Mulla on ykx Pikku Geen juliste, jossa näkyy sen KAINALOKARVAT! Ei siinä oo mitään ihmeellisistä, mutku en mä ainakaan oo sellasta ajatellu..! Itse mieshän on niin pieni, niin se näytti vaan hassulta! x)
G:n kainalokarvat!!
11
1373
Vastaukset
- IT`s ME
mielenkiintoista.
- hehe... ;)
Eiks je!? Erittäin mielenkiintost.
- pälli
No huh huh... jopa kiinnostavaa.. hei pikku g:llä on kainalokarvat ou jee... kelläänhän sellasia ei varmaankaan oo... hei haloo!!
- hehe... ;)
ei mullakaa ollu 6 vuotta sitten... sano ny sinä mitä lystää, mutta oli ne karvat vaan niin ällöttävän näköset(pitkät,mustat ja PALJO; yök!) että pistä nyt vaan ihan suus kiinni! ja samantien voisit vaikka haistaa homeen ... ja ehkä paskan..hmm... tai hei, mä keksin! HAISTA G:N KAINALOKARVAT!! :b
- Nooru & Jensu
No hyi hitto! vois ehken vähän piilotella... ei käy ihan sen imagoon.... :b
- tyttöhän mä
Mulla on aivan sama juliste...luultavasti. Jos se on se,missä sillä on valkonen t-paita ja valkonen pipo. Ei siinä kyllä mitää ihmeellist oo...kundeilla on (ikävä kyllä) kainalokarvat! Mua se ärsyttää,kun en tykkää kainalokarvoista,vaikka on niihin totuttu. Mutta....ei muuta! :D
- heh!
ettei vaan tunnettais toisiamme..? :)
- ArchHereticAngelo
aiku ihanaa hei...tollaset tyypit on niin *HOT* että tekee ihan mieli *LICK*, ja jotain muuta aivan sairasta qvasihomosananstoa...
*ja laatta lentää näin*..kunnon imagolift
Kiitos- kiero liero
*niisk* heh :,) voi että mua kiinnostaa! kerro ihmees lisää *reps 30000x* onse niin ihmeellistä että silläki jupilla on kainalokarvat *huih*HEI HALOO? MEITÄ KIINNOSTAA NIIN HEMMETISTI!
kiitos...
- girl-89
saisko kuvaa nettiin??? siis sitä julisteen kuvaa??
- rose
no toi on jo säälittävää... kuka haluu katella joitain kainalokarvoja???? en mä ainakaan sellasta julistetta haluis nähä... tai ihan sama, mut en ainakaan rupeis kyselemään et mistä sen saa... ONKO SULLA JOKU HEMMETIN FETISSI???? yäk. siis eihän karvois mitään pahaa oo, onhan se jo teini.. mut siis silti! mut no joo... en kommentoi enempää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612