Saako armeijassa käyttää piilareita? Ei oikeen houkuttelis toi lasien käyttö, menevät kuitenkin rikki kovassa menossa.
piilarit?
1
467
Vastaukset
- .04
Eipä sitä kyttäillä että käytätkö piilareita vai silmälaseja. Mutta ihan peruspiilareita ei maasto-olosuhteissa kannata pitää kun hygienia voi olla vähän niin ja näin. Jos käytät sellaisia mitä voi käyttää yhteen menoon pidempiä aikoja eikä esim yöksi oteta pois, niin varmaan ovat ok metsässäkin. Vaikkakin kannattaa silti pitää laseja mukana linssien putoamisen varalta.
Firma kustantaa uudet silmälasit jos entiset hajoavat palveluksen takia (en kyllä tiedä saako ihan vastaavanlaisia jos entisissä on kehykset erityisen kallista mallia). Itse käytin silmälaseja koko palvelusajan eikä ollut mitään pahempia ongelmia. Ainoa huomattavampi haitta oli että suojanaamarin laittaminen hidastuu. Ja tietysti se päässä on myös huono näkyvyys mikäli varastolta ei tarjota naamariin kiinnitettäviä linssejä. Sellaisia on olemassa mutta niitä ei välttämättä ihan joka paikassa syystä tai toisesta tarjota eikä erilaisia vahvuuksia ole rajattomasti tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358