Toivon todella että saa kun mun auto on tollanen retro niin mitään uusimpia autoja en osaa ajaa. (En omaanikaan vielä, mutta luultavasti joskus.)
Saako inssin ajaa omalla autolla?
10
11638
Vastaukset
- !!!!
Asennat siihen vaan opetuspolkimet ja käyt katsastamassa sen opetuskäyttöön.
- toki toki
Kunhan vain laittaa sen ylimääräisen polkimen.
Ja se riippuu ihan tutvosta vaatiiko katsastuksen tai ei, esim Seppo Hirvensalo ei vaadi katsastusta. - Antti486
saat ajaa omalla autolla tai isin autolla. Ite oon ajanu pikku a kortin 19v ostamallani Kawasaki Z750:llä. Peli oli tehoiltaan 25kW ja Devilin huilulla. Noin 20 vuotiaana jouduin ajamaan inssin uudestaan kortin oltua jäähyllä kuukauden. (lyhytaikainen kortti ja yhdet ylinopeussakot ja yksi liikenneturvallisuuden vaarantaminen niinkin uskomattomasta asiasta, että ajoin rattijuopon perään kun tämä päätti suoralla tiellä tehdä yhtäkkiä äkkijarrutuksen) tämän B-inssin uusin äitini silloisella vm.1991 Toyota Corollalla missä ei ole eikä ikinä ole ollutkaan mitään opetuspolkimia. Inssissähän kun se kuljettaja on se vastuullinen kuljettaja. Toisin kuin ajotunneilla (lukuunottamatta a1, a ja A opetusta.)
- ölklokop
"B-inssin uusin äitini silloisella vm.1991 Toyota Corollalla missä ei ole eikä ikinä ole ollutkaan mitään opetuspolkimia."
Muutos tullut voimaan pari vuotta sitten, ajokoe ajettava opetuskäyttöön tarkoitetulla ajoneuvolla. - poljinta
ölklokop kirjoitti:
"B-inssin uusin äitini silloisella vm.1991 Toyota Corollalla missä ei ole eikä ikinä ole ollutkaan mitään opetuspolkimia."
Muutos tullut voimaan pari vuotta sitten, ajokoe ajettava opetuskäyttöön tarkoitetulla ajoneuvolla.Insissä on oltava opetuspoljin. Ja merkintä hyväksymisestä oltava.
BE ajokoe voidaan ajaa omalla vakio autolla. - Miten se pitää
poljinta kirjoitti:
Insissä on oltava opetuspoljin. Ja merkintä hyväksymisestä oltava.
BE ajokoe voidaan ajaa omalla vakio autolla.Miten se pitää olla merkitty, ja mihin paperiin, että auto kelpaa inssiajoon?
- Ei ole missään asetukses
Miten se pitää kirjoitti:
Miten se pitää olla merkitty, ja mihin paperiin, että auto kelpaa inssiajoon?
Selventääkseni siis edellisiin: Jos se auto sellainen, että siinä on apukuskin puolella auton käyttöjarruun vaikuttava laite, jolla sen saa pysäytettyä vaarallisisissakin tilanteissa, niin se ei vaadi merkintää VÄLTTÄMÄTTÄ MIHINKÄÄN PAPEREIHIN. Niinkuin täällä joku jo kirjoittikin... joku katsara ei vaadi merkintää...
Sitä EiI laki ainakaan edellytä. Mutta se edellyttää, eyyä se auto on KOULUVARUSTUKSESSA, eli ne hillihtimet löytyy open puolelta jalalla.!!! Tää on nyt faktaa. - niin mitä vaaditaan
Ei ole missään asetukses kirjoitti:
Selventääkseni siis edellisiin: Jos se auto sellainen, että siinä on apukuskin puolella auton käyttöjarruun vaikuttava laite, jolla sen saa pysäytettyä vaarallisisissakin tilanteissa, niin se ei vaadi merkintää VÄLTTÄMÄTTÄ MIHINKÄÄN PAPEREIHIN. Niinkuin täällä joku jo kirjoittikin... joku katsara ei vaadi merkintää...
Sitä EiI laki ainakaan edellytä. Mutta se edellyttää, eyyä se auto on KOULUVARUSTUKSESSA, eli ne hillihtimet löytyy open puolelta jalalla.!!! Tää on nyt faktaa.Niin, JOS vaaditaan se merkintä (Esim Janne Hurme vaatii, Seppo Hirvensalo ei) niin mikä paperi siinä sun mielestä pitää olla asian todistamiseen?
- pitää olla...
Miten se pitää kirjoitti:
Miten se pitää olla merkitty, ja mihin paperiin, että auto kelpaa inssiajoon?
...eli poljin paikalleen ja käynti katsastusasemalla, missä inssi kokeilee polkimen toiminnan - maksu 40e
- ei käy näin.
pitää olla... kirjoitti:
...eli poljin paikalleen ja käynti katsastusasemalla, missä inssi kokeilee polkimen toiminnan - maksu 40e
Katsastuksen tarkastuskortissa, jonka saa katsastuksessa, ei mainita sanallakaan mitään opetuspolkimesta, eikä juuri muutakaan, ainut mitä siitä lukee on että katsastuslaji on muutoskatsastus, ja päätös on hyväksytty.
Joten miten tästä lomakkeesta voi tietää, että kyseessä on opetuspolkimen katsastus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351