Miten tehdään fritsu?

Jokeripokeripoks

Miten tehdään fritsu voiko joku neuvoa?

12

7815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zofêr

Jos et ole sitä koskaan viellä tehnyt niin sitä kannattaa harjotella vaikka käteen tarraat vaan kiinni nahasta ja alat imeä mitä nyt siin viis sekunttia yleensä ja sitkun pitää kaulaan vetää niin se kannattaa tehä tohon sivulle (aloittelijoilla) mä nyt oon jo muutamia tehnyt niin käytän jo hampaita siinä hommassa niin tulee ihana jälki aina ja kestää pari viikkoa...

• S_guru

Kaverit kateelliseksi. Kuitenkin varovaisesti sen pölynimurin kanssa, kaikkein heikoimmalla teholla nyppästään vähän.

• ette osaa elää

teinien pelleilyä!! ootte tosi ääliöitä!!!

• jokutyttö----
        ette osaa elää kirjoitti:

teinien pelleilyä!! ootte tosi ääliöitä!!!

olen kyllä eri mieltä.. Äidillä ja sen miesystävällä on fritsuja välillä ja ne on päälle 45v.. Ei niitä pelkät teinit tee :D

• MAra
        jokutyttö---- kirjoitti:

olen kyllä eri mieltä.. Äidillä ja sen miesystävällä on fritsuja välillä ja ne on päälle 45v.. Ei niitä pelkät teinit tee :D

Sama täällä ja sit NE valittaa mulle ku mun poikakaveri on tehny mulle fritsun/fritsuja :D

• ...

eipä niitä kannata pahemmin tehä ku oon joutunu kestämään jatkuvaa vittuilua porkuloitani fritsujen takia.

• JOTAIN...

Tällaista neuvoa: Otat kullin suuhun ja imet!!!

• Anonyymi
        JOTAIN... kirjoitti:

Tällaista neuvoa: Otat kullin suuhun ja imet!!!

muista puraista oikein lujasti ;)

• rumaa jälkeä ja teinit

tekee fritsuja ja silti tyhmää!! ei kannata tehä, ootte ääliöitä!!!

• mutta entäs...

Poikakaverini tykkää tehdä minulle fritsuja ja se ei haittaa minua, eikä ole haitannut ketään muutakaan vaikka opiskelen palveluammattia ja siellähän pitäisi olla viimeisen päälle siisti jne... ei ne fritsut niin kamalia ole jos niitä ei ole liikaa, minulla on yleensä 1 tai 2 kerrallaan ja nekin saa piiloon jos häiritsee.

Itse en osaa fritsua tehdä kunnolla, siis niin että jäisi kovin pitkäaikaista jälkeä. Kännissä tosin onnistuin jättämään oikein kunnon merkin joka oli poikakaverin kaulassa vielä 2 viikkoa myöhemminkin.

Henkilökohtainen mielipidehän se on tykkääkö fritsuista vai ei. Ja muuten, ihan vain mainitsen tässä että olen 18v. ja en todellakaan ole mikään ihqdaa pissaliisa joka haluu fritsuija esitelläkseen niitä muille. Minulle ne ovat tavallaan merkki siitä että poikaystäväni välittää minusta niin paljon että haluaa tavallaan "merkata" omansa.

• Purupinta
        mutta entäs... kirjoitti:

Poikakaverini tykkää tehdä minulle fritsuja ja se ei haittaa minua, eikä ole haitannut ketään muutakaan vaikka opiskelen palveluammattia ja siellähän pitäisi olla viimeisen päälle siisti jne... ei ne fritsut niin kamalia ole jos niitä ei ole liikaa, minulla on yleensä 1 tai 2 kerrallaan ja nekin saa piiloon jos häiritsee.

Itse en osaa fritsua tehdä kunnolla, siis niin että jäisi kovin pitkäaikaista jälkeä. Kännissä tosin onnistuin jättämään oikein kunnon merkin joka oli poikakaverin kaulassa vielä 2 viikkoa myöhemminkin.

Henkilökohtainen mielipidehän se on tykkääkö fritsuista vai ei. Ja muuten, ihan vain mainitsen tässä että olen 18v. ja en todellakaan ole mikään ihqdaa pissaliisa joka haluu fritsuija esitelläkseen niitä muille. Minulle ne ovat tavallaan merkki siitä että poikaystäväni välittää minusta niin paljon että haluaa tavallaan "merkata" omansa.

tuntuu ihanalta kun kundi imee kaulaa naidessa. Mun on ite saatava purra/imeä ennen ku tuun.. yleensä miehen olkapää on kohdalla juuri sillo :oD

• Anonyymi

Kuumennat lusikan ja painat minne haluut🧐🧐

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1974
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      77
      1422
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1384
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      10
      1117
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      39
      1036
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      963
    7. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      94
      814
    8. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      38
      805
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      795
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      755
    Aihe