Jutta Urpilainen Discoveryn mainoksessa?

vai onko?

Moniko teistä on nähnyt Discoveryn uusien sarjojen "Kesähyökkäys"-mainoksia, niitä mainoksia on useita erilaisia..

Yhdessä niistä mm. mainostetaan Discoveryn uutta Amerikan satama-ohjelmaa ja juuri tässä mainoksessa näkyy vaalea nainen joka on mun mielestäni ihan Jutta Urpilaisen näköinen, siis kasvoiltaan ja myös tukka ihan kuin Jutalla ja äänikin kuin Jutalla kun se sanoo "hyvä jumala voi ei". Mutta mahtaako olla Jutta?

Off-topicia mutta tuossa kyseisessä mainoksessa sininen valojuova menee taivasta pitkin mereen ja siitä nousee ylös valtava laiva joka ajaa päin satama tms. (symboloi siis sitä Amerikan satamaa).

2

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on katolla

Sitten taivaalta tippuu jotakin meteriootteja tms. Mainokses puhuttiin useampaa kieltä, ei kovin uskottava. Tommosta mainosta ainaskin oli taannoin. Siinä ei tainnu olla Juttaa...

• ap.

Ei ollut sama mainos, tiedän mitä tarkoitat ja oon nähnyt sen missä porukka siemailee drinkkejä katolla ja yks niistä pariskunnista puhuu enkkua. Mutta samaan Kesähyökkäys-mainossarjaan toikin kuuluu. Tämä mainos oli se koko mainossarjan ensimmäinen.

Mut se jossa on se Jutan näköinen, on sellainen missä on aasialaisia suurin osa mut sit tämä suomalaispariskunta joista se nainen on se jota epäilen Jutaksi. Tässä mainoksessa siis mainostetaan Amerikan satamaa.

Sitten on muitakin mainoksia, yhdessä esimerkiksi ollaan jossain Helsingin katukahvilassa kahvilla, pari häiskää tsekkaa kännyn MMS-viestejä tai mitä lie kuvia ja sitten tulee se valojuova taas, porukka hätääntyy ja säikkyy melkein kuoliaaksi kun siitä kulman takaa lentää jättimäisiä heinäsirkkoja ym. Tässä mainoksessa mainostetaan Verminatorsia (tuholaisten torjujia).

Nyt parhaillaan tätä kirjoittaessa tulee mainos jossa mainostetaan LA Hard hatsia (talonrakennussarjaa) ja tässä pelikentälle syöksyy se valojuova ja maasta alkaa nousta isoja rakennuksia, pilvenpiirtäjiä ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      829
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      26
      774
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      726
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      688
    7. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      680
    8. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      678
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      39
      650
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe