olet ehkä suomen vihatuin ministeri
ensimmäiseki teet pilkuntarkasti eu;säädöksien mukaan
ennen sait polttaa tup. juoda missä milloinkin
olet saanut omien naurettavien ehdotuksesi lävitse
ajatte systeemit on sen jälkeen koko ajan huonuntuneet
ja huonommaksi menee
olet melkein kuin ennenaikain huoltopoliisi
hekin ymmärivät Paremmin
Terv. RAIKKA-51
liisa hyssälä
6
406
Vastaukset
- hei vaan
terassikauden loputtua en enää käy ravintoloissa. liian noloa tunkea aikuiset
ihmiset koppiin tupakalle.- holhoukselle stop!
meni liiallisuuksiin jo,eli ei saa kolmsolutta ostaa ennen aamuyhdeksää.
Olen monta kertaa tuntenut itsen luuseriksi,kun kassa ojentaa stop,stp!,ei myydä.
Olen todellakin kohtuukäyttäjä,eli alle 9 annosta viikossa ja tunne aina itseni alkoholistiksi kun kassa ojentaa kaupassa.
Miksi,eihän edes juopot jaksa aamusta mennä kauppaan ja aloittaa juomista heti.
Ja kaupassa,pitää olla verhottuna oluet,voiko olla naurettavampaa. - Pilven polttaja
holhoukselle stop! kirjoitti:
meni liiallisuuksiin jo,eli ei saa kolmsolutta ostaa ennen aamuyhdeksää.
Olen monta kertaa tuntenut itsen luuseriksi,kun kassa ojentaa stop,stp!,ei myydä.
Olen todellakin kohtuukäyttäjä,eli alle 9 annosta viikossa ja tunne aina itseni alkoholistiksi kun kassa ojentaa kaupassa.
Miksi,eihän edes juopot jaksa aamusta mennä kauppaan ja aloittaa juomista heti.
Ja kaupassa,pitää olla verhottuna oluet,voiko olla naurettavampaa.Ostakaa huumeenne silloin kun valtio sitä teille myy, ja käyttäkää se rauhallisesti kotioloissa! Ihme valitusta ottaen huomioon että muiden huumeiden käyttäjillä ei tuonlaista ylellisyyttä ole, että voisi ostaa huumeensa noin vaivattomasti. Alkoholi on kuitenkin haitallisuudessaan TOP 5 aine!
- J. K. L.
Tämä ihmishirviö Hyssälä on innolla romauttamassa julkistaterveydenhuoltoa ja sosiaaliturvaa lapualaisen kätyrinsä kanssa.
- :-)
Te alkoholin ja tupakan käyttäjät olette kuin pikkulapsia. Aina vaatimassa lisää vapauksia. Teille pitää asettaa selkeät rajat mitä saa tehdä ja mitä ei!
- se vaan on
tyypillistä narkkarin kitinää on näiden alkoihmisten kitinä. käytetty huumeaine on aina liian kallista ja sen saatavuus on aina liian huonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113585MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691896Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja621014Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768