Mitsuko "laatu"auto

kerran erehtynyt

En tiedä,mutta onko muilla vastaavia kokemuksia,mutta katsotaan.Erehdyin ostamaan vuosi sitten Lancer sport stw:n.Autolla on 2004 vm sillon 50tkm ajettu nyt 72tkm.Huollettu ym.Siin on ollu kaikkee pientä juttuu esim koiranluut ed.poikki(ohuet pultit) no nyt sit takaosastoon pitäis vaihtaa kumihelat,mut paikat jumissa ja isot sedätsano ,et pitäis vaihtaa myös takatukivarret,kun ei saa ehjänä irti!? ja myös takaiskarit pitää kuulemma vaihtaa sama syy! Ja sehän tässä just niin hauskaa onkin,että tohon rakkineeseen ei löydy takaiskareita??(ooteltu koht 2kk) Muutenkin näyttää siltä,et osien saanti on hankalaa!!(kyselty merkki liikkeestä ensin ja lopuks tarvike puolelta)Jos olet aikeissa ostaa k.o farkkua tai merkkiä mieti 6krt. Täytyy vaihtaa tää varmaan jonkun toisen riesaks. Hyvää kesää kaikille

30

7663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihda uuteen

      Vaihda uuteen Lanceriin.

      Mutta kuten varmaan tiedät, kaikilla valmistajilla on ongelmallisiakin malleja. Ei ole vielä autotehdasta, joka olisi tuottanut kaikki autonsa täysin ongelmattomiksi. Kysymyshän ei ole siitä että onko autonvalmistajan atuoissa ongelmia, vaan siitä kuinka paljon niitä on.

      Tilastoista sen sijaan näet faktaa laadusta, joka mitsulla on selvästi yli keskitason. ;)

      Hyvää kesää sinullekkin.

      • Kerran erehtynyt

        Oisin tosi rohkea jos vaihtaisin samaan merkkiin,mutta ajatuskin vastaavista ongelmista saa unohtamaan k.o mallin ja merkin.Siirryn takaisin tuttuihin euro autoihin.Edellinen auto kesti 250000km ilman turhia vikoja. Hyvää kesää myös sinne


    • honda autot

      on samalla viivalla varaosien huonon saatavuuden kanssa,tuntuu siltä,että kahdenviikon odotus aika on minimi ja etenkin korinosien kanssa.ja etenkin japanilaiset käyttää niin huono laatusia "halpis materiaaleja",että mikään osa ei kestä irrotusta ja uudelleen asennusta,pultit ruostuu niin,että poikkee avatessa,muoviset kiinnitysnastat hajoaa kuin lasi...auton pieni omapaino=heppoiset materiaalit.

      • määrään

        mitsu ei ole mikään voolymi malli


      • Kerran erehtynyt

        Olisin ollut tyytyväinen vain 2viikon odotteluun,mut 2kk rupee oleen hiukanliikaa ja silti ei oo tietoo koska saa osat! ehkä jopa tän kuun lopussa tai ties milloin. Asiaa yrittää nyt myös jouduttaa kyseisen vekottimen maahantuoja,mut vastaus on ehdottomasti ehkä,eli tietoo edes valmistajalta.Elikkä olen samaa mieltä kanssasi.


      • materiaalit

        Ei mitsujen materiaalit ole sen laaduttomampia kuin muidenkaan. Mutta vertailukohdat täytyy osata asettaa oikein.

        Euroista esim VAG on surullisen kuuluisa huonolaatuisista ja natisevista materiaalesitaan, eikä Mitsuissa tuollaisia ole, perus laatu on mitsuissa hyvää(parempaa mitä euroautojen keskitaso), jonka voitte itse todeta tutkimuksista ja tilastoista.


      • kerran erehtynyt
        materiaalit kirjoitti:

        Ei mitsujen materiaalit ole sen laaduttomampia kuin muidenkaan. Mutta vertailukohdat täytyy osata asettaa oikein.

        Euroista esim VAG on surullisen kuuluisa huonolaatuisista ja natisevista materiaalesitaan, eikä Mitsuissa tuollaisia ole, perus laatu on mitsuissa hyvää(parempaa mitä euroautojen keskitaso), jonka voitte itse todeta tutkimuksista ja tilastoista.

        Ei ole ollut VAG;n tuotetta,mutta vertailukohtana on ollut saman koko\hintaluokan kulkimia,sekä myös eri koko ja ikäluokan menopelejä. Kattaus on laaja,joten ihan ensimmäistä vertailua en tee! Ja kokemusta on jonkun verran autopuolelta (yli 25v) Tämä oli henk.kohtaisesti ensi kokeilu tällä merkillä ja myös viimeinen :-). Ja tilastothan eivät aina kerro koko totuutta.


      • kertovat
        kerran erehtynyt kirjoitti:

        Ei ole ollut VAG;n tuotetta,mutta vertailukohtana on ollut saman koko\hintaluokan kulkimia,sekä myös eri koko ja ikäluokan menopelejä. Kattaus on laaja,joten ihan ensimmäistä vertailua en tee! Ja kokemusta on jonkun verran autopuolelta (yli 25v) Tämä oli henk.kohtaisesti ensi kokeilu tällä merkillä ja myös viimeinen :-). Ja tilastothan eivät aina kerro koko totuutta.

        Kyllä tilastot kertovat nimenomaan koko totuuden.

        Haluatko kertoa, mitä ne eivät kerro?

        Sen sijaan yksittäisten käyttäjien kokemukset eivät kerro koko totuutta, koska se on aaivan liian pieni katsaus tehdäkseen sääntöä koko merkistä. Kyllä minä uskon paljon ennemin tilastoihin, kuin yhden maanantaimallin omistajan kokemuksiin.


      • kerran erehtynyt
        kertovat kirjoitti:

        Kyllä tilastot kertovat nimenomaan koko totuuden.

        Haluatko kertoa, mitä ne eivät kerro?

        Sen sijaan yksittäisten käyttäjien kokemukset eivät kerro koko totuutta, koska se on aaivan liian pieni katsaus tehdäkseen sääntöä koko merkistä. Kyllä minä uskon paljon ennemin tilastoihin, kuin yhden maanantaimallin omistajan kokemuksiin.

        Olen keskustellut muutaman k.o mallin omistajan kanssa. Seuraavanlaisia pieniä ongelmia on ollut: alustanpuslat kulahtaa nopeasti, koiranluut poikki,jarrut jumissa (takana), jäähdytin ongelmat,että taitaa olla useampikin maanataikappale liikenteessä.Muut ovat myös ihmetelleet tuota osien saanti puolta! Huom tämän keskustelun olen käynyt muiden samanlaisten farkkujen omistajien kanssa. Saattahan tuo olla,että myös heillä on maanantaiversiot :-).


    • huonoja osia

      Ikävä sanoa, että noissa mitsuissa aina jotakin huteroa, huonoja osia, helposti repsahtavia hattuhylyjä jne. jne. Japanilaisista Tojo ja Honda parhaita. Mazda kärkkyy kintereillä. Nissan ja Mitsu kuuluvat hieman heppoiseen sarjaan. Tosin Mitsut aina oleet varsin mukavia ajella, mutta kestävyys heikko. Se yllättävää kun on kyse japanilaisesta. Kahden kokemuksen jälkeen en uskalla enää edes ajatella mitsua.

      • josset

        Josset tiedä kokonaiskuvaa niin ei kannata jauhaa potaskaa.

        Ja jos teknologiaa katsotaan, niin Mitsuhan onkin japanilaisista kehittynein. Ei edes euroopasta löydy yhtä päteviä nelivetoautoja kuin Mitsulta.


      • se sama
        josset kirjoitti:

        Josset tiedä kokonaiskuvaa niin ei kannata jauhaa potaskaa.

        Ja jos teknologiaa katsotaan, niin Mitsuhan onkin japanilaisista kehittynein. Ei edes euroopasta löydy yhtä päteviä nelivetoautoja kuin Mitsulta.

        Puhehan oli alunperin Lancer farkusta! Ei taida suomesta löytyä nelivetona? Ehkäpä ne ovat niitä parempia versioita? Pyydettiin esimerkkejä ja niitä saatiin,joten ehkä tämä on tässä. Olen tyytyväinen puolestasi,jos olet tyytyväinen valintaasi. Toivottavasti huolettomia kilometrejä sinne.


      • paikkaansa
        se sama kirjoitti:

        Puhehan oli alunperin Lancer farkusta! Ei taida suomesta löytyä nelivetona? Ehkäpä ne ovat niitä parempia versioita? Pyydettiin esimerkkejä ja niitä saatiin,joten ehkä tämä on tässä. Olen tyytyväinen puolestasi,jos olet tyytyväinen valintaasi. Toivottavasti huolettomia kilometrejä sinne.

        Edes perus lancerin kohdalla.

        Tutki hyvä mies vaikka kestävyystutkimuksia, Mitsu on aika usein kärjen tienoilla perusautoillaan.

        Ja mm. uusi Colt oli luokkansa luotettavin, Toyotan ja Hondankin edellä. Vähän siis ihmeellistä että väität niitä heppoisiksi.

        Mutta totta se on että Mitsuissa voi olla erikoisia vikoja, jotka aiheutuvat yleensä siitä että Mitsu on kulkenut teknisesti aikaansa edellä, ja käyttänyt tekniikkaa joita muissa ei vielä ole ollut.

        Hyviä esimerkkejä tällaisesta on vaikkapa GDI koneet.

        Muihin vasta nyt, 15 vuotta sen jälkeen kun Mitsu ne lanseerasi, alkaa yleistyä sama tekniikka. Nyt hehkutetaan sitä muissa. Kukaan ei vain muista että Mitsuhan oli edelläkävijä tässä, tosin täkäläinen bensa ilmeisesti ei ollut järjestelmälle tarpeeksi hyvää, kun tuli se kaasuläppäkotelo ongelma, eikä kulutuskaan ollut sitä mitä japanin bensalla.

        Ja näitä esimerkkejä on vaikka kuinka. Eli tämä selittää osittain. Kysymys ei ole aina heppoisuudesta, vaan siitä että asioita on tehty eri tavalla.

        Voit toki mennä tutulla ja turvallisella tojotalla, vanhalla tekniikalla.


      • ovat vahvoja

        Siis kyllähän tuolla liikenteessä näkee niin paljon vielä 80-90 luvun kultakauden Mitsuja (Colt, Lancer), että pakko niiden on ollut olla ainakin tuohon aikaan tosi vahvaa tekoa. Useammankin kaverin kanssa ollaan asiaa ihmetelty. Oma 2006 Colt on ainakin toiminut erinomaisesti (kop, kop).


    • ei vörki

      No itse olen taivaltanut 18v Mitsuilla (3kpl menossa (2xLancer 1xGalant)) ja takana noilla yhteensä yli 500 tkm. Kertaakaan ei ole yksikään niistä välille jättänyt ja joka aamu ovat nöyrästi käyntiin lähteneet. Katsastussedällä ei ole ollut kertaakaan aihetta huomauttaa auton kunnosta (joskus saattanut olla joku poltin palanut ei pahempaa). Jos nyt aivan laaduton auto olisi, niin tuskin tuommonen saldo olisi mahdollinen.

      • itellä ei enää oo..

        91 lanceri kulkenut isältä pojalle, nyt tytöllä. alkuperäisellä koneella ajettu yli 500 000.
        venttiilin varren kumit kerran vaihdettu ja tottakai säännölliset huollot tehty.
        ecu pimeni neljä vuotta sitten, mutta senhän saa korjautettua vähän yli satasella kun tietää kenellä korjauttaa.
        98 carismallakin emäntä ajoi liki 300000km, mutta sehän ei ole sinänsä japsi, paitsi koneestaan. rellun vaihdelaatikko, joka alkoi vinoilemaan, jolloin meni vaihtoon koko auto.


      • laittanut jo
        itellä ei enää oo.. kirjoitti:

        91 lanceri kulkenut isältä pojalle, nyt tytöllä. alkuperäisellä koneella ajettu yli 500 000.
        venttiilin varren kumit kerran vaihdettu ja tottakai säännölliset huollot tehty.
        ecu pimeni neljä vuotta sitten, mutta senhän saa korjautettua vähän yli satasella kun tietää kenellä korjauttaa.
        98 carismallakin emäntä ajoi liki 300000km, mutta sehän ei ole sinänsä japsi, paitsi koneestaan. rellun vaihdelaatikko, joka alkoi vinoilemaan, jolloin meni vaihtoon koko auto.

        Autosi perää voit nostaa ylöspäin siten että laitat jousien väliin kumiset korokepalat. Itse laitoin edelliseen autooni jolla vedin asuntovaunua kumikorokepalat jousien väliin. Kolme kappaletta jousta kohden. Siten että aina kumikorotus ,jousi, kumi,jousi,kumi,jousi. Ja niin että kumit on tasaisesti jousien välissä eripuolilla. Nykyisessä mitsussani on samaten. Tällöin perä nousee ylös eikä talvirenkaat satu pyöräkotelon yläreunaan. Vaikka kyydissä olisi 5 henkilöä.Kumipalat olisi hyvä olla metallivahvisteisia. Niin ja sitten tarviit vielä jousien levittäjän se maksaa muutaman euron . Kaiken saai biltemasta.Eikä tule kalliiksi.


      • Jopolla ajamaan
        laittanut jo kirjoitti:

        Autosi perää voit nostaa ylöspäin siten että laitat jousien väliin kumiset korokepalat. Itse laitoin edelliseen autooni jolla vedin asuntovaunua kumikorokepalat jousien väliin. Kolme kappaletta jousta kohden. Siten että aina kumikorotus ,jousi, kumi,jousi,kumi,jousi. Ja niin että kumit on tasaisesti jousien välissä eripuolilla. Nykyisessä mitsussani on samaten. Tällöin perä nousee ylös eikä talvirenkaat satu pyöräkotelon yläreunaan. Vaikka kyydissä olisi 5 henkilöä.Kumipalat olisi hyvä olla metallivahvisteisia. Niin ja sitten tarviit vielä jousien levittäjän se maksaa muutaman euron . Kaiken saai biltemasta.Eikä tule kalliiksi.

        Oli vissiin puhe Lancerin uudemmasta farkusta? joku vääntää mukaan coltteja (uusia) ja vanhoja,mut eipä löydy k.o farkun omistajia muita,eli taitaa olla juttu totta,mitä kaveri kertoo.Parhaat lisää mukaan vielä carismaaa ja galanttia:-).Kyselkää osia merkkiliikkeestä,niin asia selviää?? Jotkut vielä vertaa 80-90luvun autoa "2000"luvun autoon.Onpa siis huimaa kehitystä.Eräs kirjoittaja taitaa olla töissä alanmerkillä tai sitten on niin paljon velkaa mitsusta,että koitetaan kehua vaikka hampaat irvessä, sillä kukapa olisi niin rohkea,että myöntää lyöneensä kätensä aitoon luonnontuotteeseen.Paljon hienoja pointteja on esitetty puolesta ja vastaan,mutta neuvoni on vaihda mitsunresu,vaikka jopoon tulee halvaksi ja osia saa kunto kasvaa,siis jos ei ole liian kireellä toi velkaruuvi.Törmäillään


      • jep jep
        Jopolla ajamaan kirjoitti:

        Oli vissiin puhe Lancerin uudemmasta farkusta? joku vääntää mukaan coltteja (uusia) ja vanhoja,mut eipä löydy k.o farkun omistajia muita,eli taitaa olla juttu totta,mitä kaveri kertoo.Parhaat lisää mukaan vielä carismaaa ja galanttia:-).Kyselkää osia merkkiliikkeestä,niin asia selviää?? Jotkut vielä vertaa 80-90luvun autoa "2000"luvun autoon.Onpa siis huimaa kehitystä.Eräs kirjoittaja taitaa olla töissä alanmerkillä tai sitten on niin paljon velkaa mitsusta,että koitetaan kehua vaikka hampaat irvessä, sillä kukapa olisi niin rohkea,että myöntää lyöneensä kätensä aitoon luonnontuotteeseen.Paljon hienoja pointteja on esitetty puolesta ja vastaan,mutta neuvoni on vaihda mitsunresu,vaikka jopoon tulee halvaksi ja osia saa kunto kasvaa,siis jos ei ole liian kireellä toi velkaruuvi.Törmäillään

        Jopolla ajelijalle sen verran. No itse jutun aloittaja teki oman farkku Lancerin perusteella johtopäätöksen koko Mitsubishi merkistä, niin eikös siinä silloin voi jo ottaa esimerkiksi muitakin malleja kuin tuon farkku Lancerin


      • joopajoo.
        Jopolla ajamaan kirjoitti:

        Oli vissiin puhe Lancerin uudemmasta farkusta? joku vääntää mukaan coltteja (uusia) ja vanhoja,mut eipä löydy k.o farkun omistajia muita,eli taitaa olla juttu totta,mitä kaveri kertoo.Parhaat lisää mukaan vielä carismaaa ja galanttia:-).Kyselkää osia merkkiliikkeestä,niin asia selviää?? Jotkut vielä vertaa 80-90luvun autoa "2000"luvun autoon.Onpa siis huimaa kehitystä.Eräs kirjoittaja taitaa olla töissä alanmerkillä tai sitten on niin paljon velkaa mitsusta,että koitetaan kehua vaikka hampaat irvessä, sillä kukapa olisi niin rohkea,että myöntää lyöneensä kätensä aitoon luonnontuotteeseen.Paljon hienoja pointteja on esitetty puolesta ja vastaan,mutta neuvoni on vaihda mitsunresu,vaikka jopoon tulee halvaksi ja osia saa kunto kasvaa,siis jos ei ole liian kireellä toi velkaruuvi.Törmäillään

        Tojotistia tai VAG porukkaa kyrpii kun niistä ei löydy mitään niin sporttista ja menevää mikä Mitsulla on aina ollut itsestäänselvyys. :)

        Mitsu muuten valittiin tänä vuonna teknisesti kaikkein edistyneimmäksi Japanilaisautoksi, että sikäli.

        Onhan se niin helppo tehdä hyvä ja luotettava perusauto kun sen tekee samalla ikivanhalla kaavalla. En ihmettele jos Mitsut ei aina ole luotettavuudeltaan aivan Tojotan tasoa, koska onhan niissä aina ollut siinä määrin "kokeilu"asteella olevaa tekniikkaa, jotka muihin tulleet vasta paljon myöhemmin.

        Muuten jännä juttu, VAG sensuuri iski vai mikä ihme poisti tästä ketjusta muutaman fakta kommentin.


    • erherhefb
      • dddddsdwfwefefgf

      • Hjuva bilika
        dddddsdwfwefefgf kirjoitti:

        Toinenkin vielä uudempi uutinen oli juuri hesarissa eli ADAC Motorwelt -lehden tyytyväisyys kysely, jossa mitsu oli kahdeksantena (http://www.hs.fi/autot/artikkeli/Lexus Jaguar ja Subaru tyytyväisyyskyselyn kärjessä/1135250726683). Ei hassumpaa, ei hassumpaa...

        Mulla Lancer farkku,jollon suhattu jopa 80tkm.Viime syksynä vaihettiin eteen kallistuksenvakaajanpäät ja nyt talven jälkeen sama saundi taas (kolisee) ja toinen on poikki.Joo ja ne on orkkis osat laitettiin merkkihuollos.Tosi laadukkaat varaosat,jos ei kestä montaa kuukautta.Autolla ei oo ajettu kanttareihin eikä muihinkaan esteisiin.On vissiin halvat ja hauraat remmelit jos joka talven jälkeen näit vaihellaan. Joo kiesi on kiva ajaa sillon kun ei oo ongelmii,mut.Ulkonäkö hyvä(makuasia) ja ajettavuus jos alusta kestäis ees asfaltilla ajelun tai joo ehkä kestää jos ei ois lunta.Että näin hoi


      • mimitsuta
        Hjuva bilika kirjoitti:

        Mulla Lancer farkku,jollon suhattu jopa 80tkm.Viime syksynä vaihettiin eteen kallistuksenvakaajanpäät ja nyt talven jälkeen sama saundi taas (kolisee) ja toinen on poikki.Joo ja ne on orkkis osat laitettiin merkkihuollos.Tosi laadukkaat varaosat,jos ei kestä montaa kuukautta.Autolla ei oo ajettu kanttareihin eikä muihinkaan esteisiin.On vissiin halvat ja hauraat remmelit jos joka talven jälkeen näit vaihellaan. Joo kiesi on kiva ajaa sillon kun ei oo ongelmii,mut.Ulkonäkö hyvä(makuasia) ja ajettavuus jos alusta kestäis ees asfaltilla ajelun tai joo ehkä kestää jos ei ois lunta.Että näin hoi

        jos olet ostanut auton viimevuonna niin nythän on mitsussa 5 vuoden aito takuu. Tuollaisethan ei voi olla kuluvia osia, jos menevät uusiksi kerran vuodessa. Ei kun takuuseen uudessa pelissä viiden vuoden ajan.


      • HRE
        mimitsuta kirjoitti:

        jos olet ostanut auton viimevuonna niin nythän on mitsussa 5 vuoden aito takuu. Tuollaisethan ei voi olla kuluvia osia, jos menevät uusiksi kerran vuodessa. Ei kun takuuseen uudessa pelissä viiden vuoden ajan.

        itsellä lancer stw 2.0 vm 2005 ollut nyt vuoden eikä mitään vikaa.benuu tankkiin ja kierroksia koneeseen.HYVÄ KÄRRY


      • on alkuperäisille
        Hjuva bilika kirjoitti:

        Mulla Lancer farkku,jollon suhattu jopa 80tkm.Viime syksynä vaihettiin eteen kallistuksenvakaajanpäät ja nyt talven jälkeen sama saundi taas (kolisee) ja toinen on poikki.Joo ja ne on orkkis osat laitettiin merkkihuollos.Tosi laadukkaat varaosat,jos ei kestä montaa kuukautta.Autolla ei oo ajettu kanttareihin eikä muihinkaan esteisiin.On vissiin halvat ja hauraat remmelit jos joka talven jälkeen näit vaihellaan. Joo kiesi on kiva ajaa sillon kun ei oo ongelmii,mut.Ulkonäkö hyvä(makuasia) ja ajettavuus jos alusta kestäis ees asfaltilla ajelun tai joo ehkä kestää jos ei ois lunta.Että näin hoi

        varaosille 2 vuoden takuu, että takuuseenhan nuo menee oli itse autossa takuu voimassa tai ei.


      • Hjuva bilikka
        on alkuperäisille kirjoitti:

        varaosille 2 vuoden takuu, että takuuseenhan nuo menee oli itse autossa takuu voimassa tai ei.

        Tympii ravata samojen ongelmien takia huollossa ja jonotella taas siellä,no tietysti on siin se hyvä puoli et taas ootellaan osia tovi ja sit huolto aikaa toinen.Pitäis varmaan lafkan hommata lisää merkin "osaavia" huoltomiehiä.


      • Lancer on Rallivehje
        Hjuva bilikka kirjoitti:

        Tympii ravata samojen ongelmien takia huollossa ja jonotella taas siellä,no tietysti on siin se hyvä puoli et taas ootellaan osia tovi ja sit huolto aikaa toinen.Pitäis varmaan lafkan hommata lisää merkin "osaavia" huoltomiehiä.

        Totuushan on et joka automerkistä löytyy epäonnekas omistaja kappaleelle joka hajoo koko ajan. Itselläni Lancer gli 1,6l vuosimallia -94, eikä ole ikinä käynyt korjaamolla. Ajettu 168tkm ja viimeviikonloppuna tuli revitettyä 400km putkeen (75km matkasta mutkittelevaa soratietä forssan metsässä rallitellen) ja kaikki toimii kuin unelma. Ainut mikä autossa on hieman harmittanut on se että auto on etuvetoinen, kun alkaa puskea mutkissa kohtuu hyvin. En sitten tiedä onko autoissa käynyt kuin kännyköissä, että vanhat kestää vaikka ydinsodan, mutta uudet hajoo parissavuodessa.


      • Diipa Daapa
        Lancer on Rallivehje kirjoitti:

        Totuushan on et joka automerkistä löytyy epäonnekas omistaja kappaleelle joka hajoo koko ajan. Itselläni Lancer gli 1,6l vuosimallia -94, eikä ole ikinä käynyt korjaamolla. Ajettu 168tkm ja viimeviikonloppuna tuli revitettyä 400km putkeen (75km matkasta mutkittelevaa soratietä forssan metsässä rallitellen) ja kaikki toimii kuin unelma. Ainut mikä autossa on hieman harmittanut on se että auto on etuvetoinen, kun alkaa puskea mutkissa kohtuu hyvin. En sitten tiedä onko autoissa käynyt kuin kännyköissä, että vanhat kestää vaikka ydinsodan, mutta uudet hajoo parissavuodessa.

        Joo löytyy meit muitakin epäonnekkaita omistajia.Kurkkaappa joskus huvikses tommosen 2004-2009 farkun alle,niin näet onnettomat "koiranluut".Ei oo ihme jos ne hajoo.Toki onhan autolla tehty pitkiä reissuja,mut kuitenkin kokonaisuus on se mikä vaikuttaa ja näis k.o farkuissa on samantapaisia pikku probleemia.Harvoinhan ihminen myöntää omissa vermeissään vikoja,mut näähän on kuitenkin vaan kulkuvälineitä.


      • ughh
        Hjuva bilikka kirjoitti:

        Tympii ravata samojen ongelmien takia huollossa ja jonotella taas siellä,no tietysti on siin se hyvä puoli et taas ootellaan osia tovi ja sit huolto aikaa toinen.Pitäis varmaan lafkan hommata lisää merkin "osaavia" huoltomiehiä.

        ei tartte jonotella ku vaihtaa osat itte :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      98
      5189
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      3385
    3. Vanhalle ukon rähjälle

      Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3195
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

      Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      438
      2439
    5. Purra hermostui A-studiossa

      Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      249
      1502
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

      Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1281
    7. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      81
      1260
    8. Mitä sanoisit

      Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1227
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1188
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      133
      1108
    Aihe