Mikä voisi olla vikana? Kelkka on Lynx 250 syncro vm. 87. Vaikka telamatto kulkee suorassa, se tuntuu jumittuvan ja nyhtävän. Kulkee takaperin hyvin ja vapaasti mutta eteenpäin ei.
Kelkka tökkii ja nyhtää
7
4505
Vastaukset
- prrrr.....
Täältä : http://www.mk-netti.com/forum.php
Tai otsakkeen; suomi24 otsakkeen moottoripyörät alta ? - Lynxman
telastossa on alumiiniprofiilikiskoon asennettu nailoninen liukukisko nämä nailonliut kuluvat ja ovat kulutus tavaraa muutenkin jos liut kuluvat liikaa aluminen runkoprofiili vaurioituu(siis kuluu myös)ja on kallis remontti edessä vaihda siis nailon kiskot ajoissa 2kpl.Vaihto vaatii telan irroittamisen (ainakin katkaisemisen)ja vaivaa jonkin verran.Epäilen että sulla alumiini on jo näkyvissä ja tela takertelee(leikkaa lastua)siitä.ps nailon liut kuluu äkkiä jos telasto ei saa lunta voiteluun,esim ajamalla tiellä tai jäällä jossa vähän lunta.
- Jussi
Ei tosiaankaan vaadi telan irroittamista saati sitten katkaisemista kun liukukiskot vaihdetaan!!!!
Neljällä tai kuudella (mallista riippuen) pultilla kiinnitetty alustarakennelma irti ja vaihto sujuu vartissa.
- luulen tietäväni
välttämättä telastoa ei tarvii ottaa pois kun vaihtaa liukumuoveja. Edestä pultit auki veto maton vetoreijästä pois. Sit mittaus ja uusi paikalleen samalla tavalla.Ennen on kyllä onnistunut!
- Kiskot sulanu alle
Ite koitin tämän lafkan liukukiskoja--> https://www.facebook.com/pages/Speedset-Finland/403536213034096 ja yllätyin kyllä positiivisesti kestokyvystä. Hintakaan ei nyt ihan hirveä ollut jos vertaa esim joihinkin merkkikohtaisiin teflonkiskoihi yms. Ite kun en hirveästi jaksa olla telastoa aukomassa. Pari talvea kesti noi Speedset liukukiskot.
- korjaamohemmo
Asiasta kymmenenteen. Miten moottorikelkka liittyy puutarhan pienkoneisiin. Flashingai onko siihen liitetty lumilinko tai aura.
- J.P
Kiskoja saa vielä...www.speedsetliukukiskot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307