Olen 6kk pojan äiti..melkein jokapäivä menee hermot lapseen,millon kiukutellaan tai jmts. mies juo viikonloppuisin ja itse hoidan lasta..saako neuvolasta jotain apua ilman että tarvii pelätä lapsen huostaanottoa? tuntuu että jos valittaa tai pinna kireällä niin heti arvostellaan sovinko vanhemmaksi.
olenko masentunut
4
366
Vastaukset
- jjjjjjfffffffffffff
Rakastan lastani yli kaiken, mutta välillä vaan tuntuu että kaikki kaatuu niskaan eikä yksinkertaisesti jaksa enää..
- ......
onko mahollista,että annat miehelles lapsen sillon,ku itellä meinaa hermot mennä? Kysy hoitoapua ystävältä,sukulaiselta tai joltai nii mene käymään jossaki tai vietä kotiilta yksinäs tai jotakin? :))
- miriam18
...... kirjoitti:
onko mahollista,että annat miehelles lapsen sillon,ku itellä meinaa hermot mennä? Kysy hoitoapua ystävältä,sukulaiselta tai joltai nii mene käymään jossaki tai vietä kotiilta yksinäs tai jotakin? :))
poikani on 5 viikon ikäinen eikä ole kertaakaan tuntunut etten enää jaksaisi.
- hahah..
miriam18 kirjoitti:
poikani on 5 viikon ikäinen eikä ole kertaakaan tuntunut etten enää jaksaisi.
vai että oikein viiden viikon ikäinen *reps* :) sinun täytyy olla oikea super mamma kun olet jaksanut pitkät 5 viikkoa hoitaa lastas ilman että tuntuu ettet jaksaisi,kun sulla on vielä noin 18v. jäljellä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252490Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.551796Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111184Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2991067- 259992
- 146903
- 56884
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9797Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.111775- 47770