Tietääkö kukaan mistä näkee että hevoskastanjan kastanjat ovat kypsiä, tarkoitus on kerätä muutamia erään puiston kastanjasta ja idättää mutta mistä näkee että kastanja on riittävän kypsä itääkseen.
Kiitos jos joku viitsisi neuvoa tietämätöntä.
Kastanjapuut?
Milloin kypsiä?
3
833
Vastaukset
- pudokkaita
Sitten, kun siemenet putoaa puusta, ne on kypsiä.
- nimiä puista
Hevoskastanjan sekoittaminen oikeaan (aitoon) kastanjaan on väärin. Suomessa aito kastanja ei menesty ulkona kunnolla edes lauhkeimmassa vyöhykkeessä.
Hevoskastanjan siemenet tippuvat maahan kypsyttyään. Ne pitää istuttaa heti, että eivät pääse kuivumaan. Jos kuivuvat, niin eivät enää idä.- pohjoisin hevoskastanja?
Minulla kasva ja kituu(joka talvi latva paleltuu) kolmosvyöhykkeellä hevoskastanjan pienehkö taimi. Onko kotimaista kantaa joka viihtyisi ja oikein kukkisikin pohjoisempana?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan3248438Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka702735Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää471667Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.1751645Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal691507Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.231235Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a621099GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys421085Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.391075- 821010