Fiksut tyypit kertokaa mulle mihin mun pitäis kääntyä jos mä tahdon avata mun alimman chakran? Olen skorpioni(m)... Syntynyt 25.10.1986 mikä terapia tai muu hoito auttaisi parahiten tähän vaivaan... Se tuntuu siltä kuin se olis tukossa ja että sitä pidetään tahallisesti tukossa. Mulla on ollut tosi mielenkiintoinen jakso, missä olen vihdoinkin saanut kaikki muut chakrat avatuksi ja kokenut hetken pyhyyden, mutta sitten se tukos tuli hetkessä ja vei sen pois... Kysymys on myös osittain se, että miten sitä voisi opiskella parhaiten jotta saisi pidettyä nuo pahat henget poissa kun saan sen chakran jälleen avattua?
Hei halojjaa
7
258
Vastaukset
- ja seksuaalisuus,
Alasakra, perusturvallisuus. Puhu peloistasi. Ei ole pahoja henkiä olemassa. On vain omat syöverit. Puhu niistä. LP.
- änimöl
Puhu peloistani, ennenkuin se tulee oleelliseks. Eikä ne sen kummemmin ole mitään pelkoja. Kyllä asiat liittyvät mun seksuaalisuuteen... Pitäis vaan osata kanavoida se oikein... Oikeiden kumppanien kanssa. Mutta nyt mä tarkoitinkin, että mitä minä voisin tehdä alustavia asioita... Ei ole pahoja henkiä niin, mutta on kyllä henkiä joka eivät osaa palvella minun etuja vaikka yrittävät... Se on pahuutta. Jokaisen mieli käyttäytyy erilailla ja kyllä henget pystyvät liikkua toisen sisällä, kuten minulle on käynyt.
- suolaa
änimöl kirjoitti:
Puhu peloistani, ennenkuin se tulee oleelliseks. Eikä ne sen kummemmin ole mitään pelkoja. Kyllä asiat liittyvät mun seksuaalisuuteen... Pitäis vaan osata kanavoida se oikein... Oikeiden kumppanien kanssa. Mutta nyt mä tarkoitinkin, että mitä minä voisin tehdä alustavia asioita... Ei ole pahoja henkiä niin, mutta on kyllä henkiä joka eivät osaa palvella minun etuja vaikka yrittävät... Se on pahuutta. Jokaisen mieli käyttäytyy erilailla ja kyllä henget pystyvät liikkua toisen sisällä, kuten minulle on käynyt.
makuuhuoneesi nurkkiin. Riivaajille tulee ääkkilähtö.
- änimöl
suolaa kirjoitti:
makuuhuoneesi nurkkiin. Riivaajille tulee ääkkilähtö.
täytyypi kokeilla...
- ...ripotin
änimöl kirjoitti:
täytyypi kokeilla...
suolaa makuuhuoneen nurkkiin, ja perkeles, demonit hävis alimmasta chakrasta, muutta entistä pahempia tuli ylimpään chakraan ! Mitä nyt pitää tehrä?
- syntymätietosi tähän?
änimöl kirjoitti:
Saanko katsoa karttaasi?
- kalaN
Kokeile Reikiä joko niin että pyydät hoitoa joltain pätevältä reikimasterilta tai annat itse itellesi hoitoa.
Käyt elämäsi aikana kaikki chakrojen 'opetukset' läpi. Ne vaihtuvat 7 vuoden välein eli ensimmäiset 7 vuotta opettelet alimmaisen chakran asioita, seuraavat 7 vuotta 2. chakran jne. Lisäksi sen seitsemän vuoden aikana käyt vielä kaikki chakrat erikseen. Eli jos olet nyt 30v. sinulla on menossa 5. chakran 2. vaihe eli kurkkuchakran asioita mutta ihmisuhteitten alueella (2.chakra).
Siitä vaan laskeskelemaan mikä vaihe sinulla on menossa ja huom. kaikilla meillä on pelkoja, toisilla enemmän toisilla vähemmän, ja pelko estää kehityksen. Meditoi ja tule tietoiseksi peloistasi, niin pääset niistä eroon.
Vielä piti sanoa, että ykköschakran aluetta ei ole seksuaalisuus, se kuuluu 2 chakraan. Ykkönen on perusturva ja ns. juurichakra, joka on yhteydessä maahan. Tätä voit vahvistaa kuuntelemalla rytmikästä musiikkia ja punaista väriä käyttämällä esim. vaatetuksessa.
yst.terv. kalaN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446