miten pärjäätte kipsissä

kipsigirl

Hei ! Onko kohtalotovereita ,joilla jalka kipsattu nyt ? - N22-

13

1536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "kipsityttö"

      mites itse olet jalkasi onnistunut murtamaan,kauanko vielä joudut liikkumaan keppien kanssa..? tiedän kyllä kokemuksesta että on tosi raskasta,ja vielä näin kesäaikaan..:( miten muuten itse olet pärjännyt sen kipsin kanssa ja kepeillä? tsemppiä sinulle..:) täs meiliosoite jos haluut meilata: [email protected]

    • kipsigirl

      Mulla ollu viikon jalka kokokipsissä , eli varpaista ylös reiteen. Aika hankalaa on kaikki yksinkrt työt ja toimet. Kovin on suomessa vähissä samas jamas olevii ....

      • on

        koko jalka kipsissä,tosi ikävää..:( miten sellasen kipsin kanssa edes pystyy liikkumaan..? miten muuten teloit jalkasi,urheillessa vai miten.? kyllä varmaan muitakin löytyy jolla tällä hetkellä kipsi jalassa ja kepit.voiko kysyä missä päin asut..?tsemppiä sinulle ja pikaista paranemista..:)


      • kipsigirl
        on kirjoitti:

        koko jalka kipsissä,tosi ikävää..:( miten sellasen kipsin kanssa edes pystyy liikkumaan..? miten muuten teloit jalkasi,urheillessa vai miten.? kyllä varmaan muitakin löytyy jolla tällä hetkellä kipsi jalassa ja kepit.voiko kysyä missä päin asut..?tsemppiä sinulle ja pikaista paranemista..:)

        pirkanmaalla . auto ja pyörä ,mulla oli se pyörä !No eipä tämän möhkäleen kassa paljon liikuta joo.


      • kävi
        kipsigirl kirjoitti:

        pirkanmaalla . auto ja pyörä ,mulla oli se pyörä !No eipä tämän möhkäleen kassa paljon liikuta joo.

        just samoin reilu vuosi sitten,pyörällä olin kans liikkeellä ja auto kääntyi eteen siinä murtui polvilumpio ja jalka kipsissä 8vko ei ollut kans kauheen kivaa.mulla oli kipsi vaan nilkasta reiden yläosaan.mut sinulla on myös jalkaterä kipsissä..:( onko sinulla vielä sellanen kipsi kipsi,mikä painaa ihan sairaasti.?joko kepeillä kävely sujuu,mulla eka viikko oli tosi vaikeeta.


      • kipsigirl
        kävi kirjoitti:

        just samoin reilu vuosi sitten,pyörällä olin kans liikkeellä ja auto kääntyi eteen siinä murtui polvilumpio ja jalka kipsissä 8vko ei ollut kans kauheen kivaa.mulla oli kipsi vaan nilkasta reiden yläosaan.mut sinulla on myös jalkaterä kipsissä..:( onko sinulla vielä sellanen kipsi kipsi,mikä painaa ihan sairaasti.?joko kepeillä kävely sujuu,mulla eka viikko oli tosi vaikeeta.

        Ei onnistu kyl kovin hyvin vielä keppien kassa , tosin ulos en ole vielä edes uskaltanut lähteä . Joo koko jalka on kipsattu ja kipsi kipsiä . On todella painava ka hankala .


      • kyllä se
        kipsigirl kirjoitti:

        Ei onnistu kyl kovin hyvin vielä keppien kassa , tosin ulos en ole vielä edes uskaltanut lähteä . Joo koko jalka on kipsattu ja kipsi kipsiä . On todella painava ka hankala .

        siitä pikku hiljaa alkaa sujua kunhan vaan treenaat kovasti.ja rohkeesti vaan ulos keppien kanssa,niin minäkin tein vaikka jonkun kaverin kanssa ens alkuun..:) ja tietenkin käsineet käteen ettei kädet kipeydy.miten kauan sinulla on vielä jalka kipsissä ja kepit,ku on tollanen koko kipsi jalassa.?voiko sinulle muuten laittaa meiliä..?


    • Nilkkamurtuma

      Mulla on ns. saapaskipsi. Nilkka murtui pahasti 2. heinäkuuta, kaksi noutajakoiraa veti mut nurin, kaaduin jalan päälle. Nilkassa on nauloja ja metallilevy,varata ei saa ollenkaan kuukauteen eli 6. elokuuta välkkyy silmissä: jos olisi sitten vähän helpompaa. Liikkuminen keppien kanssa on hankalaa ja rankkaa, kun on tuota ylipainoakin. Kipuja ei ole ollut, mutta käytänkin lääkitystä säännöllisesti. Turvotusta jonkin verran. Vaikeinta mulla on henkisesti. Itkettää, pelottaa, suututtaa. Olen sen ikäinen, että mulla oli hormonikorvaushoito. Veritukosten vaaran takia jouduin keskeyttämään sen. Ehkä sekin vaikuttaa mielialaan, samoin kuin lääkitys. On vaikea sopeutua tilanteeseen, jossa ei todellakaan voi tehdä mitä haluaa. Positiivisesti yritän ajatella, ja että pahemminkin voisi olla. Aina se ei lohduta vaan oma avuttomuus masentaa. Tänään taas vähän huonompi päivä.

      Mulla on myös pyörätuoli käytössä ja sen avulla olen päässyt kodin ulkopuolelle mm. akupunktiohoitoon. Mulla on kyllä ihana mies, joka kuskailee, kun vain töiltänsä ehtii. Että tämmöstä.

    • onhan meitä=)

      Onhan meitä muitakin, itse mursin jalkani ratsastaessa. Sääriluu murtui kahdesta ja pohjeluu yhdestä kohtaa ja nyt ollaan sit aika pitkään jalka varpaista niin pitkälle kun reittä riittää. Mun kipsi on kylläkin lasikuitua, joten se on kevyt ja on paljon helpompi liikkua kun kipsisela kipsillä.

      Jos haluat vaihtaa kuulumisia mailaile [email protected]

      • kipsigirl

        voiko sanoa ,että " kiva " kun muitakin ! Meillä on sitten samanlaisesti kipsissä jalka , eli aikas hankala oon liikkuu . Oletko mistäpäin suomea , mies vai nainen. Taidat olla nuori?


      • kohtalotoveri
        kipsigirl kirjoitti:

        voiko sanoa ,että " kiva " kun muitakin ! Meillä on sitten samanlaisesti kipsissä jalka , eli aikas hankala oon liikkuu . Oletko mistäpäin suomea , mies vai nainen. Taidat olla nuori?

        Onhan se kiva kun ei tarvi yksin potee=)

        Olen 18v tyttö pääkaupunkisudulta. Entäs itse?


      • kipsigirl
        kohtalotoveri kirjoitti:

        Onhan se kiva kun ei tarvi yksin potee=)

        Olen 18v tyttö pääkaupunkisudulta. Entäs itse?

        siis tuo joka putosi hevosen selästä ? Kuinka kauan olet vielä kipsattuna ? Pystytkö miten liikkumaan ulkona esim. ? Minusta tää on tosi rankkaa välillä ! Olen 22v ja tyttö myös. Olis kiva vaik txt , mut miten nro saatais......


    • Anonyymi

      Itse kaaduin ulkona ja käsi 20 päivää kipsissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe