Palstalla on puhuttu kunniasta.
On mitä suurinta kunniaa mitä esimerkiksi Kotkan perussuomalaisten Juho Eerola on tehnyt ja mitä hän edelleen tekee ajaessaan asiakirja-asiaani eteenpäin henkilökohtaisella riskillä. Tarkoitan riskillä juuri tuota mustamaalaajien häpeäleimaa, jota Juho ei onneksi pelkää. Eikä näytä pelkäävän muutkaan persut, joten on pakko tunnustaa Juhon ja persujen lujuus tässä asiakirja-asiassa. Juholla kantti kestää, kuten Arto Hirvosella, Jari Taipaleella ja Jorma-Kalevi Merivirrallakin.
Olen saanut tänään 7.7.2009 ilmoituksen Juho Eerolalta, että hän oli vienyt asiakirja-asiaani koskevan vääryskombinaation Kouvolan hallinto-oikeuteen. Nostan hattua. Eerolan dokumentti on taitavasti laadittu, kuten tulevan eduskuntavaaliehdokkaan arvoon sopiikin. Verbaalista taitoa ja tietoa tarvitaan eduskunnassakin.
Eerola ajaa asiaani avoimen asianajovaltakirjan valtuudella. Näin Juho kunniakkaasti valtuutettuna haluaa oikaista vääryydet ja jatkaa Seppo-isänsä rehtiä perinnettä takkia kääntämättä.
Kotkan kaupungin kansliapäällikkö Jarmo Koivisto ei suostunut vastaamaan asiakirjapyyntööni, mutta perussuomalaisten Kymen piirin puheenjohtaja Juho Eerolalle suostui, joten vain tätä kautta on nyttemmin saatu oikaisuvaatimusosoite, jotta saisin haltuuni nämä omia tietojani sisältävät asiakirjat, joita Kotkan kaupunki on pantannut nyt jo yli viisi vuotta. Ja miksiköhän?
Juho Eerolan kantti kestää
Asko Kervinen
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247