Onpa hyvä herätä,ei puista , ei ravista! Aurinko on nostanut leukansa jo "ajaat sitte"ikkunalaudalle. Tuntuu hyväilevän lämmöllään mihin säteet yltävät. Kylmä kesä aamu, linnutkin ovat vaiti ,mehiläiset köllöttelevät pesissään odottaen auringon kehrän suomaa lämpöä ja voimia antavaa valoa! Olen pölyttäjää nopeampi juuri tänä aamuna, huominen tarvitsee uuden sivun varsinkin jos ei muista edellistä notkeaa päivää,kuinka kävikään :aamulla kahdella jalalla jo päivällä kolmella jalalla iltasella neljällä! Menköön miten menee ,aloitan valssin askelin .Onneksi saan vielä hyviä aamuja ,päiviä eikä kaikki illatkaan hyvää oloa hukkaa!
MENNÄÄN TÄNÄÄN TÄYSILLÄ HUILATAAN HUOMENNA,JOS KIIREILTÄÄN KERKIÄÄ ,muistetaan;hymynaamat valloittaa maan!!!
HYVÄÄ AAMUA!
SEKAtm.
0
1134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244