LÖYTYYKÖ CHARLIE CHAPLININ DVD-JULKAISUJA ENÄÄ MISTÄÄN??? Ne, mitä minulla tähän mennessä on, ovat tilattuja Discshop.fi:Stä ja sieltä ne on ainakin loppu...
Ja nimenomaan elokuvat:
- Kultakuume (The Gold Rush, 1925/42)
- Parrasvalot (1952)
(ne puuttuvat)
Charles Chaplin
6
656
Vastaukset
- trööt
Multa löytyi vielä viikko sitten. Mutta roskiin menivät kun ne oliva t niin perseestä!
- ...ollut.....
....kovin järkevä vastaus; täytyy sanoa.
mun mielestä chaplin leffat on legendaarisia
mut mielipiteensä kullakin..
- Kalle Kaplin
Pystyn kyllä kopioimaan, jos et alkuperäisiä halua!
[email protected] - mene sinne
Ainakin Jyväskylän Anttilassa myydään tai on myyty Chaplinin pahvikantista 10 dvd:n boxia, hinta jotain 15 euroa. Siinä on kaikki varhaisvuosien elokuvat, pituutta oli muistaakseni yli 15 (saattoi olla yli 20?) tuntia. Ainoana huonona puolena oli ettei niistä löytynyt Suomi tekstejä, vaikka niin boxin takana annettiin ymmärtää. Olen varma että sitä voidaan halutessasi tilata sinunkin seudulle, jos siellä Anttila vain on.
Sir Chaplin rules!- µ
Kurkkaa seuraavasta , jos löytyisi www.filmifriikki.fi ja kokeile hakua haluamallasi nimellä niin jotain voisi löytyä.
- Anonyymi
Mitä mieltä Leo Jokela oli Charles Chaplinin kuolemasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454970Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481069- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17977Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8867Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2822Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27703