Miten tehdään fritsu?

Jokeripokeripoks

Miten tehdään fritsu voiko joku neuvoa?

12

9249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zofêr

      Jos et ole sitä koskaan viellä tehnyt niin sitä kannattaa harjotella vaikka käteen tarraat vaan kiinni nahasta ja alat imeä mitä nyt siin viis sekunttia yleensä ja sitkun pitää kaulaan vetää niin se kannattaa tehä tohon sivulle (aloittelijoilla) mä nyt oon jo muutamia tehnyt niin käytän jo hampaita siinä hommassa niin tulee ihana jälki aina ja kestää pari viikkoa...

      • S_guru

        Kaverit kateelliseksi. Kuitenkin varovaisesti sen pölynimurin kanssa, kaikkein heikoimmalla teholla nyppästään vähän.


      • ette osaa elää

        teinien pelleilyä!! ootte tosi ääliöitä!!!


      • jokutyttö----
        ette osaa elää kirjoitti:

        teinien pelleilyä!! ootte tosi ääliöitä!!!

        olen kyllä eri mieltä.. Äidillä ja sen miesystävällä on fritsuja välillä ja ne on päälle 45v.. Ei niitä pelkät teinit tee :D


      • MAra
        jokutyttö---- kirjoitti:

        olen kyllä eri mieltä.. Äidillä ja sen miesystävällä on fritsuja välillä ja ne on päälle 45v.. Ei niitä pelkät teinit tee :D

        Sama täällä ja sit NE valittaa mulle ku mun poikakaveri on tehny mulle fritsun/fritsuja :D


    • ...

      eipä niitä kannata pahemmin tehä ku oon joutunu kestämään jatkuvaa vittuilua porkuloitani fritsujen takia.

      • JOTAIN...

        Tällaista neuvoa: Otat kullin suuhun ja imet!!!


      • Anonyymi
        JOTAIN... kirjoitti:

        Tällaista neuvoa: Otat kullin suuhun ja imet!!!

        muista puraista oikein lujasti ;)


    • rumaa jälkeä ja teinit

      tekee fritsuja ja silti tyhmää!! ei kannata tehä, ootte ääliöitä!!!

      • mutta entäs...

        Poikakaverini tykkää tehdä minulle fritsuja ja se ei haittaa minua, eikä ole haitannut ketään muutakaan vaikka opiskelen palveluammattia ja siellähän pitäisi olla viimeisen päälle siisti jne... ei ne fritsut niin kamalia ole jos niitä ei ole liikaa, minulla on yleensä 1 tai 2 kerrallaan ja nekin saa piiloon jos häiritsee.

        Itse en osaa fritsua tehdä kunnolla, siis niin että jäisi kovin pitkäaikaista jälkeä. Kännissä tosin onnistuin jättämään oikein kunnon merkin joka oli poikakaverin kaulassa vielä 2 viikkoa myöhemminkin.

        Henkilökohtainen mielipidehän se on tykkääkö fritsuista vai ei. Ja muuten, ihan vain mainitsen tässä että olen 18v. ja en todellakaan ole mikään ihqdaa pissaliisa joka haluu fritsuija esitelläkseen niitä muille. Minulle ne ovat tavallaan merkki siitä että poikaystäväni välittää minusta niin paljon että haluaa tavallaan "merkata" omansa.


      • Purupinta
        mutta entäs... kirjoitti:

        Poikakaverini tykkää tehdä minulle fritsuja ja se ei haittaa minua, eikä ole haitannut ketään muutakaan vaikka opiskelen palveluammattia ja siellähän pitäisi olla viimeisen päälle siisti jne... ei ne fritsut niin kamalia ole jos niitä ei ole liikaa, minulla on yleensä 1 tai 2 kerrallaan ja nekin saa piiloon jos häiritsee.

        Itse en osaa fritsua tehdä kunnolla, siis niin että jäisi kovin pitkäaikaista jälkeä. Kännissä tosin onnistuin jättämään oikein kunnon merkin joka oli poikakaverin kaulassa vielä 2 viikkoa myöhemminkin.

        Henkilökohtainen mielipidehän se on tykkääkö fritsuista vai ei. Ja muuten, ihan vain mainitsen tässä että olen 18v. ja en todellakaan ole mikään ihqdaa pissaliisa joka haluu fritsuija esitelläkseen niitä muille. Minulle ne ovat tavallaan merkki siitä että poikaystäväni välittää minusta niin paljon että haluaa tavallaan "merkata" omansa.

        tuntuu ihanalta kun kundi imee kaulaa naidessa. Mun on ite saatava purra/imeä ennen ku tuun.. yleensä miehen olkapää on kohdalla juuri sillo :oD


    • Anonyymi

      Kuumennat lusikan ja painat minne haluut🧐🧐

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      683
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe