kun usein ottaessani alkoholia lähettelen viestejä ja/tai saatan soittaakin ihmiselle johon olen yksipuolisesti ihastunut! Häpeän ja tunnen olevani aivan torvi....p......!!!
(kiroiluttaa) Tekisi mieli "painua maan rakoon".......häpeän!!!!
Häpeän
4
564
Vastaukset
- elämä on laiffii ..
tuo ole ihan tavallista .Et sinä ole ensimmäinen,etkä viimenen,joka kännissä sepostelee kaikenlaista. Onhan tuota tullut itsekin tehtyä ja monenmoista on tullut puhelimeenkin :) Älähän ota liian vakavasti, et sinäkään pahaksesi pistäisi,vaikka joku sulle viestittelisi. Jos niin kovin vaivaa,niin lähetä hänelle sellainen 'korjaus'viesti .Itse ainakin otan ihan positiivisena tämmöiset sekoilutkin. Itse lähettämiä kohtaan oon kyllä kanssa vähän neuroottinen, mut aina on jälkikäteen kavereita oltu. Hymyillään kun tavataan :))
- itse tässä
itseäni mitenkään. Käyttäydyn itsekkin juuri noin. Se on se kaipaus, mikä lie, niin suuri ja minulla kohdekin aivan toivoton tavoittaa! Sydämeni on valintansa tehnyt - minulta mitään kysymättä ja nyt kovin kovin kipeä.
- saada viestiä
Jolla ei ole todellista tarkoitusta. Tulee vain paha olo, ikävä, kaipuu...
- silloin,jos
sattuu itse olemaan lähettäjään ihastunut. Silloin,jos saa ihastusviestejä joltain sellaiselta johon ei itse ole, niin eihän se haittaa. Sen voi ottaa positiivisena huomiona kohteliaasti ja kieltäytyä enemmästä. Sehän on aina hienoa, että on hyviä tunteita olemassa, niitä kielteisiä tuppaa olemaan tässä maailmassa aivan liiaksi asti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245172
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34617- 1031402
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361360Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168885En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61843- 37799