Olisiko mielestänne moiselle kysyntää?
Itsepalvelu kirpputori Tikkurilaan?
11
1026
Vastaukset
- entisissä ainakin
Oli todella ikävää että iso kirpputori (isonlähteentiellä?) lopetti toimintansa Tikkurilassa. Sitä jäi kyllä kaipaamaan. Nykyisin ei ole muuta kuin Kehällä 1 kirpputori. Jos paikka Tikkurilassa olisi sellainen että saisi auton parkkeerattua, niin ei muuta kuin liike auki.
- SINNE KUN JOKU
LAITTAIS:laajaa aluetta.olis asiakkaita.
- kunnon loussi
SINNE KUN JOKU kirjoitti:
LAITTAIS:laajaa aluetta.olis asiakkaita.
kirppistä..kyllä asiakkaita olis.
- eett
Se kirppis oli kyllä Minttutiellä, ja siitä on jo aikaa. Mutta ajappa nyt Tikkurilan halki ja kehä III yli Lyhtytielle
lähelle Etolaa, siellä on Lyhtytiellä Kivakirppis , sellainen viikonloppukirppis missä myyjät on itse paikalla.
Siitä kirppiksen perustamisesta sanoisin , että ei ole helppo juttu, alkaen siitä , etteivät huoneistojen ja kiinteistöjen omistajat riemusta kiljuen vuokraa tilojaan kirppiksille. Sitten vaan vuoratakuut tiskiin ja pöytiä hankkimaan. - x
kunnon loussi kirjoitti:
olihan nummelassa kirppis..se ei kannattanu kun trokarien pöytii täynnä oli!ja kauheeta sontaa
- kysympä vaan
kunnon loussi kirjoitti:
Mikä ihme mahtaa olla LOUSSI kirppis?
- sivusta kuullut
eett kirjoitti:
Se kirppis oli kyllä Minttutiellä, ja siitä on jo aikaa. Mutta ajappa nyt Tikkurilan halki ja kehä III yli Lyhtytielle
lähelle Etolaa, siellä on Lyhtytiellä Kivakirppis , sellainen viikonloppukirppis missä myyjät on itse paikalla.
Siitä kirppiksen perustamisesta sanoisin , että ei ole helppo juttu, alkaen siitä , etteivät huoneistojen ja kiinteistöjen omistajat riemusta kiljuen vuokraa tilojaan kirppiksille. Sitten vaan vuoratakuut tiskiin ja pöytiä hankkimaan.Eikös tämä Lyhtytie ole lopettamassa, vai oliko myynnissä?
- vaasis
sivusta kuullut kirjoitti:
Eikös tämä Lyhtytie ole lopettamassa, vai oliko myynnissä?
Ei ole lopettamassa, toimii täysillä. Tänäänkin olen menossa myymään.
- ei kummonen
vaasis kirjoitti:
Ei ole lopettamassa, toimii täysillä. Tänäänkin olen menossa myymään.
On tosi surkea paikka. Samat myyjät viikosta toiseen.
- eett
ei kummonen kirjoitti:
On tosi surkea paikka. Samat myyjät viikosta toiseen.
Oletko ostamassa myyjiä vai tavaroita? Onhan Valintatalossakin samat myyjät, vaan myytävänä uusia tavaroita, tuo logiikka , että samat myyjät on kummallinen. Samat myyjät uudet tavarat.
- itsemyynti
eett kirjoitti:
Oletko ostamassa myyjiä vai tavaroita? Onhan Valintatalossakin samat myyjät, vaan myytävänä uusia tavaroita, tuo logiikka , että samat myyjät on kummallinen. Samat myyjät uudet tavarat.
kirppis.ei kannata liikaa laittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745578- 353111
- 402694
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402062Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272055Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291869- 991839
- 1741772
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna171248