no jo on operaattori

kannastus

tänään yritin tehdä vikailmoituksen niin tekininentuki ei antanut minun tehdä sitä vaan käski laittamaan mokkulan huoltoon.

onko tämä nyt oikein sillä sopimuksessa lukee että "asiakkaan on viipymättä tehtävä vikailmoitus jos yhteys ei ole kunnossa"

6

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siltala

      teknisentuen ohje oli varsin selvä eli mokkula huoltoon ja sitä kautta sitten asia eteenpäin jos ja kun on tarvetta eli mahdollinen vikailmoitus tulee kuitatuksi.

      • koettu

        ensin koneissa vikaa sitten väärät asetukset sitten mokkula huoltoon ja sitten oletkin jo katvealueella, niinhän se menee.


      • serty
        koettu kirjoitti:

        ensin koneissa vikaa sitten väärät asetukset sitten mokkula huoltoon ja sitten oletkin jo katvealueella, niinhän se menee.

        kyllä sieltä aspasta on mullekkin sanottu että olisin katvealueella ja asun helsingin keskustassa ja kun sanoin että en voi olla katvealueella niin sanoivat vaan että emme me voi sille mitään.


      • vesta
        serty kirjoitti:

        kyllä sieltä aspasta on mullekkin sanottu että olisin katvealueella ja asun helsingin keskustassa ja kun sanoin että en voi olla katvealueella niin sanoivat vaan että emme me voi sille mitään.

        Todellakin joku siellä dnalla mättää ja pahasti. Ei oikein mene asiat niinkuin pitäisi. Hommasin mokkulan viime vuoden helmikuussa ja liikkeessä sanottiin että olen parhaalla 3G alueella, kuin myös kartankin mukaan olin silloin ja olen edelleenkin. Kun sitten syksyllä palasin takaisin mökiltä kaupunkiin, alkoivat ongelmat. Kaikki tutkittiin ja vikaa ei vaan löytynyt mistään. Sitten keksivät että olenkin jostain syystä joutunut katvealueelle. Kun soittelin aspaan ja tekniseen tukeen niin jopa neljä eri henkilöä sanoi että voin irtisanoa sopimuksen ilmanmuuta kun kerran olen katveessa.
        Tosin joka kerta luvattiin että parannusta olisi tulossa aivan lähiaikoina, eli tulisi uusi tukiasema. Kävin jopa liikkeessä josta hommasin mokkulan ja siellä ihmeteltiin että miten voivat edes väittää että olisin missään katvealueella.
        Sanoivat myös että ei ole tulossakaan mitään uutta tukiasemaa.
        Nyt keväällä yritin sitten vihdoinkin irtisanoa liittymää, mutta eipä tunnu monista lupauksista huolimatta vaan millään onnistuvan.


      • irtisanomispuoli
        vesta kirjoitti:

        Todellakin joku siellä dnalla mättää ja pahasti. Ei oikein mene asiat niinkuin pitäisi. Hommasin mokkulan viime vuoden helmikuussa ja liikkeessä sanottiin että olen parhaalla 3G alueella, kuin myös kartankin mukaan olin silloin ja olen edelleenkin. Kun sitten syksyllä palasin takaisin mökiltä kaupunkiin, alkoivat ongelmat. Kaikki tutkittiin ja vikaa ei vaan löytynyt mistään. Sitten keksivät että olenkin jostain syystä joutunut katvealueelle. Kun soittelin aspaan ja tekniseen tukeen niin jopa neljä eri henkilöä sanoi että voin irtisanoa sopimuksen ilmanmuuta kun kerran olen katveessa.
        Tosin joka kerta luvattiin että parannusta olisi tulossa aivan lähiaikoina, eli tulisi uusi tukiasema. Kävin jopa liikkeessä josta hommasin mokkulan ja siellä ihmeteltiin että miten voivat edes väittää että olisin missään katvealueella.
        Sanoivat myös että ei ole tulossakaan mitään uutta tukiasemaa.
        Nyt keväällä yritin sitten vihdoinkin irtisanoa liittymää, mutta eipä tunnu monista lupauksista huolimatta vaan millään onnistuvan.

        DNA:lla on sellainen käytäntö ettei sopimusta pysty irtisanomaan ennen kuin määräaika on täynnä ja jos vetoaa siihen että yhteys pätkii tai ei toimi niin purkupyyntö lähtee kyllä eteenpäin, mutta vastausta on turha odottaa ja jos nyt vastaus tulee niin se on "sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden"

        ainut keino on turvautua kuluttaja-asiamieheen tai sitten jos vain mahdollista niin kutsua joku DNA:n mies katsomaan paikanpäälle ettei yhteys todellakaan toimi.

        parannuksia luvataan tietysti jatkuvasti, mutta hyvin harvoin niitä tulee jos koskaan sillä koko maan kattava 3G verkko on ensisiainen tavoite.

        katvealueeseen on helppo operaattorin turvautua koska tällöin saadaan peitetyksi kaikki muut viat kuten viallinen lähetin tai kapasiteetin riittävyys.

        lupaukset on tehty rikottavaksi ja jos jotkut lupaukset pitää niin ne ovat valmiiksi präntätty operaattorin sopimus ehtoihin joita asiakas ei pysty näkemään ilman kuluttaja-asiamiestä.

        jos nyt haluat päästä eroon yhteydestäsi niin käänny kuluttaja-asiamiehen puoleen sillä muuten saat odottaa hyväksyttyä vastausta sopimuskauden loppuun asti.


      • Faann..
        irtisanomispuoli kirjoitti:

        DNA:lla on sellainen käytäntö ettei sopimusta pysty irtisanomaan ennen kuin määräaika on täynnä ja jos vetoaa siihen että yhteys pätkii tai ei toimi niin purkupyyntö lähtee kyllä eteenpäin, mutta vastausta on turha odottaa ja jos nyt vastaus tulee niin se on "sopimusta ei voi irtisanoa kesken sopimuskauden"

        ainut keino on turvautua kuluttaja-asiamieheen tai sitten jos vain mahdollista niin kutsua joku DNA:n mies katsomaan paikanpäälle ettei yhteys todellakaan toimi.

        parannuksia luvataan tietysti jatkuvasti, mutta hyvin harvoin niitä tulee jos koskaan sillä koko maan kattava 3G verkko on ensisiainen tavoite.

        katvealueeseen on helppo operaattorin turvautua koska tällöin saadaan peitetyksi kaikki muut viat kuten viallinen lähetin tai kapasiteetin riittävyys.

        lupaukset on tehty rikottavaksi ja jos jotkut lupaukset pitää niin ne ovat valmiiksi präntätty operaattorin sopimus ehtoihin joita asiakas ei pysty näkemään ilman kuluttaja-asiamiestä.

        jos nyt haluat päästä eroon yhteydestäsi niin käänny kuluttaja-asiamiehen puoleen sillä muuten saat odottaa hyväksyttyä vastausta sopimuskauden loppuun asti.

        Dna on operaattoreiden Gigantti..............jos ei muutakaan saa, niin noitakaan en huoli...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      105
      7371
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2802
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2382
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2093
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1789
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1359
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe