Olen 6kk pojan äiti..melkein jokapäivä menee hermot lapseen,millon kiukutellaan tai jmts. mies juo viikonloppuisin ja itse hoidan lasta..saako neuvolasta jotain apua ilman että tarvii pelätä lapsen huostaanottoa? tuntuu että jos valittaa tai pinna kireällä niin heti arvostellaan sovinko vanhemmaksi.
Vastaukset 4
- jjjjjjfffffffffffff
Rakastan lastani yli kaiken, mutta välillä vaan tuntuu että kaikki kaatuu niskaan eikä yksinkertaisesti jaksa enää..
- ......
onko mahollista,että annat miehelles lapsen sillon,ku itellä meinaa hermot mennä? Kysy hoitoapua ystävältä,sukulaiselta tai joltai nii mene käymään jossaki tai vietä kotiilta yksinäs tai jotakin? :))
- miriam18
...... kirjoitti:
onko mahollista,että annat miehelles lapsen sillon,ku itellä meinaa hermot mennä? Kysy hoitoapua ystävältä,sukulaiselta tai joltai nii mene käymään jossaki tai vietä kotiilta yksinäs tai jotakin? :))
poikani on 5 viikon ikäinen eikä ole kertaakaan tuntunut etten enää jaksaisi.
- hahah..
miriam18 kirjoitti:
poikani on 5 viikon ikäinen eikä ole kertaakaan tuntunut etten enää jaksaisi.
vai että oikein viiden viikon ikäinen *reps* :) sinun täytyy olla oikea super mamma kun olet jaksanut pitkät 5 viikkoa hoitaa lastas ilman että tuntuu ettet jaksaisi,kun sulla on vielä noin 18v. jäljellä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520