Moi!
Onko parempaa sijoituskohdetta kuin nuori ihminen/ihmiset?
Sinä kenellä on enemmän tuloja kuin minulla (400€/kk) etkä ole samallaisessa taloudellisessa ahdingossa kuin minä, niin toki voit helpottaa yhden ihmisen taloudellista ahdinkoa!
Pieni raha sinulle, voi olla hyvinkin suuri ja vaikuttava osa minun tulevaisuuttani!
Kiitos jo etukäteen!
OP: 519100-531655
Sijoituskohde!
4
1553
Vastaukset
- hyvä,
kerro mitä sillä tekisit,
mikä on johtanut ahdinkoon - taitolaji
niinkun tämänkin taantuman aikana on havaittu. Sijoituksen odotetaan tuottavan sijoittajalleen korkoa ja tavoitteenahan on lopulta päästä nauttimaan myös tuotosta.
Mitenkä se tapahtuu tämän sijoituksen kohdalla? ja minkälaista korkoa saa pääomalle jonka sinuun sijoittaa? Entäs osingot? Mitä voidaan odottaa?
Taitaa olla heikolla tuo ehdottamsi sijoitus, jos ajatellaan että pääoma ja sen tuotta pitäisi jotenkin realisoida? - Sijoitin
Itsehän sijoitin maltillisen summan, koska en ole mikään kroisos. Kaikki sijoittamaan oman maksukyvyn mukaan!
- ja harkita.
maksaja näkee useilta päätteeltä tilin omistajan tilin,
voi olla että tulee harmeja, harkitse vielä kun lienet nuori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764