löytyykö java tai s60-softaa, jolla voisi katsoa netissä olevaa webbikameraa (tavallinen jpeg-kuva) ja saisi säädettyä kuinka usein kuva päivitetään.
löysin googlettamalla useitakin, mutta vain sellaisia joissa oli valmiit listat. eli nyt pitäisi itse pystyä lisäämään webbikameran url softalle.
webbikameran
2
425
Vastaukset
- omaselain
Sitä minä käytän kun kotikoneessa webbikamera on päällä ja maatkalla haluan katsoa onko kotona kaikki ihan ok. Tosiaan mulle on liikkuva kuvaa mutta tavallinen esim. 5 sec. välein päivittyvää kuvaa toimii myös.
- toteuttanut?
miten olet toteuttanut kuvan päivittymisen?
itse kokeilin meta refresh:llä mutta se tekee sen että kuva on lataamisen ajan pois.
eli pitäisi kai keksiä joku keino, että kuva ladataan, sitten näytetään, sitten ladataan uudelleen ja näytetään. eli kuva vaihtuisi vasta kun lataaminen on valmis, niin pääsisi kai tuosta "vilkkumisesta" eroon. mutta en keksi miten toteutan tämän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246