Aihe

Charles Chaplin

löytyyks

LÖYTYYKÖ CHARLIE CHAPLININ DVD-JULKAISUJA ENÄÄ MISTÄÄN??? Ne, mitä minulla tähän mennessä on, ovat tilattuja Discshop.fi:Stä ja sieltä ne on ainakin loppu...

Ja nimenomaan elokuvat:
- Kultakuume (The Gold Rush, 1925/42)
- Parrasvalot (1952)
(ne puuttuvat)

6

455

Vastaukset

• Multa löytyi vielä viikko sitten. Mutta roskiin menivät kun ne oliva t niin perseestä!

• ....kovin järkevä vastaus; täytyy sanoa.
        mun mielestä chaplin leffat on legendaarisia
        mut mielipiteensä kullakin..

• Pystyn kyllä kopioimaan, jos et alkuperäisiä halua!

eppunormaali@netti.fi

• Ainakin Jyväskylän Anttilassa myydään tai on myyty Chaplinin pahvikantista 10 dvd:n boxia, hinta jotain 15 euroa. Siinä on kaikki varhaisvuosien elokuvat, pituutta oli muistaakseni yli 15 (saattoi olla yli 20?) tuntia. Ainoana huonona puolena oli ettei niistä löytynyt Suomi tekstejä, vaikka niin boxin takana annettiin ymmärtää. Olen varma että sitä voidaan halutessasi tilata sinunkin seudulle, jos siellä Anttila vain on.

Sir Chaplin rules!

• Kurkkaa seuraavasta , jos löytyisi www.filmifriikki.fi ja kokeile hakua haluamallasi nimellä niin jotain voisi löytyä.

• Mitä mieltä Leo Jokela oli Charles Chaplinin kuolemasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      6569
    2. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      70
      6028
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      258
      3740
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      68
      2889