LÖYTYYKÖ CHARLIE CHAPLININ DVD-JULKAISUJA ENÄÄ MISTÄÄN??? Ne, mitä minulla tähän mennessä on, ovat tilattuja Discshop.fi:Stä ja sieltä ne on ainakin loppu...
Ja nimenomaan elokuvat:
- Kultakuume (The Gold Rush, 1925/42)
- Parrasvalot (1952)
(ne puuttuvat)
Charles Chaplin
6
797
Vastaukset 6
- trööt
Multa löytyi vielä viikko sitten. Mutta roskiin menivät kun ne oliva t niin perseestä!
- ...ollut.....
....kovin järkevä vastaus; täytyy sanoa.
mun mielestä chaplin leffat on legendaarisia
mut mielipiteensä kullakin..
- Kalle Kaplin
Pystyn kyllä kopioimaan, jos et alkuperäisiä halua!
[email protected] - mene sinne
Ainakin Jyväskylän Anttilassa myydään tai on myyty Chaplinin pahvikantista 10 dvd:n boxia, hinta jotain 15 euroa. Siinä on kaikki varhaisvuosien elokuvat, pituutta oli muistaakseni yli 15 (saattoi olla yli 20?) tuntia. Ainoana huonona puolena oli ettei niistä löytynyt Suomi tekstejä, vaikka niin boxin takana annettiin ymmärtää. Olen varma että sitä voidaan halutessasi tilata sinunkin seudulle, jos siellä Anttila vain on.
Sir Chaplin rules!- µ
Kurkkaa seuraavasta , jos löytyisi www.filmifriikki.fi ja kokeile hakua haluamallasi nimellä niin jotain voisi löytyä.
- Anonyymi
Mitä mieltä Leo Jokela oli Charles Chaplinin kuolemasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811234
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä30904Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk19775- 46619
Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?13597Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja181572Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13570Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita123550- 28478
On ollut syyllinen olo viime päivinä
Olen niin täpöllä ollut sinussa kiinni tunteiden tasolla. Unet ja kaikki. Nainen, toisaalta tuntuu pahalta, mutta kun si23460