liisa hyssälä

vasis

olet ehkä suomen vihatuin ministeri
ensimmäiseki teet pilkuntarkasti eu;säädöksien mukaan
ennen sait polttaa tup. juoda missä milloinkin
olet saanut omien naurettavien ehdotuksesi lävitse
ajatte systeemit on sen jälkeen koko ajan huonuntuneet
ja huonommaksi menee
olet melkein kuin ennenaikain huoltopoliisi
hekin ymmärivät Paremmin

Terv. RAIKKA-51

6

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei vaan

      terassikauden loputtua en enää käy ravintoloissa. liian noloa tunkea aikuiset
      ihmiset koppiin tupakalle.

      • holhoukselle stop!

        meni liiallisuuksiin jo,eli ei saa kolmsolutta ostaa ennen aamuyhdeksää.
        Olen monta kertaa tuntenut itsen luuseriksi,kun kassa ojentaa stop,stp!,ei myydä.

        Olen todellakin kohtuukäyttäjä,eli alle 9 annosta viikossa ja tunne aina itseni alkoholistiksi kun kassa ojentaa kaupassa.

        Miksi,eihän edes juopot jaksa aamusta mennä kauppaan ja aloittaa juomista heti.

        Ja kaupassa,pitää olla verhottuna oluet,voiko olla naurettavampaa.


      • Pilven polttaja
        holhoukselle stop! kirjoitti:

        meni liiallisuuksiin jo,eli ei saa kolmsolutta ostaa ennen aamuyhdeksää.
        Olen monta kertaa tuntenut itsen luuseriksi,kun kassa ojentaa stop,stp!,ei myydä.

        Olen todellakin kohtuukäyttäjä,eli alle 9 annosta viikossa ja tunne aina itseni alkoholistiksi kun kassa ojentaa kaupassa.

        Miksi,eihän edes juopot jaksa aamusta mennä kauppaan ja aloittaa juomista heti.

        Ja kaupassa,pitää olla verhottuna oluet,voiko olla naurettavampaa.

        Ostakaa huumeenne silloin kun valtio sitä teille myy, ja käyttäkää se rauhallisesti kotioloissa! Ihme valitusta ottaen huomioon että muiden huumeiden käyttäjillä ei tuonlaista ylellisyyttä ole, että voisi ostaa huumeensa noin vaivattomasti. Alkoholi on kuitenkin haitallisuudessaan TOP 5 aine!


    • J. K. L.

      Tämä ihmishirviö Hyssälä on innolla romauttamassa julkistaterveydenhuoltoa ja sosiaaliturvaa lapualaisen kätyrinsä kanssa.

    • :-)

      Te alkoholin ja tupakan käyttäjät olette kuin pikkulapsia. Aina vaatimassa lisää vapauksia. Teille pitää asettaa selkeät rajat mitä saa tehdä ja mitä ei!

      • se vaan on

        tyypillistä narkkarin kitinää on näiden alkoihmisten kitinä. käytetty huumeaine on aina liian kallista ja sen saatavuus on aina liian huonoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe