miten mielialalääkkeet vaikuttaa testosteroniin ja lihasten kasvuun...?
mielialalääkkeet ja testosteroni
testo345
122930
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 12
Vanhimmat
tyhmin kysymys mitä olen lukenut, onneksi olkoon vuoden aasi-palkinnosta!
muuten jos käyttäisit horkkaa ja mieliala-lääkkeitä niin sulla olisi ehkä pienempi riski sairastus ns. hormoni-masennukseen, mutta sekin on iso ehkä.
Tyhmin vastaus, mitä ikinä nähnyt. Kertoo äo tasostasi kaiken.
Luuseripelle kilahti
Kysymys on ihan asiallinen ja ihan yleistä lienee , että laskevat mieskuntoa ja näin voivat jopa aiheuttaa masennusta.
SSRI-lääkkeet lisäävät serotoniinin osuutta mikä hillitsee sukupuoliviettiä. SNRI-lääkkeet lisäävät sekä serotoniinin että noradrenaliinin osuuksia joten ne vaikuttavat vähemmän mieskuntoon. Noradrenaliini on seksuaalisesti stimuloiva välittäjäaine.
mieliala lääkkeety eivä laske mieskuntoa se on vaan luulo
tässä yhteydessä pitäisi sanoa että SSRI-lääkkeet vähentävät libidoa (seksuaalista halua). Vaikuttavat molempiin sukupuoliin ihan samalla tavalla. Orgasmin saaminen vaikeutuu ja seksuaaliset mielikuvat vähenevät.
Syön mielialalääkettä X. Mulkku seisoo entiseen tapaan, mutta laukeaminen on välillä pirun vaikeaa. Eli seisokki vaan kestää, kestää, kestää...
Kuohi ittes tuulitunneli hörhö
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Siten että sekoat lopullisesti ja päädyt niuvanniemen suljetulle speden kanssa samaan koppiin hönö buaahaa
Potenssi vaikeuksia kai aiheuttanee sen muutaman päivän mitä joutu kuopiossa oleen suljetulla ja pakotettuna ottaan niitä ni itse huomannu niillä olevan muuta vaikutusta kun jot unenpäästä sai nopiammin ilman väsymystä kiinni