Oliver Eevert ja Casper Viljam :)
terkuin, onnelliset vanhemmat.
kaksoset saivat kasteessa nimet...
5
1297
Vastaukset 5
- Horrokieekehöd afa
Jeesani Fulbertston ja Harlekiini Jossepson Virtanen!
- OI, MIKSI???????????????
aina VIRTANEN kun on outo etunimi.
Minä OLEN Virtanen ja lapsi on Janne.
Jos sukunimeni olisi ollut von Chörschelllsssons olisin silti antanut pojalleni nimeksi Janne. - totaa
OI, MIKSI??????????????? kirjoitti:
aina VIRTANEN kun on outo etunimi.
Minä OLEN Virtanen ja lapsi on Janne.
Jos sukunimeni olisi ollut von Chörschelllsssons olisin silti antanut pojalleni nimeksi Janne.koska virtanen sattuu olemaan (tai ainaki joskus oli) yleisin suomalainen sukunimi.....
- vaan
tämän nimiset lapset kastettiin eli otettiin seurakunnan yhteyteen. Toisten nielestä saivartelua, mutta kasteessahan ei anneta nimeä. Vaan vanhemmat antavat nimet ennen kastetta ja pappi kastaa ko. nimiset lapset.
- halkojia
riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342027
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601184- 201035
- 38719
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤225668Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202610- 51465
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422