Kun saavutan autosi nelikaistaisella tiellä ajaen vakionopeuden säädin päällä ja laitan vilkun päälle ja siirryn vasemmalle kaistalle en pääsekkään ohitsesi. ETKÖ VOI JATKAA AJAMISTA OMALLA NOPEUDELLASI?
Ajan samalla tiellä seuraavana päivänä vakionopeussäädin päällä. Saavutat autoni ajaen vasenta kaistaa mutta jäätkin autoni takakulmaan roikkumaan. MIKSET VOI JATKAA AJAMISTA OMALLA NOPEUDELLASI?
Aja omaa nopeuttasi!
12
380
Vastaukset
- paalipaikka
pieni pippeli?
- Horinat pois kiitos
Suuri pippelisi ei liity mitenkään liikentenseen, mene pippeli palstalle kirjoittelemaan isosta pippelistäsi.
- jokl
ne ei tiedä mihin ne on menos.
- niitä on
Niitä on moottoritiellä runsaasti.
Ja huomaa se tavallisella pikatielläkin, kun menet niistä ohi alkaa löytymään yhtä´äkkiä menohaluja... - <on<
vakionopeudensäädin oikeassa nilkassa,kaikki muu on pelleilyä..Vakionopeudensäädintä voi käyttää järkevästi ainoastaan tyhjällä tiellä jossa ei ole muuta liikennettä.
- köyhä & kade
Niin, vakionopeussäädin on tarpeeton just kaltaistesi KUSIPÄIDEN takia.
Ohituskiellon kohdalla ajonopeutesi on rajoitus -15 ja sitten, kun on hyvä ohituspaikka, nopeutesi on rajoitus 10.
Syy ei kuitenkaan ole nilkassasi, vaan aivoissasi, joiden päällä istut. - Niin elämä hymyilee
köyhä & kade kirjoitti:
Niin, vakionopeussäädin on tarpeeton just kaltaistesi KUSIPÄIDEN takia.
Ohituskiellon kohdalla ajonopeutesi on rajoitus -15 ja sitten, kun on hyvä ohituspaikka, nopeutesi on rajoitus 10.
Syy ei kuitenkaan ole nilkassasi, vaan aivoissasi, joiden päällä istut.Aja siis kovenpaa nopeusrajoisten mukaisesti vaikka 400 km/h.
- kuten sinä teet
Niin elämä hymyilee kirjoitti:
Aja siis kovenpaa nopeusrajoisten mukaisesti vaikka 400 km/h.
Jaa, että minunkin pitäisi ruveta rikkomaan lakia? Ja sinäkö ne sakot sitten maksat....?
Toki ymmärrän, että tietukolla ei voi paljoa kunnioitusta lakeja kohtaan olla. Se on pitänyt heittää ensimmäisenä menemään, kun on lähdetty tavoittelemaa huikeaa polttoaineensäästöä (= lattapää laineilla eli ajetaan sitä 80 km/h tasanopeutta 50, 60, 80 ja 100 rajoitusalueilla).
- motarilla
Vakionopeudensäätimessä 132 km/h ja kun saavutan auton ja siirryn ohituskaistalle laitan 136 km/h (oikea nopeus 131 joka on alle 10% 120km/h rajoitukseen) näin pääsen ohi autoista jotka ovat kilometrin/metrejä edeltä etumatkasta tulleet perä edellä vastaan mutta ollessani ohituskaistalla vierellä yhtäkkiä kummasti kulkevat itseni kanssa täysin identtistä nopeutta (132 säätöä) (miten saavutin heidät kohtalaisen rivakasti hirveän kaukaa?????) koska eivät kuitenkaan tajua kiihdyttää enää enempää eli yli sen nopeuden jota ajoin lähetyessäni heitä. Sitten ohituksen jälkeen voi palauttaa 132 koska kiihdyttäjä luovuttaa kun ei päässyt estämään ohitusta. Ohituskaistatiet on oma lukunsa, siellä estäminen toimii ryhmäaivona siten että ennen kaistan alkua jonon vauhtia himmaa kuin maailmanlopun tunnelmissa ja rekka karkaa horisonttiin juuri ennen kaistaa henkilöautot saavat kaikki 115 lasiin, varmuudeksi rekan perässä hyvin pysytellyt ensimmäinen auto lähtee ohittamaan rekkaa mahdollisimman hiljaa niin että hän ajaa rekan vierellä lähes kokomatkan, tämän perään lähtee toinen auto joka ajaa taaempaa todella kovaa ohituskaistaa estäen muiden pääsyn rekan ohitukseen mutta sitten kun on päässyt rekan vierelle vauhti kuolee kuin autosta olisi irronnut yksi pyörä edelliseen mäkeen ja ohituskaistan lopussa tämä kuski on päässyt rekan edessä olevan auton vierelle ja ei jotenkin muka näe ohituskaistan loppumista millään tavoin eikä rekan edessä olevaa ekaa hidasta ohittajaa ja vaan vain siirtyy rekan edessä olevan henkilöauton kylkiin ikäänkuin siinä ei olisi ollutkaan ketään. Tämä aiheuttaa rekan edessä teräviä jarrutuksia ja härdelliä joten jos siihen itse peräti kolmantena autona aikoo ohittaa rekan saa olla aika hienot ajatuskuviot, hyvin on tämä ryhmä harjoitellut kuvionsa.
- mielestäni
Näkee kyllä, että ohittamnen on sulle hirmu tärkeää. Nollatoleranssi tekee hyvää sinunlaisille.
- körötellä 85 km/h
mielestäni kirjoitti:
Näkee kyllä, että ohittamnen on sulle hirmu tärkeää. Nollatoleranssi tekee hyvää sinunlaisille.
Kyllä se syö miestä, kun tientukot köröttelee satasen alueella 80-85 km/h... paitsi noiden ohituskaistojen kohdalla, missä löytyy jopa 110 huiput.
Ja lähes poikkeuksetta nämä samat teiden ritarit sitten koittavat kiriä OMAA kuhnimistaan kiinni painamalla sitä samaa kasikymppiään myös taajamien läpi, jos suinkin voivat...
Kaupunkialueilla on kanssa tullut pistettyä merkille, ettei hidas kuski = varovainen kuski, vaan tientukoilta onnistuu vallan mainiosti vanhoilla vihreillä ajo & jalankulkijoiden varpaiden liiskaus, vaikka rajoitus -10 köröttelystä voisi päätellä kuskin olevan liikenteessä pääasiassa aikaa tappamassa, jolloin pysähtymisenkään ei luulisi olevan ongelma. - luulee pääsevänsä
ohi tuollaisella nopeuserolla johan vastatuuli heiluttelee autoa sen verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423