Hei!
Nyt pitää tunnustaa olevansa hiukan kokematon tai ainakin halusin uusia hyviä vinkkejä. Tahtoisin pitää muruani hyvänä, ilman että homman johdettava itse yhdytään, suuseksiin toki.
Mitkä on ne miehen erottisesti herkät paikat? Miten niitä sivellä /hieroa/koskea? Itsestäni tiedän että minulla naisena rinnat todella herkkä paikka, niiden hyvänä pito voisi jopa jodlaamista aiheuttaa :-) Nyt en haluaisi käydä toisen vehkeisiin heti käsiksi, vaan edetä todella pitkän kaavan mukaan, herkästi herätellen & härnäten :-) Eli mikä olisi miehellä yhtä herkkä paikka kuin naisella rinnat?
Neuvoja & vinkkejä haluaisin miehen eroottiselle hieronnalle.
Eroottinen "hieronta" miehelle
10
4911
Vastaukset
- kokenut mies
- reisien sisäpinnat
- pakarat
- vatsan seutu heti vehkeiden yläpuolella
- ja tietenkin itse vehkeet mutta aloittaen vaikka hyväilyä vaatteiden läpi avokämmenellä
Olet aivan oikeassa ettei heti saa käydä vehkeisiin käsiksi :)
Maltillisesti jopa hiukan kiusallisen hitaasti edeten.
Nautinnollisia hetkiä teille molemmille! - yksi mies
Toisin kuin naiset yleisesti luulee, miehellä on muitakin erogeenisiä alueita kuin penis. Suuri osa miehistä on vain niin hukassa seksuaalisuutensa kanssa, etteivät uskalla antaa herkälle, feminiiniselle puolelleen valtaa eivätkä siten halua edes vaatia sängyssä naiselta muuta kuin kosketusta penikseen.
Tilannetta ei tietenkään yhtään helpota se, että naisten mielestä mies, joka kaipaa koko vartalolleen huomiota, on neitimäinen homo.- --..--
Tässähän nainen nimenomaan kyseli, miten hyväillä miehen vartaloa kokonaisvaltaisesti. Olet imenyt käsityksesi naisista ilmeisesti armeijakavereilta, kun luulet, etteivät naiset halua miehen olevan herkkä.
- ...
Meillä mies nauttii kaikesta hivelystä suunnattomasti. Tarpeeksi kevyesti ja hitaasti koko vartalolta, niin mies on 7. taivaassa. Erityisen herkkiä paikkoja ovat kyljet, niska ja rintakehä. Mutta myös esim. polvet, nilkat ja kämmenselät ovat herkkiä kohtia. Periaatteessa kohdat, jotka helposti kutisevat, ovat herkkiä kosketukselle.
Päänahka ja kasvot ovat myös hyviä kevyen hieronnan kohteita. Se rentouttaa ihanasti ja vaikka saattaakin pistää pientä unisuutta ilmaan, hyvä olo ja nauttiminen yleensä on helppo kääntää muutenkin kiihkeämmäksi toiminnaksi. ;) - unohtamatta..
myös heteromiehet kaipaavat peräaukon hyväilyä prostate massagea ym.Tosi herkkä paikka koskettelulle,saa kalun kovenemaan entisestään.Nyt vain thai hier naisilta saan sitä hellästi.m40
- dcdc..
Olen punaista lihaa syövä 100% heteromies, enkä takuulla kaipaa peräräreiän hipelointia.
Vitun HOMOT! - Anonyymi
dcdc.. kirjoitti:
Olen punaista lihaa syövä 100% heteromies, enkä takuulla kaipaa peräräreiän hipelointia.
Vitun HOMOT!Kahdentoista vuoden jälkeen viestistäsi toivottavasti olet päässyt epävarmuudestasi seksuaalisuutesi suhteen.
Se, että jos nainen hyväilee anaaliasi ei tee sinusta homoa. Jos pelkäät sitä noin paljon niin ehkäpä sittenkin olet sellainen?
Oli miten oli, mutta kohti uusia seikkailuja avoimin mielin 😉
- Anonyymi
joks stondis pääl
- Anonyymi
Kiinnostaisi antaa eroottista hierontaa miehelle pientä korvausta vastaan. Jos majoitut hotelliin Helsingissä, voin tulla käymään. Vasta vähän kokemusta. Olen viisikymppinen mies
- Anonyymi
Me on kivaa kun juttelee asioita ja toisen käsi käy suoraan asiaan ja tekee aktiivista liikettä. Se olisi myös kiva että saisi purkautua kunnolla toisen käsille, eli siihen olisi valmistauduttu.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244716- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483125- 542667
- 2062621
- 512599
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322400- 1522338
- 311955
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081539