annetaan/myydään

vivienne17

meille tuli toissapäivänä frettipentu joka ei tule yhtään meidän koiran kanssa toimeen. muuten poika on tosi kiltti,mutten voi pitää sitä koiran takia. kukaan kiinnostunut antamaan pojalle uuden kodin? asumme helsingissä.

17

1817

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koti....

      0405608776 soita minulle,voin tarjota koin,kokemusta on:)

      • toissapäivänä

        vasta? Koira haluaa tappaa siis sen vai pentu puree koiraa (koska pelkää tms ja tämä on alussa aivan normaalia)? Pennulle voi mennä pitkä aika että se tottuu uuteen kotiin ja ihmisiin kunnolla, vaikka yleensä ne tottuvatkin pian, mutta koiran kanssa tottumista ei vielä kannata edes miettiä. Sen näyttää aika ja siihen tarvitaan aikaa molemmilta osapuolilta. Eli voi mennä kuukausia, tai muutamia tunteja mutta keskenään ei koskaan pidä jättää. Jos teillä olisi uusi koiranpentu ja vanhempi koira olisi sille mustasukkainen tai ei tykkäisi siitä ensisilmäyksellä, luopuisitteko koiranpennusta saman tien? Esim. kaverillani on kissanpentu ja vasta nyt kahden kuukauden päästä hän uskaltaa antaa leikkiä kissan ja kääpiösnautseriensa yhdessä, valvottuina. Toisaalta minusta vähän kuulostaa siltä että teidän tapauksessa koiran metsästysvietti on valitettavasti herännyt tms, muuta en keksi, jolloin todellakaan ei kannata ottaa riskejä fretin pennun kanssa. Toivottavasti löytyy hyvä uusi koti pienelle ja tilanne rauhoittuu!


    • N.H.

      Minkä ikäinen tuo pentu on? Itselläni poikafretti kotona jolle olen kaveria etsinyt, poika on vielä sen verran nuori että tottuisi varmaan hyvin nopeasti tuohon uuteen tulokkaaseen. Mellä saisi molemmat olla vapaana 24/7 koko asunnossa (miinus vessa) sillä olen kotini frettiturvalliseksi suunnitellut.

      Asun myös Helsingissä ja voisit tulla tuota pentua jälkeenpäin meille tapaamaankin mikäli haluat :D!

      Jos poika ei vielä ole mennyt niin lähetä sähk. postia : [email protected]

    • Naappa

      Taas on joku oikein hyvin harkinnut fretin hankintaa ja ottanut asioista selvää. Samoin on pennun kasvattaja/myyjä mallikelpoisesti ottanut selvää millaiseen kotiin pentunsa myy. Miksei kasvattaja ota pentua takaisin?
      Taitaa olla juuri noita Virosta tulleita pentuja ja sen asiantuntevan ja avuliaan kasvattajan kasvattama.

    • pirunparka

      Onko sinulla vielä frettivauva? Olen etsinyt varsinkin vauvaikäistä, edullista.
      Itselläni on sosiaalisia eläimiä, jotka hyväksyvät kaikki ketkä minäkin. Asun Lohjalla eli melkein naapurissa. Omistan ISON kakadun häkin ja vapaana saisi olla ja syksyllä on muutto maalle eli tilaa on.
      Puh. 046-6806407/Pirjo

    • m i k k e l i

      hei! olen kiinnostunut antamaan kodin fretille, asun mikkelissä, saisinko numerosi, niin soitan, ja sovitaan tapaaminen. [email protected]

    • oliskotäämun?
    • Khamu

      Onko frettipentu vielä myynnissä? Olen etsinyt jo kauan itselleni tälläistä veijaria..=)

    • oioi

      Siis toissapäivänä, äkkiäpä te ootte luovuttamassa....
      meillä on fretit ollu vuoden, eikä vieläkään anneta olla koirien kanssa valvomatta.
      Fretit tulivat meille aikuisina ja olivat varmaan tosi peloissaan. Miten peloissaan pentu sitten mahtaa olla?
      Meillä tyttöfretti kävi kaikkeen kiinni alussa, miultaki melkeen varpaan irti puri ja poikaa kasvoihin ja käsiin. No, oma vika, ku työns naamansa liian lähelle. (poika on muuten aikuinen, ettei tässä lapsiakaan rääkätä) :-)
      Aikaa ja malttia!
      Hyvä kummiskin, että myönnät virheesi ja annat fretille uuden mahdollisuuden.

    • asla

      Kuka muuuten myy noin hepposin eväin frettejä, ettei etukäteen oteta selvää riittäääkö rahkeet?

    • janskyjee

      Onko fretti saanut jo kodin? Ota pikaisesti yhteyttä. Olen valmis tarjoamaan fretille turvallisen kodin.

    • Vaikuttaa kivalta fretiltä! Mutta en tiedä jos kissat tulevat toimeen fretin kanssa?! Jos tieädät voit lähettää sähkärin minulle tai vastata tänne.

      Haluaisin fretin mutta isä ja äiti eivät ole ihan varmoja.....

    • Fretti <3

      Voitko antaa puh nro? Olen tosi kiinnostunut ftretistä :D

      • ....................

        Jos jaksaisit vaivautua edes katsomaan milloin nämä viestit on kirjoitetu? En oikein usko että kannattaa kysellä freteistä joista on ilmoitettu 4-1v sitten... Jos et jaksa/viitti eds sen verran tarkistaa asioita, fretti tuskin on sinua varten=)
        Toisaalta aina saa olla optimisti, mutta jotain rajaa sentään...


      • Fretti <3
        .................... kirjoitti:

        Jos jaksaisit vaivautua edes katsomaan milloin nämä viestit on kirjoitetu? En oikein usko että kannattaa kysellä freteistä joista on ilmoitettu 4-1v sitten... Jos et jaksa/viitti eds sen verran tarkistaa asioita, fretti tuskin on sinua varten=)
        Toisaalta aina saa olla optimisti, mutta jotain rajaa sentään...

        Katsoin kyllä. Mutta laitoi varmuudeksi! Ei tarvi kommentoida jo tekee jtn!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1137
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1020
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      877
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe