liisa hyssälä

vasis

olet ehkä suomen vihatuin ministeri
ensimmäiseki teet pilkuntarkasti eu;säädöksien mukaan
ennen sait polttaa tup. juoda missä milloinkin
olet saanut omien naurettavien ehdotuksesi lävitse
ajatte systeemit on sen jälkeen koko ajan huonuntuneet
ja huonommaksi menee
olet melkein kuin ennenaikain huoltopoliisi
hekin ymmärivät Paremmin

Terv. RAIKKA-51

6

426

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei vaan

terassikauden loputtua en enää käy ravintoloissa. liian noloa tunkea aikuiset
      ihmiset koppiin tupakalle.

• holhoukselle stop!

meni liiallisuuksiin jo,eli ei saa kolmsolutta ostaa ennen aamuyhdeksää.
        Olen monta kertaa tuntenut itsen luuseriksi,kun kassa ojentaa stop,stp!,ei myydä.

Olen todellakin kohtuukäyttäjä,eli alle 9 annosta viikossa ja tunne aina itseni alkoholistiksi kun kassa ojentaa kaupassa.

Miksi,eihän edes juopot jaksa aamusta mennä kauppaan ja aloittaa juomista heti.

Ja kaupassa,pitää olla verhottuna oluet,voiko olla naurettavampaa.

• Pilven polttaja
        holhoukselle stop! kirjoitti:

meni liiallisuuksiin jo,eli ei saa kolmsolutta ostaa ennen aamuyhdeksää.
        Olen monta kertaa tuntenut itsen luuseriksi,kun kassa ojentaa stop,stp!,ei myydä.

Olen todellakin kohtuukäyttäjä,eli alle 9 annosta viikossa ja tunne aina itseni alkoholistiksi kun kassa ojentaa kaupassa.

Miksi,eihän edes juopot jaksa aamusta mennä kauppaan ja aloittaa juomista heti.

Ja kaupassa,pitää olla verhottuna oluet,voiko olla naurettavampaa.

Ostakaa huumeenne silloin kun valtio sitä teille myy, ja käyttäkää se rauhallisesti kotioloissa! Ihme valitusta ottaen huomioon että muiden huumeiden käyttäjillä ei tuonlaista ylellisyyttä ole, että voisi ostaa huumeensa noin vaivattomasti. Alkoholi on kuitenkin haitallisuudessaan TOP 5 aine!

• J. K. L.

Tämä ihmishirviö Hyssälä on innolla romauttamassa julkistaterveydenhuoltoa ja sosiaaliturvaa lapualaisen kätyrinsä kanssa.

• :-)

Te alkoholin ja tupakan käyttäjät olette kuin pikkulapsia. Aina vaatimassa lisää vapauksia. Teille pitää asettaa selkeät rajat mitä saa tehdä ja mitä ei!

• se vaan on

tyypillistä narkkarin kitinää on näiden alkoihmisten kitinä. käytetty huumeaine on aina liian kallista ja sen saatavuus on aina liian huonoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      98
      7673
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      105
      5532
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4738
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4693
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      69
      3425
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2778
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2457
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2418
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2382
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2254
    Aihe