olet ehkä suomen vihatuin ministeri
ensimmäiseki teet pilkuntarkasti eu;säädöksien mukaan
ennen sait polttaa tup. juoda missä milloinkin
olet saanut omien naurettavien ehdotuksesi lävitse
ajatte systeemit on sen jälkeen koko ajan huonuntuneet
ja huonommaksi menee
olet melkein kuin ennenaikain huoltopoliisi
hekin ymmärivät Paremmin
Terv. RAIKKA-51
liisa hyssälä
6
403
Vastaukset
- hei vaan
terassikauden loputtua en enää käy ravintoloissa. liian noloa tunkea aikuiset
ihmiset koppiin tupakalle.- holhoukselle stop!
meni liiallisuuksiin jo,eli ei saa kolmsolutta ostaa ennen aamuyhdeksää.
Olen monta kertaa tuntenut itsen luuseriksi,kun kassa ojentaa stop,stp!,ei myydä.
Olen todellakin kohtuukäyttäjä,eli alle 9 annosta viikossa ja tunne aina itseni alkoholistiksi kun kassa ojentaa kaupassa.
Miksi,eihän edes juopot jaksa aamusta mennä kauppaan ja aloittaa juomista heti.
Ja kaupassa,pitää olla verhottuna oluet,voiko olla naurettavampaa. - Pilven polttaja
holhoukselle stop! kirjoitti:
meni liiallisuuksiin jo,eli ei saa kolmsolutta ostaa ennen aamuyhdeksää.
Olen monta kertaa tuntenut itsen luuseriksi,kun kassa ojentaa stop,stp!,ei myydä.
Olen todellakin kohtuukäyttäjä,eli alle 9 annosta viikossa ja tunne aina itseni alkoholistiksi kun kassa ojentaa kaupassa.
Miksi,eihän edes juopot jaksa aamusta mennä kauppaan ja aloittaa juomista heti.
Ja kaupassa,pitää olla verhottuna oluet,voiko olla naurettavampaa.Ostakaa huumeenne silloin kun valtio sitä teille myy, ja käyttäkää se rauhallisesti kotioloissa! Ihme valitusta ottaen huomioon että muiden huumeiden käyttäjillä ei tuonlaista ylellisyyttä ole, että voisi ostaa huumeensa noin vaivattomasti. Alkoholi on kuitenkin haitallisuudessaan TOP 5 aine!
- J. K. L.
Tämä ihmishirviö Hyssälä on innolla romauttamassa julkistaterveydenhuoltoa ja sosiaaliturvaa lapualaisen kätyrinsä kanssa.
- :-)
Te alkoholin ja tupakan käyttäjät olette kuin pikkulapsia. Aina vaatimassa lisää vapauksia. Teille pitää asettaa selkeät rajat mitä saa tehdä ja mitä ei!
- se vaan on
tyypillistä narkkarin kitinää on näiden alkoihmisten kitinä. käytetty huumeaine on aina liian kallista ja sen saatavuus on aina liian huonoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776