Hei
Kyselen mitä merkityksiä on 3.huoneella? Käsittääkseni kommunikaatio, sisaruksia yms. Entä jos syntymähetkellä siellä on saturnus, onko siellä jokin elämän mittainen oppiläksy?
Aurinkomerkki härkä ja nouseva vaaka on tällä henk. muut.
3.huoneessa saturnus
5
354
Vastaukset
- Tummasuklaa007
Minä en kyllä tiedä mitään noista jutuista.
- vhhghhh
Saturnus 3.huoneessa; vanha sielu, mahdollisesti keskeytynyt koulutus, mutta kuitenkin tietoa etsivä ikuinen opiskelija, hyvin älykäs, hyvä keskittymiskyky, mielen syvällisyys, älyllistä itsekuria, loistava tutkija tai tiedemies, kommunikointi vähäsanaista, vanhoillista ja "suoraan asiaan", kommunikointi liian tärkeää, ajattelumallit vakavia ja hyvin organisoituja, kirjoittaa voimakkaita ja vaikuttavia tekstejä, tunteiden ja egon epävarmuutta, ongelmalliset sisarussuhteet (vanhemmat kiusaajina ja nuorempien peräänkatsoja)...
- ap.
sait? sopii hyvin, ja kiitos, että vaivauduit.
- minuunkin
tuo teksti kuin valettuna!
- vhhghhh
ap. kirjoitti:
sait? sopii hyvin, ja kiitos, että vaivauduit.
muististani kaivelin lähinnä... olen nyt lähiaikoina tonkinut oman kartan ja vähän muidenkin huoneasetelmia niin on jäänyt kaikenlaista mieleen netin eri lähteistä jne.
kiva että iski teille tämä. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846925- 353721
- 443258
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402482- 2032192
- 1202153
- 402102
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292089Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664