LÖYTYYKÖ CHARLIE CHAPLININ DVD-JULKAISUJA ENÄÄ MISTÄÄN??? Ne, mitä minulla tähän mennessä on, ovat tilattuja Discshop.fi:Stä ja sieltä ne on ainakin loppu...
Ja nimenomaan elokuvat:
- Kultakuume (The Gold Rush, 1925/42)
- Parrasvalot (1952)
(ne puuttuvat)
Charles Chaplin
6
660
Vastaukset
- trööt
Multa löytyi vielä viikko sitten. Mutta roskiin menivät kun ne oliva t niin perseestä!
- ...ollut.....
....kovin järkevä vastaus; täytyy sanoa.
mun mielestä chaplin leffat on legendaarisia
mut mielipiteensä kullakin..
- Kalle Kaplin
Pystyn kyllä kopioimaan, jos et alkuperäisiä halua!
[email protected] - mene sinne
Ainakin Jyväskylän Anttilassa myydään tai on myyty Chaplinin pahvikantista 10 dvd:n boxia, hinta jotain 15 euroa. Siinä on kaikki varhaisvuosien elokuvat, pituutta oli muistaakseni yli 15 (saattoi olla yli 20?) tuntia. Ainoana huonona puolena oli ettei niistä löytynyt Suomi tekstejä, vaikka niin boxin takana annettiin ymmärtää. Olen varma että sitä voidaan halutessasi tilata sinunkin seudulle, jos siellä Anttila vain on.
Sir Chaplin rules!- µ
Kurkkaa seuraavasta , jos löytyisi www.filmifriikki.fi ja kokeile hakua haluamallasi nimellä niin jotain voisi löytyä.
- Anonyymi
Mitä mieltä Leo Jokela oli Charles Chaplinin kuolemasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163405Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833147Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772978Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362809Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582308- 491979
- 941924
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141849Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181829- 571719