Lääkkeen vaikutus erektioon.

Olen syönyt Neurotol slow karbamatsepiinia yli kymmenen vuotta.Onko näin pitkällä käytöllä vaikutusta erektioon?Onko kellään tietoa.Mielestäni erektioni on heikentynyt.
Masturboimallakin saa vasta pitkän tyydyttämisen jälkeen peniksen kovaksi.Onko syytä mennä lääkäriin...?
1453
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Olen syönyt kyseistä lääkettä kohta 30v, lääkäri kylllä kysyy aina,no riippuu kyllä lääkäristä miten seksihommat, ja voin sanoa ei ainakaan siihen ole vaikuttanut, mutta voihan toki olla että toisilla vaikuttaakin.Käyppä kyseleen lääkäriltäs pitäähän toki homma saada kuntoon.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Nikke kirjoitti:

Olen syönyt Neurotol slow karbamatsepiinia yli kymmenen vuotta.Onko näin pitkällä käytöllä vaikutusta erektioon?Onko kellään tietoa.Mielestäni erektioni on heikentynyt.
Masturboimallakin saa vasta pitkän tyydyttämisen jälkeen peniksen kovaksi.Onko syytä mennä lääkäriin...?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu