Hyvä kampaaja lieksasta

Juuri muuttanut

Eli onko lieksassa hyvää ja suht edullista kampaajaa? Hyvällä tarkoitan ammattitaitoista ja nuorekasta kampaajaa.

44

8181

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kammattu

hyvin leikkaa eikä hintataso ole liian kallis!

• mieltä

Itsekin käyn aina Alexissa ja olen ollut aina tyytyväinen. Otin morsiuskampaukseni siellä. :) Eikä ollut kallis vaikka aikaa ja pinnejä siihen kuluikin...

• lyhyt niska

Lieksassa on monta hyvää kampaajaa. Itse olen käynyt samalla tuolilla n. 20 vuotta, tekisi mieli välillä käydä muuallakin, mutta miten kampaaja siihen suhtautuu? Olisi kiva saada vähän erilaista tyyliä, vaikka ei suurempaa moittimista entisessäkään ole. Omaa kampaajaani kehohoittaisin (jos uskaltaisin) menemään hakemaan hieman uudistusta joltain kurssilta tai messuilta, taiteellisuutta häneltä kyllä löytyy, mutta jotain uutta kaipaisin. Hintatasosta sanoisin, että arvonlisäveron alennus ei toiminut Lieksan kampaamoissa, olivat kuulemma tehneet yhteisen sopimuksen olla alentamatta hintoja. "Oma" kampaamoni on kallis, mutta uskollisesti olen siellä käynyt, jonotusaika pari viikkoa, ellei ole varannut edellisellä käynnillä.

• Kampaaja

Olen Lieksalainen kampaamoyrittäjä enkä ole ainakaan itse tehnyt sopimusta siitä ettei alv:n tuomaa hinnan alennusta käytetä .Jos tälläinen sopimus on olemassa on se lain vastainen .
        Olen itse alentanut liikkeen hinnat silloin siten että siinä on 8% alv , toimintaamme valvoo veroviranomainen ja sen mukaan hinnat myös lasketaan .

• tyttönen83

lieksassa on useitakin hyviä kampaajia.. itselle tulee ensimmäiseksi mieleen pielisentiellä oleva kampaaja Liisa, hän tekee edullisesti ja hyvin sitten toiseksi tulee mieleen kampaamo marianne joka on sairaalakadulla ja yksi hyvä on myös eija joka leikkaa tukipisteellä... ja on monia muitakin mutta itse en ole muita käyttänyt kuin näitä kolmea... =)

• löytyy

Nuoria/nuorekkaita ovat biancan tytöt ja ammattitaitoisia! Suosittelen!

• niin se kertoo

Hyvästä kampaamosta. Minäkin käyn biancassa, sinne vaan on pitkät jonot....

• hutuhuthuthuthuthuthuth
        niin se kertoo kirjoitti:

Hyvästä kampaamosta. Minäkin käyn biancassa, sinne vaan on pitkät jonot....

Jos on tukanleikkuuseen parin viikon jonot niin silloin on liian vähän leikkaajia kaupungissa. Sinne kannattaisi perustaa suuri, monen tuolin kampaamo ihan keskustaan.

• sanon minä!
        hutuhuthuthuthuthuthuth kirjoitti:

Jos on tukanleikkuuseen parin viikon jonot niin silloin on liian vähän leikkaajia kaupungissa. Sinne kannattaisi perustaa suuri, monen tuolin kampaamo ihan keskustaan.

Yhdestä päästä muotiliikkeet lopettaa ja toisessa päässä kampaajapula???????

• alekjkedflaksjdfl
        sanon minä! kirjoitti:

Itse en kyllä ainakaan ole koskaan joutunut kahta viikkao odotamaan. Seuraavaksi päiväksi olen aina saanut viimeistään ajan. En kylläkään asu Lieksassa.

• ÖÖÖ:(

En valitettavasti voi yhtyä edellisen kirjoittajan mielipiteeseen. Kävin ko liikkessä hiustenleikkuulla ja EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA SITÄ KENELLEKÄÄN!!!

• Tiukassa
        sanon minä! kirjoitti:

Minä käyn hyvän ilman hiuspisteessä, jonne joskus jono on jopa yli kolmekin viikkoa.
        Kampaaja siellä ei ole ehkä kaiken nuorimpia, mutta toodeella hyvä ja ammattitaitoinen ja osaa käyttää omaa harkintakykyä ja ehdotella rohkeasti, mikä sinulle sopisi...
        Kyllä tässä kylässä saa kampaamoajan vaikka päiväseltään, jos kelpaa mika tahansa, mutta hyvälle kampaajalle jonot voi olla kolmea neljää viikkoa. hyvän ilman hiuspisteessä käy jopa naapurikuntien asukkaita...

• Pitkätukkainen
        ÖÖÖ:( kirjoitti:

En valitettavasti voi yhtyä edellisen kirjoittajan mielipiteeseen. Kävin ko liikkessä hiustenleikkuulla ja EN TODELLAKAAN VOI SUOSITELLA SITÄ KENELLEKÄÄN!!!

Olen käynyt monissa Lieksan kampaamoissa ja aina löytyy jostakin joku vika. Ei sitä täydellistä olekkaan. Pitäisi vain rohkeasti kokeilla eri kampaajia. Aina sieltä löytyy joku uusi kiva idea.

Kaikki me ollaan erilaisia niin kampaajatkin. Pitäisi vain muistaa, että ei se aina kampaajasta johdu, jos väri ei onnistu tai kampauksesta ei tullut sellaista kuin kuvassa oli. Kaikki riippuu omien hiusten laadusta.

• että miks
        ÖÖÖ:( kirjoitti:

..........................

• Vaikeaa....

Eli kuten sanonta kuuluu...toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä.
      Aivan sama juttu tämä kampaaja-asia, kuten moni muukin palvelu. Aina kun ollaan tekemisissä toisen ihmisen kanssa, täytyy kemiat sattua yksiin. Olipa kuinka hyvä ja taitava kampaaja tahansa, jos ei vain miellytä persoona, ei silloin hiuksetkaan miellytä. Siksi kannattaa ehdottomasti etsiä sellainen paikka, jossa viihtyy. Silloin on tyytyväinen.
      Ihmisiä ne kampaajatkin vain ovat :)..... Hyviä ja huonoja päiviä on kaikilla....

• sirkkaa

olen aina käynyt salon harlekiinissä ja kertaakaan en ole pettynyt suosittelen.

• mmmmmm,,,,,,!

S-Marketin kampaamoon on kuukauden jonot, niin on kuuluisa paikka ja saa sitten sitä "Poonusta" mikä on joillekkin erikoisen tärkeä asia! Siellä taitaa käydä joensuusta kampaamotyöntekijät?

• lettilotta

On S-marketissa lieksalainenkin kampaaja jolla itse olen käynyt monet vuodet,jo silloin kun oli yksityisyrittäjänä. Mut se on tosi et käy välillä Joensuustakin kampaaja.Mut jospa ei oo saaneet Tarjan tilalle lieksalaista kampaajaa niin pakko joensuulainen ottaa töitä tekemään kun töitä on.Miksikähän Tarja ensin oli äidillään Mariannessa töissä tuli S-marketin kampaamoon ja hetken kuluttua meni takas äidin helmoihin.Lehdessä luki terveydelliset syyt mut samaa työtähän tekee kaikissa kampaamoissa. S-market kampaamo on hyvä.

• en jaksa odottaa
        lettilotta kirjoitti:

On S-marketissa lieksalainenkin kampaaja jolla itse olen käynyt monet vuodet,jo silloin kun oli yksityisyrittäjänä. Mut se on tosi et käy välillä Joensuustakin kampaaja.Mut jospa ei oo saaneet Tarjan tilalle lieksalaista kampaajaa niin pakko joensuulainen ottaa töitä tekemään kun töitä on.Miksikähän Tarja ensin oli äidillään Mariannessa töissä tuli S-marketin kampaamoon ja hetken kuluttua meni takas äidin helmoihin.Lehdessä luki terveydelliset syyt mut samaa työtähän tekee kaikissa kampaamoissa. S-market kampaamo on hyvä.

Muuten hyvä kampaamo mutta liian pitkät jonot!

• Pölönen

Kaikki parturit on piip vaan kaikki piipit ei ole partureita.

• aina sinne

Toi Oinosen Nina pielisentiellä. Ent tiimarin takana, siis nordean kohilla. Hyvät leikkaajat ja edulliset hinnat ja aikojakin saa tosi hyvin. Samalla manikyyri ja solarium jos haluaa tilata ajan.

• .tukka

Yhessä parturissa miesten hiusten leikkaus 27e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Kohtuullinen hinta

27 euroa taitaa olla halvimpia verollisia hintoja. Minun parturini taksa on 25 euroa ja se on etelän hintoihin verrattuna vain puolet. Voihan olla halvempiakin, mutta kuitittomia partureita.

• Harmaa talous

Oletteko muuten saaneet partureissa ja kampaamoissa käynneistä OIKEITA kuitteja?
        Kuitista pitää näkyä:
        *elinkeinonharjoittajan nimi, yhteystiedot ja y-tunnus
        *kuitin antamispäivä
        *kuitin tunnistenumero tai muu yksilöivä tieto
        *myytyjen tavaroiden määrä ja laji sekä palvelujen laji
        *tavaroista tai palveluista suoritettu maksu ja suoritettavan arvonlisäveron määrä verokannoittain taikka arvonlisäveron peruste verokannoittain.

Kai kaikissa partureissa ja kampaamoissa voi jo maksaa pankkikortillakin?

Että tämmöstä:

http://hiusyrittajat.fi/hiusalan-harmaa-talous-ja-alan-omavalvonta-materiaalia-ja-tiedotteita

• Anonyymi
        Harmaa talous kirjoitti:

Oletteko muuten saaneet partureissa ja kampaamoissa käynneistä OIKEITA kuitteja?
        Kuitista pitää näkyä:
        *elinkeinonharjoittajan nimi, yhteystiedot ja y-tunnus
        *kuitin antamispäivä
        *kuitin tunnistenumero tai muu yksilöivä tieto
        *myytyjen tavaroiden määrä ja laji sekä palvelujen laji
        *tavaroista tai palveluista suoritettu maksu ja suoritettavan arvonlisäveron määrä verokannoittain taikka arvonlisäveron peruste verokannoittain.

Kai kaikissa partureissa ja kampaamoissa voi jo maksaa pankkikortillakin?

Että tämmöstä:

http://hiusyrittajat.fi/hiusalan-harmaa-talous-ja-alan-omavalvonta-materiaalia-ja-tiedotteita

Mitä sillä kuitilla ja siinä olevilla tiedoilla tekee? Maksaa minkä maksaa, mitä sen parturin asiat asiakkaalle kuuluvat? Kun asiakas on maksanut pyydetyn hinnan, tehköön yrittäjä mitä haluaa.
        Ei tulisi mieleenkään alkaa vahtia jonkun yrittäjän maksamista ja numeroita.

• onneksi ei enää

Niin ja verovähennyshän näkyi hinnoissa eikä kymmenenprosentin palkan korotuksena?

• mmmmmm,,,,,,!

Aina kannattaa leikata itse hiukset niin ei parturi rikastu ja jos se ei vielä osaa leikata niin hyvin kuin itse osaat! Suottahan sitä parturille maksamaan! Ja värinkin voi laittaa itse!

• anjja

salon harlekiini ja marianne on lieksassa parhaat

• vilpintekijien kojut

Antaispa mansikanmyyjät ja muut katukauppiaatkin kuitin ostoksista! Mutta eihän muut tee pimeästi kuin kampaajat, eihän! Lieksassa on monia pikkuliikkeitä missä ei kuittia tarjota!

• isot kojut vs pienet

Verottaja ei rikastu paljoa pienien länttien mansikan myyjien verottamisella, kun verrataan läpi vuoden elinkeinoaan harjoittavan tuloihin. Mutta ammatikseen mansikkaa viljelevän verotuksessa jää verottajalla jo isompi siivu saamatta, jos toiminta ei ole verotuksen suhteen rehellisellä pohjalla.

• verotarkastaja

Olettehan muistaneet pyytää partureilta, kampaajilta ja ammattiviljelijöiden marjojen myyjältä ostoksistanne kuitin, jossa näkyvät sekä veroton että verollinen hinta. Verottomia tuotteita ei ole, vai oletteko saaneet marjat verottomaan hintaan? Kuittien vaatiminen on jokamiehen oikeus, verojen maksaminen on kaikkien velvollisuus.

Viljeltyjen marjojen keräämisestä ja myynnistä saatu tulo on aina veronalaista. Verotettavaa tuloa on sekä itse kasvatettujen että muiden viljelemien marjojen keräämisestä ja myynnistä saatu tulo.

Jokamiehen oikeudella poimittujen marjojen myynnistä saatu tulo on verovapaata, jos marjat myydään ravinnoksi tai lääkkeeksi. Verovapaus edellyttää, ettei marjoja ole jatkojalostettu eli esimerkiksi survottu, makeutettu tai pakastettu. Marjat täytyy myös myydä itse. Poimija voi myydä marjat vaikka torilla tai tienvarren levähdyspaikalla, kunhan toiminta on harrastelijamaista ja satunnaista. Marjat voi myös myydä verovapaasti suoraan myös ravintolalle tai tukkuostajalle.

• Minä oun hyvä

Nuorekaskkii oun. Pikkase ylipainonen. Painan pikkasen yli sen mitä vaakassa on lukemija.
      Joskus sanovat jotta pitäsköhän sinun tarkisttoo tuo vyön korkkeus. Minähän tarkistin, vyö on navan yläpuolella
      Mulla on spesijaalina tuo kaljun yli kampaus.
      Voi tehä sellasen sullekkin ihan ilimaseksi.
      Oun syntyperänen lieksalainen.

• tonnikeiju 1

Kyllä löytyy Lieksasta hyviä kampaajia. Esim.Hyvän ilman hiuspisteen Jaana. Aion taas mennä Jaanalle permikseen. Viimeksikin sain hyvän. Ihan turhaan moititte kampaajiamme. Kaikki ovat kyllä asiansa osaavia. Ja kuitinkin varmasti aina saatte. Turhaa puhetta kuititon kauppa. Etsikää niitä pikkusen isommista piireistä. Aloittaisin itse etsiä ensin esim.Björn Wahlroosista. Niinettä höpö höpö ja huomenna lisää.

• järkyttävä käkkärä

Onhan sinulla perisuomalainen mummotukka,lyhyt kääkkärä värinä semmoinen tumma punaiseen vivahtava?Ihan vituntyperän näköinen,

• Onnistunut

Kävin Salon Harlekiinissä , hinnat olivat kohdillaan ja kaiken plussan anto hyvä asiakas palvelu.

• porvarin-parturi

Minä en Saloon asti lähde. Kyllä parturin Lieksasta pitää löytyä. S-marketin parturiin tilaan ajan netin kautta tietylle parturille. Ajan ja parturin saa sieltä itse valita. Helppoa kuin henänteko.

• eiylikahtakymppiä

S-marketilla halvat hinnnat!Eivät miesten hiuksen leikkuulla yritä rikastua.

• Halappooo

Kyllä yleensä kympilläkin leikataan jos haluaa kaikki hiukset pois, ei ole enää kallista, eikä mene kauan! Molemmat ovat tyytyväisiä, etenkin asiakas kun saa halvalla, ja parturi kun saa hommansa tehtyä äkkiä!

• onhalpojahyviäkin

Tuo on hyvä pointti,miksi parturin pitää se tunti leikata hiuksia ja jauhaa jonninjoutavaa juoruilua mikä ei ketään kiinnosta?sentti häviää hiuksia ja hinta 25e.Sitten päivitllään kun jotkut leikkaavat halvemmalla ja vähemmällä juoruilulla.

• Anonyymi

Mikä tällä hetkellä Lieksassa hyvä kampaaja , kohtuu hintainen ?

• Anonyymi

Vieläkös Irja Kuokkanan tai Urho Järveleäinen harjoittavat siellä ammattiaan?

• Anonyymi

Jospa vika on sun hiuksissa

• Anonyymi

Sinulle voin ainostaan sanoa ei paska pöyhimällä parane.

• Anonyymi

Hyvän Ilman Hiuspisteen Jaana Saarelainen on huippukampaaja ja mukava keskustelija. Taiteellinen kaikin puolin. Käynti Jaanan tuolilla on kuin elämys. Seuraava aika kannattaa varata, muuten joutuu jonottamaan pitkään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe