Verkkokauppa.com kohtelee asiakkaitaan tylysti

Se Entinen Asiakas

Lyhyesti: Tilasin Verkkokauppa.com:sta tavaraa, joka osoittautui laadultaan huonoksi. Palautin tavaran asiakaspalautuksena. Verkkokauppa.com ilmoitti, että olen ottanut tavaran käyttööni, joten palautusoikeus on rauennut.

Olin yhteydessä paikalliseen kuluttajaneuvojaan ja hän ilmoitti, ettei Verkkokauppa.com:n kanssa voi sovitella. He eivät piittaa kuluttajaneuvojan suosituksista. Tästä nimenomaisesta asiasta neuvoja oli kanssani samaa mieltä eli olin ollut oikeassa.

Minun pitäisi siis valittaa kuluttajariitalautakuntaan, jossa käsittelyajat ovat kuudesta neljääntoista kuukauteen. Koko tämän ajan Verkkokauppa.com:lla olisi rahani ja tavarani hallussaan.

Selvästikin Verkkokauppa.com on ottanut käyttöönsä kovan linjan politiikan asiakkaitaan kohtaan. Jos oikeutta haluaa, on se tehtävä raskaimman kautta. Politiikka on ilmeisesti täysin harkittua, koska kuluttajariitalautakunnan käyttäminen alle tuhannen euron riidoissa olisi liian raskasta asiakkaalle.

Minusta Verkkokauppa.com ei ole ymmärtänyt tai ei halua ymmärtää asiakaspalvelun päälle. Itse asiassa tuollainen toiminta tekee pidemmän päälle myynnille hallaa. Toivottavasti yrityksen johdossa tämä asia jossain vaiheessa ymmärretään.

Minun kohdallani se ymmärrys tulee kuitenkin liian myöhään.

Neuvonkin kaikkia ostamaan Verkkokauppa.com:in postimyynnistä erittäin harkiten.

106

14140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten niin?

      "kuluttajariitalautakunnan käyttäminen alle tuhannen euron riidoissa olisi liian raskasta asiakkaalle"

      Miten tuollaiseen summaan olet päätynyt?

      • pc-ankka

        Verkkokuoppa.Comin käsitys asiakaspalvelusta on Suomen tylyintä. Kannattaa ostaa muualta jos ei halua tapella mahdollisissa ongelmatilanteissa.


    • Vähäsen

      "Tilasin Verkkokauppa.com:sta tavaraa, joka osoittautui laadultaan huonoksi."

      Siis tilasitko tavaran ja et sitten ollutkaan siihen tyytyväinen? Ja tavara oli kuitenkin kaikin puolin ehjä, mutta ei mieltymystesi mukainen?

      Nyt sitten kiukuttelet Verkkokaupalle siitä, että olet itse tehnyt väärän valinnan.

      Ei kai se ole heidän tehtävänsä hyvittää tavaraa sen takia, että itse olet tehnyt väärän valinnan?

      • vaan on!

        Kuluttajalla on tuo 14 päivän palautusoikeus etämyynnissä täysin riippumatta palautuksen syystä - eli myös silloin, kun on itse tehnyt "väärän valinnan".

        Näin se vaan on!


      • Vähäsen
        vaan on! kirjoitti:

        Kuluttajalla on tuo 14 päivän palautusoikeus etämyynnissä täysin riippumatta palautuksen syystä - eli myös silloin, kun on itse tehnyt "väärän valinnan".

        Näin se vaan on!

        Totta kai tuo 14 päivää on. Ei siitä ollutkaan kysymys, vaan siitä, että aloittaja noin yleisesti yrittää siirtää oman huonon valintansa seuraukset jollekin toiselle.

        Tosin tuota 14 päivän oikeutta voidaan rajoittaa määrätyissä tapauksissa. Vaikkapa sinetöydyt tietokoneohjelmat.


      • tietämättömiä
        Vähäsen kirjoitti:

        Totta kai tuo 14 päivää on. Ei siitä ollutkaan kysymys, vaan siitä, että aloittaja noin yleisesti yrittää siirtää oman huonon valintansa seuraukset jollekin toiselle.

        Tosin tuota 14 päivän oikeutta voidaan rajoittaa määrätyissä tapauksissa. Vaikkapa sinetöydyt tietokoneohjelmat.

        ei todellakaan ole mitään palautusoikeuta jos on ottanut tavaran käyttöön PISTE. Turha tällä on huudella nimettömänä haukkuen yrityksiä jos onitse tehnyt huonon valinnan ja huomannut sen vasta kun on aloittanut tuotteen käytön.
        No tässä kohtaa vois sanoa kun ostaa tuotteet erikoisliikkeestä niin saa palvelua ja oikeanlaisen tuotteen.


      • Vähäsen kirjoitti:

        Totta kai tuo 14 päivää on. Ei siitä ollutkaan kysymys, vaan siitä, että aloittaja noin yleisesti yrittää siirtää oman huonon valintansa seuraukset jollekin toiselle.

        Tosin tuota 14 päivän oikeutta voidaan rajoittaa määrätyissä tapauksissa. Vaikkapa sinetöydyt tietokoneohjelmat.

        Kuinka vaikea se on tajuta, että se 14 vuorokauden palautusaika on juuri siksi, että asiakas voi tutustua tuotteeseen. Asiakkaan ei siis oleteta esim. käyvän tutustumassa muissa liikkeissä tuotteeseen ennen ostoa.


      • Vaikeata
        okaro kirjoitti:

        Kuinka vaikea se on tajuta, että se 14 vuorokauden palautusaika on juuri siksi, että asiakas voi tutustua tuotteeseen. Asiakkaan ei siis oleteta esim. käyvän tutustumassa muissa liikkeissä tuotteeseen ennen ostoa.

        Kuinka vaikeata sinun on tajuta, että tuo 14 päivän palautusoikeus ei ole kaikilla tuotteilla.

        Kannattaa lukea ne Verkkokaupan ehdot. Esim sieltä:

        ....Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen. Kaikki kuulokkeet ja hands-free- laitteet ovat hygieniatuotteita. Tietokoneiden käyttöjärjestelmän asentaminen päättää palautusoikeuden. Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. KSL 6. luku 16§ ......


      • Vaikeata kirjoitti:

        Kuinka vaikeata sinun on tajuta, että tuo 14 päivän palautusoikeus ei ole kaikilla tuotteilla.

        Kannattaa lukea ne Verkkokaupan ehdot. Esim sieltä:

        ....Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen. Kaikki kuulokkeet ja hands-free- laitteet ovat hygieniatuotteita. Tietokoneiden käyttöjärjestelmän asentaminen päättää palautusoikeuden. Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. KSL 6. luku 16§ ......

        Se 14 päivän palautusoikeus on pakottavaa lakia,eikä myyjä voi sitä omilla säännöillään rajoittaa. Kuluttajavirasto nimenomaan on erikseen huomauttanut siitä, että tuotteita ei ominpäin nimetä hygieniatuotteiksi. Esimerkkinä tässä käytettiin alusvaatteita, mutta se pätee yhtälailla kuulokkeisiin. Todellinen hygieniatuote on tuote, joka on steriilisti pakattu. Tietysti kuluttajalla on velvollisuuksia kokeillessaan tuotteita. Esim. sankakuulokkeita voi kokeilla vaikka pipon kanssa.

        Peleissä ja elokuvissa rajoitus perustuu lakiin, joten niissä ei ole ongelmaa.

        http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/yritykselle/etamyynti/


      • uskoa kauppiasta!
        Vaikeata kirjoitti:

        Kuinka vaikeata sinun on tajuta, että tuo 14 päivän palautusoikeus ei ole kaikilla tuotteilla.

        Kannattaa lukea ne Verkkokaupan ehdot. Esim sieltä:

        ....Hygieniatuotteilla ei ole palautusoikeutta pakkauksen avaamisen jälkeen. Kaikki kuulokkeet ja hands-free- laitteet ovat hygieniatuotteita. Tietokoneiden käyttöjärjestelmän asentaminen päättää palautusoikeuden. Peleillä, elokuvilla, ohjelmistoilla tai muilla sinetöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta, kun tuotepakkaus on avattu. KSL 6. luku 16§ ......

        Jos tuote on epäkurantti, niin takaisin kauppaan ja se tarkoittaa MYÖS sitä, että se tuote ei täytä annettuja speksejä!

        Verkkokauppa.com saa pyyhkiä perseensä sopimusteksteillään.


      • täällä on

        Postimyynnillä tilatut tuotteet saa aina palauttaa vaikka niissä ei olisi mitään vikaa.


      • kauppias vm. -28
        täällä on kirjoitti:

        Postimyynnillä tilatut tuotteet saa aina palauttaa vaikka niissä ei olisi mitään vikaa.

        Kyllä se niin on että kun tavaran on ostanut, sen on silloin ostanut. Ei sitä aleta edes takaisin vekslaamaan. Itse en suostu mihinkään "palauttamiseen", ellei tuotteessa ole ihan selkeä virhe. Kyllä ihmisten on ennen ostopäätöstä tiedettävä, ostavatko tuotteen vai eivät.


      • Nesmos
        okaro kirjoitti:

        Kuinka vaikea se on tajuta, että se 14 vuorokauden palautusaika on juuri siksi, että asiakas voi tutustua tuotteeseen. Asiakkaan ei siis oleteta esim. käyvän tutustumassa muissa liikkeissä tuotteeseen ennen ostoa.

        Suurin ongelma on, että verkkokauppa.comilla on hyvävelisopimus perintätoimiston kanssa, jolloin saadaan pelittämään kun vastuusuhteet hämärretään. Aiheettomia laskuja on kiva lähetellä kaikennäköisillä verukkeilla. Epämääräinen viittaus lakiin, tai pelkkä villi ja totuuteen perustumaton väite syyllisestä riittää heille. Todella syvältä tuon firman meno.


      • muualle
        kauppias vm. -28 kirjoitti:

        Kyllä se niin on että kun tavaran on ostanut, sen on silloin ostanut. Ei sitä aleta edes takaisin vekslaamaan. Itse en suostu mihinkään "palauttamiseen", ellei tuotteessa ole ihan selkeä virhe. Kyllä ihmisten on ennen ostopäätöstä tiedettävä, ostavatko tuotteen vai eivät.

        Taidat olla trolli? Verkkokauppa.Comissa olen törmännyt asenteeseen, että jos asiakas on saanut rikkinäisen tuotteen ja tämä ilkeää siitä valittaa, niin se kostetaan lähettämällä tuote korjaamattomana takaisin, mutta lisälaskun kera. Reklamaatio ei muuttanut asiaa. Minun silmissäni Verkkokauppa.Com on ja tulee aina olemaan rikollisfirma.


      • Tilaan ulkomailta
        tietämättömiä kirjoitti:

        ei todellakaan ole mitään palautusoikeuta jos on ottanut tavaran käyttöön PISTE. Turha tällä on huudella nimettömänä haukkuen yrityksiä jos onitse tehnyt huonon valinnan ja huomannut sen vasta kun on aloittanut tuotteen käytön.
        No tässä kohtaa vois sanoa kun ostaa tuotteet erikoisliikkeestä niin saa palvelua ja oikeanlaisen tuotteen.

        Jos verkkokauppa.comin asiakaspalvelu on noin huono, kannattaa mieluummin mennä tänne:
        www.dealextreme.com
        Tavaraa huippuhalvalla suoraan Hong Kongista.
        Vialliset tuotteet saa kyllä palauttaa, mutten ole kokeillut toimiiko palautus käytännössä.


      • kuluttajamies
        okaro kirjoitti:

        Kuinka vaikea se on tajuta, että se 14 vuorokauden palautusaika on juuri siksi, että asiakas voi tutustua tuotteeseen. Asiakkaan ei siis oleteta esim. käyvän tutustumassa muissa liikkeissä tuotteeseen ennen ostoa.

        Verkkokauppa.Com lähettelee aiheettomia laskuja sen sijaan että korjaisi huoltoon viedyt laitteet. Sellaiset oli kokemukset. Facebookissa löytyy useita Verkkokauppa.Comin vastaisia viharyhmiä. Verkkiksessä varmaan äimistellään, että miten ihmeessä ja nauretaan paskanaurut päälle. Siitä vaan, mutta itse ostan jatkossa muualta.


      • just joo
        täällä on kirjoitti:

        Postimyynnillä tilatut tuotteet saa aina palauttaa vaikka niissä ei olisi mitään vikaa.

        Ja sinä selvästikkin olet yksi noista tolloista.
        Ei kai nyt kukaan normaalilla järjellä ja moraalilla varustettu henkilö tilaile tavaraa ihan vaan huvikseen ja sitten palauta sitä?
        Kuvitteletko tosiaan että kuluttajasuojalaki on luotu tälläisiä pers.häiriöisiä ihmisiä varten että he saisivat ajankulukseen tilailla tavaraa mitä eivät edes meinaa ostaa?


      • Näkyy läpi
        Vähäsen kirjoitti:

        Totta kai tuo 14 päivää on. Ei siitä ollutkaan kysymys, vaan siitä, että aloittaja noin yleisesti yrittää siirtää oman huonon valintansa seuraukset jollekin toiselle.

        Tosin tuota 14 päivän oikeutta voidaan rajoittaa määrätyissä tapauksissa. Vaikkapa sinetöydyt tietokoneohjelmat.

        MITÄN Verkkokauppa maksaa palkkaa....ja kelle nyt....


      • Haloo10
        vaan on! kirjoitti:

        Kuluttajalla on tuo 14 päivän palautusoikeus etämyynnissä täysin riippumatta palautuksen syystä - eli myös silloin, kun on itse tehnyt "väärän valinnan".

        Näin se vaan on!

        Ei muuten pidä paikkaansa. Jos otat ohjelmiston käyttöön, avaat cd:n sinulla ei ole palautusoikeutta, jos tuote on kunnossa ja se on kaupan kuvauksen mukainen.


      • samma häär
        kuluttajamies kirjoitti:

        Verkkokauppa.Com lähettelee aiheettomia laskuja sen sijaan että korjaisi huoltoon viedyt laitteet. Sellaiset oli kokemukset. Facebookissa löytyy useita Verkkokauppa.Comin vastaisia viharyhmiä. Verkkiksessä varmaan äimistellään, että miten ihmeessä ja nauretaan paskanaurut päälle. Siitä vaan, mutta itse ostan jatkossa muualta.

        Samat kokemukset täällä. Ei ikinä enää.


      • nöyräasiakas
        muualle kirjoitti:

        Taidat olla trolli? Verkkokauppa.Comissa olen törmännyt asenteeseen, että jos asiakas on saanut rikkinäisen tuotteen ja tämä ilkeää siitä valittaa, niin se kostetaan lähettämällä tuote korjaamattomana takaisin, mutta lisälaskun kera. Reklamaatio ei muuttanut asiaa. Minun silmissäni Verkkokauppa.Com on ja tulee aina olemaan rikollisfirma.

        Itse olen kaksi kertaa ostanut UUDEN yli 1500 euron videotykin verkkokauppa.com:ista, molemmilla kerroilla linssissä oli valmiiksi pölyä, eli joku käyttänyt sitä. Palauttaminen on tehty todella nöyryyttäväksi ja asiakasta kohdellaan kuin rikollista. Sain kyllä molemmilla kerroilla palautettua mutta paha maku jäi ko yrityksestä. Ei huvita enää asioida kaupassa jossa kohdellaan kuin paskaa.


      • Anonyymi
        tietämättömiä kirjoitti:

        ei todellakaan ole mitään palautusoikeuta jos on ottanut tavaran käyttöön PISTE. Turha tällä on huudella nimettömänä haukkuen yrityksiä jos onitse tehnyt huonon valinnan ja huomannut sen vasta kun on aloittanut tuotteen käytön.
        No tässä kohtaa vois sanoa kun ostaa tuotteet erikoisliikkeestä niin saa palvelua ja oikeanlaisen tuotteen.

        ole sinä yrittäjä hiljas,näkeehän sen heti kun kauppias tulee mukaan,suomalainen sellainen,siinä siinä asiakkaan etu on se että saa ostas duomslaista ja 2 kertaa kalliimmalla s ja sekin vielä pitää vero maksajan maksaa tuplana yritys tukina.


    • Ei se valittaminen sinulle mitään maksa. Se toki kestää aikansa, mutta kauemmin se kestä, jos vain pyörittää peukaloita ja odottaa, että asia sillä korjaantuu. Mitään et valittamisesta voi hävitä paitsi postimaksun. Tosin kuluttajariitalautakunnan päätös ei ole sitova, joten myyjä voi vain kohauttaa olkaansa. Tämän jälkeen asikakas on täydellä riskillä vietävä asia oikeuteen.

      Et ollenkaan kerro mistä tavarasta on kyse, ja miten sitä on käytetty, joten on aivan mahdotonta sanoa onko Verkkokauppa.com asiassa oikeassa vai ei.

    • Lakijamppa

      Tässä alkuperäinen kiroittaja on kirjoittanut tilanneensa "tavaraa, joka osoittautui laadultaan huonoksi". Alkuperäinen kirjoittaja ei kirjoituksessaan lausu mitään 14 pv:n palautusajan suhteesta kaupan purkuvaatimuksensa esittämiseen.

      Mielestäni tässä on 14 pv:n palautusoikeuden sijaan merkittävää se, onko hyödykkeessä sellainen virhe, ettei se vastaa sitä, mitä ostaja on hyödykkeen hankkiessan saanut ymmärtää.

      Jos noin on, ensisijaisesti myyjä korjaa virheen - vaikka tuo 14 pv olisi jo kulunut. Viimeisenä vaihtoehtona tulee kaupan purku, esim. jos myyjä ei pysty virhettä korjaamaan.

      Tämä myyjän virheen korjausvelvollisuus/-oikeus on kaikissa kulutushyödykkeissä ml. hygieniatuotteet, ohjelmistot jne..

      • o1

        On kokemusta ym. yrityksestä,kaikki pelaa mainiosti siihen saakka,kunnes lasku on heidän tilillä.Mutta jos tuote ei toimi tai on muuten viallinen,sitten katoaa asiakaspalvelu ja kuluttajan oikeudet,eliallekirjoittaneen tilaukset ON tehty tästä yrityksestä lopullisesti.


      • ei ei ei

        Verkkokauppa.com toimii törkeästi asiakas suhteissaan, eikä ota mitään vastuuta myymistään tuotteista.
        Asiointi puhelinpalvelussa on todella törkeää.
        Tuotteen 14päivän palautus oikeus ei todellakaan toteudu, tai no toteutuu jos et avaa pakettia ja tutustu siihen jos sen teet niin ei enään saa palauttaa.
        Suosittelen kaikille jotka harkitsevat verkkokauppa.com:ista ostaa jotain, että harkitkaa vielä toistamiseen on niitä muitakin paikkoja mistä ostaa...


      • ruohosaari
        o1 kirjoitti:

        On kokemusta ym. yrityksestä,kaikki pelaa mainiosti siihen saakka,kunnes lasku on heidän tilillä.Mutta jos tuote ei toimi tai on muuten viallinen,sitten katoaa asiakaspalvelu ja kuluttajan oikeudet,eliallekirjoittaneen tilaukset ON tehty tästä yrityksestä lopullisesti.

        Rikollisuutta ei pidä tukea. Verkkokauppa.Com toimii rikollisesti, että sellaiset on omatkin kokemukseni. Asiakkaan esittämät todisteet sivuutetaan, kuluttajasuojaviranomaisten lausunnoista ei välitetä. Pitäisi mennä oikeuteen noiden kanssa, jos haluaisi asiallista kohtelua. Kovin moni ei halua jonkin pikkuasian kanssa sinne mennä, varsinkin kun pelkää että saa osaksensa epäoikeudenmukaisen tuomion. Sen varaan Verkkokauppa.Com laskee.


      • Kauppoja riittää
        ruohosaari kirjoitti:

        Rikollisuutta ei pidä tukea. Verkkokauppa.Com toimii rikollisesti, että sellaiset on omatkin kokemukseni. Asiakkaan esittämät todisteet sivuutetaan, kuluttajasuojaviranomaisten lausunnoista ei välitetä. Pitäisi mennä oikeuteen noiden kanssa, jos haluaisi asiallista kohtelua. Kovin moni ei halua jonkin pikkuasian kanssa sinne mennä, varsinkin kun pelkää että saa osaksensa epäoikeudenmukaisen tuomion. Sen varaan Verkkokauppa.Com laskee.

        Samanlaisia kokemuksia, tosin ihmettelen onko heidän erät tehtaiden halpaa ylijäämätavaraa tms. kun uskomattoman usein on ollut ongelmia. Tyhmyydestä viisastuu ja onhan noita muitakin kauppoja.


    • firmasta

      Ei kannata ostaa mitään tuotetta jolla on takuu...

      Erehdyin ostamaan kannettavan koneen joka on viettänyt aikansa takuuhuollossa. Kuluttajaviraston suositukset eivät kiinnosta heitä.

      "Arvoisa asiakkaamme,

      Pahoitelemme teille koitunutta harmia ja vaivaa. Valitettavasti joudumme kieltäytymään lainalaitteen toimittamisesta. Tämä on kuluttajansuojalain hengen vastaista. Kulutattajaviraston antaman kahden viikon suositus ei ole lain kirjain, vaan tilanne arvioidaan jokaisen tuotteen ja huollon kohdalla erikseen. Arvioitaessa tulee ottaa huomioon tuotteen luonne, käyttötarkoitus ja korjaamisesta aiheutuva kohtuuton harmi. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 18§)"

      • jos ei kelpaa

        Kannattaa muistaa, että kuluttajavirastoon ei juristien terävin eliitti hakeudu.

        Tuoreena on mielessä, miten sieltä suositeltiin Parkcomin sakkojen maksamista
        ja oltiin sormi suussa laillisuuden kanssa.

        Onneksi käräjä- ja hovioikeus pisti toiminnalle pisteen.


      • Kuluttajan ystävä

        Eiköhän laiteta Verkkokuppaaja.com boikottiin kunnes alkavat noudattaa Kuluttajaviraston suosituksia


      • kauppias vm. -28
        jos ei kelpaa kirjoitti:

        Kannattaa muistaa, että kuluttajavirastoon ei juristien terävin eliitti hakeudu.

        Tuoreena on mielessä, miten sieltä suositeltiin Parkcomin sakkojen maksamista
        ja oltiin sormi suussa laillisuuden kanssa.

        Onneksi käräjä- ja hovioikeus pisti toiminnalle pisteen.

        selvä roistojen rankaisu sakottamalla. Mistä asti poliisien ja lappuliisojen rooli on ollut se rikollisen rooli? On maailmassa mennyt arvot sekaisin, kun väärinpysäköijien rankaisijoista on tullut "laittomia"! Huh huh.... nykymaailmaa ja -arvoja!!


    • Entinen asiakas

      Itse jouduin maksamaan aiheettoman laskun. Väittivät laitetta ehkäksi. Paskat se ehjä oli, joten verkkokauppa.com laskuttaa kahdesti samasta viallisesta tuotteesta.

    • Tri Late

      "Neuvonkin kaikkia ostamaan Verkkokauppa.com:in postimyynnistä erittäin harkiten."

      Verkkokauppa.com sovelsi minuun kieroja postimyyntipykäliänsä, vaikka en ollut tuotetta postimyynnistä edes tilannut, tai varannut, vaan ostanut suoraan myymälän hyllystä.

      Neuvonkin kaikkia olemaan ostamatta yhtään mitään Verkkokauppa.comista.

      • sittemmin

        Olen kuullut, lukenut ja kokenut itse niin paljon vastoinkäymisiä Verkkokauppa.comin suhteen, että itse en käännyt vähäisimmässäkään määrin enää sen yrityksen puoleen. Joudun näin opastamaan myös muita puoleeni kääntyviä tahoja.

        Verkkokauppa.com on saavuttanut mielestään sellaisen aseman markkinoilla ettei sen tarvitse enää panostaa asiakastyytyväisyyteen. Kehotan kaikkia suosimaan pieniä liikkeitä, joissa useimmiten panostetaan asiakkaaseen myyntitapahtuman jälkeenkin.

        Ja vielä siihen, että se olisi edullinen kauppa, niin tämäkään ei pidä paikkaansa. Siellä saatetaan myydä joitain tuotteita äänekkäästi muita edullisemmin mutta kaikki muu onkin sitten järjestäen kalliimpaa kuin muualla. Tästä osoituksena on jo sekin, että ko. firma jättäytyi aikoinaan pois mb.netin hintaseurannasta kun hinnat eivät kestäneet vertailua.


      • Namiska
        sittemmin kirjoitti:

        Olen kuullut, lukenut ja kokenut itse niin paljon vastoinkäymisiä Verkkokauppa.comin suhteen, että itse en käännyt vähäisimmässäkään määrin enää sen yrityksen puoleen. Joudun näin opastamaan myös muita puoleeni kääntyviä tahoja.

        Verkkokauppa.com on saavuttanut mielestään sellaisen aseman markkinoilla ettei sen tarvitse enää panostaa asiakastyytyväisyyteen. Kehotan kaikkia suosimaan pieniä liikkeitä, joissa useimmiten panostetaan asiakkaaseen myyntitapahtuman jälkeenkin.

        Ja vielä siihen, että se olisi edullinen kauppa, niin tämäkään ei pidä paikkaansa. Siellä saatetaan myydä joitain tuotteita äänekkäästi muita edullisemmin mutta kaikki muu onkin sitten järjestäen kalliimpaa kuin muualla. Tästä osoituksena on jo sekin, että ko. firma jättäytyi aikoinaan pois mb.netin hintaseurannasta kun hinnat eivät kestäneet vertailua.

        "firma jättäytyi aikoinaan pois mb.netin hintaseurannasta kun hinnat eivät kestäneet vertailua"

        Eikös syy ollutkaan se että mbnetin hintaseurannassa asiakkaat voivat pisteyttää ostokokemuksensa ja kertoa miten heitä kohdeltiin? Arvaapa vain mikä vaikutus Verkkokauppa.Comin myyntiin oli sillä kun tällaisia tapauksia näkyy juuri heidän kohdallansa. Kyllä ostajat alkoivat kadota ihan siitä syystä että Verkkokauppa.Com valitsi huijauslinjan.


      • ?
        Namiska kirjoitti:

        "firma jättäytyi aikoinaan pois mb.netin hintaseurannasta kun hinnat eivät kestäneet vertailua"

        Eikös syy ollutkaan se että mbnetin hintaseurannassa asiakkaat voivat pisteyttää ostokokemuksensa ja kertoa miten heitä kohdeltiin? Arvaapa vain mikä vaikutus Verkkokauppa.Comin myyntiin oli sillä kun tällaisia tapauksia näkyy juuri heidän kohdallansa. Kyllä ostajat alkoivat kadota ihan siitä syystä että Verkkokauppa.Com valitsi huijauslinjan.

        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/keskustelu/?ketju=106459
        http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/keskustelu/?ketju=106449

        Verkkokauppa.com jäi pois hintaseurannasta sen muuttuessa maksulliseksi. Samoin kuin Mikromaja joka sitten palasi. Onko Verkkokauppa.com myös jossain vaiheessa palannut ja jäänyt sitten uudestaan pois? Tuohon aikaan ei tainnut olla mahdollista kommentoida kauppoja kuin Hintaseurannan keskustelupalstalla, ehkä muista väärin.


      • kummastelija 888
        Namiska kirjoitti:

        "firma jättäytyi aikoinaan pois mb.netin hintaseurannasta kun hinnat eivät kestäneet vertailua"

        Eikös syy ollutkaan se että mbnetin hintaseurannassa asiakkaat voivat pisteyttää ostokokemuksensa ja kertoa miten heitä kohdeltiin? Arvaapa vain mikä vaikutus Verkkokauppa.Comin myyntiin oli sillä kun tällaisia tapauksia näkyy juuri heidän kohdallansa. Kyllä ostajat alkoivat kadota ihan siitä syystä että Verkkokauppa.Com valitsi huijauslinjan.

        etsivät myös aika usein uusia työntekijöitä, niin ja mistäköhän syystä?


      • a
        kummastelija 888 kirjoitti:

        etsivät myös aika usein uusia työntekijöitä, niin ja mistäköhän syystä?

        Olisko syy siinä että firma kasvaa yli 10 prosentin vuosivauhtia?


    • jymäytetty

      "Neuvonkin kaikkia ostamaan Verkkokauppa.com:in postimyynnistä erittäin harkiten. "
      Minulle he perustelivat viallisen tavaran korjaamatta jättämistä väitteellä että se oli ehjä. Sen tuotetta kalliimpaa korjaamattajättämislaskua perusteltiin sillä että heillä on muka oikeus näin toimia, koska heidän nettikauppansa säännöissä niin lukee. Siitä he eivät välittäneet, kun sanoin ostaneeni tavaran myymälästä. Netistä en ollut tilannut, tai edes varannut mitään. Sitten he muuttivat selitystä ja sanoivat tarkoittaneensa lakia.

      Verkkokaupan reklamaatiopäällikkö on koulutukseltansa ylioppilas, minkä voi jokainen tarkistaa googlaamalla. Hän silti näkee asiaksensa vedota lakiin jotenkin ylimalkaisesti ikäänkuin olisi parempikin ymmärtäjä. Mitään Verkkokauppa.Comin epämääräistä toimintaa ja lain venyttämistä ei tietenkään tunnusteta, mutta toimintaa ei myöskään perustella millään lain kohdalla. Joko heillä ja Instrun Justitialla on jokin rikollinen saunasopimus, tai sitten Justitialla heillä on joku rikoskumppani lähettelemässä karhuja asiattomista laskuista. Asian selvittelyä vaikeuttaa ja asiakkaan oikeusturvaa heikentää se, ettei Justitia lähesty karhuttavia kenenkään henkilön nimissä, ja kyselyihin ei vastata.

    • 18+12

      On ostoksilla verkkokauppa.comissa.
      On siis outoa, että joku kuluttajaneuvoja antaa ko kommentteja verkkokauppa.comista

      • 14+17=?

        kuinka niin? Kovin ovat eri instanssit kyseessä.


      • dataniekka

        Verkkokauppa.comin huono maine on kantautunut lukuisten valitusten myötä myös viranomaisten tietoon. Itsekin vein rikkinäisen laitteen korjattavaksi, mutta sain sen korjaamattomana takaisin - sekä laskun. Asiaan tuli sähköpostilla vakiovastaus. Tuollaista verkkokauppa.com tekee siis aivan rutiinilla.


      • mikromikko
        dataniekka kirjoitti:

        Verkkokauppa.comin huono maine on kantautunut lukuisten valitusten myötä myös viranomaisten tietoon. Itsekin vein rikkinäisen laitteen korjattavaksi, mutta sain sen korjaamattomana takaisin - sekä laskun. Asiaan tuli sähköpostilla vakiovastaus. Tuollaista verkkokauppa.com tekee siis aivan rutiinilla.

        Jos tuntuu että veloitus on aiheeton ja jopa lainvastainen niin vie käräjille. Kyllä se totuus sieltä esiin tulee.


      • Tim 0. Halonen
        mikromikko kirjoitti:

        Jos tuntuu että veloitus on aiheeton ja jopa lainvastainen niin vie käräjille. Kyllä se totuus sieltä esiin tulee.

        Nyt on tullut yksimielinen päätös kuluttajariitalautakunnasta, Verkkokauppa.com on toiminut väärin. Omalta osalta toivon että Verkkokauppa.comi toimii päätöksen mukaisesti ja korvaa kuluttajariitalautakunnan päättämän osan televisiosta ja hoitaa osaltaan tämän asian pois asiajärjestyksestä.
        Toisaalta haluan jättää tänne myös esimerkin kuinka tyytyväisenä esitin alkuun television olevan aivan täydellinen tarkoitukseeni mutta koska takuu ja sen sisältämät tarjoukset verkkokauppa.comilta ei toiminut kuten piti, televisio on edelleen paskana. Televisio on vaihdettu Verkkokauppa.comin siitä kieltäydyttyä maahantuojalla (huomatkaa että verkkokauppa.comi vaihtoi omia nettisivujaan takuun ehtojen osalta tämän jutun aikana).

        Timo Halonen, reklamaatiopäällikkö, Verkkokauppa.com
        "Televisionne huoltoa ei ole enää Suomessa. Ei voida kohtuudella olettaa
        huollon tapahtuvan kahdessa viikossa, ei edes lain mukaan."

        KRIL:n mukaan yksimielisesti on päätetty että yli kuukauden kestävä huolto on aivan liian pitkä. Lisäksi Verkkokauppa.comi on kieltäytynyt ajalla antamasta toista näyttöä/televisiota käyttöön omien puutteidensa puolesta.


      • mika.v
        Tim 0. Halonen kirjoitti:

        Nyt on tullut yksimielinen päätös kuluttajariitalautakunnasta, Verkkokauppa.com on toiminut väärin. Omalta osalta toivon että Verkkokauppa.comi toimii päätöksen mukaisesti ja korvaa kuluttajariitalautakunnan päättämän osan televisiosta ja hoitaa osaltaan tämän asian pois asiajärjestyksestä.
        Toisaalta haluan jättää tänne myös esimerkin kuinka tyytyväisenä esitin alkuun television olevan aivan täydellinen tarkoitukseeni mutta koska takuu ja sen sisältämät tarjoukset verkkokauppa.comilta ei toiminut kuten piti, televisio on edelleen paskana. Televisio on vaihdettu Verkkokauppa.comin siitä kieltäydyttyä maahantuojalla (huomatkaa että verkkokauppa.comi vaihtoi omia nettisivujaan takuun ehtojen osalta tämän jutun aikana).

        Timo Halonen, reklamaatiopäällikkö, Verkkokauppa.com
        "Televisionne huoltoa ei ole enää Suomessa. Ei voida kohtuudella olettaa
        huollon tapahtuvan kahdessa viikossa, ei edes lain mukaan."

        KRIL:n mukaan yksimielisesti on päätetty että yli kuukauden kestävä huolto on aivan liian pitkä. Lisäksi Verkkokauppa.comi on kieltäytynyt ajalla antamasta toista näyttöä/televisiota käyttöön omien puutteidensa puolesta.

        kone hajos takuu aikana ja sitä on korjattu moneen kertaan aluks vika korjattiin sitten tuli uutta ja taas korjattiin ja hehkuteltiin että kone tulossa mutta uus viesti usb ei toimi ja luultavasti emolevyssä vikaa ja myön sivät että ei kai voi asialle tehdä mitään,kaikki alko kun kova levy hajos takuuaikana ja rumpa jatkuu ja onneks on todistajat ja kuluttaja-asiamies on suhteellisen tietonen missä mennään kaikki tiedot ylhäällä jne.
        luultavasti verkkokauppakomi mokas tän ainakin mun kohdalla olen kyllä kärsivällinen


      • Roy-Cale

        Mistähän tuon ohjelman voisi vielä nähdä?


      • mikromikko kirjoitti:

        Jos tuntuu että veloitus on aiheeton ja jopa lainvastainen niin vie käräjille. Kyllä se totuus sieltä esiin tulee.

        nettivalitus kul.virastolle


      • Vai on
        mika.v kirjoitti:

        kone hajos takuu aikana ja sitä on korjattu moneen kertaan aluks vika korjattiin sitten tuli uutta ja taas korjattiin ja hehkuteltiin että kone tulossa mutta uus viesti usb ei toimi ja luultavasti emolevyssä vikaa ja myön sivät että ei kai voi asialle tehdä mitään,kaikki alko kun kova levy hajos takuuaikana ja rumpa jatkuu ja onneks on todistajat ja kuluttaja-asiamies on suhteellisen tietonen missä mennään kaikki tiedot ylhäällä jne.
        luultavasti verkkokauppakomi mokas tän ainakin mun kohdalla olen kyllä kärsivällinen

        kannettava ;@


    • Exä.

      Pystyin toteennäyttämään miten asiakaspalvelu oli valehdellut, joten reklamaatiopäällikkö kiisti sen, kehui firman ja itsensä, ja pesi kätensä asiasta. Sen jälkeen olen muuttanut suosituslinjaani Verkkokauppa.Comin suhteen.

      • irl2

        Mulkku se onkin, ei siis näyttele.


    • ex-asiakas

      Ex-asiakas myöskin, tosin tappelu jatkuu parasta aikaa, suosittelen välttämään kyseistä puljua.

      perustelut ja muidenkin kokemuksia ->
      http://verkkokuopasta.blogspot.com

    • Exäii
    • No more V.Com

      Sain pa$kapalvelua ja aiheettoman laskun Verkkokauppa.Comista muutama vuosi sitten, jolloin kaupan edustaja valehteli häikäilemättömästi sen sijaan että olisi yrittänytkään korjata tilannetta. Hämmästyin muiden ihmisten kertoessa kokemuksistansa, sillä niiden mukaan Verkkokauppa.Com tekee tällaista aivan systemaattisesti. Kysymys on siis firman politiikasta, epärehellisestä sellaisesta ja näköjään siellä ei ole ollut aikomustakaan muuttaa toimintaa kunnialliseksi.

    • 365 store

      tablet pc android : www.shopit365.com

    • joseph5227
    • Aaronn
      • ei ja ei ja ei.
        kiina = rikkien puhelimien maa


    • jjjjbfdbf

      Mieheni osti kännykän verkkokaupasta ja kotona avasi paketin ja laittoi puhelimen päälle. Puhelimen näytöstä toinen sivu oli mäsä, ei muuta kuin puhelin takaisin laatikkoon. Parin päivän päästä mieheni meni ystävänsä kanssa Verkkokauppaan vaihtamaan puhelinta ehjään, koska oli jo valmiiksi ollut rikki.
      Myyjä oli ottanut puhelimen ja sanoi laittavansa sen huoltoon ja että huolto täytyy itse maksaa, jos ei mene takuuseen. Myyjä antoi täysin samanlaisen puhelimen tilalle, ei sanonut sanallakaan uusista maksuista mitä voisi tulla. Mieheni ystävä oli tässä todistamassa kyseistä tilannetta.
      Meni muutamia viikkoja, kun Verkkokaupasta tuli lasku, jossa pyydettiin maksamaan rikkinäisen puhelimen huoltotarkastus sekä uuden, tilalle annetun puhelimen hinta. Mieheni oli siis jo maksanut täyden hinnan rikkinäisestä puhelimesta.
      Otimme yhteyttä Verkkokauppaan ja ihmettelimme laskua, joka oli mielestämme aiheeton. Verkkokauppa ei perunut laskua, joten otimme yhteyttä Kuluttajanriitalautakuntaan. Riitautimme asian, emmekä siis maksaneet laskuja. Loppujen lopuksi Verkkokauppa antoi periksi ja "sopi" asian. Yhtenä päivänä sieltä vain tuli mitätöintilasku ja paljon myöhemmin vasta kuluttajariitalautakunnan ilmoitus asian käsittelyn loppumisesta. Käsittelyyn meni noin vuosi.

      Verkkokaupasta ei kannata ostaa mitään, varsinkaan vähänkään kallista. Takuuseen tuskin saa mitään, koska rikkoontuminen on aina asiakkaan vika....

      • rehellinen asiakas

        Tietääkseni kyseessä on Suomen epärehellisin yritys.


      • paskiaiset
        verkkokauppa.com imee


    • gd

      Kannattaa mieluummin mennä tänne: www.geminideal.com

    • Viallista_tavaraa

      Olisimpa lukenut tämän keskustelun ennen tilaustani!

      Hommasin kannettavan verkkokauppa.comin nettikaupasta ja käytettyäni konetta huomasin vikaa. Soitin asiakaspalveluun, niin puhelimen päässä myyjä vastasi hyvin epäkiinnostuneesti, että tuotetta ei voi palauttaa, mikäli sitä on käytetty. Kyseessä siis tämä 14 pvän palautusoikeus.

      Sinne menivät rahat, jotka olivat muutenkin tiukassa.

      En suosittele kauppaa kenellekään. Olin uusi asiakas, enkä tiennyt tällaisesta. Nyt olen entinen asiakas, joka ei tule enää koskaan takaisin asioimaan ja heitän mainoksetkin samantien roskiin, kun postiluukusta tipahtavat.

      Viallista tavaraa olisin voinut hakea kaatopaikaltakin, jos olisin halunnut. Ei olisi tarvinnut maksaa satoja euroja lelusta.

      • Myyjä oli oikeassa. Etkö sinä ymmärrä takuun/virhevastuun ja palautusoikeuden eroa?


      • viisastunut
        kriittinen kirjoitti:

        Myyjä oli oikeassa. Etkö sinä ymmärrä takuun/virhevastuun ja palautusoikeuden eroa?

        Minun tapauksessani ostamani tuote ei yksinkertaisesti toiminut ja palautin sen. Eivät vaihtaneet, eivät korvanneet. Lähettivät sen saman viallisen takaisin ja väittivät ehjäksi. Lisäksi sain lisälaskun. Asiaa selvitellessäni reklamaatiopäällikkö ensin valehteli miten asiat olivat menneet ja alkoi sitten 'neuvomaan', mikä nyt oli lähinnä huonosti peitelty uhkaus.

        Kriittinen saa olla, muttei tyhmä. Se nyt vaan on tyhmää ostaa Verkkokauppa.Comista.


    • Huijattu

      Uskomaton huijari kauppa tuo verrkokauppa.com! ÄLKÄÄ IHMISET OSTAKO SIELTÄ MITÄÄN!

    • verkkokauppa.com on huono kauppa.
      huonoimmat hinnat
      paska kotisivu
      tylyä palvelua

      samoin giggantti.fi = huijarikauppa #1

    • ämmässuo

      Verkkokauppa comin kanssa oli kysymys 100e korvauksista joka oli taysin verkkokaupan oma moka.Kuluttajariitalautakuntaan verkkokauppa kieroili ja valehteli omat juttunsa jariita jai ratkaisematta.Verkokauppa voitti talla tavalla 100e,en vienyt asiaa oikeuteen.Verkkokauppa com on saanut tastakin riidasta niin paljon huonoa mainosta ja on varmasti menettanyt kymmenia tuhansia euroja.Ostakaa hyvat ihmiset sellaisista liikeista missa on luotettavaa ja turvallista asioida.

      Ämmässuon Verkkokauppa boikottiin!

      • Jos asia on käynyt kuluttajariitalautakunnassa, niin eihän asia silloin ole jäänyt ratkaisematta. Lautakunta on kuullut teidän molempien mielipiteet ja todennut että yrittäjän versio asioista on joko luottevampi tai hän on muuten oikeassa.


    • etyu

      Ite ostin emolevyn sieltä ja kotona laitoin prosessorin kiinni emolevyyn nii ihmettelin ku ei toimi, sit otin prossun pois ja vein verkkokauppaan emon ja sanoin et ei toimi. Sit ne sano et ei korvaa koska on asennettu väärin. Mukana tuli kolme eri ohjetta kuinka laittaa prossu kiinni emoon. Eikä suomenkielisiä ohjeita.

      • Yksittäiskomponenttien mukana ei tarvitse suomenkielisiä ohjeita toimittaa. Jos sinä hajoitat tuotteen, niin miksi jonkun muun pitäisi se maksaa? Jos ei osaa koota tietokonetta, niin silloin kannattaa jättää työ ammattilaisten tehtäväksi.


    • tonteeeero

      Näin jälkeenpäin lukevana olisi ollut mukava tietää mikä tuote oli kyseessä, ymmärtäisin ehkä aloittajan kannan paremmin.

      • kuunnellut

        Olin juuri tilaamassa verkkokauppa.comista plasmatelevision, mutta luettuani nämä en kyllä tilaa. Kiitos kokemuksistanne.


    • ostaostaosta_EN!

      En kyllä tilaa minäkään nämä luettuani. Ärsyttää jo muutenkin Verkkokauppa.comin
      kerran viikossa postiluukusta tippuvat mainokset. Niitä joutuu jatkuvasti raahaamaan roskikseen, vaikka ei olisi aikomustakaan ostaa mitään.

    • huijattu1

      Näin joulun alla taas muistuttaisin että takuut ei sitten toimi tässä kioskissa!

    • timou-k

      Kävin eilen 9.12.2013 iltapäivällä ostamassa Verkkokauppa.com:sta reitittimen. Kytkin laitteen ohjeiden mukaisesti kiinni, mutta laite vain vilkuttaa DIAG. merkkivaloa joka netin mukaan tarkoittaa sitä että laite ei käynnisty.

      Yritin toki painella reset nappia, mutta mikään ei tunnu auttavan. Soitto Verkkokaupan Huolto ja palautus numeroon kertoo automaatin kautta, että huolto on avoinna arkisi
      n. Vaihdosta ei puhuta mitään. Soitto myyntiin heti perään ja vastannut mies kertoo, että laitteen voi jättää heille huoltoon ja kun se on saatu diagnosoitua, tehdään huolto tai vaihdetaan laite.

      Tähän aikaa kuluu enintään nelisen (4) viikkoa. Voin viedä laitteen heille vaikka heti, mutta huoltotoimenpidettä se ei (miehen mukaan) nopeuta.

      Ja verkkokauppa on siis yksi Suomen suurimpia elektroniikan myyjiä. Ainakaan asiakaspalvelua heillä ei ole ja asiakkaasta huolehtiminenkin tuntuu olevan hakusessa.

      Joka tapauksessa en suosittele tällaista paskafirmaa kenellekään ja ostot kannattakin tehdä aina netistä ja ulkomailta. Ainakin palautus ei ole jonkun 16 vuotiaan mielivallan alla. Samuli Seppälän pulju on aikaisemminkin mokaillut, mutta tämä vaikuttaa selvästi huijaamiselta. Paskaa tavaraa uuden hinnalla!

      • timou-k

        Menin palauttamaan laitetta tänään 10.12.12 klo 12:50.

        Klo 12:57 asiakaspalvelija kirjasi huoltotoimenpiteen järjestelmään.

        Klo 13:32 kysyin, kauanko huolto mahtaa kestää, että voisin laittaa lisää rahaa pysäköintiin. Vastauksena sain että 'en tiedä'.

        Pyysin kysymään huollosta asiaa. Mies kävi takahuoneessa ja pyysi odottamaan jonkun huoltohenkilön ilmaantumista ja kohta sellainen tulikin. Hän sanoi saman, että ei voi huoltoaikaa tietää ja sitä ei voi nopeuttaa mitenkään.

        Pyysin päällikköä paikalle ja rahojani takaisin. Se ei kuulemma onnistuisi.

        Sanoin pahoja sanoja ja kerroin koko puljun olevan syvältä, sillä nyt asiakkaalle ollaan myymässä uuden laitteen sijasta korjattua vehjettä ja siihen en ollut halukas.

        Pyysin KOVEMMIN rahojani takaisin ja sanoin asiakaspalvelijan olevan palvelukyvytön nöömi.

        Pyysin noutamaan laitteeni takahuoneesta ja mies teki työtä käskettyä. Saamassani laatikossa oli vain osa pakkauksessa alun perin olleista materiaalista jäljellä, josta huomautin asiakaspalvelijalle.

        Hän kertoi kiihtyneenä ettei voi asialle mitään.

        Kysyin minne voin valittaa, jos puljun omistaja Samuli Seppäläkin vain höpisee sähköpostissaan, että ’ Malttia – eiköhän tuo asia nyt selviä ihan huollon kanssa normaalisti.’

        Asiakaspalvelija siihen että meilaa reklamaatioon!

        Sanoin että kirjoita osoite ylös ettei tarvitse muistaa.

        Asiakaspalvelija ’En kirjoita’

        Minä taas että jos et osaa kirjoittaa, voisitko edes tulostaa sen lapulle!

        Asiakaspalvelija tulostaa lapun ja minä poistun Verkkokauppa.com:sta viimeistä kertaa elämässäni.

        Mitäs tähän voisi nyt tehdä?

        Laitan tämän viestin tulostettuun osoitteeseen ja Samuli Seppälälle, mutta en usko että mitään tapahtuu.

        Samulin aika maksaa varmaan €100/h ja oma aikanikin on arvokasta, mutta Samulin mielestä minulla on aikaa odotella rikkinäisen laitteen korjaamista tuntikaupalla. Bensakulut tuohon ostohintaan päälle, menetetyn työajan lisäksi, olen jo reippaasti pakkasen puolella tästä asioinnista.


      • timou-k
        timou-k kirjoitti:

        Menin palauttamaan laitetta tänään 10.12.12 klo 12:50.

        Klo 12:57 asiakaspalvelija kirjasi huoltotoimenpiteen järjestelmään.

        Klo 13:32 kysyin, kauanko huolto mahtaa kestää, että voisin laittaa lisää rahaa pysäköintiin. Vastauksena sain että 'en tiedä'.

        Pyysin kysymään huollosta asiaa. Mies kävi takahuoneessa ja pyysi odottamaan jonkun huoltohenkilön ilmaantumista ja kohta sellainen tulikin. Hän sanoi saman, että ei voi huoltoaikaa tietää ja sitä ei voi nopeuttaa mitenkään.

        Pyysin päällikköä paikalle ja rahojani takaisin. Se ei kuulemma onnistuisi.

        Sanoin pahoja sanoja ja kerroin koko puljun olevan syvältä, sillä nyt asiakkaalle ollaan myymässä uuden laitteen sijasta korjattua vehjettä ja siihen en ollut halukas.

        Pyysin KOVEMMIN rahojani takaisin ja sanoin asiakaspalvelijan olevan palvelukyvytön nöömi.

        Pyysin noutamaan laitteeni takahuoneesta ja mies teki työtä käskettyä. Saamassani laatikossa oli vain osa pakkauksessa alun perin olleista materiaalista jäljellä, josta huomautin asiakaspalvelijalle.

        Hän kertoi kiihtyneenä ettei voi asialle mitään.

        Kysyin minne voin valittaa, jos puljun omistaja Samuli Seppäläkin vain höpisee sähköpostissaan, että ’ Malttia – eiköhän tuo asia nyt selviä ihan huollon kanssa normaalisti.’

        Asiakaspalvelija siihen että meilaa reklamaatioon!

        Sanoin että kirjoita osoite ylös ettei tarvitse muistaa.

        Asiakaspalvelija ’En kirjoita’

        Minä taas että jos et osaa kirjoittaa, voisitko edes tulostaa sen lapulle!

        Asiakaspalvelija tulostaa lapun ja minä poistun Verkkokauppa.com:sta viimeistä kertaa elämässäni.

        Mitäs tähän voisi nyt tehdä?

        Laitan tämän viestin tulostettuun osoitteeseen ja Samuli Seppälälle, mutta en usko että mitään tapahtuu.

        Samulin aika maksaa varmaan €100/h ja oma aikanikin on arvokasta, mutta Samulin mielestä minulla on aikaa odotella rikkinäisen laitteen korjaamista tuntikaupalla. Bensakulut tuohon ostohintaan päälle, menetetyn työajan lisäksi, olen jo reippaasti pakkasen puolella tästä asioinnista.

        Teemu Lindberg, joulukuun 10 14:43 (EET):
        Arvoisa asiakkaamme,
        Pahoittelemme teille koitunutta harmia ja vaivaa. Valitettavasti noutomyyntinä ostetuilla tuotteilla ei oletusarvoisesti vaihto- tai palautusoikeutta ole, vaan myyjäliikkeet saavat määrittää palautusehtonsa itse tältä osin.
        Verkkokauppa.com Oyj myöntää noutomyynnissä 32 päivän vaihto-/palautusoikeuden avaamattomille tuotteille. Valitettavasti avatuille tuotteille ei vaihto-/palautusoikeutta myönnetä.
        Mikäli tuote on viallinen, tulee se toimittaa normaalisti huoltomme tarkistettavaksi ja takuuehtojen puitteissa huollettavaksi.
        Voitte toimittaa tuotteet huoltoomme asioimalla myymälöiden yhteydessä olevissa huoltopisteissä omalla kustannuksellanne tai lähettämällä ne postin maksuttomalla asiakaspalautuksella. Lisäohjeita palauttamisesta löydätte osoitteesta www.verkkokauppa.com/fi/takuu-ja-tuki/

        tai ottamalla yhteyttä [email protected].
        Postittaessanne käyttäkää Verkkokauppa.com Oy:n sopimustunnusta 600170, jotta lähetyksenne tulee perille maksutta.
        Liittäkää mukaan kuitti, vikaseloste sekä yhteystietonne. Vaihtoehtoisesti voitta käyttää palautuslomakettamme, joka löytyy osoitteesta http://www.verkkokauppa.com/files/8/15_56.pdf


        Postittaessanne käyttäkää osoitetta:
        Verkkokauppa.com
        Huolto ja palautukset
        Tyynenmerenkatu 11, 3. kerros
        00220 Helsinki
        Valmistajan rajoitettu takuu ja myyjän virhevastuu kattavat ainoastaan tuotteessa olevat materiaali- ja valmistusvirheet. Selkeästi perusteettomasti huoltoon toimitetun tuotteen kohdalla Verkkokauppa.com Oy veloittaa aiheutuneet kustannukset asiakkaalta. Kustannukset koostuvat niin Verkkokauppa.com Oy:n kuin mahdollisen huoltoliikkeen työ- ja logistiikkakuluista.
        Ystävällisin terveisin
        Teemu Lindberg
        Reklamaatiopäällikkö
        Verkkokauppa.com Oyj
        Tyynenmerenkatu 11
        00220 Helsinki
        Y-tunnus 1456344-5


      • timou-k
        timou-k kirjoitti:

        Teemu Lindberg, joulukuun 10 14:43 (EET):
        Arvoisa asiakkaamme,
        Pahoittelemme teille koitunutta harmia ja vaivaa. Valitettavasti noutomyyntinä ostetuilla tuotteilla ei oletusarvoisesti vaihto- tai palautusoikeutta ole, vaan myyjäliikkeet saavat määrittää palautusehtonsa itse tältä osin.
        Verkkokauppa.com Oyj myöntää noutomyynnissä 32 päivän vaihto-/palautusoikeuden avaamattomille tuotteille. Valitettavasti avatuille tuotteille ei vaihto-/palautusoikeutta myönnetä.
        Mikäli tuote on viallinen, tulee se toimittaa normaalisti huoltomme tarkistettavaksi ja takuuehtojen puitteissa huollettavaksi.
        Voitte toimittaa tuotteet huoltoomme asioimalla myymälöiden yhteydessä olevissa huoltopisteissä omalla kustannuksellanne tai lähettämällä ne postin maksuttomalla asiakaspalautuksella. Lisäohjeita palauttamisesta löydätte osoitteesta www.verkkokauppa.com/fi/takuu-ja-tuki/

        tai ottamalla yhteyttä [email protected].
        Postittaessanne käyttäkää Verkkokauppa.com Oy:n sopimustunnusta 600170, jotta lähetyksenne tulee perille maksutta.
        Liittäkää mukaan kuitti, vikaseloste sekä yhteystietonne. Vaihtoehtoisesti voitta käyttää palautuslomakettamme, joka löytyy osoitteesta http://www.verkkokauppa.com/files/8/15_56.pdf


        Postittaessanne käyttäkää osoitetta:
        Verkkokauppa.com
        Huolto ja palautukset
        Tyynenmerenkatu 11, 3. kerros
        00220 Helsinki
        Valmistajan rajoitettu takuu ja myyjän virhevastuu kattavat ainoastaan tuotteessa olevat materiaali- ja valmistusvirheet. Selkeästi perusteettomasti huoltoon toimitetun tuotteen kohdalla Verkkokauppa.com Oy veloittaa aiheutuneet kustannukset asiakkaalta. Kustannukset koostuvat niin Verkkokauppa.com Oy:n kuin mahdollisen huoltoliikkeen työ- ja logistiikkakuluista.
        Ystävällisin terveisin
        Teemu Lindberg
        Reklamaatiopäällikkö
        Verkkokauppa.com Oyj
        Tyynenmerenkatu 11
        00220 Helsinki
        Y-tunnus 1456344-5

        ja tämä tuli klo 15:16 tänään

        Olisitte vain jättäneet tuotteen meille tarkistettavaksi, niin ei olisi tarvinnut odotella. Meillä on myös ilmaista pysäköintitilaa parkkihallissa sekä ulkopysäköinnissä.

        Ystävällisin terveisin,
        Samuli Seppälä
        Verkkokauppa.com


      • fdhfdh
        timou-k kirjoitti:

        Menin palauttamaan laitetta tänään 10.12.12 klo 12:50.

        Klo 12:57 asiakaspalvelija kirjasi huoltotoimenpiteen järjestelmään.

        Klo 13:32 kysyin, kauanko huolto mahtaa kestää, että voisin laittaa lisää rahaa pysäköintiin. Vastauksena sain että 'en tiedä'.

        Pyysin kysymään huollosta asiaa. Mies kävi takahuoneessa ja pyysi odottamaan jonkun huoltohenkilön ilmaantumista ja kohta sellainen tulikin. Hän sanoi saman, että ei voi huoltoaikaa tietää ja sitä ei voi nopeuttaa mitenkään.

        Pyysin päällikköä paikalle ja rahojani takaisin. Se ei kuulemma onnistuisi.

        Sanoin pahoja sanoja ja kerroin koko puljun olevan syvältä, sillä nyt asiakkaalle ollaan myymässä uuden laitteen sijasta korjattua vehjettä ja siihen en ollut halukas.

        Pyysin KOVEMMIN rahojani takaisin ja sanoin asiakaspalvelijan olevan palvelukyvytön nöömi.

        Pyysin noutamaan laitteeni takahuoneesta ja mies teki työtä käskettyä. Saamassani laatikossa oli vain osa pakkauksessa alun perin olleista materiaalista jäljellä, josta huomautin asiakaspalvelijalle.

        Hän kertoi kiihtyneenä ettei voi asialle mitään.

        Kysyin minne voin valittaa, jos puljun omistaja Samuli Seppäläkin vain höpisee sähköpostissaan, että ’ Malttia – eiköhän tuo asia nyt selviä ihan huollon kanssa normaalisti.’

        Asiakaspalvelija siihen että meilaa reklamaatioon!

        Sanoin että kirjoita osoite ylös ettei tarvitse muistaa.

        Asiakaspalvelija ’En kirjoita’

        Minä taas että jos et osaa kirjoittaa, voisitko edes tulostaa sen lapulle!

        Asiakaspalvelija tulostaa lapun ja minä poistun Verkkokauppa.com:sta viimeistä kertaa elämässäni.

        Mitäs tähän voisi nyt tehdä?

        Laitan tämän viestin tulostettuun osoitteeseen ja Samuli Seppälälle, mutta en usko että mitään tapahtuu.

        Samulin aika maksaa varmaan €100/h ja oma aikanikin on arvokasta, mutta Samulin mielestä minulla on aikaa odotella rikkinäisen laitteen korjaamista tuntikaupalla. Bensakulut tuohon ostohintaan päälle, menetetyn työajan lisäksi, olen jo reippaasti pakkasen puolella tästä asioinnista.

        Jos itse käyttäydyt kuin idiootti niin mitä odotat vastaukseksi?

        Sitä saa mitä tilaa.


    • Rentboy

      Vuosien saatossa olen tilannut reilulla 20k:lla tavaraa kyseisestä firmasta ja kaksi kertaa on tuote ollut viallinen mutta kummallakin kerralla takuubtoiminut moitteetta.

      • 2:n entinen asiakas

        Verkkokaupan on turha yrittää peitellä näillä palstoilla virheitään. Kun asiakkaan luottamuksen menettää, voi opetella tekemään "taikatemppuja" Ja se ei olekkaan enää niin helppoa, kuin asiakkaiden huijaaminen.
        Aivan samanlaisia kokemuksia on minullakin. Eli VERKKOKAUPASTA EI KANNATA OSTAA TUOTTEITA, JOTKA OVAT TAKUUN PIIRISSÄ!.
        Itse olen tämän karvaasti kokenut ja varmaankin edessä on pitkä valitusprosessi. Ostin aikoinaan puhelimen ja eivät suostuneet lukuisista vioista ja reklamaatioista huolimatta korjaamaan vikaa saati sitten antamaan muutakaan hyvitystä. TODELLA TYLYÄ TOIMINTAA.
        Kerron myöhemmin koko tarinan, ....siitä rulee varmaan pitkä!
        Hyvä kello kauas kuuluu HUONO VIELÄ KAUEMMAS!!!!!!


    • Edes yksi hyvä puoli

      Tilasin ja maksoin saman tien tuotteen, jonka saatavuudeksi ilmoitettiin 3-6 päivää. En tiedä tarkoitettiinko tällä arkipäiviä vai mitä, mutta kuitenkin 16 päivää myöhemmin tilaukseni ei ollut edennyt mihinkään, eikä Verkkokaupan puolelta kuulunut asiasta pihaustakaan. Onneksi ovat kuitenkin tajunneet tehdä tilauksen perumisesta helppoa ja rahat tulivat nopeasti takaisin.

    • EI verkkokauppa.com

      En suosittele kenellekkään kyseistä yritystä, alun alkaen ostin tuotteen, tuote ei toiminut, sain valita rahat takaisin tai vaihtaa toiseen tuotteeseen, vaihdoin tuotteen. Vaikka vaihdoin laatumerkkiin ei tuote nytkään toiminut. Toimitin huoltoon ja tämän jälkeen sain laskun aiheettomasta huollosta,huollossa ei oltu edes testattu laitteesta kuin yksi toimintamalli vaikka olin ilmoittanut ettei mikään toimi, tuote ei edelleenkään toiminut, kotona 15 min käytön aikana edelleen 10 eri vikaa tuotteessa, verkkokaupan mukaan täysin toimiva. Tuo pulju ja niinsanottu palvelu mukaanlukien niinsanottu reklamaation käsittelijä timo halonen on aivan jotain käsittämätöntä *****. Gigantin mainokseksi sopisi hyvin, se nyt on vaan tyhmää ostaa verkkokauppa.comista.

      • Se, että tuote ei toimi ei nyt ole Verkkokauppa.com:n syytä. Eivät ne siellä riko tuotteita vaan myyvät sellaisina, kun valmistajilta ja maahantuojilta saavat. Mikä tuote oli kyseessä ja mitä nämä viat olivat? Kuluttajansuojalaki ei takaa täydellistä tuotetta vaan toimivan. Laatua ei voi luoda laeilla.


    • tikunjatakunpähkinät

      Ihmiset antaa liian helposti näitten verkkokauppiaitten talloa varpailleen. Ja niin kauan kun lammaskansa on yhtä lammasta, niin niin kauan verkkokauppiaat sitä harrastaa. Jos ihmiset olisi jämäköitä ja vaivaituisivat opiskelemaan kuluttajansuojalakia, niin verkkokauppiaat olisivat nöyrää poikaa. Tää on koko Suomea käsittävä ongelma. Bisnes kuin bisnes on ihmisen yläpuolella, ja vain siksi, että lammaskansa on mahdollistanut sen.

      1. Myyjällä on virhevastuu, vaikka tuote olisikin otettu käyttöön. Tuotteen virheitä kun ei avaattomasta pakkauksesta pysty toteamaan.
      2. Takuuajoista kannattaa ottaa selvää. Esimerkiksi elektroniikan on kestettävä kaksi vuotta, vaikka takuuajaksi olisi annettu 1 vuosi. Alle kahden vuoden ikäisenä hajonnut tuote on korvattava takuuehtojen mukaisesti, eli uusi tuote, tai korvaava tuote samoilla ominaisuuksilla.
      3. Jos takuu ei pysty korvaamaan tuotetta, asiakkaalla on oikeus purkaa kauppa, joka käsittää tuotteen ostohinnan.
      4. Asiakkaan ei tarvitse hyväksyä ns. päivän arvoa, lahjakortteja, alennuksia jos tuotetta ei pystytä normaalien takuuehtojen puitteissa korvaamaan.

      • Etämyynnin kokeiluoikeus ei tarkoita avaamattoman paketin katselemista kotona. Se tarkoittaa nimenomana tuotteen kokeilemista samaan tapaan kuin hyvässä palvelevassa liikkeessä voi kokeilla esittelykappaleita. Tässäkin auttaa se, että asettuu toisen saappaisiin. Jos menet kaupasta ostamaan 10 % alennuksella palautustuotetta niin mieti miten olisit halunnut sen palauttajan kohdelleen sitä. MInä esimerkiksi en lataa akkua ellei se ole välttämätöntä kokeilua varten.

        Elektroniikassa raja kokeilun ja käytön välillä ei ole selvä. Kuitenkin kai jokainen tajuaa, ettei esimerkiksi saa kameraa ostaa jotain kuvaamiskeikkaa varten ja sitten palauttaa, vaikka se ei mitenkään laskisi kameran arvoa. Jossain kengissä ja vaatteissa ero on selkeämpi. Kekeilua on sovittaminen ja sen katsominen, miltä näyttää. Jos tuotetta aletaan pitää päällä, se on käyttöä.


      • Kärpix

        Aivan. Asiakkaan ei tarvii hyväksyä myyjän toimintaa, mutta mitäs teet? Myyjä kun ei tule asiakasta yhtään vastaan, vaikka vedotaan kuluttajasuojalakiin ja vielä oikeisiin pykäliin.

        Harva viitsii mennä käräjöimään 200 euron kamerasta. Siinä on aina vähintään muutaman tonnin kuluriski. Sovitellessakin omat kulut joutuu monasti itse maksamaan. Valitustie kuluttajariitalautakuntaan on toki olemassa. Tämä tietysti vaatii valituksen tekoa (vaatii hermoja, vaivannäköä ja omaa vaivaa), omien asiantuntijoiden lausuntoa virheestä (itse maksat) ja vastineiden antamista. Lopputulos on mitä sitten on ja tätä ei Verkkokauppa.comin ole pakko noudattaa. Kuluttajariitalautakunnan päätös on kuitenkin suositus, ei ulosottokelpoinen tuomio. Pahimmillaan sulla on myönteinen päätös esim. 15 euron alennuksesta ja omien kulujen korvaamisesta (esim. 300 euroa). Verkkokauppa.com ei näitä korvaa. Looputulemana olet kameran ja kulujen verran köyhempi.


    • Verkkokauppa...

      piste com, sinne ne rahat menneet on >:(

    • Kärpix

      Minkätakia kuvittelet, että Verkkokauppa.comilla on halvat hinnat? No just tän takia. Myydään tuote ulos ja that´s it. Asiakaspalvelu muussa tarkoituksessa kuin myynnissä on ajan ja rahan haaskausta.

      • kallispaikka

        Paitsi että ei ne ole edes halvat...


      • Anonyymi

        kuluttajalla on aina,aina 14ppalautus pikeusverkkokauppa ostoksista.
        piste.
        älä kuuntele kauppaa/myyjää tmd. joka toiste väittää.
        nöin on.


    • yksi toinen
    • petetty rp

      älä ikinä tilaa mitään postimyynnin kautta. Pelkkää narutusta koko homma. palautin tavaran mksoin postikulut ja tuotteen.,noin,kuukausi mennyt ei mitään ole kuulunut. ruotsalainen racing planet niminen yritys kyseessä.

    • Paska_asenne

      Tilasin ko. lafkasta tavaraa maksaen lisämaksun kotiinkuljetuksesta. Posti ilmoitti, että alueellani ei ole kotiinkuljetusta. Halusin maksamani lisähinnan takasin. Ko. firman reklamaatiopäällikkö ilmoitti, että ei ole heidän ongemansa, vaikka juuri heille maksoin lisähinnan. Arvaa tilaanko ikinä mitään tuolta.

    • eiverkkokaupastamitään

      Verkkokaupan reklamaatiopäällikköllä T.L. on noussut titteli hattuun.
      Ylimielistä toimintaa. En suosittele ko. yritystä.

    • Ei_valitettavaa

      Ainakin omalla kohdalla television palautus hoitui ongelmitta.

    • apcd

      Olen saanut kokea karsaasti verkkokauppa com palvelun en ikinä tule tilaamaan ja suosittelisin että ei muutkaan tilaa myyvät pelkkää paskaa ei kestä mitään. Ihmettelen suuresti jos he jotain hyvittää se annetaan lahjakorttina että pitää siitä paskasta vielä väkisin ostaa jotain voisko joku kertoa onko se luvallista.

    • Amazonclienttobe

      Verkkokauppa.com myy tai on ainakin myynyt laitteita, jotka eivät kuulu Suomen markkinoille ja sen päälle valehtelee asiakkaalle.

    • Farmarimersu

      Suosikaa kivijalkamyymälöitä, niin kauan kuin niitä asuinalueellanne on.
      Verkosta ostettu tuote on aina arvoitus, "sika säkissä".

      • jdgfhfgf

        Jos ostaa tietyn merkkisen tuotteen valmistajan paketissa, miten se kivijalkakaupan tuote eroaa nettikaupan tuotteesta?

        Muuten, kuin että kivijalkakaupasta ostaessa joutuu kuuntelemaan myyjän pashanjauhantaa ja kieltäytymään viiteen kertaan luottokorttitarjouksesta ja täysin turhan lisävakuutuksen "maksuttomasta ensimmäisestä kuukaudesta".

        Nettikaupassa on lisäksi etämyyntisäännösten määrittelemät peruutus-/palautus/tarkistus-mahdollisuudet. Ja usein paremmat tuotetiedot, ja etenkin paremmat hintavertailumahdollisuudet.


    • Vuohet

      Toivon verkkokauppa.comille kivuliasta kaatumista. Myy vanhaa paskaa ylihintaan. Ostakaa Saksasta viimeisimmät päivitykset, itseeni tämä ei enään koska, koska muutin Suomesta pois.

    • Anonyymi

      Noh. Verkkokauppa on verkkokauppa.

      Siellä asioidessa kannattaa tuntea toimintatavat.

      Esimerkki 1. Tein sähköpyörän rikkinäisestä akusta reklamaation. Vein akun tiskille. Kertoivat että tässä kestää viikkoja. Kertoivat lisäksi, että joudun maksamaan akun tarkastuksesta sen kuljetuksesta mikäli verkkokauppa toteaa, että heidän mielestestään se toimii riittävän hyvin.

      Esimerkki 2. Toinen sähköpyörä oli tyyppivikainen. Sen varaosat olivat loppu. Pyörä oli takuuhuollossa pii-ii-ii-ii-tkään. Myin heti pois kun sain sen huollosta ulos.

      Esimerkki 3. Ostin puhelimen. Oli uutena jo mykkä/rikki. Yrittivät laittaa sitä huoltoon. Eivät suostuneet muuhun. Oli pitkä jono ja paljon ihmisiä, joten isoon ääneen kertasin tilanteen heidän vaatimukset ja lakisääteiset kuluttajan oikeudet ( kuului varmasti kaikille). Sen jälkeen kuluttajan oikeudet toteutuivat.

      Minusta kannattaa ostaa jostain muualta ja maksaa vaikka pikkusen extraa siitä ilosta.

    • Anonyymi

      Aivan kusetusta!Välttäkää kalliimpia tuotteita! Ei suojaa kuluttajalla. Ostin tietokoneen osan, jonka palautin. Tästä tuotteesta vielä siinä oli viallinen biosi, jossa palautus ei onnistunut joten palautin tuotteen.(Vääntyneen pinnin) sain palautus postissa.

    • Anonyymi

      Olen ostanut Verkkokauppa com.sta vuosien mittaan useita tavaroita. Olen ollut niihin ihan tyytyväinen. Hinta on ollut sopiva ja toimitus nopea. Kaikki ostamani laitteet ovat olleet toimivia ja juuri sellaisia kuin olen toivonut. Ostin sieltä suht.koht kalliin tietokoneenkin ja olen ollut tosi tyytyväinen. Nyt viikko sitten ostin sieltä ilmankostuttimen jonka pakkaus oli ihan ehjä mutta kostuttimen kuori oli rikki. Palautan sen ja toivon että saan rahani takaisin.
      Olen ostellut verkkokaupoista paljon tavaroita. Saksasta AMAZON DE ltä vaatteita jne. Kiinasta olen ostanut Aliexpressiltä ja Banggoodilta erilaisia tavaroita n.180 kertaa. Suomalaisilta verkkokaupoilta olen ostanut ruokia.jo 5-6 vuoden ajan. Ruuan valitseminen ostaminen ja kuljettaminen on paljon helpompaa verkkokaupasta kuin normaalista kaupasta. Tietysti kiinalaisesta verkkokaupasta saa myös huonoa tavaraa. jos ei katso tarkkaan mitä ostaa. Aliexpressillä on todella hyvä ja reilu kauppa. Kaikki pienet virheet se on hoitanut erittäin hyvin ja lupaa hoitaa kaikki epäselvyydet 5:n päivän aikana. Yleensä rahat ovat tulleet takaisin tililleni 3 päivän aikana jos olen valittanut jostain asiasta. (jos paketissa esim. on ollut vain puolet tilaamastani tavaroista ). Virheitä on sattunut erittäin harvoin. Olen lukenut että kiinasta saa toppatakkeja joiden sisällä on linnun päitä ja siipiä jne. En ole koskaan tilannut kiinasta mitään vaatteita. Joku on saanut kiinasta halvalla persialaisen maton joka oli pelikortin kokoinen. Valokuvassa se näyttää ihan oikealta.
      Ruuan myynti verkkokaupan kautta lisääntyy varmaan Suomessakin. Ruotsissa myytiin n.3 vuotta sitten verkkokaupassa ruokaa yli 10 % ruuan määrästä Suomessa vastaava luku oli 3 % . Ei Suomessa taida vielä olla ruuan verkkokauppaan keskittynyttä suurta myymälää joita on jo monessa muussa maassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

      Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe