speedmaster

juissi.pekka

ja ennen ajellut japseilla ja nyt ehkä trumpalla onko kyseisessä pyörässä lapsentauteje vm 2006!

4

1207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1909

vm.2006 Speedmasterrilla ajellu uudesta asti,nyt mittarissa 26.000,ei mitään ongelmia.Vanhemmis tais jotain jarrulevyn vääntymis ongelmaa olla.

• Speed...

Itsellä on -03 Spede, ollut uudesta asti. Ajettu nyt n. 60 000. Normaalia huoltoa; öljyt suodattimet, ketjut, tulpat, jarrupalat. toiminut kuin junan vessa. ei kertakaikkiaan mitään valittamista. On ollut erittäin varmatoiminen ja luotettava peli. Nyt olisi tarkoitus vaihtaa tämän kauden jälkeen. On ollut suunnitelmissa vaihtaa uusi samanlainen, mutta toivat tämän Thunderbirdib markkinoille ja pitihän se käydä kokeilemassa.... Nyt täytyy nukkua talven yli ja miettiä kumpi Spede vai TB. On vain tämä thunderbird sikamaisen kallis....
      Mutta vastaus kysymykseesi: Ehdottomasti kannattaa Speedmaster hankkia jos haluaa huolettomia kilometrejä.

• Jihhaa

Jos tosiaan haluat varman ja hyvän ajettavan osta Spede,mulla on vm -04 40 tkm mittarissa.Ei normihuoltojen lisäks tarvii ku bensaa tankata.Erittäin varmatoiminen peli.

• Speedmaster(M)

Moro, laitanpahan minäkin tänne mielipiteeni=) Elikkäs kesän -09 alussa vaihtui kyykky Speedmasteriin, kävin ajamassa myös muita pyöriä mut spede ajon jälkeen ei tarvinnu enään miettiä ;) Mulla ei ole pahaa sanottavaa pyörästä! Kesällä tuli mittariinn 7600km eikä ollu mitään ongelmia, käytin pyörän penkissä ja kun sielä säädöt laitettiin kohdilleen niin ny kelepaa sit ajella=) Mun pyörä on -04 mallia ja kilometrejä sillä on rullattu 27tkm, luulen että ajelen vielä pitkään sillä virne huulillani=) MAGEET äänet, hienon mallinen(herättää kiinnostusta parkkipaikoilla;) Ainut asia mitä olen vähän kaivannu niin on että saisi vähän kiihtyä rivakammin mut siis tämä on mun mielipiteeni ja kun edellinen pyöräni oli kyykky niin.......
      Mut juu, voin sanoa että nautin ensimmäistä kertaa elämässäni moottoripyöräilystä, se sai speden myötä ihan uuden merkityksen=) eli tiivitettynä, TODELLA HYVÄ PYÖRÄ MINUN MIELESTÄNI=)))
      Kävin muuten minäkin ajamassa uutta TBtä joka sekin tuntui hyvältä, mut mietinpä että sillä rahalla saa 2 Speedmasteria ja kun Spede on mun mielestä paremman näköinenkin! Tosin kaikilla on omat mielipiteet ja ajatukset=) Minä ainakin ajattelin pysyä Speedmasterissa vielä vuosia, eli jos pyörä vaihtuun niin se vaihtuu uuteen MASTERIIN...........................

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe