eka kerta ei onnistu?

GoG

kuulin kaverilta että sen eka kerta ei onnistunu.. yritin kysyy miks mutta vastaus jäi vähä epäselväks. Ollaan siis tyttöjä ja se sano ettei kalu menny sisälle! ja minä olisin aikalailla valmis seksiin poikaystäväni kanssa mutta nyt tuli pelko. mikä siis voisi mennä pieleen ekalla kerralla todennäköisesti?

kaveri puhu jotakin että se liittyisi jotenki kiihottumiseen?

itteä muutenki pelottaa eka kerta.. kuinka kauan sitä yleensä harrastaa sexiä? kui äkkiä se mies olisi valmis lopettamaan?

12

5597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta siitäkin

      Ottakaa reilusti aika ja hyväilkää toisianne ja etenette sinun ehdoilla askel askeleelta Poika laittaa sormen häpyhuulille ja siitä hiljakseen sisään sitä mukaa kun saat rentouduttua, sitten toinen sormi ja sormien aiheuttama kiihotus saa pillusi liukkaaksi sekä häpyhuulet turpoamaan, nännit kovaksi, silloin on aika yhdessä laittaa kondomi kaverin peniksen päälle ja än voi työntyä sisääsi, samalla seuraten tuntemuksiasi. Immenkalvo saattaa aiheuttaa kipua, mutta muutamalla reippaalla edestakas työnnöllä se antaa periksi ja kipu lievittyy. Ellei ekalla kerralla tapahdu hyvää liukastumista kannattaa laittaa liukaste geeliä. Tsemppiä matkaan Hyvä seksi on kivaa molemmille. Aikaa saattaa joskus kaikkiaan mennä 1 - 3 tuntia, mutta loppu on sen arvoinen. ;);)

    • tytti

      Turhaa tuo, ei seksi onnistu ekalla kerralla, mutta mahdollista. Jos et ole koskaan edes itsetyydyttänyt itseäsi on mahdollista, että kalu ei mahdu reikääsi. Yleensä eka kerta voi olla kivulias, jos "kalvo" sisälläsi ei ole mennyt rikki. Muuten seksi ekalla kerralla yleensä onnistuu yhtä hyvin kuin toisella tai kolmanella!

      Minun eka kerta oli paras kerta! En vaihtaisi sitä mihinkään känni sekoiluun! Eka kertani jopa onnistui erittäin hyvin. Uskon että myös sinun kohdalla se onnistuisi todella hyvin. ROHKEASTI VAIN!

    • nuolla reilusti sitä

      pillua, alkaa olemaan sen verran rentona kunnon nuolemisen jälkeen että luulis menevän sisälle ja tuntuvan hyvälle.

    • ....

      Voihan se hyvinkin olla, ettei seksi ihan ekalla yrittämällä onnistu. Pitää vain olla kärsivällisyyttä. Se on tosiaan tärkeetä, että olet tarpeeksi kostea, joten esileikit kunniaan. Tosin liukkarikaan ei ole huono ajatus, varsinkin kun eka kerta saattaa vähän jännittää ja sattuakin niin se oma kosteus ei välttämättä riitäkään. Se tosiaan saattaa vaatia useita yrityksiä, tai sitten taas välttämättä ei. Se on niin yksilöllistä. Samoin kuin se voi sattua paljonkin tai sitten taas ei oikeastaan yhtään. Tärkeää on luottaa kumppaniin ja siihen, että voi sanoa toiselle, jos tuntuu pahalta, eikä haluakaan enää jatkaa. Samoin pitää myös ymmärtää se, että poikaystävääkin voi jännittää ja jos ensimmäinen kerta ei nyt sujukaan ihan sujuvasti (mikä on aika todennäköistä) niin voi hänenkin olla vaikea pysyä kiihottuneena. Eli rauhassa siis vaan, ja pitää osata puhua toisen kanssa asioista.

      Kuulostat kyllä viestisi perusteella aika nuorelta, joten kannattaa ehkä ihan muutenkin miettiä, oletko tosiaan valmis seksiin. Harrasta seksiä vasta sitten, kun itse todella haluat rakastella poikaystäväsi kanssa. Ei minkään muun syyn takia. Ja seksin kestosta vielä sen verran, että sehän on hyvin yksilöllistä ja muutenkin vaihtelevaa. Ihan joistain minuuteista ties miten pitkään. Tosin eipä se turha pitkittäminen enää ole kovin hauskaakaan pitemmän päälle. Kyllä se sen verran fyysistä hommaa kuitenkin on. Ei aktin pituus vaan se laatu. Mutta muista, että sinulla on oikeus pyytää miestä lopettamaan, jos sinusta siltä tuntuu. Joten kumppaninkin on tietysti hyvä olla sen verran luotettava, että hän todella myös kuuntelee sinua.

      • anime-girl

        jos mua haluttaa sohvalla kaverin ka mitä teen alanks paneen sitä


      • kokjep
        anime-girl kirjoitti:

        jos mua haluttaa sohvalla kaverin ka mitä teen alanks paneen sitä

        Kannattaa kertoa kaverille ja kysyä häneltä josko häntäkin halutais nusasta.


    • 0987ygh

      Joo, olen kuullut nuorempana ongelmasta, ja lähinnä se liittyi siihen, että jostain syystä osalla pojista ja tytöistäkin on luulo, että pillu kostuu itsestään ja peniksen voi vaan suoriltaan työntää sisään.
      Äärimmäisen harvalla on mitään oikeaa fysiologista vaivaa, ja suurinosa näistä epäonnistuneista seksikokeilusta johtuu kiireestä, tietämättömyydestä ja kokemattomuudesta, kun ei opetella harrastamaan seksiä ensin muulla tavoin vaan yritetään suoraan yhdyntää: ja kannattaisi muutenkin heti alusta saakka ottaa seksi hieman monipuolisempana asiana kun pelkkänä yhdyntänä.

      Jos miettii, kuinka nopeasti mies on valmis lopettaamaan, ei todellakaan ole valmis seksiin. Ei seksissä ole kyse "antamisesta" vaan vuorovaikutuksesta, toisen hyvänäpidosta, intohimosta, ja muusta, lisäksi on pystyttävä puhumaan ehkäisyasiat ym. jo etukäteen ja molemmat huomioiden.

      Et siis selkeästi itse halua, siis et itse himoitse sitä miestä. Kyllä kuuluu haluta myös ekaa kertaa, siis että kiihottuu ja mahan pohjassa tuntuu, eikä miettiä, mitenhän nopeesti sillä toisella lasti lentää, ja sit ollaan erossa neitsyydestä.
      Seksi on kahden kauppa, ja sunkin kuuluis saada haluta ja nauttia, molempien pitää saada haluta just sitä toista ihmistä, ja nainen haluaa kiihottuneena sen munan sisäänsä, ja pimppi kostuu kyllä, ja luonto ajaa tikan pojan puuhun. Häpyhuulet turpoaa, pimppi kostuu ja joustaa enemmän, liukastin pitää huolen, ettei juuri satu, ja äärimmäisen harvalla on immenkalvo liian tiukkakaan, mikäli ovat fyysisesti riittävän kehittyneitä.

      Mielestäni suojaikä 16 vuotta antaa viitteitä aivan oikein, ettei seksi kuuluisi ihan lapsille, siksi, että se on oikeus ja vapauskin: oletko miettinyt mahdollisen vahinkoraskauden/taudit mielessäsi, millaisia riskejä voit ottaa? Sillä sen jälkeen olet vastuussa myös niistä.
      Ja parempi vaan jos on täysi-ikäinen ja osaa jo ajatella, on kunnioitettavaa ja hyvä asia, jos malttaa kasvaa muuten ensin.
      Lisäksi olisi hyvä tutustua itsetyydytykseen ja miten haluaa ja saa orgasmin mahdollisesti, miten tykkää hyväilystä ja onko luonnollista suhtautua omaan pimppiin ja seksuaalisuuteen. Silloin se seksi toisenkaan kanssa ei ole niin vierasta. Aloittakaa vaikka sopimalla, että ette harrasta yhdyntää moneen kuukauteen, vaan hyväilette käsillä (ehkä suulla?) ja yritätte saada toisenne kiihottuneiksi, opetelkaa askel kerrallaan. Ilman pakkoa, painostusta... Aina voi sitten saada orgasmin itse, eikä toista tarvitse painostaa. Seksistä voi tulla mielenkiintoinen matka ja seikkailu, odotusta ja romantiikkaa, kiihkoa ja toisen opettelua. Ekasta kerrasta paras kerta ja luonnollinen jatkumo.

      Elämistähän se neitsyys ei estä, on paljon muutakin elämän kokemusta, ja myös parisuhdekokemusta JA MYÖS SEKSIkokemusta.

      Suurinosa pieleen menneistä ekoista kerroista ja muistakin kerroista on niitä, mihin on suostunut vääristä syistä, ei itse haluakaan eikä tiedä kuka on seksin suhteen.

      • HOTORNOT

        Juu elikkäs oon neitsyt siis en ole ikinä harrastanut seksiä mutta sormitettu mua on kyllä TODELLA paljon(; siis tänään poikaystävän kanssa yritimme panna ja ei vaa pysyny sisällä eli varmaa sama juttu ku sun kaverillas. Voiko olla että oli liian iso (jotai 20cm) ja oon todella todella tiukka tyty? vai oks se vaa kokemattomuudesta vai mitä hä. Mielestäni olin iha rentoutunu ja kyllä poika sormitti ennen ja olin ihan kostea voi kyll olla etten tarpeeks vaan jotai muutama minutin. mutta voiko johtua vain siitä etten ollut mitenkään palavasti haluamassa häntä sisääni. OLi silti ärsyttävää ja tää vaivaa mua paaljo jote kertokaas


    • kokjep

      Ensinnäkin jos haluat pitkän ja hyvän suhteen niin tytön kuuluu päättää ja sanoa milloin ja miten.
      Loput päätökset kannatta jättää pojalle kunnes toisin sovitaan.

      Epäonnistumiset ja pettymykset ekalla kerralla johtuu melkein aina jännityksestä ja hätäilystä — kiire pilaa ekakerran varmasti!
      Jos jännität niin siitä jännittämisestä pitää keskustella sen pojan kanssa.

      Sisälle mahtuu aina ilman mitään erityisiä temppuiluja jos pojalla seisoo ja kunhan olet kostea, ja rauhoitut kunnes pahin jännitys helpottaa.

      Ei ekalla kerralla tarvitse ihmeemmin onnistua, sopikaa yhdessä, että harjoitellaan kunnes onnistuu.
      Mustattehan käyttää liukasta kondomia, sekin auttaa ja poistaa raskauden ja tartuntojen pelkoa.

      Jos pelkäät älä yritä vaan keskustele pelostasi.

    • Anonyymi

      Ei mitään survomista eli penetraatiota tarvitse harrastaa.

    • Anonyymi

      Opeta ensteks poika ystäväsi kiihottaa sut valmiiksi panoa varten ja paras metodi on et istut vaa poikaystäväsi naamalle ja hän opettelee nuolee sut tosi märäks ja kun valmista nii sitte siirryt vaa kalun päälle ja se hitaasti sisään, niin että jos tekee kipeetä, niin hetken paussi ja sitte kalu vähitellen sisäään sun omaan tahtiin ja sun ehdoilla. Ratsasta sitten varovasti, ei kiirettä, näin mä tein ja hyvä tuli, muista vetää sit se kortsu kalun päälle.

    • Anonyymi

      Ei onnistunut ekat kerrat.
      Ensimmäinen kokeilu muistaakseni 13 tai 14 vuotiaana, tyttö oli 16. Oli samalla ensi kosketus pilluun sormilla hiplaten. Hän oli todella märkä ja liukas, huusi "älä lopeta, älä lopeta" kaikki oli niin uutta ja jännittävää että kulli ei seissyt kun piti työntyä sisään.
      Saman tytön kanssa myös ensisuudelma/nuoleskelu. Se tuntui kutkutuksena kasseissa asti ja siemenet sinkoilivat pitkin kalsareita. Oli mahtava kutkuttava tunne.

      Kokeilin samoihin aikoihin myös toisen tytön kanssa. Hän oli samaa ikäluokkaa, muodokas tötterötissi ja pillussa tuuhea tumma karvoitus. Ei onnistunut tämäkään sillä kulli ei jostsin syystä uponnut terskaa syvemmälle, ja tyttöä rupesi aristamaan kun väkisin yritti syvemmälle. Jäi ainoaksi yritykseksi hänen kanssaan.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2425
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      86
      2030
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      257
      2016
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1757
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1671
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1639
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1544
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1331
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1238
    Aihe