Vuosien aikana on kertynyt satoja .308 hylsyjä, eikä nykyään oikein kukaan metsästysporukasta jälleenlataa. ostaako aseliikkeet/harrastajat hylsyjä vai mitä niille kannattais tehdä??
Mitä tehdä hylsyille
lynxman2
2
592
Vastaukset
Lajittele hylsyt ja pistä vaikka huuto.nettiin myyntiin. Itse voin ostaa isomman erän tarkkuushylsyjä. (Scenareilla läpilaskettuja)
- ...
Mikäli kyseessä on usean kilon satsi se kannattaa kiikuttaa lähimmälle romumetallia vastaanottavalle yritykselle. Yleensä siitä maksetaan ihan normaalit kilohinnat jotka ovat messingin tapauksessa ihan tyydyttävät. Kannattaa kysellä firmoista jotka myyvät terästä ja muita metalleja ihan työkseen, ehkä myös romuttamoilta.
Toki hyvässä kunnossa olevat hylsyt menee paremmalla hinnalla kotilataajille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945372
- 564161
- 292292
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282138Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161825- 151484
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331312Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201128- 211020
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431011