Kuinka voin tallentaa media player 7:lla hakemani videon netista koneelleni?
Media Player 7
2
621
Vastaukset
- Muhvi
Kun video on latautunut ja se haluat säästää sen, tee seuraavasti:
käytä windowssin find komentoa ja etsi c: asemasta videota sen nimellä, esim. video.mpg, jos et ole varma nimestä etsi *.mpg, ja sitten voit joko testata tai katsoa videon koosta mikä video on se oikea. Muista että videolaatujahan on monenlaisia eikä pelkästään mpg. esim. .avi, .asf jne.
Ongelmana on se että selaimeesi on kytketty automaattinen toiminto että jos klikkaat haluavasi jonkun videon, se tarkoittaa sitä että haluat katsoa sen. C: asemalta etsitään videoita sen takia koska windows talletaa videon väliaikaisesti väliaikaisiin internet tiedostoihin josta tiedosto on kopioitava turvaan jos sen haluaa säilyttää.
Sivuilla joilla on suora linkki tiedostoon, voi myös tehdä siten että painaa hiiren oikeata nappia linkin päällä ja valitsee tallenna kohde nimellä.. jolloin saat imuroitua videonpätkän suoraan johonkin hakemistoon koneellesi.- Player
PARAS!!!!!!!!!!!!!
Kiitos Muhvi loistavista vinkeistä, nyt videon tallentaminen onnistuu MP7:lla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525