15 sekkaa tms..


      • MinnaaaaaaaK
        outoammmmm kirjoitti:

        Mulle soitettiin tänään sunnuntai-iltana numerosta
        46850255642

        En vastannut, mutta antoivat hälyttää kyllä kauan. Ei mitään 15 sekkaa tms..

        Tänne soitettiin kans tosta 46850255642 numerosta just äsken, ei vastattu, eika varmaan kannatakkaan, jotain huijauspuheluita ihan varmana..


      • ahvenanmaa

        Mulle soitettiin myös, PAF oli kyseisen numeron takana


    • Sdöpö

      Jep, tuosta -46 -loppuisesta soiteltiin. Jäi vastaamatta... Mainontaa tai sitten jotain hämärähommia. Niin tai näin, turha vastata.

    • re-R-

      46850255642 numero soitti juuri, mikähän pälliäinen se on?

    • KK

      46850255642 soitti 15 min sitten. En vastannut.

    • Lusmuri

      46 8-502 555 46 soitettiin tänään. Paffilta kehu olevansa ja mun s-postin stiesi kans ja halus esittää muutaman kysymyksen et mitä tykkää pelata nettikasinoilla.

      Ymmärtääkseni ei siittä kuitenkaan mitään joudu missään tapauksessa maksaan kun joku mulle soittelee. Ei kyselly kuitenkaa ees mitään tietoja eikä halunnu kaupata mitään.

      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

        Niin varmaan on, Paffilta koska pelan siellä. Ja numeroni on muuten salainen.


    • XXXXXXXXXXXXXXX

      46850255649 soitettiin 2 keraa ja vastasin, vastaaminen on ilmaista mutta soitaminen maksaa.

    • SirLuikuri

      46850255642 soitti tänään tuossa klo 13 nurkilla. En tosin vastannu.

      • en vastaa.

        46850255642 soittanut viikon sisällä 2 kertaa, en ole vastannut. Viimeksi soitti 10min sit ja hälytti tosi pitkään.


    • ärsytetty

      30.10.2011 klo 18:28 minulle soitettiin numerosta 46850255649. En vastannut tuohon puheluun. Mielenkiintoni heräsi kuitenkin sen verran, että koitin soittaa tuohon numeroon parikin kertaa, mutta aina piippasi varattua. Tänään 1.11.2011 klo 11:12 heräsin kun minulle soitettiin numerosta 46850255546. Olin nyukkumassa ja heräsin tuohon puheluun, niin vastasin katsomatta numeroa mistä puhelu tuli. Pari sekuntia kuului jotain kohinaa. Samanlaista kohinaa kun välillä kuuluu kotimaan puheluissa jos on huono kuuluvuus. Tuon parin sekunnin jälkeen puhelu meni poikki. Eniten näissä jutuissa ihmetyttää se, että numeroni on salainen. JOs siis joku saa selville ketä soittaa kyseisistä numeroista, niin voisitko ystävällisesti ilmoittaa siitä tänne. Olisi pikkaisen juteltavaa kyseisen häirikön kanssa.

      • nallex

        PAF (lukekaa hyvät ihmiset tää ketju alusta)


    • Tohto

      46850255546 tuosta numerosta koitettu kanssa pariin otteeseen soittaa, mutten oo vielä tohtinut vastata.. Mitä lie haluaa..?

    • PERKEL

      468 7307209 EI SAATANA, TOST ANUMEROSTA ON SOITETTU AINAKIN 100 KERTAA. KUKA SAATANA SIELLÄ ON? SIT KUN VASTA ANIIN EI MITÄÄN!!!!!!

    • Aazä

      Juuri tuli puhelu numerosta 46850103183, en kehdannut vastata.

    • jeepajeeepajee

      Äsken meille ensimmäistä kertaa koskaan tuli tuosta 46812027000 numerosta soitti. Koitti jonkun 30s soittaa eikä vastattu. Emme koskaan vastaa numeroon mitä ei tiedetä. L

      Lähetämme oudon numeron findiin ja jos on joku tärkeä niin soitamme takaisin.

      Jos numeroa ei findista löydy niin emme soita takaisin on numero mikä vain.

      Emme myöskään soita takaisin tietenkään silloin jos findista löytyy mutta ei ole mikään tärkeä numero.

      Mierin että mistä ne poimii nämä meidän numerot?

      • jepulissima

        Mulle soitettiin eilen illalla kello 18 jälkeen nrosta 46850103189, en vastannut, hälytti about puoli minuuttia, sitten loppui.
        Eihän noihin pidä missään tapauksessa vastata!!!


      • jepulissim
        jepulissima kirjoitti:

        Mulle soitettiin eilen illalla kello 18 jälkeen nrosta 46850103189, en vastannut, hälytti about puoli minuuttia, sitten loppui.
        Eihän noihin pidä missään tapauksessa vastata!!!

        Älkää hyvät ihmiset vastatko tuollaisiin soittoihin, ja vielä vähemmän soittako takaisin. Vastatessanne ja/tai soittaessanne takaisin, kaappavat puhelinnumeron simkorttitietoineen. Soittelevat ympäri maailmaa sinun laskuusi, ja sinä onneton tyhmä tunari saat muutaman tonnin puhelinlaskun maksettavaksesi. Nykytekniikalla on kaikki mahdollista, kaapata myös toisen puhelinnumero ja simkortin tiedot, ja eiku soittelemaan, ja sitten tyhmeliini maksaa.


      • huh huh
        jepulissim kirjoitti:

        Älkää hyvät ihmiset vastatko tuollaisiin soittoihin, ja vielä vähemmän soittako takaisin. Vastatessanne ja/tai soittaessanne takaisin, kaappavat puhelinnumeron simkorttitietoineen. Soittelevat ympäri maailmaa sinun laskuusi, ja sinä onneton tyhmä tunari saat muutaman tonnin puhelinlaskun maksettavaksesi. Nykytekniikalla on kaikki mahdollista, kaapata myös toisen puhelinnumero ja simkortin tiedot, ja eiku soittelemaan, ja sitten tyhmeliini maksaa.

        aivan järjetöntä salaliittoteoriafanitusta. Tuolla periaatteella kukaan ei voisi vastata kenenkään puheluihin, koska mahdollista on, että joku olisi jo kaapannut sinun ystäväsi numeron ja sinä seuraava uhri.

        Puhelinmyyjät ne vain Tukholmasta soittelevat. Kokoajanhan mm.MOL.fi sivuilla on ilmoituksia missä etsitään suomalaisia telemarkkinointiin Ruotsiin, sekä Irlantiin ja Englantiin.

        JOS joku kaappaisi joskus numerosi, olet rikoksen uhri jolloin et ole vastuuvelvollinen laskun suurudesta. Et todellakaan ole "tyhmä tunari". (!!)


    • näitä riittää

      kyseltiin parranajosta tollasesta numerosta kun 46850103183

    • Milläs estetään?

      46850102413 18.1. 2012 8 vuotiaalle tytölle partakoneita kaupan
      Oujee

    • pyhä pillu.

      Tuo sama numero 46850103183 soitti munki kännyyn kahtena peräkkäisenä päivänä

      Tammikuussa 2012

      En vastannu.

      • Lopettakaa jo!

        Sama ongelma, ihan tajuttoman ärsyttävää, saattaa soittaa prai kertaa päivässä...


    • dm

      Greenpeace ainakin itselleni soitti. Varmaan monia tuollasii puhelinmyyntijuttuja tuolla tukholman suunnalla. Olen myös saanut lehtimyyjiltä soittoja 468-alkuisista.. vastaanottaja maksaa myös, eli ei ehkä kannata vastata tai puhu ainakin nopasti jos et ole varma kuka soittaa.

    • Itse en reagoi mitenkään soittoihin, jotka tulevat vieraasta numerosta. Asialliset yhteydenottajat osaavat lähettää tekstiviestin, asiattomiin minun ei tarvitse luoda yhteyttä.

    • Kurtsa

      46850103183 tullut soittoa 4 päivänä peräkkäin. Melkoisen rasittavaa.

    • RingRing

      Samasta numerosta 46850103183 soittoja 6 päivän ajan. Siinähän soittelevat

    • joni908

      46850103183 sama numero soitti mulle nyt 13.3.2012 en vastannut . Kolmas kerta nyt kahdenviikon sisällä

      • Kalos max

        samasta numerosta tullut mullekkin puheluita! 12.3, 14.3 tuli 2 kpl ja vielä tänäänkin on tullut yksi puhelu, yhteenkään en ole vastannut!


    • Idiootit

      En tiedä kuinka tyhmiä ihmisiä te olette. Vaikuttaa, että ihan saatanan tyhmiä.

      Ruotsi 46 8 miten helvetissä te saatte tästä asiasta niin vaikeeta. Toiseksi jos teille joku soittaa vaikka helveti kuusesta vastaaminen ei maksa mitään. Piste.

    • paso55

      46851959140

      tuosta just soittivat.. onneks oli äänettömällä enkä mennyt vastaamaan..

      • Keijo kesämies

        Mulle samasta numerosta soittavat kerran päivässä, en kuitenkaan ole vastannut. Ruotsalainen "true caller" ohjelma kertoo puhelun tulevan unibetiltä.


    • ccrat

      mulle tuli melkeen samanlaisesta ku äskeiseen kommentin kirjoittaneelle :D 046851959140

      • KÄÄK

        Samasta numerosta soitettiin mullekin, onneksi olin nukkumassa, niin en jaksanut vastata...


    • +46850103183 ???

      Mulle soitettiin 46850103183 numerosta ja vastasin. Sieltä ei kuulunut mitään, ja en lyönyt puhelua kiinni. Sitten se soittaja löi puhelun kiinni. Puhelu kesti 46 s.

      • voi hel------

        Mulle soitettiin eilen kahteen otteeseen numerosta 46709664316. Ekaa en ollut huomannu (20.12) ja toiseen vastasin (21.32) 34s , naisen ääni kyseli jonkun friidun nimeä Kemijärvellä. Sen verran epäilykset heräsivät,et tulin lukemaan näit juttuja. Olen kahden vaiheilla soittaa Saunalahteen ja katkasta liittymän.Että ketuttaa.... ja ite oon likkaa varotellu vastaamasta tämmösiin. Ei tosin ollut lasit päässä ku vastasin. Enskertaa ei tuu samasta syystä ainakaan.......


    • lol

      "Mulle soitettiin 46850103183 numerosta ja vastasin. Sieltä ei kuulunut mitään, ja en lyönyt puhelua kiinni. Sitten se soittaja löi puhelun kiinni. Puhelu kesti 46 s. "

      Älä sitten tuolla taktiikalla ihmettele jos puhelinlaskus "hieman" nousee

      • ei huijattu

        Mulle tuli puhelu 8.9.2012 la amuna klo 11.59 ja numero oli mitä ihmeellisin: 440441986888012 OLISIKOHAN Englannista ainakin numeron alku 44 viittaa sinnepäin. Tämäkin soitto oli vain parin sekunnin mittainen, uutta ei ole kuulunut. En tietenkään soittanut takaisin päin koska arvatenkin olisi ollut kallis puhelu...Huijareita nämä tällaiset


    • Harjakainen123

      046851959140 tästä pommitetaan! joka päivä yks puhelu en varmast vastaa!!!

    • ?????

      entä mikä on 467... tuommosesta soitettiin just kaks kertaa.

    • kiree

      46812410735

    • pena699999

      046812012000, kuuluu ilmeisesti samaan nippuun......

    • jihau

      46857930595 ilmeisesti myös tätä samaa...

    • Onko havaintoja numeroista 88213300209 tai 88213100700 tulevista parin sekunnin puheluista? Soittavat vuoron perään, muutaman päivän ajan on tullut yrityksiä 5 - 10 kertaan päivässä. En löytänyt suuntanumeroa ulkomaan suuntien listaltakaan?

    • +88blaablaa

      Mulle on soittanut tuo sama -88blaablaa numero. Joka kerta kyllä eri loppu. Ärsyttää ihan suunnattomast. Juuri tuossa 15min sitten yritti soitella ja nyt olen etsinyt netistä teitoa, että miten voi estää tuuon alkuisesta numerosta tulevat puhelut (käytössä iPhone). Jos joku osaa autaa nii se olisi kiva.

    • harri höylä

      46857930595
      Mulle myös soittanut nyt neljänä päivänä, äsken 5 min. sitten viimeksi.

    • huohh...

      Mulle soitettu numerosta 46851959112. Toissapäivänä maanantaina, eilen tiistaina ja tänään keskiviikkona, joka kerta noin 15:05 aikoihin. En ole vastannut ja toivon että lopettaa soittelemasta. Jos joku on saanut puhelun tuolta ja vastannut, niin kertokaa mitä siellä sanotaan, ite en uskalla/viitsi.

      • Hämmentävääkö

        Itsekin sain äsken puhelun JUURI tuosta numerosta ja hämmennyin kun fonectan sovellus ei löytänyt numeron 'omistajaa' mutta löysi sen, että puhelu tulee Tukholmasta.. Jäi kyllä äkkiä vastaamatta puhelu.. Toivottavasti en saa näistä riesaa itselleni :( Mistäköhän ne numerotkin on kalastaneet..?


    • Uhri+468

      Onko kukaan joutunut maksamaan vastatuista puheluista jotain?

    • fsdfdsfsdfds

      En ole koskaan vastannut tuollaisiin puheluihin, mutta toisaalta - älypuhelimella saattaa vahingossa soittaa takaisin tuollaiseen rahastusnumeroon, ei tarvitse kuin hipaista soitanappia niin puhelu alkaa.

      • ihme soittoja

        46812451505 yritti soittaa mulle klo 18.19.jotai helvetin huijaus numeroita.vastasin mut ei sielt kuulunu mitää.Mut takas en soita.


      • Mitäpersettä
        ihme soittoja kirjoitti:

        46812451505 yritti soittaa mulle klo 18.19.jotai helvetin huijaus numeroita.vastasin mut ei sielt kuulunu mitää.Mut takas en soita.

        46 8-519 591 12 numero soittanut nyt pariin kolmeen otteeseen en ole ehtinyt vastata nyt vastasin ja mitään ei kuulunut 7 s ja puhelu katkaistiin. Onko muille käynyt näin ja tuosta numerosta?


    • Ihmettelen sitä, että näitten ns. tuntemattomien numeroitten alkuperää on hankalaa selvittää ainakaan MAKSUTTA. Minä en halua enkä viitsi sijoittaa latin latia saadakseni tietää, että jonkin epämääräiseltä tuntuvan tavoittelun takana on epämääräiseltä tuntuva taho.
      Tietenkään en edelleenkään vastaa tuntemattomasta numerosta tuleviin puheluihin enkä varsinkaan soita takaisin.
      Aikanaan pidin itseäni pöhkönarkana, kun en vastannut tuntemattomaan puheluun silloinkaan, kun soitto tuli ns. sopivaan aikaan. Nyt olen kuullut, että pelkästä vastaamisesta voi joutua maksajaksi, joten en ole sitten ollutkaan hölmö vaan viisas visukinttu.

    • sandman2

      46851959140, joka onkin jo täällä mainittu soitti mulle pari minuuttia sitten.

      Enpä vastaile ihme numeroihi muutenkaan

    • tiedotonhenk

      Tuo edellä mainittu 46851959140 soittanut minullekkin nyt tälläviikolla tiistaina, keskiviikkona, torstaina ja tänään perjantaina jokaisena päivänä tismalleen 15.05. en ole yhteenkään puheluun vastannut.. olisi kiva tietää mistä nämä tulee

    • ei tiedä

      itsellekin soittanut jo noin viikon putkeen päivittäin tuosta 46851959140 numerosta samaan aikaan kello 15.05, en ole vastaamassa mutta todella häiritsevää

    • salainennumerovittu!

      Ulkomailta tulevat puhelut on 99,99999% varmuudella huijaussoittoja, jollei nyt amerikan serkku satu soittamaan. Näillä huijaussoitoilla on kovat taksat. Jo pelkästään vastaaminen saattaa maksaa. Poliisi on tiedottanu näistä useita kertoja. Jotkut hölmöt vielä alkaa soittaa takaisin XD

      Hyvä keino estää kaupustelut ja huijaus soitot on yksinkertaisesta laittaa liittymä salaiseksi. Mitä sitä omaa numeroaan julkisesti jakamaan. Mulla on aina ollut salainen numero. Ei tule kaupustelusoittoja, eikä varsinkaan huijaussoittoja. Mutta joo, älkää laittako salaiseksi. Eihän se kannata. Liikaa vaivaa. Seiskan myyjien kanssa on niin kiva turista.

      • kuka hän on?

        Minulle soitti tälläinen numero oli 4658710999


    • aku5

      46851959140 soitti viime viikolla. täällä viikolla tuli tekstaria lottovoitosta.
      Nämä siis ovat takuulla olemattomia voittoja. Numerohan itellä ollut salainen jo vuosikymmenet. Mistä lienee onkineet numerot.

      • oirtahjoij

        Tuo on Nordicbet:n numero


    • vittuuntunut1

      itele soittaa jokapäivä minuutilleen numerosta 46851959112. oli tieten jonku ruottalaisen wiraya "firman "yksnumero. eli mahollisesti ku vastaa niin tulee itele tonninlasku ja omatievot on imastu verkkoo pitkin turpavärkkiä myöten johonki helevetin hyvään käyttötarkotukseen...PERKELE

    • +46851959112

      nrosta 46851959112 soittaa jokapäivä joku perkele minuutillee 15:07. 2-7kertaa kerkee hälyyttää, sitten katkeaa. onko kellään tietoa mikä on saunalahen liittymäsä puheluneston alkuperäinen salasana jos ei ole muuttanut sitä? en tunne ketään ruottisa vierailevaa, et laittan estot pääle siihenasti, että toi PERKELEEN soittelija rauhottuu:)

    • sonju1

      Mullekin on nyt soittanut tuo 468-51959112 numero kolmen aikaan joka päivä. En ole vastannut.

    • Leena123

      Onneksi nykypuhelimiin saa kytkettyä sen kielletyt numerot estopalvelun helposti päälle, eipä soi sitten puhelin enää sille numerolle. Tiedoksi muillekin

    • Suf

      Sama juttu, tasan 15.07 tuosta numerosta tuli puhelu.

    • Jag talar svenska...

      Numerosta 46761261810 soitettu 27.2. Numeroni on salainen, mutta dna:n liittymä joten jostakin sieltä kautta numero on ongittu. En tietenkään vastannut ja ohjasin tiedot nettipoliisille. Eikä tässä kaikki, numeroista 358466818917 ja 358466542959 on soitettu monta kertaa. Turhaan soittelevat ja sama kohtalo myös näillä numeroilla. Minä tiedän kyllä itse mitä haluan ja tarvitsen. Ei tarvitse tyrkyttää mitään. Puhelimeni on äänettömällä, koska olen kuuro ja mykkä.

    • Kuka mikä häh?

      Tuli tälläisestä numerosta soitto: 46 8-502 555 46.
      Ruotsalainen liittymä.

      Kalastelua, huijausta vai mitä?

      • fsdfsdfsdfs

        Aivan vasta tuli itsellekkin eli et ole ainoa. Kusetusta todennäköisesti.


      • Mamiashvili

        Sama numero pommitti näin Helatorstaina.


    • whata faka

      46850255546, juurikin tuolta soiteltiin puoli kuudenaikaan illalla. Toisenkerran tässä kuussa, hiukan erilainen numero. Ruotsista tulee, mutta enempää ei ole tietoa minullakaan.

    • salamakala

      Sama numero tännekin soittelee. Huijausta kai?

    • hiphei :)

      eiköhän toi 46 ole ruotsin numero =D ja se kasi on se yrityksen tms alkunumero :D

    • Just a lady

      Hei, mullekin tulee soittoja tuosta 46 suuntanumerosta. Ei kantsi vastaa, soittaa takaisin eikä tietty tekstakaan. Jos jollain on asiaa, se kyllä keksii toisenkin keinon tavoittaa sinut.

    • silviisiii

      Mulle kans soitettu tosta samasta numerosta, en oo kerenny vastaa ja lukee et stockholm siinä numeron alla..

    • numeroja

      Kolme kertaa on jo tullut numerosta 46850255546 soittoja. ehtisin kyllä vastaamaan kun luuri vieressä, mutta jättänyt vastaamatta.
      Jos asialla olisi joku kaveri tai joku, jolla on tärkeää asiaa, he jättäisivät taatusi viestin vastaajaan.
      Fuulaa siis..

      • JaakkoVillanen

        Hauskaa. Sain juuri puhelun tuosta samasta numerosta mikä mainittu yllä eli 46850255546. Kohinaa kuulu taustalta. Kuulin oman äänen kaikuna myös. Puhelu kesti muutaman sekunnin ja sitten katkesi. Ehkä kuulin, että toiselta puolelta oltaisiin sanottu haloo (eikä olisi siis ollut oma ääni/kaiku, koska se kuullosti vaimealta taustalla).


      • unijukka74
        JaakkoVillanen kirjoitti:

        Hauskaa. Sain juuri puhelun tuosta samasta numerosta mikä mainittu yllä eli 46850255546. Kohinaa kuulu taustalta. Kuulin oman äänen kaikuna myös. Puhelu kesti muutaman sekunnin ja sitten katkesi. Ehkä kuulin, että toiselta puolelta oltaisiin sanottu haloo (eikä olisi siis ollut oma ääni/kaiku, koska se kuullosti vaimealta taustalla).

        Sama juttu mulla. 13.5.2014 klo 16:17 soitto numerosta 46850255546. Ei tullut mieleenikään vastata. Hitto kun herätti mut vielä parhailta päiväunilta. ..tana!


    • JaakkoVillanen

      Tuli taas puhelu samasta numerosta. Nyt taustalta kuului miesten ääniä vaimeina. En tunnistanut kieltä. Ei ruotsi tai suomi.

    • ?????

      Nyt ilmaantunut uusi numero josta soitellaan vajaa 12 yöllä 46728706187 ja tyhmänä vastasin ei kuulunu mitään.

    • svidduuntunut

      Tällaisesta numerosta on nyt useampana päivänä tullut soittoa: 468-506 673 80
      En vastaa ulkomailta tuleviin puheluihin. Tämä lienee näitä samoja partahöylän tms. myyjiä?
      Soittavat perhana milloin sattuu ja kertaalleen herättäneetkin. Pystyykö näitä numeroita jotenkin puhelimesta blokkaamaan?

    • !??!?!

      mistäs tulee 467 alkunen ¨

    • seppo11

      Tuli tästä numerosta soitto , en vastannu

      46850255546

      • KUSETUSTA

        Sama juttu, tänään tuli soitto tuosta numerosta.


    • ihan sama

      46850255546 numerosta soitto, olisin vastannut päivän piristeeksi, mutta en kuullut

    • Ollin Kurjuus

      46850255546 numerosta soitto, kello 10:35 vastasin kaveri lopetti 10:37 soitto
      uudestaan vastasin kuului suomeksi nais ääni kysyi saako tehdä muutaman kysymyksen tausta ääniä oli paljon vastasin ei ole aikaa ja suljin puhelimen.

    • perkeleen homot

      Soitti mullekin just äsken kun olin paskalla, enpä vastannut. Soitti myös toissailtana, en vastannut. Vitun hintit, lopettaisivat.

    • Vastasin

      Kyseessä on PAF, joka tekee markkinatutkimusta. Kysyvät 3 lyhyttä kysymystä ja noista saa pienen lahjan. Pelkäättekö noin paljon puhelinta oikeasti? Jos ei ole sitä kolmea minuuttia aikaa niin aina voi sanoa että ei ole aikaa tai ei halua vastata.

    • Jskosidije

      46589632555 numerosta muutamaan otteeseen soiteltu. Hälyttää pari kertaa ja vastatessa ei kuulu mitään. Eipä hälytä enää kun laitoin estettyjen numeroiden listalle.

    • Lolben

      468 on Kanadan suuntanumero. Minun täti asuu siellä ja sen takia tiedän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe