vanhempi mies henkilö, ottaisi syliin pyllypaljaana ja antaisi koivuvitsalla pyllylle ja sen jälkeen hyväilisi pillua siinä niin kauan et saisin kunnon orgasmin. Tämän pitäisi tapahtua metsässä kannon päällä, aivan alasti. Käsky käy riisua ja tisu pitäisi laittaa suuhun ja sen jälkeen peppu pystyyn ja piiskaa. Mut eihän nykyään enään ketään kiinnosta..... Haaveeksi vaan jää....
piiskaaminen isän kädestä koivuvitsalla...
6
1489
Vastaukset
viehättävä ajatus. Kas kun juuri noin olen valmis tekemään.
- ankara setä
moi otappa yhteyttä [email protected] ja tutustu ankaraan setään ni varmasti onnistuu ja saat kunnolla piiskaa ym kivaa hih mut otappa tosiaan nyt heti yht
- nappi83
Ihanaa kun saa omalta mieheltä välil piiskaa. Se jotenkin kiihottaa... Mitä rajummin ni sen ihanampi. Nautin siitä kun saan olla alistettuna mutta joskus haluun kyllä olla se joka määrää.
- vitsa1
Mistä päin olet minä 45v mies Vaasan läheltä vitsaa annan oikein kunnolla
- strykmottagare
Haluatko anna miehetkin piiskaa?
- ole kuulunut.
Tyhjän haaveilija.
Ai, mistäkö tiedän? Useita eri sähköpostiosoitteita, mutta montakohan henkilöä? Siitä tiedän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082336
- 412332
- 1232226
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799