en pidä suutelemisesta!

ei kieltä suuhun kiitos!

Olenko maailman ainut ihminen joka EI pidä suutelemisesta? Pikku pussailusta kyllä pidän ja suuseksistä mutta jotkut kielarit... ei kiitos!

13

1076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikset

• syy on se

että kaikki tähänastiset miehet joita oon pussannu, on maistunu pahalta!! ja muutenki se on jotenkin ällöttävää. vai oonko jotennii yliherkkä

• mitäfawsfrsf
        syy on se kirjoitti:

että kaikki tähänastiset miehet joita oon pussannu, on maistunu pahalta!! ja muutenki se on jotenkin ällöttävää. vai oonko jotennii yliherkkä

miten.hei jos haluut jutella niin [email protected]
        en itekkään pitäny siitä mut opin pitämään.

• ihan
        mitäfawsfrsf kirjoitti:

Suutelusta pidän,mutta jos jos mies työntää kielensä kitarisoihini,loppuu kyllä mielenkiinto. Suudellakun voi niin monella eri tapaa,ei välttämättä tarvi tukehuttaa toista omalla kielellään.

• devil9
        ihan kirjoitti:

Suutelusta pidän,mutta jos jos mies työntää kielensä kitarisoihini,loppuu kyllä mielenkiinto. Suudellakun voi niin monella eri tapaa,ei välttämättä tarvi tukehuttaa toista omalla kielellään.

ei niin siis oks joku jätkä pakolla suudellu sua.

• Pyyrikki
        mitäfawsfrsf kirjoitti:

Miten opit pitämään?

• devil999
        Pyyrikki kirjoitti:

Miten opit pitämään?

mist päin oot

• sperma tulee
        devil999 kirjoitti:

mist päin oot

anna pilluu :))...............................................................

• salmiakkia
        Pyyrikki kirjoitti:

Miten opit pitämään?

Hei yksi mies oli elämäni paras kielisuudelmien taitaja. Kielemme olivat kuin kalat yhdessä ja kiepotti. Kielen kärjenpää on erityisen herkkä, kun ne laittoi yhteen, olin ihan muussa todellisuudessa. Siitä lähtee varmaan joku hermo, kuten nänneistä läpi kehon jonnekin... suosittelen: kielen päät yhteen nopeata liikettä... ah!

• kielimiestutkija
        salmiakkia kirjoitti:

Hei yksi mies oli elämäni paras kielisuudelmien taitaja. Kielemme olivat kuin kalat yhdessä ja kiepotti. Kielen kärjenpää on erityisen herkkä, kun ne laittoi yhteen, olin ihan muussa todellisuudessa. Siitä lähtee varmaan joku hermo, kuten nänneistä läpi kehon jonnekin... suosittelen: kielen päät yhteen nopeata liikettä... ah!

Kunnon kielisuudelma on juuri tuo edelläkuvattu: kielenkärjet vastakkain ja nopeaa liikettä niillä. Ei mene kauan, kun miehellä kovettuu ja naisella kostuu. Sama on muuten nänneissäkin: myös miehellä nännien hierominen kiihottaa nopeasti ja tehokkaasti. Hermot niistä menevät varmaan suoraan sinne alas.

• jos
        devil9 kirjoitti:

ei niin siis oks joku jätkä pakolla suudellu sua.

suu maistuu pahalle, suuvedet, pastillit ja suihkeet on myös keksitty, pientä vihjettä voisi hienotunteisesti antaa niille joiden suussa on ikäviä sivumakuja. Tupakoitsijat maistuu aina pahalle jos itse ei polta, on vähän kuin tuhkakuppia nuolisi. Ja kieltä ei todellakaan pidä työntää toisen nielusta alas, sellainen kevyt toisen kielen lipominen riittää...

• näin kävi joskus

Ite rakastan kielten kanssa leikkimisellä toisen suussa, mutta kyllä seksikkäintä on sellainen intohimoinen suutelu/pusu, ei kielari siis. Itseäni nolottaa edelleenkin kun ihanan jätkän kanssa suudeltiin ja minulle oli outoa että jätkä ei käytä kieltä, niin koitin pari kertaa kielelläni että vastaisiko tämä poika samanlaisesti. äh no ei sieltä kieltä tullut, ja hävetti ajatella että edes koitin, olisihan sen voinut odottaa jos se sieltä kieli tulee, tai sitten ei. alkoi naurattaankin hieman kun ajattelin kuinka höhlä olin :--D

• jokutytteli

En tiedä johtuuko jätkän suutelutaidoista/minun suutelu taidoista, mutta en välillä halua suudella. Ihan ekat suudelmat oli hirveitä. En vain halunnut suudella ketään minusta se oli tylsää - ei silti ällöttävää tms vaan se oli vain tylsää tuntui turhalta. Nykyään pussaileminen on ihan normaalia jätkän kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      3979
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1433
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1297
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1094
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      14
      927
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      907
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      12
      877
    8. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      870
    9. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      859
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      851
    Aihe