DVD:nä tulossa

Lähiaikoina

13

1726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalmarikolu

      Huippukamaa! Varsinkin tota simpauttajaa on ootettu!

    • Retkuilija

      Asiaa!

    • DVD:lle?
    • Myöskin

      Mutapainin ystävät dvd.

    • Tulossa!

      Seuraavaksi Hamsterit.

      • odotellaan

        Hamsterit, Rakkaat sisaret, Satumainen onni, Sotapoika.....


      • Tulis?
        odotellaan kirjoitti:

        Hamsterit, Rakkaat sisaret, Satumainen onni, Sotapoika.....

        MTV-teatterin tuotannosta vhs:nä on julkaistu myös Soittorasia, joten ehkä sekin tulee dvd:nä joskus.


      • odotellaan
        Tulis? kirjoitti:

        MTV-teatterin tuotannosta vhs:nä on julkaistu myös Soittorasia, joten ehkä sekin tulee dvd:nä joskus.

        Hamsterit 13.11.2009
        Rakkaat sisaret 13.11.2009
        Satumainen Onni 22.01.2010
        Sotapoika 22.01.2010
        Vetää kaikista ovista 19.03.2010
        Elämän rouva, rouva Glad 16.04.2010
        Rikas ja kunniallinen 21.05.2010

        Myöhemmin(2010) ilmestyy: Musta tuntuu, Ollaan kuin kotonanne

        Finnkinon mukaan julkaisupäivät ovat alustavia, muutoksia voi tulla.


      • odotellaan2
        odotellaan kirjoitti:

        Hamsterit 13.11.2009
        Rakkaat sisaret 13.11.2009
        Satumainen Onni 22.01.2010
        Sotapoika 22.01.2010
        Vetää kaikista ovista 19.03.2010
        Elämän rouva, rouva Glad 16.04.2010
        Rikas ja kunniallinen 21.05.2010

        Myöhemmin(2010) ilmestyy: Musta tuntuu, Ollaan kuin kotonanne

        Finnkinon mukaan julkaisupäivät ovat alustavia, muutoksia voi tulla.

        Julkaistuja näistä voi ostaa ainakain Mtv3 storesta,
        linkki: http://store.mtv3.fi/epages/MTV3.sf/?ObjectPath=/Shops/MTV3

        Helppoa, eikä tarvitse lähteä itse kauppaan.

        Niin ja soittorasia ja muut Sajakorven jännärit (Yöjuttu/Merkitty ja Painajainen) ovat kuulemma ilmestymässä lähiaikoina.


      • Vesku42
        odotellaan2 kirjoitti:

        Julkaistuja näistä voi ostaa ainakain Mtv3 storesta,
        linkki: http://store.mtv3.fi/epages/MTV3.sf/?ObjectPath=/Shops/MTV3

        Helppoa, eikä tarvitse lähteä itse kauppaan.

        Niin ja soittorasia ja muut Sajakorven jännärit (Yöjuttu/Merkitty ja Painajainen) ovat kuulemma ilmestymässä lähiaikoina.

        Mistä tämmöistä olet kuullut että nämä ilmestyisivät DVD:lle ?


      • Vesku42 kirjoitti:

        Mistä tämmöistä olet kuullut että nämä ilmestyisivät DVD:lle ?

        Prismassa oli muuten Soittorasia DVD julkaisu. Olisi pitänyt silloin ostaa, koska pari päivää sen jälkeen niitä ei sitten enää ollutkaan. Haluttua arkistofilmiä näköjään.


    • Odottaja...

      Jääkärin morsian 1931 ja 1938 DVD:nä, sääli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1231
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      919
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      825
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      611
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      557
    7. 52
      541
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe