Onko takapyörän laakerin vaihto vaikea ja kannattaako itse sitä lähteä tekemään?
Mikä olis Helsingissä edullisin paikka se vaihdattaa?
KIITOS VINKEISTÄ JA NEUVOSTA!
Grand Voyager 3,3 -97 takapyörän laakerin vaihto?
12
2924
Vastaukset
- tehnyt
ei se vaikeaa ole, neljällä pultilla kiinni ja laakeri on navan kanssa eli irroita vanha ja kiinnitä uusi
- pystyykö itse vaihtamaan
KIITOS! Täytyy itse vaihtaa niin säästyy rahaa.
- Laipalla
Miten on, meneekö koko laippa uusiksi vai pystyykö siihen laakerin vaihtamaan?
Motonetissä hinta laipalla 244e, saako jostain halvemmalla?
KIITOS TIEDOISTA! - herr_laakersson
Laipalla kirjoitti:
Miten on, meneekö koko laippa uusiksi vai pystyykö siihen laakerin vaihtamaan?
Motonetissä hinta laipalla 244e, saako jostain halvemmalla?
KIITOS TIEDOISTA!Myydäänkö laakeria erikseen? Jos myydään niin eiköhän sen voi vaihtaa. Voi olla että se täytyy irrottaa hydraylipuristimella - käy jossain metallipajalla. Uusi laakeri pakkaseen (pienenee!) ja sen jälkeen naputtelet varoivasesti esim. vanhan laakerin avulla paikoilleen. Tuo oli veikkaus - GV:n laakeria en ole koskaan vaihtanut.
- herr_laakerssons
herr_laakersson kirjoitti:
Myydäänkö laakeria erikseen? Jos myydään niin eiköhän sen voi vaihtaa. Voi olla että se täytyy irrottaa hydraylipuristimella - käy jossain metallipajalla. Uusi laakeri pakkaseen (pienenee!) ja sen jälkeen naputtelet varoivasesti esim. vanhan laakerin avulla paikoilleen. Tuo oli veikkaus - GV:n laakeria en ole koskaan vaihtanut.
ps. tunnin työ, eli vaihtohinta 50-80e kun viet osan..
- hommonen h
herr_laakerssons kirjoitti:
ps. tunnin työ, eli vaihtohinta 50-80e kun viet osan..
Kuulostaa kovalta tuo motonetin hinta 244e joku kauppas huutonetissä 130e hintaan.
- vaan on
hommonen h kirjoitti:
Kuulostaa kovalta tuo motonetin hinta 244e joku kauppas huutonetissä 130e hintaan.
ostettava koko napa. Ikävä kyllä.
- vojaakkeristi
vaan on kirjoitti:
ostettava koko napa. Ikävä kyllä.
Purin navan laakereiden vaihdon toivossa... ei onnistu. Navassa ei ole erillisiä laakerin ulkokooleja, eli koko napa toimii ulkokoolina. Jouduin köyhtymään minäki 244€ ja sama hurina jatkuu... :) Olipa halpa virhediagnoosi. Elämä on tällaista.
Itse vaihto on helppoa. Tarvii 19mm ja 10mm hylsyt ja räikän. Ja tietysti tunkin. - ...............
vojaakkeristi kirjoitti:
Purin navan laakereiden vaihdon toivossa... ei onnistu. Navassa ei ole erillisiä laakerin ulkokooleja, eli koko napa toimii ulkokoolina. Jouduin köyhtymään minäki 244€ ja sama hurina jatkuu... :) Olipa halpa virhediagnoosi. Elämä on tällaista.
Itse vaihto on helppoa. Tarvii 19mm ja 10mm hylsyt ja räikän. Ja tietysti tunkin.Oletkos varma että vaihdoit oikealta puolelta? Napa on aina vaihdettava kokonaan, laakeria ei voi vaihtaa. Sama koskaa myös muita Chryslereitä.
- tarkka68
us parts loimaa hitusen yli sata egee halvempi laakeri,eli saat molemmat laakerit jos motonetin hintoja katselee
- Driver.
Noita kiinanpaskoja kannata asentaa vaikka sais ilman, menee kallis työ vain hukkaan.
- raisusti
www. usa varaosat koskinen. sieltä löytyy raisuun varaosat etu ja taka laakerit tulevat napoineen 4 pultilla kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446