LÖYTYYKÖ CHARLIE CHAPLININ DVD-JULKAISUJA ENÄÄ MISTÄÄN??? Ne, mitä minulla tähän mennessä on, ovat tilattuja Discshop.fi:Stä ja sieltä ne on ainakin loppu...
Ja nimenomaan elokuvat:
- Kultakuume (The Gold Rush, 1925/42)
- Parrasvalot (1952)
(ne puuttuvat)
Charles Chaplin
6
797
Vastaukset 6
- trööt
Multa löytyi vielä viikko sitten. Mutta roskiin menivät kun ne oliva t niin perseestä!
- ...ollut.....
....kovin järkevä vastaus; täytyy sanoa.
mun mielestä chaplin leffat on legendaarisia
mut mielipiteensä kullakin..
- Kalle Kaplin
Pystyn kyllä kopioimaan, jos et alkuperäisiä halua!
[email protected] - mene sinne
Ainakin Jyväskylän Anttilassa myydään tai on myyty Chaplinin pahvikantista 10 dvd:n boxia, hinta jotain 15 euroa. Siinä on kaikki varhaisvuosien elokuvat, pituutta oli muistaakseni yli 15 (saattoi olla yli 20?) tuntia. Ainoana huonona puolena oli ettei niistä löytynyt Suomi tekstejä, vaikka niin boxin takana annettiin ymmärtää. Olen varma että sitä voidaan halutessasi tilata sinunkin seudulle, jos siellä Anttila vain on.
Sir Chaplin rules!- µ
Kurkkaa seuraavasta , jos löytyisi www.filmifriikki.fi ja kokeile hakua haluamallasi nimellä niin jotain voisi löytyä.
- Anonyymi
Mitä mieltä Leo Jokela oli Charles Chaplinin kuolemasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1471180Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191038Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset214780En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765- 63725
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25716- 135696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622- 41607
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss57551