vanha asfaltti

masa,

voiko päälle vetää uuden pinnan ja tuleeko siitä hyvä,on kärsinyt ja lohkeillut muutamia painumia auton parkkipaikalla,mennyt ruman näköiseksi on 20 vuotta vanha.

3

873

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannata

Pura pois vanha syvemmältä ja laita routaeristys,hiekat,murskeet ja uusi pinta päälle,voihan uuden pinnan laittaa vanhan päälle mutta minkälainen pohja semmonen on pinta.

• pikimies-59

murskeella korjataan painaumat ja katsotaan että kaadot tulee oikein ja uutta päälle. väliin laitetaan liimaa jolla vanha ja uusi saadaan tarttumaan kiinni toisiinsa

• se
        pikimies-59 kirjoitti:

murskeella korjataan painaumat ja katsotaan että kaadot tulee oikein ja uutta päälle. väliin laitetaan liimaa jolla vanha ja uusi saadaan tarttumaan kiinni toisiinsa

murskeen päälle liiman laitto ole jo lievästi sanottuna hassua hommaa,laittaa sitä massaa jolla päällystatään,toisaalta jos ne painaumat on tullu vaikka henkilö-auton painosta voisi tosiaan miettiä niitä pohjarakenteita vanhan pinnan alla koska jos laittaa uuden pinnan vanhan päälle ja korjais niitä painaumia ym.ei tilanne tule muutumaan miksikään,painuu se edelleenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe