Tervehdys!
Yritän vähän kikkailla dialogien kanssa, mutten meinaa päästä alkuunkaan! Latasin ja purin Dojo toolkit 1.3.1 -paketin työhakemistooni ja yritän js-koodini alussa tehdä seuraavaa
dojo.require("dijit.Dialog");
Mutta firefoxin consoli heittää aina
Error: uncaught exception: Error: Could not load 'dijit.Dialog'; last tried '../dijit/Dialog.js'
Työhakemistoni on seuraava:
\\webapps\omajuttu\dojo\...
Oma js-koodini sijaitsee "omajuttu"-kansiossa ja haluttu Dialog.js löytyy:
\\webapps\omajuttu\dojo\dijit\Dialog.js
Mitä minä ymmärrän niin ohjelmani ei vain löydä ko. tiedostoa, mutta kokeilin tehdä siitä kopioita jokaiseen työhakemistoni kansioon tuloksetta.
Missä mättää?
Dojo-ongelma
3
453
Vastaukset
- Alueena väärä
Dojo JavaScript toolkit, joten voisi olla helpompaa saada vastaus JavaScript ja VBScript -puolelta.
Kokeillaan ihan hakuammuntana, että yritäs laittaa
dojo.require("dijit.Dialog") - esikatsella
näemmä < ja > välissä oleva teksti ei jää näkyviin. mut mitä yritin ehdottaa niin < script source="/dojo/dijit/Dialog.js" > dojo.require("dijit.Dialog"); < / script >
- dojojojojojin
Kieltämättä ihmetyttää miksen kysyessäni huomannut että olisi ollut sovliaampikin aihealue. Koodaaminen pehmittää päätä.
Sain sen jo periaattessa toimimaan, mutta uutta virhettä pukkaa ja rivejä on n. 10!! Koitan nyt vaan löytää toimivaa esimerkkiä, josta lähteä soveltamaan, kun ei taida rahkeet riittää muuten.
Kiitoskia kuitenkin vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053