rupesin vaan tässä pohtimaan, että te jouskarit. ootteko kärsimättömiä?
itse oon ihan mahdoton, ei millää jaksais odotella ikinä mitään asioita. oli kyse sitten koulusta valmistumisesta tai kavereiden oottelemisesta.
Muutkin jousimiehet kärsimättömiä?
10
1217
Vastaukset
- Jouskarinainen-64
Tadan olla hiukan vanhempia sua, mutta kerrotaan. ;)
Kyllä minussakin on tollasta vikaa, aivan kuin "heti tai ei koskaan". ;D
On todella noloa olla kärsimätön ja kun määrätty tilanne tulee niin on pakosti oltava hiljaa ja yrittää unohtaa. :\- ..jaa minäkö?
Tunnustan. Kärsimätön olen. Huomaan sen itsekin tilanteissa joissa täytyy purra hammasta ja vain odottaa.
Mutta kuuna päivänä en vaihtaisi merkkiäni toiseen =)
- kohta 50 v
Ja edelleen en jaksa odottaa mitään enkä ketään. Ihan kuin sanavarastoon ei kuuluisi sana odota.
- ...
Menkää erämaille rentoutumaan. LP.
- ihmetellen
... kirjoitti:
Menkää erämaille rentoutumaan. LP.
Olen lukassut sun kommentteja useammassa paikassa ja tuntuu kuin vihaisit jouskareita, solvaat heitä yleistäen kuin kaikki jouskarit olisi tehty samasta kaavasta. Miksi ?
- grimsonedge
Joo asioiden paikallaan olo on kaikista ahdistavinta mitä tiedän...
Hypin seinille.- ja asioiden
selviäminen on tuskallista.
Kaikki pitäisi tapahtua NYT ja mielellään HETI!
Kärsimätön jouskari kyllä olen :o) - jousimies1971
ja asioiden kirjoitti:
selviäminen on tuskallista.
Kaikki pitäisi tapahtua NYT ja mielellään HETI!
Kärsimätön jouskari kyllä olen :o)kaikkimullehetitännenyt. Niin se usein olisi jos vaan sais itte päättää :)
Arvatkaapas miltä tuntuu odottaa sitoutumiskammoisen ja peruuttelevan vesimiehen päätöksiä......
- 2012
sellainen pieni ADHD.
- 96 tyttö
Olen hirveän kärsimätön. Ei voi mitään. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 273827
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422782Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial542313Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2172292Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131839Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191560Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip561541- 971419
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631294Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951224