Voisin poimia mustikkaa myyntiin, sitten kun sitä tuolta metsästä saa. Mutta minne myydä? Itse tietysti voisi myydä torilla, mutta olisiko Satakunnan alueella joku joka ostaisi? Jos laittaisi kaupan ilmoitustaululle lapun, että myydään itse poimittua mustikkaa, niin tulisiko paljon soittoja? En ole ennen poiminut myyntiin, mutta voisihan sitäkin työtön ja rahaton kokeilla.
Kuka ostaa mustikkaa
1
1194
Vastaukset
- Poimuri
Itse olen myynyt tuttaville ja ollut iltatorilla myymässä ja saanut ihan mukavasti rahaa (ei viime kesänä), vaikka ei se poimiminen ja muu vaivannäkö ei niin helppoa ole kuin luullaan. Hintaa täytyy joskus vielä pudottaa että ostavat isomman satsin tai kaikki.
Marjat täytyy olla putsattuja ja mielellään pakattuja. Olen itse uusiokäyttänyt viinirypäle ym. rasioita koska niitä on kertynyt nurkkiin ja olen pessyt ne marjan myyntiä varten. Niitä voi latoa useampia päällekkäin ja monta rasiaa mahtuu kylmälaukkuun. Ihan hyvä idea laittaa ilmoitus esim kaupan seinälle tai paikalliseen lehteen. Eihän se maksa kuin vaivan, ainakaan kaupan seinäilmoitus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3193752Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322058- 1001713
Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.451684Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1101430- 1451225
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041176- 821133
Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja104974Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.74904