Eli suunnitelmissa värikylläinen kukkatatuointi koko pohkeen alueelle. En ole vielä käynyt kurkkimassa liikkeiden sisäpuolella, sillä tiedän tasan kaksi liikettä täältä, toinen niistäkin on ulvilassa. Aika vähän.. Jotain tuoppia mulle on kehuttu, mutta kuulostaa aika epämääräiseltä vaikka moni on tätä kehunut. Tekeekö tämä tuoppi kuvia kotonaan vai?
Netistähän voisin kuvia katsoa, mutta haluaisin mielummin henk.koht. lausuntoja, että missä osataan värinkäyttö niin, että tatuointi ei näyttäisi tusseilla maalatulta, vaan elävältä, kauniilta..
Eikä kiitos niitä tyhmiä mielipiteitä tästä asiasta, omasta mielestäni tatuoinnit ovat taidetta ja se on ihollani loppuun asti joten haluan katsastella vaihtoehtoja ennemmin kuin vain kävellä lähimpään liikkeeseen. Olen valmis menemään vaikka toiseen kaupunkiin, jos joku osaa hehkuttaa tiettyä firmaa erityisen taitavaksi väkertää muutakin kuin niitä iänikuisia teinitribaleja tai enkelinsiipiä selkään..
Värikäs tatuointi Porista?
5
774
Vastaukset
- epulle
katso nettisivuja blue dragon tattoo, ei ole pakko valita valmiita mallikuvia, vaan voit piirtää ja suunnitella mallin itse niin saat aivan uniikin kuvan jota ei ole tule muilla vastaa.
http://www.bluedragon.fi/
Eppu on alansa ammattilainen, tennyt hommia jo vuosia, studio siisti ja hygienia korkea. Raumalla on Needlepointtattoo aivan loistava kolme tatuoijaa joista Ramo teki mulle kuvan joka on aivan loistava.Netti sivut näyttää juuri olevan remontissa joten sieltä ei kuvia nyt näe mutta kannattaa käydä paikan päällä, suosittelen.Porissa olen Tattoo Nationissa ottanut pari kuvaa eikä niissäkään mitään vikaa ole mutta ne nyt on aika simppeleitä joten jos haluaa vähän spessua kannattaa suunnata Raumalle. Toi Ulvilan putiikki on nyt Nakkilassa mutta siitä ei ole kokemuksia.Toivottavasti tästä oli apua. : )
- skäbäy
Mika Lindblom on varmaan suomen johtavia new school värikuvien tekijöitä joten tattoo-nationiin poikkeamaan jos haluaa tyylikästä värikuvaa.
- 90987
tatuointi kuuluu krinaali-narkkis kulttuuriin ja ovat rumia. hyi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.971308Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371295Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2871146- 1071055
- 71992
- 18976
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva14951- 53932
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f163818Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16811