Voisin poimia mustikkaa myyntiin, sitten kun sitä tuolta metsästä saa. Mutta minne myydä? Itse tietysti voisi myydä torilla, mutta olisiko Satakunnan alueella joku joka ostaisi? Jos laittaisi kaupan ilmoitustaululle lapun, että myydään itse poimittua mustikkaa, niin tulisiko paljon soittoja? En ole ennen poiminut myyntiin, mutta voisihan sitäkin työtön ja rahaton kokeilla.
Kuka ostaa mustikkaa
1
1125
Vastaukset
- Poimuri
Itse olen myynyt tuttaville ja ollut iltatorilla myymässä ja saanut ihan mukavasti rahaa (ei viime kesänä), vaikka ei se poimiminen ja muu vaivannäkö ei niin helppoa ole kuin luullaan. Hintaa täytyy joskus vielä pudottaa että ostavat isomman satsin tai kaikki.
Marjat täytyy olla putsattuja ja mielellään pakattuja. Olen itse uusiokäyttänyt viinirypäle ym. rasioita koska niitä on kertynyt nurkkiin ja olen pessyt ne marjan myyntiä varten. Niitä voi latoa useampia päällekkäin ja monta rasiaa mahtuu kylmälaukkuun. Ihan hyvä idea laittaa ilmoitus esim kaupan seinälle tai paikalliseen lehteen. Eihän se maksa kuin vaivan, ainakaan kaupan seinäilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885