Seksinovellisivusto

Dereka

Tervetuloa lukemaan seksinovelleja ja keskustelemaan foorumille Derekan seksinovellisivulle.
Kävijöitä sivulla on käynyt jo yli 130000, novelleja on yli 150 kappaletta ja foorumin mielenkiintoisiin aiheisiin varmasti jokaisella on jotain sanottavaa :) Aktiivisia keskustelijoita ei koskaan ole liikaa ;)

http://www.dnovellit.tk

Tervetuloa!

11

15917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määää!

Kukaa ei tuu sun sivuilles, usko jo huora!!

• Mike

Onko se niitä? Mistä sen voi til...?

• Dereka

Mielummin huora kuin lammas?

• Ping

Onhan rajua kielenkäyttöä?? Nämä on sentäs siveelliset sivut!

• pyh..

Derekan sivut ovat todella hyvät.. siellä saisi vaan olla enemmän novelleja, joten kyllä siellä porukka käy. Tottakai sitä pitää mainostaa ja suomi24 käy siihen hyvin, koska tällä osastolla on samaa asiaa..

• lol

"ei saa: Markkinoida tai mainostaa tuotetta tai palvelua"

tuo ei oo palvelu vaan sivusto joten sitä saa mainostaa, jos täällä näette sivustomainoksen niin pakkoko sitä on mennä heti haukkumaan? antaa mainostaa, ei yhestä triidistä voi olla noin paljon teille haittaa

• Jaaud

LOPETA ITTES. tollasta vitun mainoistusta jaksa kattoo talipallotinttikään. Lopeta ittes.

• Escobar

"LOPETA ITTES. tollasta vitun mainoistusta jaksa kattoo talipallotinttikään. Lopeta ittes."

Eikö suomi24:n "säännöissä" lue EI SAA "Kehottaa ketään rikokseen tai väkivaltaan"!

Suomi24:lla on oudot käsitykset siitä mikä on kehottamista rikokseen tai väkivaltaan! :(

• Kepuli

Oon kuvitellu näitten olevan seksinovelleja varten!!!
      Erehdyin näköjään!
      Mainos-sivusto onkin oikea nimi, vai mitä??!!!!

• Escobar

Kyllähän loistavia sivuja saa mainostaa! Ja ethän sinä sitä päätää mitä saa mainostaa! Kyllähän täällä on tuhottomasti kaikennäköistä copy/paste tyylillä otettuja osoitteita eikä se ole ketään häirinnyt!
        Ja nyt kun kerrankin itse sivun tekijä hieman mainostaa niin täällä vollotetaan, että ei saa mainostaa! Ajatelkaa nyt hieman järjellä ennenkuin alatte tänne pistämään mitään törkeitä haukkumisia!
        Ja taidat itsekin olla sivulla pyörähtänyt joten suuta hieman pienemmälle!!!
        Tuskin Dereka sivuillaan omaisuuksia nettoaa joten pieni mainostaminen ei kyllä pitäisi ketään haitata!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe