Miten tehdään fritsu?

Jokeripokeripoks

Miten tehdään fritsu voiko joku neuvoa?

12

8866

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zofêr

Jos et ole sitä koskaan viellä tehnyt niin sitä kannattaa harjotella vaikka käteen tarraat vaan kiinni nahasta ja alat imeä mitä nyt siin viis sekunttia yleensä ja sitkun pitää kaulaan vetää niin se kannattaa tehä tohon sivulle (aloittelijoilla) mä nyt oon jo muutamia tehnyt niin käytän jo hampaita siinä hommassa niin tulee ihana jälki aina ja kestää pari viikkoa...

• S_guru

Kaverit kateelliseksi. Kuitenkin varovaisesti sen pölynimurin kanssa, kaikkein heikoimmalla teholla nyppästään vähän.

• ette osaa elää

teinien pelleilyä!! ootte tosi ääliöitä!!!

• jokutyttö----
        ette osaa elää kirjoitti:

teinien pelleilyä!! ootte tosi ääliöitä!!!

olen kyllä eri mieltä.. Äidillä ja sen miesystävällä on fritsuja välillä ja ne on päälle 45v.. Ei niitä pelkät teinit tee :D

• MAra
        jokutyttö---- kirjoitti:

olen kyllä eri mieltä.. Äidillä ja sen miesystävällä on fritsuja välillä ja ne on päälle 45v.. Ei niitä pelkät teinit tee :D

Sama täällä ja sit NE valittaa mulle ku mun poikakaveri on tehny mulle fritsun/fritsuja :D

• ...

eipä niitä kannata pahemmin tehä ku oon joutunu kestämään jatkuvaa vittuilua porkuloitani fritsujen takia.

• JOTAIN...

Tällaista neuvoa: Otat kullin suuhun ja imet!!!

• Anonyymi
        JOTAIN... kirjoitti:

Tällaista neuvoa: Otat kullin suuhun ja imet!!!

muista puraista oikein lujasti ;)

• rumaa jälkeä ja teinit

tekee fritsuja ja silti tyhmää!! ei kannata tehä, ootte ääliöitä!!!

• mutta entäs...

Poikakaverini tykkää tehdä minulle fritsuja ja se ei haittaa minua, eikä ole haitannut ketään muutakaan vaikka opiskelen palveluammattia ja siellähän pitäisi olla viimeisen päälle siisti jne... ei ne fritsut niin kamalia ole jos niitä ei ole liikaa, minulla on yleensä 1 tai 2 kerrallaan ja nekin saa piiloon jos häiritsee.

Itse en osaa fritsua tehdä kunnolla, siis niin että jäisi kovin pitkäaikaista jälkeä. Kännissä tosin onnistuin jättämään oikein kunnon merkin joka oli poikakaverin kaulassa vielä 2 viikkoa myöhemminkin.

Henkilökohtainen mielipidehän se on tykkääkö fritsuista vai ei. Ja muuten, ihan vain mainitsen tässä että olen 18v. ja en todellakaan ole mikään ihqdaa pissaliisa joka haluu fritsuija esitelläkseen niitä muille. Minulle ne ovat tavallaan merkki siitä että poikaystäväni välittää minusta niin paljon että haluaa tavallaan "merkata" omansa.

• Purupinta
        mutta entäs... kirjoitti:

Poikakaverini tykkää tehdä minulle fritsuja ja se ei haittaa minua, eikä ole haitannut ketään muutakaan vaikka opiskelen palveluammattia ja siellähän pitäisi olla viimeisen päälle siisti jne... ei ne fritsut niin kamalia ole jos niitä ei ole liikaa, minulla on yleensä 1 tai 2 kerrallaan ja nekin saa piiloon jos häiritsee.

Itse en osaa fritsua tehdä kunnolla, siis niin että jäisi kovin pitkäaikaista jälkeä. Kännissä tosin onnistuin jättämään oikein kunnon merkin joka oli poikakaverin kaulassa vielä 2 viikkoa myöhemminkin.

Henkilökohtainen mielipidehän se on tykkääkö fritsuista vai ei. Ja muuten, ihan vain mainitsen tässä että olen 18v. ja en todellakaan ole mikään ihqdaa pissaliisa joka haluu fritsuija esitelläkseen niitä muille. Minulle ne ovat tavallaan merkki siitä että poikaystäväni välittää minusta niin paljon että haluaa tavallaan "merkata" omansa.

tuntuu ihanalta kun kundi imee kaulaa naidessa. Mun on ite saatava purra/imeä ennen ku tuun.. yleensä miehen olkapää on kohdalla juuri sillo :oD

• Anonyymi

Kuumennat lusikan ja painat minne haluut🧐🧐

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4292
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3493
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3384
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3328
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2910
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2670
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2350
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2341
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2155
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      30
      1766
    Aihe