Onpa hyvä herätä,ei puista , ei ravista! Aurinko on nostanut leukansa jo "ajaat sitte"ikkunalaudalle. Tuntuu hyväilevän lämmöllään mihin säteet yltävät. Kylmä kesä aamu, linnutkin ovat vaiti ,mehiläiset köllöttelevät pesissään odottaen auringon kehrän suomaa lämpöä ja voimia antavaa valoa! Olen pölyttäjää nopeampi juuri tänä aamuna, huominen tarvitsee uuden sivun varsinkin jos ei muista edellistä notkeaa päivää,kuinka kävikään :aamulla kahdella jalalla jo päivällä kolmella jalalla iltasella neljällä! Menköön miten menee ,aloitan valssin askelin .Onneksi saan vielä hyviä aamuja ,päiviä eikä kaikki illatkaan hyvää oloa hukkaa!
MENNÄÄN TÄNÄÄN TÄYSILLÄ HUILATAAN HUOMENNA,JOS KIIREILTÄÄN KERKIÄÄ ,muistetaan;hymynaamat valloittaa maan!!!
HYVÄÄ AAMUA!
SEKAtm.
0
1158
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514