Arvoisa toveri Hannu Rainesto

sinä kirjoitit

tänäaamuna jo ennen aamulääkkeiden ottamista näin :

" Etyj päätös oli törkeä!
Kirjoittanut: hannu_rainesto / Tänään / klo 08:15

Historia tulee osittaan Euroopan typerälle porvaristolle, että päätös oli rikollinen. Venäjä ei tarvitse Eurooppaa, mutta Eurooppa tarvitsee Venäjää. Kriisin ratkaisu on kaukoidässä, ei lännessä. Nyt tehty päätös ajaa Venäjää yhä kauemmaksi lännestä ja se tulee meille kalliiksi. Nyt vielä kadulla on lähes yksin romanialaisia, mutta pian siellä on joukoittain myös suomalaisia. Nythän suomalasiet ovat vielä järjestäsyneinä avustusjärjestöjen ruokajonoissa, mutta ei tämä muutos enää kauaa kestä.

Vastatoimet ovat tulossa, ja minä ainakin juhlin 9.5 aina fasmin lyönyttä Puna-armeijaa, maailman sankari armeijaa! Oranssimusta juhlanauhoja voi kutoa itse tai kysellä Venäjän Ääni radioyhtiön kautta. http://www.ruvr.ru/index.php?lng=fin

Halveksittava päätös Etyj:ltä, joka osoittaa näin meille natsismin nousua johtavaksi ideologiaksi kaatuvan kapitalismin suojaksi. Älkää hyvät Ihmiset osalistuko tähän polttuunien muuraajien hankkeeseen, miettikää edes kerran elämässänne, ennen kuin lyötte päätänne uudelleen Karjalan mäntyyn."

Muistatko sinä 9.5 juhlissasi myös sankarillisen
puna-armeijan keväällä 1945 tekemää
maailmanhistorian suurinta ja hirveintä
sotarikosta, kun se johtajiensa luvalla
raiskasi yli 2. miljoonaa saksalaista
naista, lasta ja vanhusta ?

Minusta se, jos mikä on halveksittavaa !

32

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellinen Suomalainen

Tämä sinun idolisi hra. Hitler ss miehineen teki sanoninkuvaamattomia hirveyksiä neuvostoliitossa. Jos nämä epäihmiset olisivat voittaneet he olisivat tappaneet kaikki ihmiset mm.neuvostoliitosta. Etkö ole selvillä mitä natsit suunnittelivat tekevänsä voitettuaan sodan?
      Olet säälittävä ja halveksittava paska.

• .. ..

Ei natsien suunnitellut rikokset vähennä kommunistien tehtyjä rikoksia. Oletko hullu vai lääkkeet hukassa..

• älä lässytä
        .. .. kirjoitti:

Ei natsien suunnitellut rikokset vähennä kommunistien tehtyjä rikoksia. Oletko hullu vai lääkkeet hukassa..

Ei kuule natsien rikokset jääneet vain suunnitelmien asteelle sinä kaheli. Narkomaani Hitler tosin olisi kuolla kupsahtanut kohta muutenkin huumeisiin mutta tämä ihmishirviön suunnitelmat olisivat jääneet voimaan kiitos kaltaistesi hullujen. Suurkiitos neuvostoliitolle että kukisti natsismin hirviön.

• .. ..
        älä lässytä kirjoitti:

Ei kuule natsien rikokset jääneet vain suunnitelmien asteelle sinä kaheli. Narkomaani Hitler tosin olisi kuolla kupsahtanut kohta muutenkin huumeisiin mutta tämä ihmishirviön suunnitelmat olisivat jääneet voimaan kiitos kaltaistesi hullujen. Suurkiitos neuvostoliitolle että kukisti natsismin hirviön.

"Etkö ole selvillä mitä natsit suunnittelivat tekevänsä voitettuaan sodan?"

Minä pidän natseja ja kommunisteja ihmiskunnan suurimpina rikollisina.
        Kommunisateja tehtyjen selvitysten perusteella kaikkein alhaisimpina rikollisina.

Hitler tappoi itsensä ja Stalin kuoli ulosteidensa keskelle, eikä kukaan halunnut auttaa, eivät edes lääkärit.

• Demokratius
        .. .. kirjoitti:

Kommunisateja tehtyjen selvitysten perusteella kaikkein alhaisimpina rikollisina.

Hitler tappoi itsensä ja Stalin kuoli ulosteidensa keskelle, eikä kukaan halunnut auttaa, eivät edes lääkärit.

"Hitler tappoi itsensä ja Stalin kuoli ulosteidensa keskelle, eikä kukaan halunnut auttaa, eivät edes lääkärit." Taisit olla kärpäsenä katossa hanskaan hakkaamassa heh heh.. No molemmat kyllä joutivat kuolla ilmaa pilaamasta.

• historiasta
        Demokratius kirjoitti:

"Hitler tappoi itsensä ja Stalin kuoli ulosteidensa keskelle, eikä kukaan halunnut auttaa, eivät edes lääkärit." Taisit olla kärpäsenä katossa hanskaan hakkaamassa heh heh.. No molemmat kyllä joutivat kuolla ilmaa pilaamasta.

Lieneekö sana tuttu?

• minun idolini

ei ole hra Hitler, mutta ei myöskään hra Stalin, kuten sinulla näyttää olevan.

Viimeinen lauseesi osoittaa vastaansanomattomasti sivistyksesi tason.

• mahtoivatko natsit Venäjällä tehdä sen kummempaa mitä Stalin teki omalle väelleen. Mitä muuta voi tehdä kuin tappaa, kiduttaa, rosvota, raiskata ja jos noista vielä säästyy hengissä niin pistää pakkotyöleiriin kitumaan. Olisivatkohan natsit todella keksineet jotain uutta tuohon verrattuna, tietysti sakut ovat innovatiivisia mutta kuitenkin?

Mitä muuta sakut olisivat tehneet sodan voitettuaan mitä Neuvostoliitto teki vallatuissa maissaan kuten Baltiassa, vangitsi, kidutti, ryösti, raiskasi ja jos jäi henkiin niin vietiin pariksi kymmeneksi vuodeksi Siperiaan leirintäkokemusta hakemaan. Olisivatko sakut tosiaan keksineet jotain uutta jota neukut eivät keksineet?

• Jos

verrataan kumpi oli tehokkaampi ihmisten tuohoamisessa.

Stalin ja Neuvostoliitto veivät selkeän voiton.

Stalin
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Josif_Stalin
        Miljoonia ihmisiä teloitettiin ja lähetettiin vankileireille Siperiaan, useat katosivat yksinkertaisesti jäljettömiin, eikä heidän kohtalostaan kuultu kuin vasta arkistojen avauduttua 1990-luvulla. Pelkästään maatalouden pakkokollektivisointia seuranneessa nälänhädässä kuoli noin seitsemän miljoonaa ihmistä vuosina 1930–1933. Eri arvioiden mukaan vuosien 1929–1939 kokonaisväestönmenetys oli noin 15–20 miljoonaa henkeä.

Hitler
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Holokausti
        Euroopan juutalaiset olivat kansanmurhan pääasiallinen kohde, ja heitä arvioidaan kuolleen 5–7 miljoonaa. Noin kolme miljoonaa juutalaista surmattiin varsinaisilla tuhoamisleireillä, liikkuvat tuhoamisyksiköt (Einsatzgruppen)

• .. .. kirjoitti:

Taitaa olla korvavahan eli vaikun kuminaa tyhjässä pöntössä.

• Näin naapurissa

...Ajankohtaisessa kakkosessa harvoja Itä-Karjalan keskitysleireiltä selvinneitä henkilöitä. Eivät tunteneet paljoa rakkautta fasismi-Suomea ja leirien perustajaa, Mannerheimiä, kohtaan.

• niillä siviileillä joita ei saatu evakuoitua ja jotka venäläiset rajalta kärräsivät pois 1939 ja leirittivät olla sen kummempia oloja. Ainakin niitä kuoli nälkään venäläisten leireillä. Kannattaa ajatella tasapuolisesti.

Toisaalta venäläisillä itsellään ei ole kuvaa siitä miten he todella toimivat sodan aikana muita vastaan, siellä sensuuri ja propaganda olivat aivan eri mittaluokassa kuin meillä. Niistäkään siviilejä tappaneista rosvojoukoista joita ne lähettivät linjojen taakse ainakin pohjoisessa ei ole kerrottu rehellisesti venäläisessä mediassa.

Vaikka meillä oli yhteistyötä Saksan kanssa niin Suomi EI ollut fasistinen ja vihollisen väestöön ei voinut luottaa joten se oli internoitava. Näinhän meneteltiin joka puolella, venäläisetkin siirsivät suomensukuista väestöä pakkosiirroin kurjiin oloihin Siperiaan. Sen mitä olen niistä reissuista kuullut tai lukenut niin eivät ne mitään huvimatkoja olleet nekään.

Vaikka oletkin komu niin ei-kommunisti ei ole sama kuin fasisti, siihen väliin mahtuu meilläkin ainakin 99% väestöstä.

• tuomitsemalla etyjin päätöslauselmat hannu osoittaa taas empatiansa ja emootionsa. annetaan hannun hakata sitä päätänsä seinään; ihmiset niin meillä kuin muuallakin euroopassa ovat eri mieltä hannun kanssa; menneet hirmutyöt on tunnustettava rikoksiksi. hannu on väärässä ja hannu on yksin mielipiteineen. hannu on väärässä useimmiten kun avaa suunsa; tänä aamuna hän puolusti järjestäytynyttä rikollisuutta - omalla safkamaisella tavallansa - ja asettui tukemaan sekä näitä ulkoapäin johdettuja kerjureita, jotka varastavat ja huijaavat sekä kehui näiden elämästä jo alkumetreillään vieraantuneiden vasemmistonuorien mielipiteitä näiden kertoessa, että poliisi ei saa puuttua varkaiden ja huijareiden elämäntapaan. phyi helvetti sanon minä ja niin näytti sanovan ainakin kansa helsingin sanomien keskustelupalstoilla. ei ole ihme, että vasemmiston kannatus vaan tippuu ja tippuu; eihän koko organisaatiossa ole jäljellä enää kuin kaheleita.

• T Urpo

Astaloksi Raineston rohvessoorille.

Ainoa ongelma vain on se että napsahtaa epäloogisuudesta
        karvaiselle turvalleen muutaman kerran viikossa.

Ryöstökapitalistien perskärpänen, kapitalismin vihollinen ja järjestytyneen rikollisuuden fani n:o 1!

• kummallista..
        T Urpo kirjoitti:

Astaloksi Raineston rohvessoorille.

Ainoa ongelma vain on se että napsahtaa epäloogisuudesta
        karvaiselle turvalleen muutaman kerran viikossa.

Ryöstökapitalistien perskärpänen, kapitalismin vihollinen ja järjestytyneen rikollisuuden fani n:o 1!

jos tarttee..

• mielenvikaisia

vai mistä aiheutuu tuo järjetön väkivaltaisuus ?

• mulatti

vaikka minne. sinusta ei ole edes rakentajaksi.. olet puhdas narsistinen ruikuli, joka ei pystyisi olemaan meidän seurassa minuuttiakaan. joko sinut olis potkittu vittuun ja sitten sinut olisi poljettu jänkään tai sitten sinä olisit juossut kuolemaan.. ruikuli-paska.. hekohekohonkhonk :)

• ei ole rändurinkaan aivoissa kehumista tai ainakaan aivotoiminnassa.

Tuo rynkyllä uhoaminen on tyypillistä komutouhua kun herneet loppuvat niin turvaudutaan väkivaltaan tai ainakin sillä uhkailuun ja nimittelyyn.

Porvaristosta en tiedä mutta meillä vapailla porvarillisen Suomen kansalaisilla on aivot jotka toimivat paremmin kuin komujen, sen voi helpommin havaita siitä, että me pärjäämme ilman avustuksia ja puolivillaisia matkailupisneksiä varsin kohtuullisesti jos jotkut eivät tosi hyvinkin, eikä komujen määräkään kasva vaan pienenee luonnollista poistumaa nopeammin.

Onkohan tuo GoNice seuraava WinCapita?

• mielenvikaisia kirjoitti:

on viime vuosikymmeninä saanut turpiinsa joka rintamalla (siis vertauskuvallisesti) niin heille on tullut kääpiöpinserin luonne, pitää haukkua ja irvistellä isommilleen vaikka naapurin kattikin pistäisi poskeen halutessaan.

• T Urpo

Pientä rajaa nyt kuitenkin.

Ja jos olisimme olleet ns. "rintamalla" niin olisit voinut saada jonkun
        "porvarin" rynkystä.

Vai ammuitteko vain aseettomia?

Älä nikki viitsi provosoitua kun minuakin siitä aina toppuuttelet.

Mitä tulee rehelliseen kommunistiin niin Rainesto ei täytä
        määritelmää.

Sen verran menee tunnetilat Handella laidasta laitaan, milloin kuuluu
        putin nuoriin ja milloin mihinkin.

Säälittävä tapaus.

• mielenvikaisia kirjoitti:

he elävät kapitalismissa riistettyinä. Heijastusteoria selittää oikein asian, mutta porvari ei sitä todistettavasti ymmärrä.

Eilen tämä kommunisti oli puolustamassa Uiguureja Suomen Islamilaisen puolueen kanssa, olitko mukana? Vimeksi olin vapaa-ajattelijoiden puolesta näitä uskovaisia vastaan. Tiedättekö porvarit, että pelikenttä on sekaisin ja mitä siitä seuraa???

Ja huomatteko, olen avoin ja rehellinen, tiedätte jopa lääkitykseni vaikuttavan ainee määrän tarkkuudella.

Komamri tulee, sillä työläinen vapautuu!

• jos niin annahan factaa ja perusteluja? Minä anna sen veerran, että sanon Suolella olleen maailman ainoat lapsille tehdyt keskitysleirit, joissa kuoleisuus oli kovempaa kuin Saksan leireillä!

Sama oikeuslaitos meillä on edelleen ja samat ovat tuomiotkin. Rikkaiden rotu siellä sanoo, mitä työläisten rotu saa, rautaa vai raippaa.

• T Urpo

Kaikkina aikoina.

Kuten tiedät.

• tuomionsa
        T Urpo kirjoitti:

Kaikkina aikoina.

Kuten tiedät.

jälkeen. Psykopaatit eivät silloinkaan.

:)

• täynnä
        tuomionsa kirjoitti:

jälkeen. Psykopaatit eivät silloinkaan.

:)

syyttömänä tuomittuja.

• täynnä kirjoitti:

syyttömänä tuomittuja.

Tämän todistaa tutkimukset ja tilastot.

Jokainen vaki maksaa n. 40.000€ vuosi. Siis hyvin palkatun ammattimiehen vuoden tienistit verottomana. Yksikään vanki ei ole vankilassa kommunistien toimesta, vaan Suomen omien porvarien, luokkaoikeuslaitoksen.

• Kysyjä X
        hannu_rainesto kirjoitti:

Tämän todistaa tutkimukset ja tilastot.

Jokainen vaki maksaa n. 40.000€ vuosi. Siis hyvin palkatun ammattimiehen vuoden tienistit verottomana. Yksikään vanki ei ole vankilassa kommunistien toimesta, vaan Suomen omien porvarien, luokkaoikeuslaitoksen.

...ja tilastoon kiitos. "Tietemiesten" tutkimukset ei kelpaa. Niillä kun on vielä riiston selvitys kesken.

• Kysyjä X kirjoitti:

...ja tilastoon kiitos. "Tietemiesten" tutkimukset ei kelpaa. Niillä kun on vielä riiston selvitys kesken.

eihän luokkaoikeus valtio semmoisia tee ja rahoita itseään vastaan. Tukimus on delfoi tutkimus ja perustuu asiantuntijoiden haastatteluihin. Nämä taasen ovat faktaa jonka olen itse kuulut ja kirjannut. Jos näillä, useilla asiantuntijoilla on ollut tarve minulle valehdella niin sitten on, mutta se ei ole tutkimuksen vika.

Ehkä porvari valehtelee aina, varmuuden vuoksi, mene tiedä? Mutta 40.000€/v maksavat vangit ovat kalliita työläisten elättää. Heidän elantonsa työttömänä olisi vain n. 10.000€/v. Vankeja Suomessa on kokoajan n. 4000 ja tuomarit leipoo uusia pelkän ulkonäön perusteella, sanoi oikeusministeriössä työskennellyt pitkäaikainen valamies ystäväni . Hän kertoi, kuinka jo syytetyn ilmestyminen paikalle kertoi mikä tulee olemaan tuomio, eikä kuulemma erehtynyt koskaan.

Luokkavaltio on simputtava paska ja aamen, sanoo jeesus vainaa tälle valaraamattu porukalle, kun pistää heidät alakertaan vievään luisuun. Minä olen siellä vastassa voin taata sen heille, jos he takaavat, että valaraamattunsa jumala on totta. Pistän siis jeesusta portilla turpaan, niin pääsen samaan luisuun roskajoukon kanssa..

• T Urpo

eihän luokkaoikeus valtio semmoisia tee ja rahoita itseään vastaan. Tukimus on delfoi tutkimus ja perustuu asiantuntijoiden haastatteluihin. Nämä taasen ovat faktaa jonka olen itse kuulut ja kirjannut. Jos näillä, useilla asiantuntijoilla on ollut tarve minulle valehdella niin sitten on, mutta se ei ole tutkimuksen vika.

Ehkä porvari valehtelee aina, varmuuden vuoksi, mene tiedä? Mutta 40.000€/v maksavat vangit ovat kalliita työläisten elättää. Heidän elantonsa työttömänä olisi vain n. 10.000€/v. Vankeja Suomessa on kokoajan n. 4000 ja tuomarit leipoo uusia pelkän ulkonäön perusteella, sanoi oikeusministeriössä työskennellyt pitkäaikainen valamies ystäväni . Hän kertoi, kuinka jo syytetyn ilmestyminen paikalle kertoi mikä tulee olemaan tuomio, eikä kuulemma erehtynyt koskaan.

Luokkavaltio on simputtava paska ja aamen, sanoo jeesus vainaa tälle valaraamattu porukalle, kun pistää heidät alakertaan vievään luisuun. Minä olen siellä vastassa voin taata sen heille, jos he takaavat, että valaraamattunsa jumala on totta. Pistän siis jeesusta portilla turpaan, niin pääsen samaan luisuun roskajoukon kanssa..

No, kyllähän varas varkaan tuntee!

Kumma että me muut emme joudu kuin satunnaisesti sakotettavaksi
        ylinopeudesta?

Vankilasta pysyy pois kun ei tee kolttosia.

Yksinkertaista!

• Kysyjä X

...juttu missä sinä jututit ostoskeskuksessa muutamaa kaveriasi. "Asiantuntijahaastattelu"... heh heh...

OIKEASSA delfoi haastattelussa pitää olla kymmeniä riippmattomia asiantuntijavastaajia, jotka kommentoivat ANONYYMISTI: Kyselykierroksia täytyy olla tyypillisesti kolme. Yleensä delfoi soveltuu tulevaisuudentutkimukseen

Sinun "delfoissa" kun oli puutteellista seuraavat asiat:
        - Et haastatellut asiantuntijoita
        - Haastateltabia oli liian vähän
        - Haastattelut eivät olleet anonyymejä
        - Kierroksia (taisi olla) yksi
        - Haastatelun aihe oli delfoi-tutkimuksen ulkopuolelta

Summa summarum: olet käyttänyt delfoi-menetelmää päin honkia ja näiltä osin "tutkimuksesi" tulokset ovat täysin kelvottomia.

Opettele poika tieteellisen tutkimuksen alkeet ennen kuin alat leikkimään "tietemiestä".

• Kysyjä X kirjoitti:

...juttu missä sinä jututit ostoskeskuksessa muutamaa kaveriasi. "Asiantuntijahaastattelu"... heh heh...

OIKEASSA delfoi haastattelussa pitää olla kymmeniä riippmattomia asiantuntijavastaajia, jotka kommentoivat ANONYYMISTI: Kyselykierroksia täytyy olla tyypillisesti kolme. Yleensä delfoi soveltuu tulevaisuudentutkimukseen

Sinun "delfoissa" kun oli puutteellista seuraavat asiat:
        - Et haastatellut asiantuntijoita
        - Haastateltabia oli liian vähän
        - Haastattelut eivät olleet anonyymejä
        - Kierroksia (taisi olla) yksi
        - Haastatelun aihe oli delfoi-tutkimuksen ulkopuolelta

Summa summarum: olet käyttänyt delfoi-menetelmää päin honkia ja näiltä osin "tutkimuksesi" tulokset ovat täysin kelvottomia.

Opettele poika tieteellisen tutkimuksen alkeet ennen kuin alat leikkimään "tietemiestä".

Ostoskeskushaastattelut tehtiin Kelan tutkimus yksiköstä Petreasta. Oikeusmurha selvitys oikeuden asiantuntijoilla, joista ainakin kolme oli varatuomareita, yksi oikeuslääkäri ja muut muita oikeusoppineita ja lautamiehiä.

Otanta oli merkittävä ja sitä tukee monet muut tutkimukset ja lausumat, jopa eläkeyhtiöiltä saadut.

• Kysyjä X

Ostoskeskushaastattelut tehtiin Kelan tutkimus yksiköstä Petreasta. Oikeusmurha selvitys oikeuden asiantuntijoilla, joista ainakin kolme oli varatuomareita, yksi oikeuslääkäri ja muut muita oikeusoppineita ja lautamiehiä.

Otanta oli merkittävä ja sitä tukee monet muut tutkimukset ja lausumat, jopa eläkeyhtiöiltä saadut.

Et osannut vastata yhtäänkään esittämistäni delphoi-tutkimuskriteereistä. Olet käyttänyt menetelmää väärin ja todennäköisesti myös väärentänyt tulokset (joita sinulla ei tietystikään ole näyttää).

Ja mitähän ovat nuo muut "monet tutkimukset ja lausumat"? Raineston nuppitvolin tuotoksia, hah hah!

Olet saanut oikeudessa täysin oikeudenmukaisen tuomion - olet jakanut rahoittajien omaisuutta kommarikavereillesi ja siksi saanut melkein linnaa. Ole onnellinen että sait armon oikeudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      238
      6720
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      66
      4074
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      131
      3145
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2322
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1860
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1587
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1484
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1451
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe