..sisäpuolisen tuuletus ritilän? Kolmasosa ilmasta tulee edelleenkin takaisin sisälle, suurin osa toki menee ulos. Ennen puhalluksen suunnanvaihtoa se imi tästä sisäilmaa saman verran virtalähdettä jäähdyttääkseen.
Voinko tukkia virtalähteen..
8
174
Vastaukset
- tosissasi,
vaiko koetatko panna pystyyn keskustelua?
tukkiminen ei kyllä kuullosta hyvältä :)
siis oletko vaihtanut virtalähteen tuulettimen suunnan?
jos tästä on apua niin kerron kuinka mun koneessa menee ilmat.
antec p182 kotelo: edestä ottaa ilmaa sisään yhdellä tuulettimella, virtalähde on alhaalla tuossa kotelossa ja virtalähteen tuuletin puhaltaa ylöspäin, ei takaa, ja siis ilmaa poispäin virtalähteestä. takana yksi tuuletin mikä puhaltaa ulos ja vielä ylhäällä yksi ulospuhaltamassa. ja prossun coolerissa yksi mikä puhaltaa siitä läpi kylmää, mikä tulee etutuulettimesta.
oluesta johtuen ei ehkä ihan nerokkaasti selitetty :)
mikä tos on ollu alkupointti? onko sun virtalähde jotenki kuumentunu liikaa tai jotain? oon mä sen varmaan lukenu, mut oon ollu kännis muutaman päivän niin ei jää mieleen.- aaloittelija
että virtalähde oli sitä vuosimallia, että se imi ilmaa ulkoa sisälle koneeseeen. Vaihdoin suuntaa, mutta huomasin, että virtalähteessä olikin kaksi poismenoaukkoa. Kaksi/kolmas osaa menee nyt ulos, mutta yksi/kolmasosa tulee takaisin keskusyksikön sisälle. Ajattelin, että voiko sen ritilän tukkia, jotta kaikki virtalähteen puhaltama ilma poistuu ulkopuolelle. Tuntuis ainakin loogiselta, ainut pointti on se, että kun virtalähde on tehty 2:lla ulosmenoaukolla ja jos toisen niistä tukkii, jääkö juuri siihen nurkkaan jonkinlainen ilmatasku, jolloin jäähdytys kärsii juuri siinä kohdassa. Sitä minä tarkoitin.
Kyseinen "aaloittelija" -nimimerkki on puhtaasti trollailutarkoitukseen rekisteröity.
joskus se kyl kyselee ihan "viisaantyhmiä" eli oon ollu vähä kahden vaiheella. koska olen kännis niin oon hyvällä päällä enkä välitä onks trolli vai ei nii vastailen. voittaahan tää pähkäily aina ristisanat :)
- aaloittelija
Minä en noista rollailuista ymmärrä mitään, en nyt vaan syntynyt tietokone olohuoneessa, on pitänyt aikuisena opetella ihan ite kaikki alusta pitäen ja kun sitä kokemusta kun ei ole vielä vuottakaan oman koneen osalta, meillä voipi hyvinkin olla pieniä näkemyseroja. Kaksi päivää sitten en edes tiennyt, mikä on virtalähde, nyt jo olen vaihtanut sen propellin puhallussuuntaa, mutta kun ei han kaikkea uskalla ominpäin tehdä, tulee aina kyseltyä tältä palstalta ja ne kysymykset saattavat teistä kokeneemmista tuntua tyhmiltä. Tuossa ylempänä onkin lisävalaistusta.
- hinkki liimatainen
aaloittelija kirjoitti:
Minä en noista rollailuista ymmärrä mitään, en nyt vaan syntynyt tietokone olohuoneessa, on pitänyt aikuisena opetella ihan ite kaikki alusta pitäen ja kun sitä kokemusta kun ei ole vielä vuottakaan oman koneen osalta, meillä voipi hyvinkin olla pieniä näkemyseroja. Kaksi päivää sitten en edes tiennyt, mikä on virtalähde, nyt jo olen vaihtanut sen propellin puhallussuuntaa, mutta kun ei han kaikkea uskalla ominpäin tehdä, tulee aina kyseltyä tältä palstalta ja ne kysymykset saattavat teistä kokeneemmista tuntua tyhmiltä. Tuossa ylempänä onkin lisävalaistusta.
kun kotisi palaa ronklattuasi virtalähdettä ettei kotivakuutus korvaakaan palanutta kiinteistöä.
- puhallussuunta
aaloittelija kirjoitti:
Kaksi päivää sitten et tiennyt mikä on virtalähde ja nyt olet jo vaihtannut tuulettimen puhallussuunnan, olet sie kova äijä.
Minä olen kymmenkunta vuotta tiennyt ja vieläkään en ole vaihtanut puhallussuuntaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608