Miten tehdään fritsu?

Jokeripokeripoks

Miten tehdään fritsu voiko joku neuvoa?

12

9249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zofêr

      Jos et ole sitä koskaan viellä tehnyt niin sitä kannattaa harjotella vaikka käteen tarraat vaan kiinni nahasta ja alat imeä mitä nyt siin viis sekunttia yleensä ja sitkun pitää kaulaan vetää niin se kannattaa tehä tohon sivulle (aloittelijoilla) mä nyt oon jo muutamia tehnyt niin käytän jo hampaita siinä hommassa niin tulee ihana jälki aina ja kestää pari viikkoa...

      • S_guru

        Kaverit kateelliseksi. Kuitenkin varovaisesti sen pölynimurin kanssa, kaikkein heikoimmalla teholla nyppästään vähän.


      • ette osaa elää

        teinien pelleilyä!! ootte tosi ääliöitä!!!


      • jokutyttö----
        ette osaa elää kirjoitti:

        teinien pelleilyä!! ootte tosi ääliöitä!!!

        olen kyllä eri mieltä.. Äidillä ja sen miesystävällä on fritsuja välillä ja ne on päälle 45v.. Ei niitä pelkät teinit tee :D


      • MAra
        jokutyttö---- kirjoitti:

        olen kyllä eri mieltä.. Äidillä ja sen miesystävällä on fritsuja välillä ja ne on päälle 45v.. Ei niitä pelkät teinit tee :D

        Sama täällä ja sit NE valittaa mulle ku mun poikakaveri on tehny mulle fritsun/fritsuja :D


    • ...

      eipä niitä kannata pahemmin tehä ku oon joutunu kestämään jatkuvaa vittuilua porkuloitani fritsujen takia.

      • JOTAIN...

        Tällaista neuvoa: Otat kullin suuhun ja imet!!!


      • Anonyymi
        JOTAIN... kirjoitti:

        Tällaista neuvoa: Otat kullin suuhun ja imet!!!

        muista puraista oikein lujasti ;)


    • rumaa jälkeä ja teinit

      tekee fritsuja ja silti tyhmää!! ei kannata tehä, ootte ääliöitä!!!

      • mutta entäs...

        Poikakaverini tykkää tehdä minulle fritsuja ja se ei haittaa minua, eikä ole haitannut ketään muutakaan vaikka opiskelen palveluammattia ja siellähän pitäisi olla viimeisen päälle siisti jne... ei ne fritsut niin kamalia ole jos niitä ei ole liikaa, minulla on yleensä 1 tai 2 kerrallaan ja nekin saa piiloon jos häiritsee.

        Itse en osaa fritsua tehdä kunnolla, siis niin että jäisi kovin pitkäaikaista jälkeä. Kännissä tosin onnistuin jättämään oikein kunnon merkin joka oli poikakaverin kaulassa vielä 2 viikkoa myöhemminkin.

        Henkilökohtainen mielipidehän se on tykkääkö fritsuista vai ei. Ja muuten, ihan vain mainitsen tässä että olen 18v. ja en todellakaan ole mikään ihqdaa pissaliisa joka haluu fritsuija esitelläkseen niitä muille. Minulle ne ovat tavallaan merkki siitä että poikaystäväni välittää minusta niin paljon että haluaa tavallaan "merkata" omansa.


      • Purupinta
        mutta entäs... kirjoitti:

        Poikakaverini tykkää tehdä minulle fritsuja ja se ei haittaa minua, eikä ole haitannut ketään muutakaan vaikka opiskelen palveluammattia ja siellähän pitäisi olla viimeisen päälle siisti jne... ei ne fritsut niin kamalia ole jos niitä ei ole liikaa, minulla on yleensä 1 tai 2 kerrallaan ja nekin saa piiloon jos häiritsee.

        Itse en osaa fritsua tehdä kunnolla, siis niin että jäisi kovin pitkäaikaista jälkeä. Kännissä tosin onnistuin jättämään oikein kunnon merkin joka oli poikakaverin kaulassa vielä 2 viikkoa myöhemminkin.

        Henkilökohtainen mielipidehän se on tykkääkö fritsuista vai ei. Ja muuten, ihan vain mainitsen tässä että olen 18v. ja en todellakaan ole mikään ihqdaa pissaliisa joka haluu fritsuija esitelläkseen niitä muille. Minulle ne ovat tavallaan merkki siitä että poikaystäväni välittää minusta niin paljon että haluaa tavallaan "merkata" omansa.

        tuntuu ihanalta kun kundi imee kaulaa naidessa. Mun on ite saatava purra/imeä ennen ku tuun.. yleensä miehen olkapää on kohdalla juuri sillo :oD


    • Anonyymi

      Kuumennat lusikan ja painat minne haluut🧐🧐

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe