Moi!
Onko parempaa sijoituskohdetta kuin nuori ihminen/ihmiset?
Sinä kenellä on enemmän tuloja kuin minulla (400€/kk) etkä ole samallaisessa taloudellisessa ahdingossa kuin minä, niin toki voit helpottaa yhden ihmisen taloudellista ahdinkoa!
Pieni raha sinulle, voi olla hyvinkin suuri ja vaikuttava osa minun tulevaisuuttani!
Kiitos jo etukäteen!
OP: 519100-531655
Sijoituskohde!
4
1598
Vastaukset
- hyvä,
kerro mitä sillä tekisit,
mikä on johtanut ahdinkoon - taitolaji
niinkun tämänkin taantuman aikana on havaittu. Sijoituksen odotetaan tuottavan sijoittajalleen korkoa ja tavoitteenahan on lopulta päästä nauttimaan myös tuotosta.
Mitenkä se tapahtuu tämän sijoituksen kohdalla? ja minkälaista korkoa saa pääomalle jonka sinuun sijoittaa? Entäs osingot? Mitä voidaan odottaa?
Taitaa olla heikolla tuo ehdottamsi sijoitus, jos ajatellaan että pääoma ja sen tuotta pitäisi jotenkin realisoida? - Sijoitin
Itsehän sijoitin maltillisen summan, koska en ole mikään kroisos. Kaikki sijoittamaan oman maksukyvyn mukaan!
- ja harkita.
maksaja näkee useilta päätteeltä tilin omistajan tilin,
voi olla että tulee harmeja, harkitse vielä kun lienet nuori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4422956Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372225- 1292011
Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081284Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71235Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1511223Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel281198- 81016
- 55979
- 37745