veskarimies kiikarissa

lauraxxxxxx

Olen itse kaurisnainen ja ehkä aika hilkulla ihastua itseäni pari vuotta vanhempaan vesimieskundiin. Olen koko ikäni lukenut horoskooppeja suht innolla ja uskonkin niihin aika pitkälti, ainakin mitä luonteenkuvauksiin tulee... vesimies on oikeastaan ainoa, josta en tiedä oikein mitään. Oon kyllä lukenut näitä määritelmiä ainakin siitä että vesimies kaipaa oman tilansa, omaa ailahtelevan hot vs. cold-luonteen ja luulenkin huomanneeni jotain mainittuja piirteitä kyseisessä herrassa. Tullaan tosi hyvin toimeen keskenämme, mutta kuitenkaan en osaa yhtään sanoa millanen tää tyyppi on pohjimmiltaan. Päällepäin vaikuttaa sosiaaliselta, sanavalmiilta, fiksulta ja mukavalta tyypiltä mut mitä siel sisällä on oikeesti? Ei tosiaan vaikuta kovin halukkaalta analysoimaan itseään/tunteitaan tai kyselemään näistä jutuista multa. Onko nää normaaleita vesimiehen piirteitä, eli ei pysty sanomaan onko kyseessä lintu vai kala (ainakaan kovin äkkiä)?

Kaikesta huolimatta olin nyt edellisenkin viikonlopun aikana huomaavinani että jonkin sortin henkinen linkki mulla on tähän kundiin, voidaan olla puhumatta pitkänkin aikaa eikä silti tunnu yhtään kiusalliselta tai vaivaantuneelta (varsinkin silloin kun siihen saa katsekontaktin :). Lueskelin tuolta noita keskusteluita kauriin ja vesimiehen yhteensopivuudesta, mutta ei kai siihen kysymykseen ole yksiselitteistä vastausta - kun ei ihmisetkään ole yksiselitteisiä.

En ole yhtään roikkujatyyppiä, eli osaan kyllä antaa miehelle tilaa. Ilmeisesti tämä on aika olennainen asia kun on veskari kyseessä? Oon ite todella itsenäinen ja pärjään kyllä mainiosti omassa maailmassani (tai oikeastaan tarvitsenkin sitä ollakseni onnellinen). Mutta olen myös ns. koviskuoren alla melkoisen tulinen tunteiltani ja antaudun täysillä sellaiselle ihmiselle, jonka koen sen arvoiseksi, enkä pistä mitään rakastamani ihmisen edelle. Tähän saattaa mennä jonkin aikaa, koska jossain vaiheessa odotan sitten vastapuolelta samanlaista tunteenpurkausta. Kuulostaa itsekkäältä, mutta en halua antaa itsestäni kaikkea jos en ole varma että saan toiselta puolelta saman verran (mun ylpeys ei kestä sitä).
Onko vesimiehelle tyypillistä näyttää mitään tunteita vai oonko ihan hakoteillä? Vai viekö se heiltä vain hieman pidemmän aikaa? Mulla ei tosiaan ole mikään kiire, että osaan kyllä tässä tapauksessa malttaa mieleni :)

Koska en todellakaan haluis spoilaa tätä juttua --> veskarimiehet kertokaa miten teidät saa kiikkiin :D

6

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen härkä

      ja seurustelen vesimiehen kanssa ja onan se aikas laista vuoristorataa kun itse haluan ainaista läheisyyttä ja turvallisuuden tunnetta niin vesimieshän on aivan ääri päästä joka haluaa juurikin omaa tilaa mutta hienosti olemme olleet pian vuoden yhdessä.onhan siihen aikaan mahtunut paljon kinaa kun en ole saanut haluamaani huomiota:) ja hän on aika itsekäs välillä mutta silti rakstan häntä.
      eli ainakin kannattaa olla kärsivällinen veskarin kanssa!useasti on niinkin että on iso riita niin että ihan itkeä olen saanut mutta sen jälkeen kun tilanne on rauennut tai lamaantunut niin mies on aivn eri lainen.tuntuu kuin lyönyt päänsä.tulee heti hoivaamis päälle ja saa todellakin tuntea itensäkin rakastetuksi.:D. eli ovat juurikin hots vs. cold tyyppejä..
      se on ihan itsestä kii kuinka suhtautuu veskarin törttöilyihin ja sanavalmisiin töppäyksiin mitä sieltä suusta heiltä tulee varsinkin riita tilanteissa.pyytelee kyllä jälkiin päin anteeksi jos tosissaan on tullut sellasta tekstiä.eli täytyy olla itsekkin vahva veskarin kanssa henkisesti.toivottavasti oli jotakin suuntaa antavaa tietoa.ainiin ja tunteista puhuvat hyvin hiljaa.eivät kailottele jatkuvasti sitä.tietysti voi olla henkilöstäkn nämä kaikki kiinni etteivät päde kaikkiin.tämä on mnun ensimmäinen ja toivottavasti viimmeinen veskari:D

      • lauraxxxxxxxx

        hei kiitos sulle valaisusta! mielenkiintoista luettavaa, varsinkin kun olet maan merkki itsekin :) Oon tosiaan tuntenu ton tyypin nyt vasta pari kuukautta eli ei kai voi sanoakaan että siitä selvää vielä ottais, oli horoskooppi mikä hyvänsä... seurailen tilanteen kehitystä!


    • aivan -

      varma, että haluat vesimiehen kiikkiin? Olemme todella hankalia seurustelussa ja läheiset merkit eivät ole mitään parhaita toisilleen.

      Olen ollut monta vuotta kalamiehen kanssa ja se on ainaista taistelua. Kauriin kanssa en edes haluasi yrittää, koska kauris on yleensä tarkka omista rahoistaan ja yrittää käyttää muiden rahoja. Vesimies on ehkä liian tuhlaileva kauriin mieleen. Nämä riippuvat tietty siitä, onko veskari syntynyt tammi- vai helmikuussa. Samoin kauriita (ja kaikkia merkkejä) on ainakin kahta erilaista riippuen syntymäkuukaudesta.

      Tammikuun vesimies on pitkälti "pihi" omista rahoistaan kuten kauris, mutta veskari tuhlaa silti outoihin asioihin. Helmikuun vesimies on selkeästi herkempi kuin tammikuun. Vapautta kumpikin kaipaavat paljon, jos yrität sitoa vesimiehen hän lähtee.

      • 000000

        vesimies kyllä saalistaa itse ja haluaa monen huomion..
        nauttii siitä kun on suosittu..
        rakastaa tulisesti ja on ylpeä ulkomuodostaan..
        hukkuu rakkauteen ja on siksi varovainen koska järki sanoo menee liian lujaa..
        tammikuun vesimies voimakastahtoinen johtaja tyyppi..
        rakastaa kauneutta juhlia..
        arjesta selviää yksin koska vesimies ei ymmärrä miksi kaikki tapahtuu niin hitaasti
        ei kestä toisen työntämistä..
        suorasanainen vesimies ei siedä kavereita jotka sössii takana..
        pärjää yksin kuin huonon kaverin kanssa..
        voi voi vaikka ja mitä


    • jouskari1971

      nappasit :) Siinä sulle riittääkin miettimistä ja ihmeteltävää pidemmäksi aikaa jos
      ihan pesunkestävälle vm olet sydäntäsi menettämässä. Yhtenä päivänä voit olla
      täysin selvillä vesillä ja luulet tietäväsi jotain, seuraavana tämä ihanuus tulee ja
      saa sinut lähtökuoppiin...ei niistä ainaka mun kokemuksen mukaan ota selvää. Kun oppii tuntemaan niin kaikki ne tunteet löytää sieltä helpostikin :) Mikä ei tietysti tarkoita että saisit välttämättä hänet "itsellesi", voi löytyä monenlaisia syitä miksi sinne vuorille sitten pitääkin lähteä....

    • minä vaan

      Tuli ihan kumma fiilis ku luin tuon vesimieskiikaris kauristytöllä :D ku olen itse vesimies ja olen ollut aistivinani eräältä pari vuotta nuoremmalta kauristytöltä jonkin asteisia signaaleja kiinnostuksesta ja olen sellasia merkkejä itsekin antanu hänelle. mutta me ollaan kuitenki keskenämme melko avoimia, minäkin, vaikka en mikää vollottaja olekaan, ja tästä kauriista voi todellakin huomata sen kovan ulkokuoren, mut sitte taas sen alta paljastuu ihanan tunteikas ihminen. mutta on tää juttu kyllä jotenki haastava, se vaatis todellaki aikaa ja ymmärrystä alkaakseen toimia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe