vanhempi mies henkilö, ottaisi syliin pyllypaljaana ja antaisi koivuvitsalla pyllylle ja sen jälkeen hyväilisi pillua siinä niin kauan et saisin kunnon orgasmin. Tämän pitäisi tapahtua metsässä kannon päällä, aivan alasti. Käsky käy riisua ja tisu pitäisi laittaa suuhun ja sen jälkeen peppu pystyyn ja piiskaa. Mut eihän nykyään enään ketään kiinnosta..... Haaveeksi vaan jää....
Vastaukset 6
viehättävä ajatus. Kas kun juuri noin olen valmis tekemään.
- ankara setä
moi otappa yhteyttä [email protected] ja tutustu ankaraan setään ni varmasti onnistuu ja saat kunnolla piiskaa ym kivaa hih mut otappa tosiaan nyt heti yht
- nappi83
Ihanaa kun saa omalta mieheltä välil piiskaa. Se jotenkin kiihottaa... Mitä rajummin ni sen ihanampi. Nautin siitä kun saan olla alistettuna mutta joskus haluun kyllä olla se joka määrää.
- vitsa1
Mistä päin olet minä 45v mies Vaasan läheltä vitsaa annan oikein kunnolla
- strykmottagare
Haluatko anna miehetkin piiskaa?
- ole kuulunut.
Tyhjän haaveilija.
Ai, mistäkö tiedän? Useita eri sähköpostiosoitteita, mutta montakohan henkilöä? Siitä tiedän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241512
- 106897
- 69881
- 93786
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2125777Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett117761Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai40735Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki50604- 77600
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.218558