speedmaster

juissi.pekka

ja ennen ajellut japseilla ja nyt ehkä trumpalla onko kyseisessä pyörässä lapsentauteje vm 2006!

4

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1909

      vm.2006 Speedmasterrilla ajellu uudesta asti,nyt mittarissa 26.000,ei mitään ongelmia.Vanhemmis tais jotain jarrulevyn vääntymis ongelmaa olla.

    • Speed...

      Itsellä on -03 Spede, ollut uudesta asti. Ajettu nyt n. 60 000. Normaalia huoltoa; öljyt suodattimet, ketjut, tulpat, jarrupalat. toiminut kuin junan vessa. ei kertakaikkiaan mitään valittamista. On ollut erittäin varmatoiminen ja luotettava peli. Nyt olisi tarkoitus vaihtaa tämän kauden jälkeen. On ollut suunnitelmissa vaihtaa uusi samanlainen, mutta toivat tämän Thunderbirdib markkinoille ja pitihän se käydä kokeilemassa.... Nyt täytyy nukkua talven yli ja miettiä kumpi Spede vai TB. On vain tämä thunderbird sikamaisen kallis....
      Mutta vastaus kysymykseesi: Ehdottomasti kannattaa Speedmaster hankkia jos haluaa huolettomia kilometrejä.

      • Jihhaa

        Jos tosiaan haluat varman ja hyvän ajettavan osta Spede,mulla on vm -04 40 tkm mittarissa.Ei normihuoltojen lisäks tarvii ku bensaa tankata.Erittäin varmatoiminen peli.


    • Speedmaster(M)

      Moro, laitanpahan minäkin tänne mielipiteeni=) Elikkäs kesän -09 alussa vaihtui kyykky Speedmasteriin, kävin ajamassa myös muita pyöriä mut spede ajon jälkeen ei tarvinnu enään miettiä ;) Mulla ei ole pahaa sanottavaa pyörästä! Kesällä tuli mittariinn 7600km eikä ollu mitään ongelmia, käytin pyörän penkissä ja kun sielä säädöt laitettiin kohdilleen niin ny kelepaa sit ajella=) Mun pyörä on -04 mallia ja kilometrejä sillä on rullattu 27tkm, luulen että ajelen vielä pitkään sillä virne huulillani=) MAGEET äänet, hienon mallinen(herättää kiinnostusta parkkipaikoilla;) Ainut asia mitä olen vähän kaivannu niin on että saisi vähän kiihtyä rivakammin mut siis tämä on mun mielipiteeni ja kun edellinen pyöräni oli kyykky niin.......
      Mut juu, voin sanoa että nautin ensimmäistä kertaa elämässäni moottoripyöräilystä, se sai speden myötä ihan uuden merkityksen=) eli tiivitettynä, TODELLA HYVÄ PYÖRÄ MINUN MIELESTÄNI=)))
      Kävin muuten minäkin ajamassa uutta TBtä joka sekin tuntui hyvältä, mut mietinpä että sillä rahalla saa 2 Speedmasteria ja kun Spede on mun mielestä paremman näköinenkin! Tosin kaikilla on omat mielipiteet ja ajatukset=) Minä ainakin ajattelin pysyä Speedmasterissa vielä vuosia, eli jos pyörä vaihtuun niin se vaihtuu uuteen MASTERIIN...........................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe