Kuka astrologi katsoo sen kartaltani ja mitä se maksaa? Miksi ajattelen englanninkielellä, niin mieluusti? Istun varjossa, suuren puun alla, kuumalla ilmalla, lähi-idässä? Meitä on useita ihmisiä. Joku vanhempi mies, aavistuksena, on joukossa, hiljaa. Hän on Jotain enemmän. Kuljen rehevillä viljamailla, on rauhallista, kaikki on hyvin, on turvallista elää. Kuulun suureen sukuun. Miksi minulla on ikävä kaiken aikaa, johonkin, jotakin? Miksi minua itkettää kaiken aikaa. Miksi minä ikävöin. Ketä minä ikävöin? Kiltti astrologi, kerro tietosi.
Missä olen
7
316
Vastaukset
- astroloija
JOO JUST VAIKETA ITSEKULLLAKIN mitämmettä sä tääl jaksat parkua, menisitkos hoitoon , ootkos aatellu? AAttelin vaa ku et pysy asiassa.
- ,tämän
palstan lukijat tarvitsevat hoitoa!!!!!
- niin se on.
,tämän kirjoitti:
palstan lukijat tarvitsevat hoitoa!!!!!
On täällä kyllä ihan mukavaakin kirjoittelua. Ne pitää löytää.
- kuuluvat astrologiaan.
Ne katsotaan Kuun asemasta. Olet siis elänyt etelässä, Arabi-maissa, lähi-itää, Egyptiä. Puun edessä, yläpuolella, mäen päällä on pitkä talo, suuri asutus. Henkilö, jota kaipaat on "sotapäällikkösi", miehesi, puolisosi. Ota vahvuutesi hallintaasi, olet ollut vahva ennenkin, puolisosi johdosta.
- änimöl
>siihen tulvaan mikä sua vetää puoleensa, niin ala tutustua alamaailmaan.
http://www.youtube.com/watch?v=ROI1W3Lgqbs
- änimöl
Ole kärsivällinen. Vanha kuningaskunta on tulossa takaisin jä sä löydät kyllä paikkas siitä. Jos tietenkin selviydyt tulevien koitosten jäljiltä. Muista pitää henkes palavana ja usko siihen mystiseen sanomaan joka pitää sut hengessä mukana... Mä olen itsekin kulkenu noilla viljapelloilla mistä puhuit ;) ... Jumalat eivät valehtele.
- oikeassa.
Olen siirtynyt armeijaan noin 2-3 vuotta sitten. Paras paikka maailmassa, ikinä. Säännöt ovat selvät, ei omia mielipiteitä, vain johtotehtävissä, kriisien hallinnassa. Olen siis löytänyt kotini, rakkaan kotini. Meni turhan kauan etsiessä. Jumalat eivät todellakaan valehtele. Eikä Kuu. Sinäkin valvot siellä. Nuku hyvä ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1287726Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?947262Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317172Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t176491Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736331Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465468Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa745321Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv195305Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475190