Tykkään haistella eri pieruja

pierunhaistelija

Eli tykkään haistella eri pieruja!

19

2171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ´´´´´´´´´´´´´´´´

´´´´´´

• Anonyymi

Pkhhg

• Tampereen Jonttu

Minun tyttöystäväni tykkää myös haistella kaikkia pieruja, mutta tulen kyllä vähän mustasukkaiseksi jos hän haistelee muiden pieruja ja kiihottuu siitä.

• kanamuna..

niinkö? t.krapulainen

• olen.

huomannut että meillä kotona koirat tekee samaa ei ihmiset.

• xxxxxlhanna

Meillä taas koirat hoitavat piereskelyn ja itse on pakko haistella halusi tai ei

• niitä Pieruja?

Vai mitenpäin se nyt menee?

• NuuhkijaMies

Minäkin pidän naisten pierujen haistelusta. Muutaman kerran olen saanut suoraan nenään, se on todella kiihottavaa!

• Nuuhkijamies

Sikäli kun aiheesta kiinnostaa jutella, tai jos joku nainen vaikka haluaisi pieruja nenään päästää, postia voi lähettää osoitteella [email protected].

• saanut

Muutaman kerran olen saanut haistaa ja maistaa naisen pierua,tykkään nuolla naisen pyllynreikää ainakun nuolen pyydän naista pullistamaan pyllynreikää,muutaman kerran naiselta on päässyt kunnon pieru suoraan kielelleni,tuntuu lielessä tosi hyvältä.

• NuuhkijaMies

Tänään tapaan vanhemman rouvan, joka lupasi syödä eilisillasta lähtien runsaasti tuoretta ruisleipää ja juoda maitoa - että pierettäisi paremmin tänään. Iltapäivällä tänään hän sitten pyllistää minulle ja toivon mukaan päästelee nenääni kiihottavantuoksuisia pierujaan!

Pyysin häntä myös jättämään alapään n. vuorokaudeksi pesemättä, jos ei pieruja tulekaan niin muut herkkutuoksut on taattu.

• tykkään

Suosikkini on sellainen hussutuhnu mykkähiihtäjä joka haisee mädäntyneelle kananmunalle

• pierunhaistelija

Jos ei nääs muuta ole!
      Muistaa vaan syöttää sopivasti epäsopivaa ruokaa ja sitten täytyy kyllä varautua myös sattumiin, mutta nehän ovat vain piristykseksi.
      Tietääkö kukaan mikä koirarotu on muuten paras piereskelemään ?
      Oma kun alkaa olemaan jo eläkeiässä.

• Kauppamiess

Onko myytävänä mitään niinkuin purkitettuja pieruja? Jos on, niin linkkiä kiitos ja vähän nopeesti!

• Anonyymi

Sovita nenäs perseeseen ja haistele

• Anonyymi

En kyllä viittis kehuskella moisella taidolla 🤮

• Anonyymi

Toi on aika iisiä settiä. Meikä tykkää haistella aina vaan samaa pierua. Se on paljon hankalampaa.

• Anonyymi

Harvinaista mutta kaupassa oli alahyllyltä joku neitokainen kumartumassa ottamaan jonkin tuotteen ja ohi mennessäni oli ilmeisesti kaasut liikkeellä ja jäinkin toiselle puolelle nauttimaan. Taisi tiedostaa päästönsä kun nousi puna poskille.

• Anonyymi

Minulla on hajukkaat "paukut". Minkä verran voin tienata? Ja minkä kokoiseen pulloon minun olisi se tehtävä? Miten kaupanteko siis sujuu?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1714
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1222
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      67
      906
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      874
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      653
    Aihe