Saako armeijassa käyttää piilareita? Ei oikeen houkuttelis toi lasien käyttö, menevät kuitenkin rikki kovassa menossa.
piilarit?
1
492
Vastaukset
- .04
Eipä sitä kyttäillä että käytätkö piilareita vai silmälaseja. Mutta ihan peruspiilareita ei maasto-olosuhteissa kannata pitää kun hygienia voi olla vähän niin ja näin. Jos käytät sellaisia mitä voi käyttää yhteen menoon pidempiä aikoja eikä esim yöksi oteta pois, niin varmaan ovat ok metsässäkin. Vaikkakin kannattaa silti pitää laseja mukana linssien putoamisen varalta.
Firma kustantaa uudet silmälasit jos entiset hajoavat palveluksen takia (en kyllä tiedä saako ihan vastaavanlaisia jos entisissä on kehykset erityisen kallista mallia). Itse käytin silmälaseja koko palvelusajan eikä ollut mitään pahempia ongelmia. Ainoa huomattavampi haitta oli että suojanaamarin laittaminen hidastuu. Ja tietysti se päässä on myös huono näkyvyys mikäli varastolta ei tarjota naamariin kiinnitettäviä linssejä. Sellaisia on olemassa mutta niitä ei välttämättä ihan joka paikassa syystä tai toisesta tarjota eikä erilaisia vahvuuksia ole rajattomasti tarjolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362