no jo on operaattori

kannastus

tänään yritin tehdä vikailmoituksen niin tekininentuki ei antanut minun tehdä sitä vaan käski laittamaan mokkulan huoltoon.

onko tämä nyt oikein sillä sopimuksessa lukee että "asiakkaan on viipymättä tehtävä vikailmoitus jos yhteys ei ole kunnossa"

6

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltala

teknisentuen ohje oli varsin selvä eli mokkula huoltoon ja sitä kautta sitten asia eteenpäin jos ja kun on tarvetta eli mahdollinen vikailmoitus tulee kuitatuksi.

• koettu

ensin koneissa vikaa sitten väärät asetukset sitten mokkula huoltoon ja sitten oletkin jo katvealueella, niinhän se menee.

• serty
        koettu kirjoitti:

ensin koneissa vikaa sitten väärät asetukset sitten mokkula huoltoon ja sitten oletkin jo katvealueella, niinhän se menee.

kyllä sieltä aspasta on mullekkin sanottu että olisin katvealueella ja asun helsingin keskustassa ja kun sanoin että en voi olla katvealueella niin sanoivat vaan että emme me voi sille mitään.

• vesta
        serty kirjoitti:

kyllä sieltä aspasta on mullekkin sanottu että olisin katvealueella ja asun helsingin keskustassa ja kun sanoin että en voi olla katvealueella niin sanoivat vaan että emme me voi sille mitään.

Todellakin joku siellä dnalla mättää ja pahasti. Ei oikein mene asiat niinkuin pitäisi. Hommasin mokkulan viime vuoden helmikuussa ja liikkeessä sanottiin että olen parhaalla 3G alueella, kuin myös kartankin mukaan olin silloin ja olen edelleenkin. Kun sitten syksyllä palasin takaisin mökiltä kaupunkiin, alkoivat ongelmat. Kaikki tutkittiin ja vikaa ei vaan löytynyt mistään. Sitten keksivät että olenkin jostain syystä joutunut katvealueelle. Kun soittelin aspaan ja tekniseen tukeen niin jopa neljä eri henkilöä sanoi että voin irtisanoa sopimuksen ilmanmuuta kun kerran olen katveessa.
        Tosin joka kerta luvattiin että parannusta olisi tulossa aivan lähiaikoina, eli tulisi uusi tukiasema. Kävin jopa liikkeessä josta hommasin mokkulan ja siellä ihmeteltiin että miten voivat edes väittää että olisin missään katvealueella.
        Sanoivat myös että ei ole tulossakaan mitään uutta tukiasemaa.
        Nyt keväällä yritin sitten vihdoinkin irtisanoa liittymää, mutta eipä tunnu monista lupauksista huolimatta vaan millään onnistuvan.

• irtisanomispuoli
        vesta kirjoitti:

Todellakin joku siellä dnalla mättää ja pahasti. Ei oikein mene asiat niinkuin pitäisi. Hommasin mokkulan viime vuoden helmikuussa ja liikkeessä sanottiin että olen parhaalla 3G alueella, kuin myös kartankin mukaan olin silloin ja olen edelleenkin. Kun sitten syksyllä palasin takaisin mökiltä kaupunkiin, alkoivat ongelmat. Kaikki tutkittiin ja vikaa ei vaan löytynyt mistään. Sitten keksivät että olenkin jostain syystä joutunut katvealueelle. Kun soittelin aspaan ja tekniseen tukeen niin jopa neljä eri henkilöä sanoi että voin irtisanoa sopimuksen ilmanmuuta kun kerran olen katveessa.
        Tosin joka kerta luvattiin että parannusta olisi tulossa aivan lähiaikoina, eli tulisi uusi tukiasema. Kävin jopa liikkeessä josta hommasin mokkulan ja siellä ihmeteltiin että miten voivat edes väittää että olisin missään katvealueella.
        Sanoivat myös että ei ole tulossakaan mitään uutta tukiasemaa.
        Nyt keväällä yritin sitten vihdoinkin irtisanoa liittymää, mutta eipä tunnu monista lupauksista huolimatta vaan millään onnistuvan.

DNA:lla on sellainen käytäntö ettei sopimusta pysty irtisanomaan ennen kuin määräaika on täynnä ja jos vetoaa siihen että yhteys pätkii tai ei toimi niin purkupyyntö lähtee kyllä eteenpäin, mutta vastausta on turha odottaa ja jos nyt vastaus tulee niin se on "sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden"

ainut keino on turvautua kuluttaja-asiamieheen tai sitten jos vain mahdollista niin kutsua joku DNA:n mies katsomaan paikanpäälle ettei yhteys todellakaan toimi.

parannuksia luvataan tietysti jatkuvasti, mutta hyvin harvoin niitä tulee jos koskaan sillä koko maan kattava 3G verkko on ensisiainen tavoite.

katvealueeseen on helppo operaattorin turvautua koska tällöin saadaan peitetyksi kaikki muut viat kuten viallinen lähetin tai kapasiteetin riittävyys.

lupaukset on tehty rikottavaksi ja jos jotkut lupaukset pitää niin ne ovat valmiiksi präntätty operaattorin sopimus ehtoihin joita asiakas ei pysty näkemään ilman kuluttaja-asiamiestä.

jos nyt haluat päästä eroon yhteydestäsi niin käänny kuluttaja-asiamiehen puoleen sillä muuten saat odottaa hyväksyttyä vastausta sopimuskauden loppuun asti.

• Faann..
        irtisanomispuoli kirjoitti:

DNA:lla on sellainen käytäntö ettei sopimusta pysty irtisanomaan ennen kuin määräaika on täynnä ja jos vetoaa siihen että yhteys pätkii tai ei toimi niin purkupyyntö lähtee kyllä eteenpäin, mutta vastausta on turha odottaa ja jos nyt vastaus tulee niin se on "sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden"

ainut keino on turvautua kuluttaja-asiamieheen tai sitten jos vain mahdollista niin kutsua joku DNA:n mies katsomaan paikanpäälle ettei yhteys todellakaan toimi.

parannuksia luvataan tietysti jatkuvasti, mutta hyvin harvoin niitä tulee jos koskaan sillä koko maan kattava 3G verkko on ensisiainen tavoite.

katvealueeseen on helppo operaattorin turvautua koska tällöin saadaan peitetyksi kaikki muut viat kuten viallinen lähetin tai kapasiteetin riittävyys.

lupaukset on tehty rikottavaksi ja jos jotkut lupaukset pitää niin ne ovat valmiiksi präntätty operaattorin sopimus ehtoihin joita asiakas ei pysty näkemään ilman kuluttaja-asiamiestä.

jos nyt haluat päästä eroon yhteydestäsi niin käänny kuluttaja-asiamiehen puoleen sillä muuten saat odottaa hyväksyttyä vastausta sopimuskauden loppuun asti.

Dna on operaattoreiden Gigantti..............jos ei muutakaan saa, niin noitakaan en huoli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      110
      2463
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      2151
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1697
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      58
      1662
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      155
      1570
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1476
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      153
      1460
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      112
      1200
    9. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1186
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      27
      1177
    Aihe