en pidä suutelemisesta!

ei kieltä suuhun kiitos!

Olenko maailman ainut ihminen joka EI pidä suutelemisesta? Pikku pussailusta kyllä pidän ja suuseksistä mutta jotkut kielarit... ei kiitos!

13

1035

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikset

      • syy on se

        että kaikki tähänastiset miehet joita oon pussannu, on maistunu pahalta!! ja muutenki se on jotenkin ällöttävää. vai oonko jotennii yliherkkä


      • mitäfawsfrsf
        syy on se kirjoitti:

        että kaikki tähänastiset miehet joita oon pussannu, on maistunu pahalta!! ja muutenki se on jotenkin ällöttävää. vai oonko jotennii yliherkkä

        miten.hei jos haluut jutella niin [email protected]
        en itekkään pitäny siitä mut opin pitämään.


      • ihan
        mitäfawsfrsf kirjoitti:

        miten.hei jos haluut jutella niin [email protected]
        en itekkään pitäny siitä mut opin pitämään.

        Suutelusta pidän,mutta jos jos mies työntää kielensä kitarisoihini,loppuu kyllä mielenkiinto. Suudellakun voi niin monella eri tapaa,ei välttämättä tarvi tukehuttaa toista omalla kielellään.


      • devil9
        ihan kirjoitti:

        Suutelusta pidän,mutta jos jos mies työntää kielensä kitarisoihini,loppuu kyllä mielenkiinto. Suudellakun voi niin monella eri tapaa,ei välttämättä tarvi tukehuttaa toista omalla kielellään.

        ei niin siis oks joku jätkä pakolla suudellu sua.


      • Pyyrikki
        mitäfawsfrsf kirjoitti:

        miten.hei jos haluut jutella niin [email protected]
        en itekkään pitäny siitä mut opin pitämään.

        Miten opit pitämään?


      • devil999
        Pyyrikki kirjoitti:

        Miten opit pitämään?

        mist päin oot


      • sperma tulee
        devil999 kirjoitti:

        mist päin oot

        anna pilluu :))...............................................................


      • salmiakkia
        Pyyrikki kirjoitti:

        Miten opit pitämään?

        Hei yksi mies oli elämäni paras kielisuudelmien taitaja. Kielemme olivat kuin kalat yhdessä ja kiepotti. Kielen kärjenpää on erityisen herkkä, kun ne laittoi yhteen, olin ihan muussa todellisuudessa. Siitä lähtee varmaan joku hermo, kuten nänneistä läpi kehon jonnekin... suosittelen: kielen päät yhteen nopeata liikettä... ah!


      • kielimiestutkija
        salmiakkia kirjoitti:

        Hei yksi mies oli elämäni paras kielisuudelmien taitaja. Kielemme olivat kuin kalat yhdessä ja kiepotti. Kielen kärjenpää on erityisen herkkä, kun ne laittoi yhteen, olin ihan muussa todellisuudessa. Siitä lähtee varmaan joku hermo, kuten nänneistä läpi kehon jonnekin... suosittelen: kielen päät yhteen nopeata liikettä... ah!

        Kunnon kielisuudelma on juuri tuo edelläkuvattu: kielenkärjet vastakkain ja nopeaa liikettä niillä. Ei mene kauan, kun miehellä kovettuu ja naisella kostuu. Sama on muuten nänneissäkin: myös miehellä nännien hierominen kiihottaa nopeasti ja tehokkaasti. Hermot niistä menevät varmaan suoraan sinne alas.


      • jos
        devil9 kirjoitti:

        ei niin siis oks joku jätkä pakolla suudellu sua.

        suu maistuu pahalle, suuvedet, pastillit ja suihkeet on myös keksitty, pientä vihjettä voisi hienotunteisesti antaa niille joiden suussa on ikäviä sivumakuja. Tupakoitsijat maistuu aina pahalle jos itse ei polta, on vähän kuin tuhkakuppia nuolisi. Ja kieltä ei todellakaan pidä työntää toisen nielusta alas, sellainen kevyt toisen kielen lipominen riittää...


    • näin kävi joskus

      Ite rakastan kielten kanssa leikkimisellä toisen suussa, mutta kyllä seksikkäintä on sellainen intohimoinen suutelu/pusu, ei kielari siis. Itseäni nolottaa edelleenkin kun ihanan jätkän kanssa suudeltiin ja minulle oli outoa että jätkä ei käytä kieltä, niin koitin pari kertaa kielelläni että vastaisiko tämä poika samanlaisesti. äh no ei sieltä kieltä tullut, ja hävetti ajatella että edes koitin, olisihan sen voinut odottaa jos se sieltä kieli tulee, tai sitten ei. alkoi naurattaankin hieman kun ajattelin kuinka höhlä olin :--D

      • jokutytteli

        En tiedä johtuuko jätkän suutelutaidoista/minun suutelu taidoista, mutta en välillä halua suudella. Ihan ekat suudelmat oli hirveitä. En vain halunnut suudella ketään minusta se oli tylsää - ei silti ällöttävää tms vaan se oli vain tylsää tuntui turhalta. Nykyään pussaileminen on ihan normaalia jätkän kanssa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe